רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
[חדשות רכב] מאגר המידע הממוחשב יוצא לדרך
מאת Guest Arco- 2 תגובות
- 665 צפיות
http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3409155,00.html הסוחרים יסבלו אם הבנתי נכון, זה הולך להיות שירות דומה ל-CARFAX, שימושי ביותר.
הודעה אחרונה מאת ETAA, -
- 3 תגובות
- 866 צפיות
אבא שלי היה מעורב בתאונה במהלכה רכב פגע בו מאחור. הנהג הודה באשמה. לרכב של אבא שלי יש ביטוח חובה בלבד ולנהג הפוגע מקיף. מה הפרוצדורה כעת? תודה לכל מי שיעזור.
הודעה אחרונה מאת אריק, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 984 צפיות
מחממים מנועים לקראת סיום המלווה ... כמה תמונות "][/url] בעזרת השם כשייגמר המלווה אעלה עוד תמונות, תהנו!
הודעה אחרונה מאת GOLF, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 794 צפיות
שמעתי אתמול בחדשות שהעובדים של סונול חסמו את הכניסה לכל תחנות הדלק שלהם ורציתי לדעת אם ה"שביתה" הזאת כבר נגמרה? צרות של דלקנים
הודעה אחרונה מאת pronella, -
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
הותקן אצלי איתוראן ע"י צ'מפיון וכשקיבלתי את הרכב הנציג אמר ששבועיים ראשונים משולמים ובשביל ההמשך אני צריך ליצור קשר עם איתוראן. כמה זה צריך לעלות? האם יש מצב להתמקח, למרות שזה לא נראה אפשרי כי הם יודעים שאין לי ברירה? האם יש המלצות מיוחדות בנושא? תודה
הודעה אחרונה מאת איתן_כ, -
- 1 תגובות
- 932 צפיות
סליחה שאני מפרסם תצפית פה אבל הרכב הזה מספיק נדיר, מספיק יקר ומספיק מיוחד כדי להעלות לפה מדובר בבנטלי אזור, הרכב בעל לוחית שבדית התמונות צולמו בהרצליה פיתוח הנה התמונות: http://picasaweb.google.com/itaydel/CarInIsraelJune2010#5482694724711906914 http://picasaweb.google.com/itaydel/CarInIsraelJune2010#5482699887287914226 http://picasaweb.google.com/itaydel/CarInIsraelJune2010#5482699893473998322 http://picasaweb.google.com/itaydel/CarInIsraelJune2010#5482699905660483490 http://picasaweb.google.com/itaydel/CarInIsraelJune2010#5482699905660483490 http://picasaweb.google.com/itaydel/CarInIsraelJune2010#5482699907607721138 http://picasaweb.google…
הודעה אחרונה מאת Yakird12, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
רציתי לדעת אם הייתה לכם פעם בעיה למכור רכב שנתקעתם איתו הרבה זמן אם בכלל. מהו הזמן הכי ארוך שלקח לכם למכור רכב ולמה?
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
אז ככה. תוקף הרישיון שלי יסתיים ב-5/7 הקשבתי לעצות של אנשים ללכת שבועיים לפני בשביל לראות אם יש בעיות מסויימות ברכב שיהיה לי זמן לתקן. ניגשתי לטסט ב-14/6, הרכב לא עבר. נתנו לי שבוע הארכה כדי לתקן ליקויים ואישור נסיעה על הרכב עד ל24/6. השאלה שלי עד מתי מותר לי ליסוע ברכב? התאריך ברישיון המקורי? 5/7 או התאריך של הרישיון החדש 24/6 תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
- 44 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
שלום לכולם, נחסוך במילים, נתפסתי על 117 בכביש של 80 עם דבורה. כביש דו מסלולי לכל כיוון, בקטע המדובר לא הייתה גדר הפרדה. הייתי בנתיב השמאלי. הכביש הוא כביש 89. נסעתי מכיוון מעלות לכיוון נהריה, ובידיוק הייתי בירידה, וגם בנתיב ממול הייתה ירידה והגיעה לה הניידת פתאום מעל ההר (משמע לא ראיתי אותה עד שהיא התחילה לרדת). האם לפי התקנות מותר להם לתפוס עם הדבורה כשהם נוסעים ממול? תגובתי הייתה "נסעתי כחוק".
הודעה אחרונה מאת adler212, -
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 994 צפיות
מעניין מה יהיה לאור ירוק שהתבססו בעיקר על נתוני הבריטים לאמר על זה (כמו שהם מצטיירים הם ירוצו מהר לממשלת בריטניה להציע להם דיל על מכירת המצלמות שלהם...) http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-25363-%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%98%D7%A0%D7%99%D7%94-%D7%94%D7%95%D7%A4%D7%A1%D7%A7-%D7%94%D7%9E%D7%99%D7%9E%D7%95%D7%9F-%D7%9C%D7%9E%D7%A6%D7%9C%D7%9E%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%94%D7%99.aspx
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
בין הקופרה טורבו לבין הFR טורבו 3 דלתות לבין ה-FR טורבו
הודעה אחרונה מאת edanj, -
-
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
לפני כמה ימים נסעתי בשעות הערב ונעצרתי ברמזור מאחורי ניידת תנועה. המשכנו לנסוע ישר ואני נוסע מאחורי הניידת לכיוון עוד רמזור, כשהיינו דיי רחוק מהרמזור האור היה ירוק והניידת משום מה התחילה להאט עוד ועוד עד שהגענו למצב שברגע שהניידת עברה את הרמזור הוא התחלף לכתום בלי להבהב בירוק, ובגלל שחשבתי שאם אני עובר עכשיו היא תעצור אותי ותגיד שעברתי באדום בלמתי בחוזקה, הABS הופעל ועצרתי טיפה אחרי המעבר חצייה, מסתבר שהיה חמור שנסע מאחוריי והוא חשב שאני עומד לעבור את הכתום, והוא התכוון לעבור יחד איתי - וזה בטוח שהוא כבר היה עובר באדום מלא, הוא בלם בחוזקה והצליח לשבור את ההגה שמאלה לכיוון נתיב הפניה שמאלה ובדרך הוא חתך רכב שהתקרב לנתיב פנייה שמאלה ברמזור. לא קרתה שום תאונה ולא היו נפגעי…
הודעה אחרונה מאת amiger, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 51 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
מלך סעודיה אישר, ורכב השטח הראשון שעוצב בערב הסעודית יגיע לפס הייצור. הרכב, שמכונה KSU גאזאל-1 (Gazal-1), הוצג לראשונה בתערוכת ז'נבה השנה. הוא מבוסס על פלטפורמת מרצדס G קלאס הוותיק, שלא לומר עתיק. הסעודים לא מספרים בינתיים איזה מנוע יוצע בגאזאל-1, אך ניתן לשער שזה יהיה יחידת ה-V8 של AMG עם כ-500 כ"ס, או ה-V8 ה"צנוע" יותר של מרצדס מה-G550, עם 382 כ"ס. בכל מקרה, זה אומר שהביצועים אולי לא רעים, אבל עם העיצוב - פרי עבודתם של סטודנטים באוניברסיטת המלך סעוד - אפשר היה ככל הנראה לעשות עוד קצת מאמץ...
הודעה אחרונה מאת adeeb_m, -
-
- 3 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אממ לא הגישו אותי לתיאוריה בגלל שעברתי שנה שעברה תאונה עם אופנוע ויש לי כמה בעיות.. כמו אי סדירות בדופק לב.. חורים בריאה ובכבד.. פלטינות + טיטניום ואיבוד הכרה שהיה לי ב5 שנים אחרונות.. [לפני שנה] אמרו שאני צריך ללכת להיבדק אצל רופא של רשות הרישוי.. אמרו לי שזה נמצא מול קניון איילון ב"איי דיזיין" או משהו כזה.. איפה זה יוצא בדיוק?? זה מקום דיי ענקי.. באיזה שעות ובאיזה ימים??
הודעה אחרונה מאת Tom_toM, -
- 0 תגובות
- 959 צפיות
אני טס באוגוסט לחודש אני צריך רכב לשבועיים ככה, בדקתי באתר שחבר שלי שגר שם הביא לי, המחירים נראים לי זולים. אם למישהו יש עוד אתר זול אשמח אם תשתפו. בכל מקרה בקשר לרכב. חשבתי על כמה אופציות. לקחת לאיזה יום יומיים שאני יודע שיש לי נסיעה ארוכה איזה רכב מפנק. המחיר שאני מוכן להשקיע ביומיים האלו לרכב עד 80 דולר. ראיתי במחירים הנל פורד מוסטאנג - הבעיה שאלו שראיתי באתר הם גיר אוטומטי וזה סתם יבאס. Chrysler 300 שגם אמור להיות רכב מאוד מפנק, המחיר של הפורד והקריזר זהה: 62 דולר. לשאר הזמן כנראה שאני אקח קאמרי שהיא ממש זולה 38 דולר. או דודג צ'ארגר שמגיע עם 178 כח שהיא עולה 49 דולר. זה 11 דולר כפול 10 ימים, 110 דולר, שבזמן הזה גם ככה אני לא מתכוון לנסוע …
הודעה אחרונה מאת D1winner, -
עברו 48 שעות ואני עדיין בHIGH אבארט העולמי ארגן DEALER CONVENTION על ה500C והפונטו איבו אבארט. נשלחתי כמנהל מכירות מישראל ע"ח אבארט לאירוע. טיסה למילאנו , בלונדה עם שלט אבארט בולט , הסעה למלון הממוקם כשעה + ממילאנו , אי שם באיזור שדות כפרי. חדר,ארוחת ערב(הגעתי ב12 בלילה),בירה מקלחת ולישון. למחרת בבוקר התארגנו כל הקבוצה (דילרים מכל העולם) לנסיעה לBALOCCO PROVING GROUND המקום הינו שטח ע-נ-ק שמחולק להמון מסלולים . בכניסה שלט גדול המורה על "לא טלפונים,לא מצלמות". המקום נחשב למאוד מסווג בשל הפעילות הנעשת בו בדגמים עתידיים של קבוצת פיאט. אלפות ,פיאט פרארי ואבארט בלי סוף . שורה של ג'ולייטות חדשות ומשונות. שורה של 8C מדהימות!! פי…
הודעה אחרונה מאת alexk, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 826 צפיות
שלום לכולם. החלטתי למכור את הרכב שלי מהסיבה הפשוטה והיחידה: מחירי חלקים מקוריים יקרים ללא הכרה ובלי שום סיבה. רק עכשיו ביצעתי לאוטו טיפול מאוד פשוט: החלפת 3 צינורות נשם/יניקה, צינור קטן T + צינור עקלתון + צינור יניקה המתחבר לחיישן זרימה. סה"כ קצת גומי... כמה עלו החלקים בלבד?? = 2500 ש"ח כולל מע"מ! זה נשמע הגיוני??פשוט שוד... ולא קשור למוסך מורשה, או מוסך רגיל - החלקים עצמם מאוד יקרים. חלקים חליפיים לא באים בחשבון ומה גם שקשה למצוא לנושא הצנרת וכו'... בכל מקרה, מישהו יכול לתת הערכה בכמה אפשר למכור את הרכב מקסימום + כל התוספות שעימו ? המפרט הוא כזה: גולף AGN 1.8, יד ראשונה מעשית (שנייה בבעלות), צבע אפור/כסף מיטאלי, מודל 1999, 125 כ"ס, 115,000 ק"מ, …
הודעה אחרונה מאת ofir007, -
- 13 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
נרשמתי הרגע דרך האתר לתיאוריה בתחנה מרכזית חדשה בת"א ואז ראיתי שיש באתר כרטיסיה שקוראים לה "תשלום לבחינה" ושם כתוב: התשלום לבחינה עבור הסניפים הבאים : אילת, אשדוד, אשקלון, באר שבע, ירושלים, כפר סבא, מודיעין, פתח תקווה, ראשון לציון, רחובות, תל אביב אבל התשלום שם הוא דרך כרטיס אשראי, יש לי אשראי אבל אני מעדיף לשלם מזומן. אני רק נרשמתי לבחינה בינתיים.. אני יכול להגיע לשם ולשלם מזומן? או שאני חייב עכשיו באשראי? ועוד שאלה מה אני צריך לקחת איתי??
הודעה אחרונה מאת Tom_toM, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
רציתי רק לשתף אותכם בזה שהחופש הגיעה לילדים . אחותי התחילה לקחת את האוטו :-( ז"ל. אז עצה שלי בעיקר בלילה להגביר עירנות למה מלא ילדים נוסעים בכבישים אז שיהיה לנו נסיעה בטוחה!
הודעה אחרונה מאת ibeliveonme, -
-
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 6.2 אלף צפיות
שלום לכולם, רציתי לדעת אם החלפת מנורות בלוחית רישוי מאחורה ללדים לבנים, האם זה חוקי מבחינת משטרה או לא? כמובן שזה לא מסנוור או משהו, האור מופץ למטה, לכיוון הכביש.
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
- 0 תגובות
- 626 צפיות
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs082.ash2/37453_413126892664_724272664_4747038_6927210_n.jpg http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs161.snc4/37401_413128867664_724272664_4747125_5190887_n.jpg http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs182.snc4/37453_413126907664_724272664_4747041_3480778_n.jpg http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs081.ash2/37401_413128907664_724272664_4747133_4482507_n.jpg http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs181.snc4/37401_413129062664_724272664_4747163_2346585_n.jpg http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs122.snc4/36470_413131597664_724272664_4747223_4732131_n.jpg http://s…
הודעה אחרונה מאת yogiman, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום חברה. אז נכון זאת קצת שאלת "חופש גדול", אז מראש התנצל. ברשותי גולף TSI בגרסת ה122 כ"ס. אחרי חודש עם האוטו, הרגשתי שהאוטו נוסע ממש טוב ביחס לכוח סוס שלו. אז מדדתי מעמידה במישור מ0-100, עם סטופר והתוצאה מאוד הפתיעה אותי אחרי כמה וכמה נסיונות, הזמנים נעים בין 7.9-8.2 שניות. רחוק מאוד מהנתון "המקורי" של 9.5 שניות. הפעלת השעון בוצעה עם זינוק הרכב קדימה ועצירתו היא בדיוק על 100 קמ"ש. מישהו עם גולף דומה יכול לאמת את הדברים ? והאם יכול להיות שVW מפרסמים נתונים שגויים ?
הודעה אחרונה מאת tzvipper, -
-
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
בהזדמנות זאת עכשיו שחזרנו לארץ מקורס מדהים באיטליה רציתי להגיד תודה לאלפא ובמיוחד לניר, מור ולירון. לא כל יום שקונים רכב מקבלים מתנה כזאת, מתנה כזאת שזוכרים לכל החיים. היה כיף מהנה הקבוצה היתה מעולה המדריכים מקצועיים והכי חשוב ההרגשה שהשקיעו בכל דקה של הקורס והנסיעה ובכלל ההרגשה שכל דקה יותר מהנה וכל רגע רצינו שלא יעבור ונחזור הביתה. תמונות: http://www.facebook.com/album.php?aid=2052092&id=1600314457&l=1056d23de0
הודעה אחרונה מאת niv, -
שלום, ראיתי אתמול אוטו מכוער בצורה נוגעת ללב (שלי לפחות), הייתי חייב לצלם אותו. האוטו הוא דייהטסו שארמאנט, ממש נראה לי שמגיע לאוטו הזה עוד לחיות.
הודעה אחרונה מאת edan82, -
היום ביקרתי במכון הרישוי טסטקאר בכניסה לנשר. במכון הרישוי עצמו יש שלט ענק "השחרת חלונות באישור משרד התחבורה". התעניינתי ושאלתי את אחד הבוחנים בקשר לנושא והוא הפנה אותי למקום שמשחיר חלונות בתוך המתחם של המכון רישוי. הבחור מביא תופס של משרד התחבורה לחלונות האחוריים ולשמשה האחורית! וחלונות כהים מקדימה עד 50 אחוז. עם התפסים האלה אתם עוברים טסט באותו מכון רישוי עם השחרה של החלון האחורי והחלונות מקדימה עד 50 אחוז כמו שאמרתי.... השחרה עם הניילון ולא בתנור! מי שלא מאמין מוזמן ליראות בעצמו. אני לא בא לפרסם את המכון רישוי רק לסגור את הנושא הזה פעם אחת ולתמיד, כי כל שני וחמישי נפתח על זה תרד ויש פה הרבה אנשים שמגיבים שלהשחיר שימשה אחורית זה אסור וחלונות מקדימה בהשחרה עדינה זה אס…
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום רב, אני בן 26 ואני עומד לרכוש בזמן הקרוב יונדאיI 10, העניין הוא שכמעט ולא נהגתי מאז שהוצאתי רשיון ולכן חברות הביטוח דורשות מחירים נורא גבוהים. לדוגמא, 1.שירביט: מקיף- 4144 וחובה -1626 2.בסוכנות של יונדאי הציעו לי: מקיף- 3850 וחובה- 1780 3.בפניקס סירבו לבטח אותי מה הכי כדאי לעשות במצב כזה? בתודה מראש, ירון
הודעה אחרונה מאת ירון84, -
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
ככה הלכה לה ה SLS הראשונה לעולמה: http://www.cincystreetscene.com/forums/showthread.php?p=913644
הודעה אחרונה מאת Discover, -
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
יש לי קצת בעיה עם החידוש של רשיון רכב, שמתי לב שיש בו מספר טעויות, הטעות היא קילומטר, מה פתאום רשמו 175 אלף קילומטר הרי אצלי מנוע חדש, והיום הוא עשה 25 אלף קילומטר, אפשר לערער לשנות זאת ? ובנוסף, יש טעות שהצבע שהוא היה לבן, עכשיו הוא שחור, כבר עשיתי אישור של צבע שחור, מה קרה הם עד כך מטומטמים [סליחה על ביטוי, הייתי צריך לומר שזה לא בסדר] שלא שינו אותם לאוטומטית ?
הודעה אחרונה מאת dvirk11, -
-
- 9 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
פורשה מעדכנת קלות את הפנמרה, בדגש על שיפור תצרוכת הדלק ופליטת המזהמים. איזה כיף. חובבי איכות הסביבה יכולים לרשום לעצמם ניצחון קטן נוסף. בהודעה לעיתונות ששיחר אמש היצרן הגרמני לא תמצאו מילה אחת על ההספק המקסימאלי של המנוע החדש או על יכולת התאוצה המופלאה של הפנמרה. כן תמצאו הרבה מילים שמנסות להסביר לכולנו כמה הפנמרה החדשה, שתושק באירופה באוגוסט הקרוב, היא מכונית חסכונית, נקייה ושקולה. אכן, תחליף ראוי לטיוטה פריוס. כך, למשל, מתהדרים בפורשה באופציה חדשה שתאפשר לכם לרכוש את הפנמרה שלכם עם צמיגים ירוקים (כלומר כאלו שמקטינים את החיכוך עם הכביש) על ג'אנט במידה 19". כמו כן, תותקן בפנמרה מערכת חדשה שתמחזר את אנרגיית הבלימה של הרכב לטובת טעינת המצבר, וכן תפס…
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
בד"כ מוזכר בנשימה אחת עם ABS+EBD...?
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
-
מי מחובר 6 משתמשים רשומים, 2 אנונימיים, 330 אורחים (הצג רשימה מלאה)
