Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5844 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נרשמתי הרגע דרך האתר לתיאוריה בתחנה מרכזית חדשה בת"א

ואז ראיתי שיש באתר כרטיסיה שקוראים לה "תשלום לבחינה"

ושם כתוב:

התשלום לבחינה עבור הסניפים הבאים : אילת, אשדוד, אשקלון, באר שבע, ירושלים, כפר סבא, מודיעין, פתח תקווה, ראשון לציון, רחובות, תל אביב

 

אבל התשלום שם הוא דרך כרטיס אשראי, יש לי אשראי אבל אני מעדיף לשלם מזומן.

 

אני רק נרשמתי לבחינה בינתיים.. אני יכול להגיע לשם ולשלם מזומן? או שאני חייב עכשיו באשראי?

 

ועוד שאלה מה אני צריך לקחת איתי??

פורסם

שילמת טופס ירוק כשעשית אותו, הגעת למקום הבחינה ואתה משלם במקום (אני שילמתי במזומן).

אל תשכח לעבור עם הטופס אצל הרופא משפחה, אני מכיר אנשים ששכחו וסתם התבאסו שלא יכלו לגשת באותו יום

פורסם

אתה יכול לשלם או באשראי דרך האתר או במזומן דרך אחד מסניפי הדואר הקרובים לביתך.

על תשלום במזומן במקום עוד לא שמעתי אבל אולי במקומות מסוימים זה ככה.

אם תשתף אותנו באיזה סניף מדובר אולי נוכל להגיד לך במדויק.

"Life Is Like a Box Of Choclate, You Never Know What You Gonna Get"

פורסם
על תשלום במזומן במקום עוד לא שמעתי אבל אולי במקומות מסוימים זה ככה.

 

אז הנה, תשמע - בסניף חיפה משלמים במזומן במקום ואף אין צורך בקביעת תור מראש.

פורסם
אז הנה, תשמע - בסניף חיפה משלמים במזומן במקום ואף אין צורך בקביעת תור מראש.

צודק, על הסניף הזה דיברתי.

פורסם
אם תשתף אותנו באיזה סניף מדובר אולי נוכל להגיד לך במדויק.

 

 

בתחנה מרכזית חדשה בתל אביב..

 

אז אני הולך לדואר ומה? מבקש לשלם לתיאוריה? ומביאים לי כאילו פתק או משהו?

 

אז מה אני לוקח לשם?

 

תופס ירוק שרופא משפחה מילא אותו ושאני מילאתי אותו גם, תעודת זהות, תלוש מהדואר?

 

עוד משהו או שזה הכל?

פורסם

בדיוק,

אתה הולך לדואר אומר לפקיד שאתה צריך לשלם על תיאוריה, משלם לו והוא מביא לך קבלה.

שים לב! תביא איתך תעודת זהות טופס ירוק את הקבלה מהדואר וחובה להזמין תור מראש!

בהצלחה

"Life Is Like a Box Of Choclate, You Never Know What You Gonna Get"

פורסם

שנרשמתי לאתר זה נתן אישור הרשמה.. חייבים להדפיס את זה ולהביא? או שלא חייבים?

 

כי אין לי מדפסת עכשיו לידי

פורסם
בתחנה מרכזית חדשה בתל אביב..

 

אז אני הולך לדואר ומה? מבקש לשלם לתיאוריה? ומביאים לי כאילו פתק או משהו?

 

אז מה אני לוקח לשם?

 

תופס ירוק שרופא משפחה מילא אותו ושאני מילאתי אותו גם, תעודת זהות, תלוש מהדואר?

 

עוד משהו או שזה הכל?

בת"א שם די עמוס אני חושב, אם אתה יכול להגיע לכפר סבא בטח תיכנס יותר בקלות. קח בחשבון.

פורסם

אני הזמנתי תור.. אז ב12:30 אני יכנס לא? כי הזמנתי ל12:30..

 

יאללה תאחלו לי בהצלחה עוד מעט אני יוצא.. והלך לעשות את זה היום.

 

תודה לכולם על העזרה, מקווה שאני יעבור :)

פורסם

אי אפשר לערוך אז אני יעשה דאבל.. מצטער..

 

אממ לא הגישו אותי לתיאוריה בגלל שעברתי שנה שעברה תאונה עם אופנוע ויש לי כמה בעיות..

 

כמו אי סדירות בדופק לב..

 

חורים בריאה ובכבד..

 

פלטינות + טיטניום

 

ואיבוד הכרה שהיה לי ב5 שנים אחרונות.. [לפני שנה]

 

אמרו שאני צריך ללכת להיבדק אצל רופא של רשות הרישוי..

 

אמרו לי שזה נמצא מול קניון איילון ב"איי דיזיין" או משהו כזה..

 

איפה זה יוצא בדיוק?? זה מקום דיי ענקי..

 

באיזה שעות ובאיזה ימים??

 

תודה על העזרה =]

×
×
  • תוכן חדש...