רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,572 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אני שם סירטון איך שהחברות הביטוח עושות קומבינה ומאיפה הסוחרים מקבלים את הרכבים "יד ראשונה מרופא" http://tinypic.com/player.php?v=i5u39j&s=6
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
מאתר hnn http://www.hnn.co.il/gallery10786.html
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
-
תמונות מסוכנות מרצדס 1 2 3
מאת YaronMi-
- אחראי פורום
- 37 תגובות
- 6.1 אלף צפיות
קפצתי היום לסוכנות של מרצדס בתל אביב, יש לנו הזדמנות של 10 ימים ואסור לפספס את זה, אז נסעתי לצלם והחלטתי לשתף אתכם, לצערי הגעתי חצי שעה לאחר הסגריה ולכן כל התמונות נעשו מחוץ לחלון, אז עשיתי מה שיכלתי לאחר מכן קפצנו גם לסוכנות אבארט' שנמצאת לא רחוק משם, גם כן היה סגור לצערי ... בדרך הביתה יצא לראות עוד S5 חביבה, ואם אני כבר עם מצלמה ביד, אז למה לא? בהחלט היה מעניין, מכוניות מרשימות ביותר, מי שיכול להספיק בימים הקרובים להגיע לשם לראות את SLR אל תפספסו את זה
הודעה אחרונה מאת YaronMi, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
היי. ברצוני להביא ארצה "קיט" רפליקה. מה התהליך,ומה עושים? בבקשה תפרטו מ-א' עד ת'.
הודעה אחרונה מאת alexander8824, -
-
- 0 תגובות
- 808 צפיות
מבחן מעניין של אוטוקאר. http://www.youtube.com/watch?v=vYXMKdZvi-c&feature=player_embedded דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת Philip R, -
במהלך שיטוטי באינטרנט נתקלתי בתמונה הנ"ל יש למישהו מושג כיצד הדבר הזה נוצר ומה המגבלות הטכניות אשר נפרצו כאשר הפרוייקט יצא לפועל בסופו של דבר? נראה כמו מישהו שהציב לעצמו אתגר ועמד בו עריכה: ככל הנראה מדובר על מיצובישי גלאנט דור שישי מרובה רגליים.
הודעה אחרונה מאת oren99, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
משום-מה שמתי לב, שרכבי הסיטרואן ברלינגו (או שאולי זה פיג'ו פרטנר) של הדואר, הם ארוכים יותר. כלומר - רבים מהם כוללים פגוש ותוספת אורך אחרי הגלגל האחורי. האם זה דגם מיוחד? אם כן, מעולם לא ידעתי שיש דגם מוארך לברלינגו. מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת שביט, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
אהלן, יצא לי להתקל בכמה וכמה כבישים בחוטים שחורים שנמתחים לרוחב הכביש, מישהו יודע מה תפקידם?
הודעה אחרונה מאת adidas1, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
קרדיט לוואלה! רכב http://cars.walla.co.il/?w=/4714/1700938 אישית, מה שהכי עיניין אותי זה התשובות על הרכבים והחידושים שיגיע בשנה הבאה. חבל שהC5 עם 1.6T וגיר 6 הילוכים יגיע רק באביב 2011. ולגבי הדיזל, יש משהו במה שהוא אומר, שהמיסוי פה דפוק, ולו אין מה לעשות.
הודעה אחרונה מאת alexk, -
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
לפני כחודש וחצי פגע בי מאחור איזה חוליגאן וגרם לי לנזק (קורולה 2010) לרכב שתוקן על חשבון חב' הביטוח שלו. מאידך,מאז אני באמת מרגיש כאבים ותחושה לא טובה באיזור הצוואר בעיקר,לדעתי יש קשר עם התאונה הנ''ל, כרגע רופאה נתנה לי כדורים נגד כאבים וטיפול פיזיוטרפי, האם יש טעם לפנות לביטוח חובה,ואיך זה אמור להתבצע??? מעולם תודה לאל לא הגשתי תביעה מסוג זה, תודה לעוזרים,והפעם ממש השתדלתי,מקווה שבכל זאת לא הרגזתי אף מנהל כאן. תודה
הודעה אחרונה מאת dani12, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 27 תגובות
- 11.4 אלף צפיות
לפני שבועיים קניתי טרנספורטר נוספת. יש לנו בביניין 2 חניות, אחת מקורה ואחת בשמש. רציתי לדעת האם יש לכן רעיון כלשהו על מנת להצליל את החניה הנוספת? מדובר בביניין ולכן צריך שזה יהיה בצורה מסודרת על מנת שהשכנים יסכימו לכך. מצורפות תמונות.
הודעה אחרונה מאת re_ilan, -
-
אחח, סופ"ש קשה עובר על כוחותינו. לאחר ריצות, טלפונים ובלגנים לקראת אימון נהיגה מתקדמת במסלול בכוכב יאיר, האירוע בוטל ברגע האחרון בגלל המשטרה. מאוכזבים עשינו פעמינו למתחם באשדוד, במטרה להוציא לפחות משהו נחמד מהיום המבוזבז. כשהגענו, ראינו קבוצת סיירות שהגיעה גם היא להתאמן. רבע שעה מאוחר יותר - והאנשים בכחול הגיעו. עקב ריבוי השוטרים-אופנוענים היה לנו ברור שמשהו פה מסריח. המילים הראשונות אלינו היו "אתם נמצאים בשטח פרטי, צאו מכאן מיד" (99.9% שמדובר בשטח ציבורי, אבל מכיוון שלא בדקתי בעצמי, אתן להם ליהנות מהספק). כמה דקות מאוחר יותר, בעוד אנחנו אוספים את הצמיגים ועומדים להתקפל, הגיע רכב בוחן והשוטרים החלו במלאכת שמירת מספרי הרכבים שלנו ובדיקת הרישיונות, משל היינו פושעים נאל…
הודעה אחרונה מאת Charge, -
- 3 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
מישהו יודע היכן ניתן להשכיר דגמי קאדילק (לא אספנות) כדוגמת STS או אסקלייד. חברות ההשכרה לאירועי יוקרה לא ממש מחזיקות את הדגמים הנ"ל... תודה
הודעה אחרונה מאת צ'יף1583435475, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אז ככה, היום עמדתי ברמזור אדום עם האופנוע, לפני הקו עצירה, בנתיב לפניה שמאלה, שהרמזור נהפך ל אדום + כתום התחלתי ליסוע,שעברתי את הקו עצירה קיבלתי פלש, אבל שניכנסתי לצומת הרמזור כבר היה ירוק, יש לי ממה לפחד? אני יקבל דוח? ד''א ראיתי רק פלש אחד, הגיוני? תודה מראש, עידו.
הודעה אחרונה מאת ido11, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 6.2 אלף צפיות
התחרות בשוק רכבי הכביש-שביל מתחממת. רגע אחרי הצגת הIX35, קרסו מודיעה על תחילת שיווקו של הקשקאי המשודרג. ניסאן חשפה זה מכבר את מתיחת הפנים הקלה שבוצעה לקשקאי המצליח, וכעת מודיעה קרסו מוטורוס, יבואנית ניסאן לישראל, על תחילת שיווקו של הדגם מתוח הפנים בישראל. נקדים ונאמר שלא מדובר בשינויים דרסטיים כלל וכלל אלא יותר בעדכון עיצובי קליל. השדרוג מתבטא בעיקר בחזית הרכב שקיבלה מראה אגרסיבי יותר, אך יש גם חישוקי סגסוגת בעיצוב חדש ונגיעות קלות בעיצוב החלק האחורי של הרכב. גם תא הנוסעים עבר שדרוג וכעת כולל שדרוג ללוח השעונים, כמה מערכות אלקטרוניות נוספות וגג-שמש פנוראמי בגרסאות הבכירות. מבחינה מכאנית נשאר הרכב במפרט זהה, למעט כיול שונה לבולמי הזעזועים לטובת שיפור נו…
הודעה אחרונה מאת Asfanut, -
-
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
היום נכנסה לתוקף תקנה חדשה שיזם שר התחבורה והבטיחות בדרכים ישראל כץ, לפיה יוכל משרד התחבורה לשלול לחמש שנים את רישיון הנהיגה של כל נהג שביצע בחמש השנים האחרונות חמש עבירות חמורות, או לסירוגין 30 עבירות תנועה, למעט עבירות חנייה. מהי "עבירה חמורה": - נהיגה בשכרות - גרימת מוות ברשלנות - הפקרה (פגע וברח) - כניסה למפגש מסילת ברזל כשהמחסום ירד - נהיגה בזמן פסילה - הריגה בתאונת דרכים - נהיגה ללא רישיון --אי ציות לרמזור אדום, עקיפות מסוכנות - נסיעה במהירות 40 קמ"ש מעל המותר וסיכון הולכי רגל במעבר חצייה. מקור: http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3409722,00.html סעו בזהירות.
הודעה אחרונה מאת Mcyuval, -
- 1 תגובות
- 677 צפיות
תצוגה ומכירת מכוניות בUSA http://auto.fishki.net/comment.php?id=5076 מקס
הודעה אחרונה מאת mitsugli, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
אני חובב מכוניות ויש לי אוסף ענק של תצלומי רכבים.. לפני כחצי שנה הייתי באזור אשדוד.. אני לא כ"כ מכיר את אשדוד אז אנסה לפרט למי שמכיר ויודע להדריך אחרים, ישנו כביש מהיר מאזור אשקלון (צומת סילבר) שמגיע אל תוך אשדוד.. על הכביש ישנה תחנת אוטובוס באזור נמל אשדוד.. יש שם סוכנות של מאזדה-פורד (נדמה לי..) שנמצאת מתחת לשפת הכביש.. על ידה יש סוג של מוזיאון מבולגן כזה של רכב המנוהל בצורה חובבנית ועכשיו לעיקר.. צילמתי שם מספר רכבים, חלקם במצב מדהים וחלקם פחות.. אבל אני רוצה לשתף אתכם בתמונה הבאה שנראית לי כמו הלמבורגיני קונטאש השחורה שדיברו עליה רבות בפורום זה.. האם זאת היא??
הודעה אחרונה מאת roi237, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שוטר עצר אותי לבדיקה שגרתית ביקש רישיון, רשם כמה דברים, ביקש מספר טלפון ואמר דרך צלחה. לא נעצרתי יותר מדי על ידי שוטרים, אז אני רוצה לדעת מה הסיבה לביקורת הזאת? והאם זה נורמלי שהוא מבקש ממני מספר טלפון? למה הוא צריך אותו?
הודעה אחרונה מאת xbox12341, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 643 צפיות
עבור הסוזוקי בלנו 98 שלי שהתחילה להתחמם בימי השרב. את הטרמוסטט כבר קניתי אז אני אחליף לבד, אבל כנראה שכדאי לנקות את הרדיאטור (הרכב בן 12 והרדיאטור מקורי מהמפעל לא עבר ניקוי מעולם) אשמח להמלצות על מכון אמין ומקצועי
הודעה אחרונה מאת martines, -
- 2 תגובות
- 715 צפיות
באוצר שוקלים להעלות את המס על הבנזין בשקל ויותר לליטר - לא מפני שכך נכון או נבון לעשות, אלא כדי למלא את הקופה בכסף מיידי בלי לריב עם אף אחד. מישהו שמע עוד משהו, או שזאת סתם עוד כתבה של סתם עוד כתבת? למען האמת המשפט שציטטתי נשמע מאוד הגיוני ומתאים למצב.
הודעה אחרונה מאת THE-ONE, -
-
- אחראי פורום
- 38 תגובות
- 9.6 אלף צפיות
משיטוט בYOUTUBE הגעתי למשאיות מחברת TATRA ואישית אני מאוד אוהב שטח, מאוד אהבתי את העניין והתחלתי להתעניין בזה אני מצרף סרטון שלהם ואם למישהוא יש מושג מה זה החברה הזאת ואיפה מייצרים אותם, היכן השוק שלהם? שאלתי את אבא ששירת בסיביר בזמנו ואמר שזה נפוץ שם כבר ממזמן עוד מימי השירות שלו ואפילו לפני http://www.youtube.com/watch?v=2Epd4WZypvA אשמח לקצת מידע במיוחד אהבתי את ה8X8
הודעה אחרונה מאת margogolan, -
-
שלום לכולם מי שיודע קצת מבחינה חוקית האם אפשר לתבוע מוכר רכב שמכר אותו ,נגיד ,בלי מדחס ואמר שזה חוסר בגז. או לדוגמא מכר רכב אחרי שבוע הלך גיר. חיפשתי בנושא זה רבות לכן מי שיש לו ידע או יודע על עורכי דין שמתעסקים בזה אשמח אם יעזור לי ולהרבה אחרים תודה
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
- 2 תגובות
- 919 צפיות
שלום ליד ביתי ישנה צומת רחובות (צומת T), אשר בגלל אופן החנייה באזור סובלת משדה ראייה מוגבל מאוד באחד הכיוונים. התוצאה היא שנהג המעוניין לפנות שמאלה מכיוון ספציפי חייב ממש להכנס לצומת ע"מ לראות אם מגיע רכב. אך במקום המדובר יש לתת זכות קדימה. כלומר: אם נותן זכות קדימה - לא רואה את התנועה המתקרבת לצומת (בתוך העיר אומנם אבל 70-80 קמ"ש לא נדיר שם). אם רוצה לראות אם מגיע רכב - חייב לגלוש לצומת ולהפריע לתנועה = אי מתן זכות קדימה. ברצוני לבקש מהרשות המתאימה התקנה של מראה פנורמית ע"ג עמוד כדי לאפשר מתן זכות קדימה כדין והפחתת הסיכון בצומת מאיזו רשות יש לבקש?
הודעה אחרונה מאת ariel_nir, -
- 8 תגובות
- 8.4 אלף צפיות
כמו שרשום בכותרת כיצד ניתן לזהות שמדובר ב VTI ולא בESI? תודה!
הודעה אחרונה מאת FreeStyle, -
- 6 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אני ממתין לקבלת רכב חדש, סוזוקי אלטו וצריך להחליט לגבי התקנת אביזרים. האביזרים שאני מעוניין להתקין הם: מרימי שמשות, מתג פתיחה לחלון ימין (באלטו אין מתג פתיחה לחלון הימני מקורי ליד הנהג), קודנית וחיישני רוורס. המחירים עבור ההתקנות האלה דרך הסוכנות הם באופן משמעותי יקרים ביחס להתקנה אצל אותו מתקין מורשה שעובד עם החברה (אם נגשים אליו באופן פרטי). חיישני רוורס בחברה 890 ש"ח ודרך המתקין המורשה 550 ש"ח, מרימי שמשות 650 ש"ח בחברה לעומת 250 ש"ח אצל המתקין, מתג פתיחה לחלון ימין 450 בחברה לעומת 250 ש"ח אצל המתקין. ההתקנה בכל מקרה מבוצעת ע"י אותו מתקין. נתנו לי להבין בסוכנות שאם אני לא ירכוש דרכם, אני עלול "לאכול אותה" אם תהיה לי תקלה עתידית במערכת החשמל לדוגמא אם החלון הח…
הודעה אחרונה מאת יגאל, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שימו לב בתחילת הסרטון הוא בא לאסוף אותי בזמן שאני מחליף בלמים ברכב שלי: ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. תמונות נוספות:
הודעה אחרונה מאת golangti, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 17 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
נסעתי על כביש החוף וראיתי את הניידת עומדת בצורה אנכית לכיוון הנסיעה(כלומר ראיתי מולי את הדלתות) וראיתי את השוטר עם מצלמה ופתאום ראיתי פלאש מתוך הרכב? זה פלאש אמיתי את זיוף כדי להפחיד? אני חייב לציין שהפלאש היה חלש יחסית ונראה שהוא בא מתוך הניידת ובנוסף אני היחיד ששם לב לזה(היה עוד אחד שישב לידי) תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
שלום וערב טוב לכולם. לאחר ביקור בעין כרם בערב יום חמישי האחרון, אני מוצא לנכון להעלות לכאן הודעה חשובה בנושא חניות לאוטובוסים בלבד; בערב יום חמישי האחרון הגעתי לעין כרם, כשאני נוהג באוטובוס עם קבוצת מטיילים, בסביבות השעה 21:45 לערך. מי שמכיר את עין כרם יודע, שאין שום מקום להחנות אוטובוס מלבד הסוּבה הנמצאת ממש במרכז עין כרם, בכניסה לרח' המעיין; הסוּבה הנ"ל אסורה בכניסה לכל רכב שאינו אוטובוס או מונית, עפ"י תמרור המוצב במקום. אממה, אני מגיע לשם, ומה אני מוצא? כ-25 מכוניות פרטיות חונות ומציפות את כל הסוּבה, ומשאירות אותי חסר ברירה, מעמיד את האוטובוס באמצע הכביש הקטנטן הזה, משתדל שלא להפריע לתנועה. מה אני רוצה להגיד בזה? א. כמו שלא חונים בחניית-נכים, ככה לא חוני…
הודעה אחרונה מאת mat@n, -
- 1 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אני יודע שהסיכויים נמוכים ובכל זאת.. נסעתי לפני מס' ימים באחד מהרחובות בר"ג שאני נוסע בו בתדירות גבוהה. כנראה שלא שמתי לב , אבל באחד הרחובות הצדדיים , יש תמרור כחול עם חץ ימינה , כלומר הפנייה ימינה בלבד. אני תמיד ממשיך מישם ישר , ונכנס לרחוב שממול , מין הרגל כזה , ממש לא בכוונה , הכי בתום לב פשוט לא שמתי לב אף פעם. כמו כן הרבה רכבים עושים את זה , ואני בטוח שחלקם הגדול פשוט לא מודע לזה. התרע מזלי ובשישי בלילה עצרה אותי ניידת תנועה , השוטר לא היה מוכן לשמע כלום ונתן לי דוח תנועה בגין זה שלא נסעתי לפי הסימונים בכביש : 6 נק' ו 500 ש"ח. עכשיו עם הקנס הכספי אני יכול להסתדר , בסדר נו כולה כסף ,אבל הנקודות הורגות אותי. מנובמבר 2006 לא עשיתי שום עבירה בעלת נקודות , ו…
הודעה אחרונה מאת vladclar,
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 245 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- NEW10
- 318i
- אביתר א.
- itaysamurai
- MRobot
- natco
- topop
- MIHAEL
- stx
- עמרי לייט
- עדי-אל
- jpex
- thazethaze
- איתי200
- amosbmw
- `Infinity
- גולדן191
- SlowRide
- Dan___
- חיים יוד
- zvigolden
- yahaga
- Night Driver
- ANUTKK
- Avia
- Erel
- meir_gi
- nir eli
- motior
- D4K
- eladns
- shilo_v
- fatboy1340
- itaimoto
- DareDevil
- elihershko
- VVWpolo
- vigi
- אליה
- AUDIO KING
- Igalz
- צוק
- ניקו פ.
- yoav911gt2
- עוזי ל
- borsood
- davemustaine87
- ArikB
- urich
- Liquidator
- Aviady001
- RedLabel
- farkash7
