Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יותר ויותר חברות מגבילות את הנסועה, בחברה שאני עובד בה מגבילים את סכום הדלק (1000 ש"ח שזה ממש לא הרבה), לא הכל ורוד בליסינג.

פורסם

דווקא מס על הדלק הוא אחד המיסים התחבורתיים היותר צודקים כי כך ככל שתשתמש יותר תשלם יותר וככל שהאוטו יהיה בזבזן ומזהם יותר תשלם יותר.

 

מה שכן, על מנת שזה לא יגרור עליית מחירים מטורפת בכל המשק צריך למצוא איזה מנגנון החזר מס לרכבי עבודה (כולל חלק מרכבי הליסינג הצמודים).

 

שימו לב כמה רעש אנחנו עושים על מס של כ 60 ש"ח לחודש על הרכב (לפי כ 200 ליטרים לחודש). תחשבו שהאופציה השנייה היא עוד אחוז במע"מ (גם 60 ש"ח לחודש למשפחה ממוצעת) או העלאת מס ההכנסה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

מה צודק בדיוק במס? אתה יודע כמה כסף מתבזבז סתם בממשלה כאשר יש אנשים שרעבים ללחם? גדלת למציאות שבה

אתה מקבל את הגזרות האלה בשתיקה ואפילו מחפש סיבות להצדיק אותם. למה שלא נוסיף עוד 60 ועוד 60 ש"ח זה לא נורא

קצת על הדלק קצת על מים קצת על סיגריות עוד אחוז במע"מ עוד מס על מכונית שאתה קונה וגם על ליסינג! יש שיטה חדשה

לעשות כסף חסר תקציב? במקום ליעל תהליכים לצמצם פרוייקטים בזבזנים מוסיפים עוד מס זה נורא קל ועד עכשיו הוכח שעובר

בשתיקה!

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

פורסם

כי השלטון לא יצמצם בהוצאות על עצמו והפרוייקטים ימשיכו להתבצע. בכל מקרה הם יקחו את הכסף אז אם לקחת זו הדרך היותר נכונה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
דווקא מס על הדלק הוא אחד המיסים התחבורתיים היותר צודקים כי כך ככל שתשתמש יותר תשלם יותר וככל שהאוטו יהיה בזבזן ומזהם יותר תשלם יותר.

 

מה שכן, על מנת שזה לא יגרור עליית מחירים מטורפת בכל המשק צריך למצוא איזה מנגנון החזר מס לרכבי עבודה (כולל חלק מרכבי הליסינג הצמודים).

 

שימו לב כמה רעש אנחנו עושים על מס של כ 60 ש"ח לחודש על הרכב (לפי כ 200 ליטרים לחודש). תחשבו שהאופציה השנייה היא עוד אחוז במע"מ (גם 60 ש"ח לחודש למשפחה ממוצעת) או העלאת מס ההכנסה.

 

 

המס הזה היה צודק אם מדינת ישראל הייתה מציעה תחבורת המונים זולה ואפקטיבית כמו באירופה.

אבל כיוון שאין חלופה כזו למשל למתגוררים בפריפריה המגיעים למרכזי הערים להתפרנס.

עלית מחירי בנזין = עליה גורפת של כל המחירים במשק = אינפלציה .

 

במקום לטפל בבעיות שורש ולשחרר תקציבים היכן שהביזבוז זועק לשמים , מטילים שוב מיסים אשר פוגעים בכלל הציבור.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
דווקא מס על הדלק הוא אחד המיסים התחבורתיים היותר צודקים כי כך ככל שתשתמש יותר תשלם יותר וככל שהאוטו יהיה בזבזן ומזהם יותר תשלם יותר.

 

אני לא מסכים עם הטענה שלך.

המס על הדלק הוא סוג של מקל. תיסע יותר ברכב הפרטי ותגרום ליותר זיהום אוויר? תשלם יותר. אכן על פניו נראה שיש במס הזה צדק מסוים.

מה שאתה (ולצערי הרב גם פקידי האוצר) מתעלמים ממנו הוא העובדה שלרוב אוכלוסיית המדינה אין כרגע אלטרנטיבה ראויה לשימוש ברכב. תחבורה ציבורית סבירה יש רק באזור המרכז (וגם שם היא ממש לא טובה), בשאר אזורי הארץ ובמיוחד מחוץ לערים הגדולות פשוט אין מנוס משימוש ברכב הפרטי כי אין דרך אחרת להגיע ממקום למקום.

מה יעשה תושב שדרות או נתיבות שצריך להגיע למפעל שלו שנמצא באזור התעשייה של העיר? ילך ברגל? ירכב על החמור?

מה יעשה תושב ב"ש שעובד באזור התעשייה של רמת-חובב? יסע באוטובוס שיוצא כל חצי שעה ועוצר מרחק של 20 דקות הליכה במדבר? יבקש מאחד הבדואים את הגמל שלו?

 

אני בעד העלאה של המיסוי על הדלק, אחרי שיתנו את הגזר. קרי: אלטרנטיבה ראויה בדמות תחבורה ציבורית זולה, יעילה ומהירה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

זה שצריך טיפול שורש זה ברור אבל לצערי לא יעשו אותו.

 

שים לב שכבר 50 שנים תקציב המדינה נקבע לפי עמידה על המקח ולא לפי צרכים אמיתיים של המשרדים השונים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

וכאן אנחנו כאזרחי המדינה וכנהגים צריכים לעמוד על רגלינו האחוריות ולזעוק.

אם לא נזעק נישאר הפרה החולבת של האוצר, וגם בפעם הבאה שיהיה חור בתקציב ימהרו להרים את המס על הדלק "כי זה הכי קל, מהיר ויעיל". אם נזעק ונעשה קצת רעש, אולי פקידי האוצר יחשבו פעמיים לפני שהם מעלים שוב את המס על הבנזין.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אני כבר הצטרפתי לקבוצה והזמנתי את הכל החברים שלי! גמרנו עם הדיבורים הגיע הזמן לעשות כל מי שיושב בחיבוק ידיים

שלא יתלונן המחירים יעלו שוב!

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

פורסם

אני מעריך שהביקוש לרכבים חסכוניים יעלה בטירוף - אנחנו מתקרבים לרף 7 ש"ח לליטר.

 

ייתכן ובקרוב המדינה תוצף ברכבי בנזין קטני נפח כמו אלטו, פנדה וI10.

פורסם

להזכירכם, רק לפני כשבוע, בעקבות העלאת מחירי הדלק, הצעתי להפיץ בצורה רחבה בציבור על יום ללא תדלוק, ואם צריך אז יומיים וכו, כחלק ממחאה שתתחיל לצבור תאוצה.

ההצעה התקבלה באדישות רבתי ובויכוחים סיבוביים מיותרים.

 

נוח לכם שעושקים אתכם בהעלאות חוזרות ונשנות של מחירי הדלק ? מתאים לכם מיסי גודש ומיסי זיהום ? כיף לכם לקבל בתמורה פקקים, כבישים אדומים ללא גדרות הפרדה וכבישים מהירים עם מצלמות מהירות דיגיטליות סופר דופר משוכללות?

מה עם מיסי רכב חדש, או מיסוי על חלקי חילוף. רק מהעצבים לחשוב על כל אלה, בא לי סיגריה...אבל גם את מחירם מעלים, כרגיל....טוב לכם עם כל הגזירות האלה? אז תמשיכו להיות אדישים.:evil:

פורסם

אולי כולנו תמימים?

נכון שהאוצר מרוויח, אבל לדעתי זה גם חלק מהמאבק של המדינה לטובת אגסי (כלומרמ משפחת עופר).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אני ממש לא מסכים עם הנושא הזה של המס ועם הגישה של ידידנו שי היקר.

הסיבות:

א. אני צורך יותר מ-200 ליטר לחודש

ב. זה 60 שח מכאן, 20 שח משם, 30 שח מפה, וכן הלאה והלאה

 

שורה תחתונה, ההוצאות החודשיות שלי גדלו בשנה אחת ב500 שח, בעוד שהמשכורת שלי נשארה עומדת בעינה.

אז לא, אני לא מסכים עם זה, כמו שהמסים עולים אני מצפה שגם המשכורת שלי תעלה בהתאם.

זה לא חוכמה להגדיל הוצאות ולהשאר באותה רמת הכנסות.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
בשאר אזורי הארץ ובמיוחד מחוץ לערים הגדולות פשוט אין מנוס משימוש ברכב הפרטי כי אין דרך אחרת להגיע ממקום למקום. מה יעשה תושב שדרות או נתיבות שצריך להגיע למפעל שלו שנמצא באזור התעשייה של העיר? ילך ברגל? ירכב על החמור? מה יעשה תושב ב"ש שעובד באזור התעשייה של רמת-חובב? יסע באוטובוס שיוצא כל חצי שעה ועוצר מרחק של 20 דקות הליכה במדבר? יבקש מאחד הבדואים את הגמל שלו? .

 

לרוב במפעלים ישנם ההסעות למשמרת ובחזרה, כך שזו בד"כ ממש לא בעיה. השאלה שצריכה להשאל למה בעצם נוצר הגרעון? אם הינו התוצאה של המשבר - אז מצבינו אמור להשתפר. אם נסיבותיו - שינוי דמוגרפי זוכל (והמבין יבין) - מצבינו בכי רע אם לא טרגי.


×
×
  • תוכן חדש...