Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5835 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דודג' מפסיקה את ייצור הוייפר, אחת ממכוניות הספורט האמריקאיות המפורסמות והמהירות ביותר.

 

attachment.php?attachmentid=206604&stc=1&d=1278236376

 

כך חולפת לה תהילת עולם. על התוכניות של דודג' להפסיק את הייצור של הוייפר שמענו כבר לפני כמה חודשים, אולם ביום חמישי האחרון

התבשרנו כי העניין סופי וחתום, והוייפר האחרונה התגלגלה לה מפס הייצור של דודג'. עתידו של הדור הבא (והחמישי במספר) של הוייפר

עדיין אינו ברור, וכרגע כל הידוע לנו עליו הוא בגדר שמועה או ניחוש מושכל, אולם ייתכן כי הדור הבא של הוייפר יחזור לייצור לקראת

שנת 2012.

 

 

הוייפר החלה את דרכה על שולחן התכנון בשנת 1988 והוצגה כדגם קונספט בשנת 1989. דודג' קיבלה תגובות חמות ואוהדות לדגם

הקונספט, והחליטה להעביר אותו לייצור. רק בתחילת שנת 1992 הסתיים פיתוח המכונית והחל השיווק של הדור הראשון. הדור הרביעי

והאחרון של הוייפר החל את דרכו בשנת 2008 עם מנוע V10 חדש בנפח 8.4 ליטר ובהספק צנוע של 600 כוחות סוס. הוייפר האחרונה

שיוצרה זכתה לצביעה חיצונית מיוחדת בגוון ברונזה ותא הנוסעים שלה קיבל ריפודי עור מהודרים וייחודים. את הוייפר האחרונה רכשו בני

זוג מטקסס שמחזיקים למעלה מ40 וייפרים.

 

attachment.php?attachmentid=206605&stc=1&d=1278236376

viper0.jpg

viper1.jpg

viper2.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

ללא ספק אחת האייקונים המוטרים הגדולים ביותר.

הייתה חלום הילדות שלי וככל הניראה גם תמשיך להיות חלום עבורי, אם אפשר אחת עם מנוע V10, רודסטאר בצבע אדום.

פורסם

מי יודע מה צופן העתיד.

אולי נראה אחת כאן בארץ בעוד 20 שנה בתור רכב אספנות. או שלא.

דע מניין באת, לאן אתה הולך וכמה זה יעלה לך

פורסם

יש להם כבר 40 ויפר.. איזה תענוג.

 

יש לי רחוק משפחה מספרד מאוד מאוד רחוק שאני לא בקשר איתו בכלל שבכל שנה הוא קונה פרארי חדשה ושומר על הישנה שלו.

מה שאפשר לעשות עם מספיק כסף..

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם

מצד אחד באמת חבל על הפסקת ייצורה , אולם מצד שני היא מיצתה את עצמה.

 

לפני מספר חודשים ערכתי (בחו"ל...) נסיעת מבחן , או ליתר דיוק , נסיעת התרשמות בוויפר פתוחה עם מנוע משופר .

 

במקביל נהגתי בשני דגמים המתחרים בה במידה מסויימת . (SALEEN)

 

כמובן שהייתה חווייה מיוחדת בכל אחת מהן, אבל בהחלט ניתן לסכם ולציין כי ,לטעמי, לא הייתי בוחר בוייפר.

 

מבחינת ביצועים הוייפר הייתה סובייקטיבית החזקה והמהירה ביותר , אבל התאפיינה בכח ברוטאלי מדי ואחיזת הכביש הייתה ראוייה

 

לנהגי מירוץ מדופלמים (זה לא אני...) הוייפר היתה מאוד ספארטנית ומגומרת באופן לא מרשים.

 

לעומתה ה SALEEN היתה מאוזנת יותר ושלמה , ומתאימה גם לשימוש יומיומי עם נוחות וידידותיות מרשימה. כחבילת

 

ביצועים קשה להשוות כי כל דגם של ה SALEEN היה בשידרוג שונה ועל הנייר אחת הייתה עדיפה משמעותית

 

על כולן (הצהובה).

 

ודרך אגב, על כולן העדפתי מבחינת הכיף אקזוטיה מארץ המגף (התמונה שבסימלון והאדומה האחרונה בצילומים המצורפים.)

Trip April 2010 -  (544).JPG

Trip April 2010 -  (546).JPG

Trip April 2010 -  (543).JPG

IMGA0299.JPG

IMGA0306.JPG

Trip April 2010 -  (540).JPG

Trip April 2010 -  (541).JPG

Trip April 2010 -  (547).JPG

פורסם

הוויפר כמו כל מכונית שרירים אמריקאית מיועדת להיות בעיקר זולה יחסית.

הם לקחו מנוע דיזל V10 והפכו אותו לבנזין.

לקחו שילדה של אותו טנדר שהיה עם המנוע ובנו מפלצת לקו ישר.

הרכב כמעט ולא שונה ב 20 שנה האחרונות.

כל רכב ספורטיבי יותר טוב מהוויפר אבל גם עולה הרבה יותר.

הרכב היו מיועד בעיקר לעמוד באולם התצוגה ולהביא כבוד לקרייזלר, עכשיו יש להם את פרארי.

 

תנו לי אחד, אני לוקח אבל כנראה לא היו הרבה שהיו מוכנים לשלם על זה.

אייל

פורסם

לקחו שילדה של אותו טנדר שהיה עם המנוע ובנו מפלצת לקו ישר.

 

לקו ישר? הוייפר לא מחזיקה בסיבוב הכי מהיר ברינג?

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

המכונית ששברה שיא ברינג הייתה גרסה מיוחדת יקרה במיוחד ACR כ $100000

עם 600 כ"ס ומנוע 8 ליטר היא היתה יותר מהירה מ GTR ב 5 שניות.

ה GTR עם מנוע 3.8,עם 485 כ"ס ועולה 84000 $

אייל

פורסם

היא רחוקה מלהיות מושלמת אבל יש בה משהו מיוחד שכובש רבים וטובים.

גם אני בילדותי חלמתי שיום אחד תהיי לי וייפר. :)

לדעתי יוצרו מספיק אקזמפלרים כדי שנמשיך לראות אותה עוד הרבה זמן על הכביש.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

×
×
  • תוכן חדש...