Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5834 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצטרף לשי ז.

המס על הדלק הוא האלטרנטיבה היותר סבירה.

 

מס על ק"מ זה טמטום בהתגלמותו:

1. קשה לגבייה.

2. חשוף להונאות של טיפול בשעון, וכך גם גורם לפגיעה בקונה עתידי של הרכב.

3. דומה במהותו למס על הדלק, רק שמעניש יותר את הרכבים החסכוניים. המדינה אמורה לעודד רכבים חסכוניים.

 

ולגבי התחבורה הציבורית הדפוקה בארץ, יש דרכים נוספות לחסוך דלק:

1. להשתדל לא לנסוע בשעות של הפקקים.

2. לא לבחור מקום עבודה במרחק שעה נסיעה.

3. CARPOOL.

 

את פתרון 3 אני אישית מיישם כשאפשר, למרות שמצבי הכלכלי לא דוחק עד כדי להתקמצן על כמה ליטרים של בנזין.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
והעיקר? מקלט המס של הליסינג ימשיך. איזו מדינה מחורבנת (טוב, לא רק בגלל זה).

 

שטויות.

מקלט המס של הליסינג כמעט נוטרל.

השווי מס של רכב שעולה 120K (למשל מזדה3) הוא כ2400 שקל לחודש, זה לא רחוק מהשווי הריאלי.

בינואר זה עולה ל-3000 שקל לחודש שווי מס (כי כל הרכבים יהיו 2.5% ולא תהיה המדרגה שיש היום), שזה כבר פחות או יותר השווי הריאלי - כלומר אין יותר מקלט מס. (וככה צריך)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

הבעיה היא ששווי השימוש לא מתייחס לכמות השימוש ברכב. עובד שצורך דלק ב500 שקל לחודש משלם אותו שווי שימוש של עובד שצורך דלק ב3000 שקל לחודש, ובסופו של דבר לשניהם יורד אותו דבר גם מהברוטו וגם מהנטו.

פורסם
אני ממש לא מסכים עם הנושא הזה של המס ועם הגישה של ידידנו שי היקר.

הסיבות:

א. אני צורך יותר מ-200 ליטר לחודש

ב. זה 60 שח מכאן, 20 שח משם, 30 שח מפה, וכן הלאה והלאה

 

שורה תחתונה, ההוצאות החודשיות שלי גדלו בשנה אחת ב500 שח, בעוד שהמשכורת שלי נשארה עומדת בעינה.

אז לא, אני לא מסכים עם זה, כמו שהמסים עולים אני מצפה שגם המשכורת שלי תעלה בהתאם.

זה לא חוכמה להגדיל הוצאות ולהשאר באותה רמת הכנסות.

 

אני משלם בסביבות 13,000 ש"ח לחודש על דלקים וגם אני כמוך נאבק להישאר תחרותי מול יבוא ומול מתחרים מהארץ וזה בכלל לא פשוט. אנחנו צריכים להבין שאנחנו חיים ברמת חיים יותר גבוהה ממה שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו ולכן השחיקה בכוח הקנייה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
דווקא מס על הדלק הוא אחד המיסים התחבורתיים היותר צודקים כי כך ככל שתשתמש יותר תשלם יותר וככל שהאוטו יהיה בזבזן ומזהם יותר תשלם יותר.

 

מה שאותי מעצבן זה שמי שכן באמת משתמש באוטו קצת לא יקבל איזה הנחה קטנה.. רק עלייה, לכולם. אז צודק זה לא בדיוק...

אם למשל יקבעו שמחיר האגרת רישוי יהיה בהתאם לק"מ שעשה האוטו ולא בהתאם למחיר שלו כחדש, ככה שמי שעשה ק"מ מתחת לממוצע ישלם קצת פחות, מי שעשה 5k לא ישלם בכלל, מי שעשה 15k ישלם כמו עכשיו ומי שעשה 40k ישלם פי 2.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם
מצטרף לשי ז.

המס על הדלק הוא האלטרנטיבה היותר סבירה.

 

מס על ק"מ זה טמטום בהתגלמותו:

1. קשה לגבייה.

2. חשוף להונאות של טיפול בשעון, וכך גם גורם לפגיעה בקונה עתידי של הרכב.

3. דומה במהותו למס על הדלק, רק שמעניש יותר את הרכבים החסכוניים. המדינה אמורה לעודד רכבים חסכוניים.

 

ולגבי התחבורה הציבורית הדפוקה בארץ, יש דרכים נוספות לחסוך דלק:

1. להשתדל לא לנסוע בשעות של הפקקים.

2. לא לבחור מקום עבודה במרחק שעה נסיעה.

3. CARPOOL.

 

את פתרון 3 אני אישית מיישם כשאפשר, למרות שמצבי הכלכלי לא דוחק עד כדי להתקמצן על כמה ליטרים של בנזין.

 

סלח לי אבל אני לא מסכים איתך בכלל לגבי הדרכים שציינת לחיסכון בדלק

מה זה לא לנסוע בשעות של הפקקים שאלו השעות שבהן אתה נוסע לעבודה?

ממש לא כל אחד יכול להחליט שהוא לא נוסע שעה למקום העבודה, יש עוד הרבה שיקולים חוץ מדלק בבחירת מקום מגורים ו/או מקום עבודה.

CARPOOL - טוב לעיר אולי לא לישוב מרוחק שכל אחד נוסע למקום אחר בשעות אחרות וקשה למצוא מישהו עם לו"ז דומה לשלך.

 

מעצם מה שכתבת, שמצבך הכללי לא דוחק כדי ל"התקמצן" על כמה ליטרים, מראה כמה שאתה לא מבין את המצב שבו הרבה אנשים אחרים נתונים ושאתה חיי בעולם משלך (כי להרבה אנשים זה לא להתקצן, אלא אין).

 

בברכה,

גילעד

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם

כשלוקח לך 35 דקות לנסוע באוטו והאלטרנטיבה שלך היא לנסוע שעתיים וחצי (!) באוטובוס מגעיל עם נהג שחושב שהוא בנורבורגרינג ועובר דרך כל כפר שכוח אל שיש בדרך, לא משנה מה המחיר, אתה חייב לקחת את האוטו.

 

יש עוד בעיה, שהיא שבדיוק בשעות של הפקקים, זה המקום שצריך להיות בו.

אנשים כמוני יוצאים ב6:15 מהבית כדי להגיע ב8:30 ללימודים. אם אני יוצא בשעה הזו, אני מגיע 45 דקות מוקדם. אבל אם אני יוצא רבע שעה יותר מאוחר, אני מאחר ברבע שעה (פקקים ביגור).

זו בעיה שאי אפשר לפתור אותה כל כך בקלות וכל פיתרון נדפק לך ברגע שאתה באמת מנסה ליישם אותו.

 

ואל תחשוב שאפשר בכלל למצוא מצב שבו יש מישהו שעושה את אותה נסיעה כמוני כל יום. מי כבר נוסע מכרמיאל לחיפה ב7 בבוקר? זו לא אופציה ריאלית אפילו.

 

יש אנשים שלא יכולים לבחור בדיוק איפה הם עובדים, אז העצה של לא לעבוד שעה מהבית היא די דבילית.

 

עם העלייה הזו של המחירים נוצר לי מצב מפגר שבו כבר כדאי לי להשכיר שתי דירות בשתי ערים שונות כדי שאני לא אצטרך לנסוע כל הזמן ולבזבז עוד כסף.

כשהגענו לזה, המצב כבר דפוק.

(וזה בלי צחוק. שווה לי יותר להחזיק דירה קטנה גם בחיפה בשביל להימנע מנסיעות ולחסוך לעצמי גם דלק וגם בלאי של האוטו).

פורסם

אני גם אבוא להפגנה, ואם יש פה אנשים אני מוכן לעזור לארגן

חוקי, עם המון אנשים.

כשכולם עובדים ביחד אנחנו נשפיע

זה הקול של האיגוד. אם יבואו 100 אלף איש, נוכל לעשות הרבה.

אין סיבה שלא יבואו, אנחנו רק מפסידים. מחירי הדלק משפיעים על הכל

השליח של הפיצה יעלה לו יותר להגיע, אז נשלם יותר על הפיצה

דואר יעלה יותר, משלוחים, הובלות, הגעה לעבודה, אז העובדים ירצו יותר כסף והחזר נסיעות כי מחירי התחבורה יעלו, הבוסים יצטרכו לשלם יותר אז הם ימכרו סחורה במחיר גבוה יותר

בסופו של דבר לכל אורך הצינור אנחנו נפסיד. לא רק במיכל הדלק של האוטו.

 

צריך לעשות משהו, עד עכשיו מתחילת השנה הייתה עליה של שקל ושישים במחיר הדלק, שזה 30 אחוז! בשנה אחת!

מה יהיה? מתי נפסיק? כשמיכל לפיאט פנדה יעלה לתדלק 1500 שקל???

בזיון.

פורסם

כבר כתבתי את זה באוף-טופיק אבל אולי רצוי גם פה, ה-30 אג שמדברים עליהם היום הם רק חלק מהתוכנית, סה"כ מדובר על עליה של 20% במס על הדלק שתפרס על גבי שנתיים, העליה הראשונה בקרוב מאוד והיא תהיה 6%.

 

למה? ככה, כי זה הכי פשוט, שמעלים את מחירי הדלק אף אחד לא מדבר, אם יקחו מהסטודנטים אז ישבתו באוניברסיטה, אם יקחו לחרדים אז ישרפו פחים בירושלים, אם יקחו לנהגי אופנוע\דו-גלגלי אז יחסמו כבישים וכו', ביינתים לפי ניסיון האוצר הדלק רק עולה וכולם שותקים, אז למה לא ? בשביל מה להסתבך חלילה עם החרדים או שאר המגזרים ? על ביטול הפטור ממע"מ באילת שנים כבר מדברים וכלום לא קורה, אבל את הדלק מעלים בלילה במחטף, בלי דיבורים בלי שיחות ובלי שאלות. ד"א, זה בטח יוביל לעליית מחירי תחבורה ציבורית בהתאם.

 

דני.

פורסם

זה יעלה מחירים בכל המשק, כולל מזון שדורש הובלה או בעצם יותר נכון כל דבר שדורש הובלה מחירו יעלה.

אם רק היה תחבורה ציבורית סבירה בארצנו הכל היה יותר פשוט, אולי פשוט נחזור לימי הביניים ונתחיל לרתום סוסים לעגלה. כך לפחות לא יעלו לנו את המס בלו כל פעם מחדש

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

פורסם

לאחר מסיבת העיתונאים מסתבר שתוכנית האוצר היא לעלות את המס ב20 א"ג לליטר השנה + 20 א"ג לליטר בשנה הבאה.

כלומר 7 שקלים לליטר במחיר הנפט של היום.

 

מר שטייניץ ומשרד האוצר נפלו על הראש , או בעצם הלכו על המוצא הקל.

 

במקום להטיל מס על אילו המשתכרים מעל 100K ש"ח , במקום להקפיא את הורדת מס החברות, מחליט הליצן של ביבי להכות שוב את הנהגים.

עלוב.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
CX25GTI, התשובה של ביבי לשאלך תהיה שהם רוצים לעודד את העשירים בארץ כיוון שהם מכניסים למדינה כסף רב ואם עשירי המדינה יברחו המדינה (רחמנא ליצלן) תתפרק. בקיצור, על המושג "הון שלטון" שמענו? שמענו.

 

פורסם

הכוונה היא להעלות את המס על הדלק ב20 אגורות בשנת 2011, ואחר כך בעוד 20 אגורות ב2012.

הם מחכים שכולנו נשכח את עניין ההעלאה וכשיגיע המועד פשוט יודיעו יום לפני ויעלו את המס.

SUBARU FORESTER SH

ALFA ROMEO 156 TS2.0

פורסם

לא מדובר ב 7 שקלים ! 7 שקלים זה רק אחרי העלאת המס.

כידוע לנו מחירי הדלק אצלנו רק עולים (הורדות שוליות וזמניות בלבד), זה אומר

שאנחנו צריכים לצפות לייקור הרבה יותר משמעותי. משהו שיתחיל לגרד את ה 8 שקלים.


×
×
  • תוכן חדש...