Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5841 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התחרות בשוק רכבי הכביש-שביל מתחממת. רגע אחרי הצגת הIX35, קרסו מודיעה על תחילת שיווקו של הקשקאי המשודרג.

attachment.php?attachmentid=205442&stc=1&d=1277724917

 

 

ניסאן חשפה זה מכבר את מתיחת הפנים הקלה שבוצעה לקשקאי המצליח, וכעת מודיעה קרסו מוטורוס, יבואנית ניסאן לישראל, על

תחילת שיווקו של הדגם מתוח הפנים בישראל. נקדים ונאמר שלא מדובר בשינויים דרסטיים כלל וכלל אלא יותר בעדכון עיצובי קליל.

השדרוג מתבטא בעיקר בחזית הרכב שקיבלה מראה אגרסיבי יותר, אך יש גם חישוקי סגסוגת בעיצוב חדש ונגיעות קלות בעיצוב החלק

האחורי של הרכב. גם תא הנוסעים עבר שדרוג וכעת כולל שדרוג ללוח השעונים, כמה מערכות אלקטרוניות נוספות וגג-שמש פנוראמי

בגרסאות הבכירות. מבחינה מכאנית נשאר הרכב במפרט זהה, למעט כיול שונה לבולמי הזעזועים לטובת שיפור נוחות הנסיעה.

 

מחירים –

הגרסא הבסיסית (ללא גג-שמש, חישוקי סגסוגת או בקרת אקלים) תעלה כ159 אלף ₪ .

הגרסא האמצעית (הכוללת גג-שמש, חישוקי סגסוגת ובקרת אקלים) תעלה כ175 אלף ₪.

מי שיחפוץ בגרסא הבכירה הכוללת גם מושבי עור מחוממים ומערכת שמע משודרגת ישלם כ188 אלף ₪.

attachment.php?attachmentid=205443&stc=1&d=1277724917

 

attachment.php?attachmentid=205444&stc=1&d=1277724917

Qashqai1.jpg

Qashqai2.jpg

Qashqai3.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

  • אחראי פורום
פורסם

מתיחה חביבה מבחוץ.

האינטריור פשוט מביך, מה היתה ההשראה שלהם, שברולט אבאו? :|

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

כסוף לא עושה לו טוב.

 

הוא נראה הרבה יותר טוב בשחור.

 

והוא מיועד לאנשים שמחפשים ג'יפ שמרני ולא צעקני כמו היונדאי IX35.

פורסם
מי שיחפוץ בגרסא הבכירה הכוללת גם מושבי עור מחוממים ומערכת שמע משודרגת ישלם כ188 אלף ₪.

 

בספרד, הגרסה הבכירה נמכרת עם סאב-וופר המותקן במקום הגלגל הרזרבי. יש למישהו מושג במה מתבטאת "מערכת השמע המשודרגת" בישראל?

פורסם

היה לנו אותו כמעט שנה, נהגתי עליו המון. בגרסה הראשונה כמובן.. לטעמי מדובר בקרוס אובר היפה ביותר והאלגנטי ביותר - לא חללית בצורת אקס6. מדובר על רכב בטיחותי מאוד, נוח מאוד, חזק מאוד עם גיר מצוין. אחד הרכבים האהובים עלי...

פורסם

חבל, יש לו שוק מצויין, אך המראה לא עדכני מספיק אל מול המתחרים.

מאוד פושר.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

×
×
  • תוכן חדש...