Jump to content

Tropical

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של Tropical

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אוקיי אני יבהיר עוד נקודה שלא ציינתי לפני כן: בלי הצעות להעיף את הרכב. האוטו היה על הכביש 23 שנה ובקושי ראה מוסך, אני הולך לנסות אותו לפני שאני מעיף אותו, אז בלי הערות מיותרות תודה ולא אין מזגן אבל יש חלונות איזה קטע אהה
  2. הגיע לרשותי אופל קורסה 86, הייתה לה בעיה ולא לקחתי את האוטו ברצינות, הוא ישב בחניה כמעט שנה, היום החלטתי לקחת אותו למוסך ולהשקיע בו כי אני מסיים עכשיו רשיון והגעתי למסקנה שבמקום לקנות רכב חדש ולהרוס אותו, אני ינצל את האופל. לקחתי אותו דבר ראשון לחשמלאי שאני מכיר, אני לא יכול להגיד כל מה שהוא אמר לי כי אני לא זוכר, אבל המילים שחזרו על עצמם הרבה הם: פלאגים, שסתומים, פילטרים, מצבר חדש, רצועות, שמן, 3 פנסים, מראות, וישרים, איתותים, ועוד הרבההה מאוד דברים. בקיצור הוא עשה לי מכיר 1000 שקל, שהוא אמר שזה הכי נמוך שהוא יכול לעשות לי, עכשיו אני יחכה עד שהוא יסדר אותו ואז הוא יעביר אותו למכונאי לראות איזה בעיות מכניות יש לו.. בקיצור זה טיפול של גג 1500 שקל. כידוע לכם מכוניות שנת 86 הם לא מודרניות וחסרים להם הרבה דברים שדורשים השקעה או וויתור.. האוטו נראה ככה, בדיוק, רק הרבה יותר מטונף חח אני יגיד מה עלה לי בראש כולל שאלות ואתם תגידו לי מה אתם הייתם שמים לאוטו כזה אם תוכלו הג'אנטים חלודה - מה אפשר לעשות? נועל הגה, צריך? כל האוטו הוא מפתח אחד, בגז', הנעה, דלתות, וזה בטח ידוע, האם להחנות את האוטו במקום שאני לא מכיר זה סיכון? אזעקה? מה אני צריך שיהיה לי קבוע בבגז'? ריפוד חדש.
  3. לדעתי תלוי עד כמה הרכב צריך את זה... וזה תלוי בצורך שלך או ברצון שלך להשאיר את האוטו או למכור אותו
×
×
  • תוכן חדש...