שלום חברים ... קצת עזרה
ברשותי סטרואן C5 MK2 2008 עם 160.000 קמ .
מטופלת קבוע המורשה ( הבעלים הקודם היה יקא )
לאחרונה הופיעה רעידה ברכב שמתגברת עם הפעלת מזגן , הוחלפו 2 תושבות עליונה ימין ובוקסת גיר וניקוי מצערת ופלגים.
לא נראה שיש שיפור כלל
המחשב לא מראה על שום תקלה
האם משהו נתקל בזה כבר ?
יובל