רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 3 אלף צפיות
בעקבות כל הדיונים בפורום על הריקולים של טויוטה, מסתבר שהיא לא לבד. בסוף השבוע צפוי להתפרסם ריקול למזדה 3 וגם ריקול לרכב אירופאי - ב.מ.וו Z4. מתוך וואלה: ה-NHTSA פתח בחקירה רשמית לבדיקת כשלים במערכות ההיגוי של מאזדה 3 וב.מ.וו Z4. מסתמן ריקול ל-342 אלף מכוניות כבר השבוע לכתבה
הודעה אחרונה מאת ArikC, -
-
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
השאילו לי רכב,אני אמור לשלם רק דלק. הרכב הוא שרייד 94 עם מזגן ובגדול בעיר הוא חביב מאוד ודי נוח לי. אני ועוד חבר מעונינים לצאת לאילת לשבוע,בהנחה שהרכב במצב טוב,יש סיכוי שהוא יסחוב כזו דרך??? נתניה לאילת. תודה
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 650 צפיות
היי, האם יש מדיניות מסוימת לגבי הזמנת רכב חדש עם תוספות מקוריות מהיצרן או שהדבר תלוי ביבואן? אם אני מעוניין למשל להוסיף אבזור שלא מגיע בחבילה סטנדרטית בארץ ע"י היבואן (סתם דוגמא - חיישני אורות/גשם) - זה אפשרי? מה נהוג לגבי המחיר? תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת amiger, -
- 0 תגובות
- 610 צפיות
שלום, אני צריך המלצה על מקום טוב לקניית כיסויים לרכב באיזור הצפון, כיסויים בהתאמה אישית, מקום איכותי. תודה!
הודעה אחרונה מאת vadim2k, -
- 4 תגובות
- 980 צפיות
יבואני החלפים מנסים לטרפד תקנה חדשה של משרד התחבורה, המחייבת החל מחודש אוגוסט 2010, שכל חלקי החילוף המגיעים לישראל יציגו לא רק את ארץ הייצור, אלא גם כתובת מלאה ומפורטת של מיקום מפעלי היצרן. לטענת הייבואנים, משמעות הדרישה היא חיוב מעשי של יצרני החלפים לבצע סימון מיוחד עבור השוק הישראלי, שכן סימון כזה אינו נדרש במדינה באחרת בעולם. שם מסתפקים בסימון ארץ הייצור בלבד. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3915427,00.html
הודעה אחרונה מאת Pilon, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם הזמנתי כמה חלקים לרכב מחול, שלחתי את טפסי ההצהרות (קבלה, הודעת דואר, צילום רשיון ות"ז) למשרד התחבורה אך נדמה לי ששחכתי לציין כמה פרטים בנוגע לחלק. מישהו יודע איך ניתן ליצור קשר ישירות עם סניף תל אביב? בדף ההצרה ישנם שלושה טלפונים ליצירת קשר ושלושתם מנותקים...:S תודה
הודעה אחרונה מאת bar87, -
הסבה לגפ"מ
מאת sandosse- 1 תגובות
- 939 צפיות
שלום לכולם, אני מעוניין להסב את ריכבי, פונטיאק בונוביל מודל 92 לגפ"מ, האם זה יפגע בביצועים? האם מישהו מכיר מישהו אמין שמתעסק בזה באזור חדרה עד חיפה? יום טוב
הודעה אחרונה מאת thebaron, -
- 30 תגובות
- 6.6 אלף צפיות
חבר שלי קיבל חוב לכביש 6 דרך הוצל"פ על נסיעה בין השנים 2003-05 בכביש 6. מדובר על 35 נסיעות שסה"כ החוב כולל ריביות וקנסות אדירים על סך 6,700¤!!! ברגע שהתקשרנו למוקד של כביש 6,אמרו לנו שאין מה לפנות לכביש 6 אלא רק להוצל"פ כי התיק אצלהם. חבר שלי עבר דירה ושום חוב של כביש 6 לא הגיע לכתובת החדשה שלו שמעודכנת במשר הפנים אבל לא מעודכנת במשרד הרישוי ובכביש 6 שולחים רק לכתובת שמצויינת במשרד הרישוי. מה ניתן לעשות בנושא זה?האם מישהו נתקל בעבר במקרה דומה ויכול לייעץ? באמת שיש צורך במישהו שיכול לעזור כי הבן אדם גם ככה שקוע בחובות להוצל"פ מפה ועד כנרת תודה רבה מראש לכל עוזר!
הודעה אחרונה מאת Dittohead, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
נסעתי במהירות של 52 קמש בערך בעיקול, כאשר בקצה של העיקול היה כתם סולר ענקי שלצערי לא שמתי אליו לב, הוא היה בחלק החיצוני של הכביש ליד השול, אחרי שסיימתי את הפנייה הרגשתי שאיבדתי את השליטה ברכב, מיד אח"כ האוטו נכנס לסבסוב, עשיתי בעצם סיבוב וחצי (540 מעלות) ונעצרתי בנתיב הנגדי נגד כיוון התנועה. במזל לא הייתה תנועה בצד הנגדי והצלחתי להשתלב ולעצור בצד ולדווח למשטרה על הכתם. עכשיו השאלה שלי האם גודל הצמיג 13 אינצ', ואיכותו השפיעו על הסיטואציה, כל הצמיג היה מלא בסולר. אני מחשיב את עצמי לנהג מאוד רציני סולידי ומודע לסביבה, ואני לא רוצה שדבר כזה יחזור בעתיד, גורם לך לחשוב כמה שברירים הם החיים האלה.
הודעה אחרונה מאת Decipher, -
-
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
בבדיקת ביטוח אחד התנאים הוא שברכב יהיה {מערכת איתור עצמית המוגנת במעטה מתכת } מה זה ? מה עלות הדבר הזה תודה
הודעה אחרונה מאת shaulc, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
יש לנו אופל שנת 90 ומשהו... נגמר לו ביטוח הרכב וצריך לחדש. כרגע אף אחד לא משתמש באוטו כי הוא בלי ביטוח למה לא מחדשים? בעיית מזומנים. נתנו לאמא שלי מהעבודה (הפניקס אני חושב) הצעה : כ-3000 שקל אמרו לה שאין בפחות ושאי אפשר לעשות רק חובה ללא מקיף. הבנתי שזה הבל הבלים (למה לשקר ככה?) האם אפשר באמת לעשות רק חובה? מה העלות המשוערת? אני רוצה לדעת האם ההבדלים בין החברות הם משמעותיים? האם לערוך השוואות והכי חשוב לי אם אפשר - המלצות לחברות ביטוח לא יקרות תודה רבה, מראש
הודעה אחרונה מאת Eily, -
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום לכולם. חבר טוב שלי עשה תאונה עם הרכב שלו והרכב הורד מהכביש כי זו הייתה תאונה עם פגיעה בשלדה. העניין הוא שהעבירו את רכב לפירוקיה ולאחר מספר ימים פירקו מהרכב את המנוע והגיר. עכשיו אני חושב על זה וזה ממש חוצפה, למה שהפירוקיה יקחו את רכב? אם למשל שמתי במנוע חלקים יקרים נגיד כמו טורבו שלא בא מקורי עם הרכב ואני רוצה לקחת אותו, מה קורה עם זה? פשוט חשבתי ליקנות את הרכב מחבר שלי לאחר התאונה בשביל חלקים. ומה הפרוצדורה לשחרר את הרכב מהפירוקיה? אין לו מקיף, יש לו חובה+צד ג' הרכב משנת 96 תודה.
הודעה אחרונה מאת lei1989, -
עוד מישהוא מעוניין להמשיך להגן בחרוף נפש על טויוטה? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3915774,00.html חכו,חכו, בקרוב הם מודים שהם ידעו על ענייני הבוצה והממיר וקוד התקלה הידוע! לפני שהשרשור מאבד כיוון ל"גם למרצדס יש ריקולים", הבעיה היא לא הריקול, לכולם יש תקלות. הבעיה היא שהחברה ידעה שהמוצר יוצא את שערי המפעל פגום והחליטו לא להודיע ולא לעשות ריקול (ולכן גם כמובן לתקן את הבעיה בתשלום לאחר גמר האחריות).
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
- 7 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
חדש באתר האם ניתן לפרסם כאן רכב נדיר שנגנב ?
הודעה אחרונה מאת avihai_r, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
בבית שאני גר בו יש כניסה לחניה פרטית. כבר שנים שלא היה שימוש בחניה, כך שיוצא לפעמים שאנשים חונים מול הכניסה. מבחינת החוק אני יכול פשוט לסמן מלבן עם X במיקום של הכניסה לחניה?
הודעה אחרונה מאת ישה, -
- 8 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
שלום, רכב עם וו גרירה שעמד לפניי בחניה נסע לאחור וגרם נזק לפגוש וללוחית הרישוי. את הנזק בפגוש אני לא אתקן ,הנהג "החביב" פגע ברכב ונסע,אין לי את פרטיו ואני לא רוצה להפעיל את הביטוח שבסופו של דבר יוציאו אותי אשם ויעלו את מחיר הביטוח כתוצאה מהגשת תביעה מצידי . בעוד 3 חודשים צריך לעשות טסט לאוטו ואני בטוח שיחייבו אותי להחליף את לוחית הרישוי הפגומה ואין לי בעיה עם זה . השאלה היא ,האם אני צפוי לקבל קנס משוטר שעלול לעצור את הרכב לבדיקת רשיונות שגרתית בשלושת החודשים הקרובים? תודה מראש למגיבים
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אני בטוח שהנושא הזה עלה לא מעט בפורום, אבל בעקבות סדרה של מצלמות מהירות/רמזור שעתידות להכנס בהדרגה בתקופה הקרובה, אשמח קצת להתעדכן בטכנולוגיות החדשות. כל נושא הגלאים והמשבשים תמיד היה עסק יקר, במיוחד למישהו שכל חטאו הוא הוא לנסוע כמה קמ"שים בודדים מעל למותר. (כמו חצי מדינה בערך) ועכשיו כשהציוד הזה לא מצליח להתמודד עם האיומים החדשים, נדמה לי שהוא יורד מהפרק. לכן רציתי להתייעץ פה עם חברי הפורום בנוגע לגלאים מבוססי GPS, האם יש היום גלאי שכזה שמסוגל לעשות את העבודה כמו שצריך? חשוב מאוד שלמוצר שכזה יהיה מאגר מידע גדול ועדכני ככל האפשר. האמת שאני שוקל לרכוש מכשיר GPS בזמן הקרוב, ככה שאשמח לקבל כל המלצה, האם יש היום צורך בכלל בכלים מהסוג הזה או שעדיף להשתמש באפליקציות …
הודעה אחרונה מאת misterb, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
וולוו משיקה את הV60, מכונית סטיישן-קופה חדשה, המבטיחה יכולת דינאמית והרבה טכנולוגיות מתקדמות. הסטיישן החדשה של וולוו מציאה שפע רע של מערכות בטיחות מתקדמות, כיאה ליצרן השוודי המתגאה בבטיחות רכביו. מערכת אלקטרונית תזהה הולך רגל שנכנס לנתיב הנסיעה של המכונית ותבלום את המכונית אוטומטית לאחר שתתריע לנהג על הסכנה המתקרבת. מערכת אלקטרונית נוספת תשמור מרחק מהרכב שמלפנים אוטומטית ותבלום במידת הצורך. יש גם מערכת המדמה דיפרנציאל מוגבל החלקה המשולבת בתוך בקרת היציבות. וזאת, כמובן, רשימה חלקית. באגף המנועים תמצאו שפע רב וגדול של מנועי דיזל מתקדמים וחסכוניים. לא נציין כאן את כולם (ויש הרבה), אבל נציין כי בראש הפירמידה עומד מנוע הT6, מנוע טורבו-בנזין בנפח 3 ל…
-
-
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
חוץ מהחיסכון בדלק ובמחיר באלטו שמעתי שגם יש הנחה בביטוח חובה ובהאגרה של הטסט בעקבות היותו רכב ירוק זה נכון? זהו לאור החלטת הממשלה ההחלטתי לקנות אלטו גרי רגיל מהסוכנות
הודעה אחרונה מאת wil, -
- 24 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
היי כאמור רכשתי גולף חדשה 1.4 TSI מצ'מפיון וכרגע אני מתלבט בקשר לאיבזור של הרכב, לקחתי טרנדליין כי חשבתי שמוגזם לשלם עוד 20 אלף על סאן רוף ומגנזיום. בכל אופן, הביטוח מבקש איתוראן SAVE או קודן עם כספת, יש הצעה גם שאם אני מבטח דרך הביטוח שעובד עם צ'מפיון אז הם לוקחים על עצמם את הדמי מנוי של האיתוראן ל3 שנים. מה אתם אומרים? איתוראן או קודן עם כספת? עכשיו בקשר להתקנה, אני יכול לבחור מתקין? כי הם עובדים עם רדיו מילאנו וקראתי כאן בפורום כמה דברים ממש לא מחמיאים עליהם, עבודה לא נכונה שהרסה מערכות, שירות לא טוב וכו ישנם מתקינים אחרים שאני יכול לבחור? יש אולי מתקינים פרטיים שיכולים לעשות את זה? יוסי אלפיין התקין לי את המערכת ברכב הנוכחי והעבודה שלו פשוט הכי מקצועית שאי פעם…
הודעה אחרונה מאת bar72, -
הרכב שלי עומד כבר תקופה של 3 חודשים בערך ברחוב במקום חוקי לחניה שוטף אותו פעמים - שלוש בחודש ככה שיראה נקי ושמור ולא מוזנח. שבוע שעבר הדביקו מדבקה על השמשה מהעירייה שאני פוגע באיכות הסביבה וכל מיני דברים כאלה טוב סבבה שטפתי את אוטו שוב. היום קיבלתי מכתב שהרכב מהווה פגיעה ביטיחותית ובריאותית לסביבה. איך בדיוק?? הרי אני מניע אותו כל כמה ימים שוטף אותו. אז מזה משנה עם הוא עומד באותו מקום כל הזמן או שהוא נוסע אבל חוזר לאותו מקום שוב. בכל מקרה הזזתי את הרכב לביניין אחר. הוא עמד במס 50 הזזתי אותו ל52. אז השאלה,מה מהווה פה בדיוק סיכון ביטחותי ובריאותי? ואם אני חייל בקושי מגיע הביתה או שאני בחוץ לארץ ושמתי את אוטו שמה. לפי מה הם יכולים לדעת מה יש לבעל…
הודעה אחרונה מאת tisan4us, -
- 15 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
כבר מזמן שאני מחפש לגולף שלי פנסים שקופים ולפני כחודש וחצי מצאתי זוג שממש אהבתי אבל הוא חיכה לזוג החדש שלו שיגיע מחו"ל. והיום אחרי הרבה זמן וסבלנות קניתי ממנו את הפנסים יד שניה במצב חדש לגמרי. ולא שכחתי אותכם, אז הבאתי לכם תמונות.
הודעה אחרונה מאת Boris002, -
כיוון שיש פה לא מעט אנשים שמתלוננים על השירות המחפיר של צ'מפיון ויש פה כמה כאלה שסובלים מבעיות בדגמי הפאביה, אני מרים את הכפפה וקובע מועד: יום שישי הבא, ה-9 ליולי, שעה 10:00 בסוכנות המרכזית בתל אביב, דרך השלום 1 פינת יגאל אלון (חניה במקום). המטרה היא לאגד כמה שיותר בעלי רכבים, שכל אחד יכתוב על שלט (כמו בהפגנה) את הבעיות שלו ואיך הן לא נפתרו- תקלות חוזרות ונשנות ברכבים חדשים, שירות לא טוב והתנערות של צ'מפיון מטיפול הולם וכו'. מי שיש לו קשרים מוזמן לפנות ל-YNET\WALLA וכו' כדי להזמין אותם לסקר את ההפגנה. הגיע הזמן להפסיק לשתוק בתור צרכנים ! מי שמוכן להשקיע מעט מעצמו לטובת הכלל ומוכן להגיע (עם כל רכב של הקונצרן) שיכתוב שהוא בפנים. ככל שישתתפו יות…
הודעה אחרונה מאת אלעד, -
- 0 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום לכולם , האם יש פה משיהו שיודע מהי צריכת הדלק האמיתית של הדייטסו סיריון ? אשמח לתשובה , תודה , TZAHRAM
הודעה אחרונה מאת tzahram, -
יבואנית סיטרואן לישראל, חברת דוד-לובינסקי, מכריזה היום על התחלת שיווק הדור השני של הסיטרואן C3. שוק הסופר-מיני הישראלי מתעורר מחדש. כמה חודשים אחרי שהחלו בצ'מפיון את שיווק הפולו והאיביזה החדשות, ולאחר ירידת מחירים חדה של ה207, מוסיפה הבוקר חברת דוד-לובינסקי, יבואנית פיג'ו וסיטרואן, שמן למדורה ומכריזה על תחילת השיווק של הC3 החדשה. הC3 תשווק בארץ עם מנוע בנפח 1600 סמ"ק בהספק של 120 כ"ס, פרי פיתוח משותף של פיג'ו-סיטרואן וBMW, ותיבה אוטומטית בלבד, בעלת 4 יחסי העברה. תצרוכת הדלק המוצהרת עומדת על 14.5 קילומטרים לכל ליטר בנזין. רמת האבזור הבסיסית (Comfort) כוללת בין היתר 6 כריות אוויר ובקרת יציבות אלקטרונית ומחירה כ100,000 ₪. הגרסא המאובזרת (Comfort Pack…
הודעה אחרונה מאת haymanot, -
זה היה אמור להיות הרכב הבא שלי. למרות שראיתי כאן לא מעט טענות בפורום על ליקויים כאלה ואחרים, למרות הטענות על השירות של צ'מפיון (לא רלוונטי אלי, ממילא התכוונתי לרכוש יד שניה), אני מאוד מחבב את הרכב הזה, חיצונית וגם פנימית-נהיגתית. אבל כמה עוד אפשר לשמוע על הדברים האלה?
הודעה אחרונה מאת Godflash, -
ועד 2 שקל על הסיגריות. פשוט לא יאמן. עכשיו דיברו על זה בחדשות של 7 וחצי בערוץ 2. מסתבר שיש גירעון של 5.5 מליארד שח
הודעה אחרונה מאת ExoduS, -
- 10 תגובות
- 3 אלף צפיות
דודג' מפסיקה את ייצור הוייפר, אחת ממכוניות הספורט האמריקאיות המפורסמות והמהירות ביותר. כך חולפת לה תהילת עולם. על התוכניות של דודג' להפסיק את הייצור של הוייפר שמענו כבר לפני כמה חודשים, אולם ביום חמישי האחרון התבשרנו כי העניין סופי וחתום, והוייפר האחרונה התגלגלה לה מפס הייצור של דודג'. עתידו של הדור הבא (והחמישי במספר) של הוייפר עדיין אינו ברור, וכרגע כל הידוע לנו עליו הוא בגדר שמועה או ניחוש מושכל, אולם ייתכן כי הדור הבא של הוייפר יחזור לייצור לקראת שנת 2012. הוייפר החלה את דרכה על שולחן התכנון בשנת 1988 והוצגה כדגם קונספט בשנת 1989. דודג' קיבלה תגובות חמות ואוהדות לדגם הקונספט, והחליטה להעביר אותו לייצור. רק בתחילת שנת 1992 הסתיים פיתוח המכונ…
הודעה אחרונה מאת ExoduS, -
למי שהוא יש מושג מה שם הדגם החברה והמחיר של הרכב פחות או יותר זה ? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת ofekoo, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
האם יש עדיפות לאחד משני המוסכים המורשים (מ.ש. איכות בתלפיות ואוטודי בגבעת שאול)? ובכלל אשמח לשמוע חוות דעת על שני המוסכים הללו יש לי קיה קרניבל 2007
הודעה אחרונה מאת ronnenn,
-
מי מחובר 5 משתמשים רשומים, 2 אנונימיים, 299 אורחים (הצג רשימה מלאה)
