Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ועד 2 שקל על הסיגריות.

פשוט לא יאמן.

עכשיו דיברו על זה בחדשות של 7 וחצי בערוץ 2.

מסתבר שיש גירעון של 5.5 מליארד שח

מה יהיה? לפני חצי שנה גם העלו את המס של הדלק בלילה אחד ב30 אגורות...

"רוצים לשכנע את הציבור לעבור לתחבורה ציבורית" הם ניסו פעם ליסוע באוטובוס?

פורסם

מה יהיה ?

 

מה אנחנו אירופה או אר"הב

 

כדי להגיע לעבודה בלי רכב אני צריך לקום ב4:15 כי ב5:05 יש לי אוטובוס ראשון

וכל זה כדי להיות בעבודה בשעה 8:30

 

באו נעשה משהו אולי קבוצת חזקה בפייסבוק

פורסם

אם באמת יעלו את המס על הדלק צריך לארגן מחאה ציבורית כמו שעשו רוכבי האופנועים לפני כמה חודשים.

מי מתנדב לארגן?

SUBARU FORESTER SH

ALFA ROMEO 156 TS2.0

פורסם

א. אל תשכח שגם לרוכבי האופנועים המחאה לא ממש עזרה בסוף.

ב. אחד מחברי הפורום ניסה להרים הפגנה צנועה בהרבה ונתקל בחומה של חוסר אכפתיות, גם מצד חברי פורום אחרי שדווקא כן היו צריכים להתלהב מהפגנה כזאת. לדעתי הסיכוי שתתארגן קבוצה רצינית של מפגינים למחאה אמיתית אפסי.

ג. חם עכשיו. אולי נחכה עם זה לסתיו?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

פעם הבאה שתהיה העלאת מחירים זה כבר יהיה 7 שח לליטר.

המחיר אף פעם לא ירד זה בסוף תמיד יעלה עוד ועוד.

זה כבר פשוט מתסכל לראות את המחיר על המשאבה.

פורסם

איזה לשכנע לעבור לתחבורה ציבורית ?

מקסימום זה ישכנע אותי לקנות אלטו או I10 וגם זה בספק.

 

אני אישית בעד מחאה, עכשיו גם יש לי זמן לעזור לארגן ולהשתתף (חופש מחלה :()

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

זה נכון שחם ושלאף אחד אין ממש כוח להפגנות, אבל זאת בדיוק הבעייה של החברה הישראלית בשנים האחרונות. כל אחד חי בבועה משלו, וסומך על האחר שיעשה את העבודה החברתית.

אני בטוח שההיתייקרות מטרידה לא רק את האזרח הקטן, אלא גם את נהגי המוניות ואת החברות הגדולות שמוציאות מיליונים בשנה על דלק.

לפתוח קבוצה בפייסבוק זה לא נקרא מחאה. כל זמן שהאנשים נשארים בבתים ומפגינים דרך המקלדת לאף אחד לא איכפת.

צריך לצאת לרחובות!

SUBARU FORESTER SH

ALFA ROMEO 156 TS2.0


×
×
  • תוכן חדש...