Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בשוק, שמעתי על התקלה, אבל לא ידעתי שמדובר כמות כזו גדולה של פאביות, ושזו תקלה שהם לא מצליחים לפתור, אומנם זה לא משהו מכאני או בטיחותי, אבל זה בהחלט מתסכל.

-----

  • תגובות 106
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני מחכה לאוראל...

לפי הדבקות של הבחורה הזו בפאביה שלה - יש מצב שהוא מצא פה בת זוג.

לפי חוסר שביעות הרצון שלה מהפאביה הנוכחית - לא נראה לי שהקשר יחזיק יותר מידי זמן.

 

אני מאמין שאוראל כבר מכיר אותה...

אחרי הכל, כמה לקוחות כבר יש בארץ שקנו 4 פאביות ושיש להם בעיה בצג הדיגיטלי.

בקיצור, לדעתי ע' היא אמא של אוראל :wink:

 

 

ממש שטויות, עניין של מה בכך, מה זה חיים לעומת מוות.

 

 

אין מה לעשות, אין מתנות בחינם. לא יודע לגבי אגדת האוקטביה, אבל סקודה היא כמו רכב או מוצר סיני- תמורה גבוהה לכאורה למחיר נמוך, שאמורה למשוך אנשים לנהוג ברכב כזה במקום ברכב קטן\מאובזר פחות באותו מחיר וממותג באופן נורמלי שגם משליך על איכות המוצר. אם לא כך, מזמן היינו מדינת סופרב ולא מדינת מזדה 6.

 

אם תבצע חיפוש בפורום של אהרונוביץ, תראה שיש שם גם כמה בעיות עם אוקטביה, ובעצם גם בפורום שלנו יש. וכל הבעיות מצביעות, לדעתי, על איכות הרכבה/QA. בנוסף, אולי היבואן מתוך בחירה מתייחס שונה לבעלי רכבים מסוג שונה, אבל בכל מקרה, אנחנו לא שומעים על בעיות דומות מבעלי הגולפים כאן, למעט הבחור שכנראה הדלק הרס לו את המנוע, אבל מקבל טיפול נאות.

 

לגבי מוניות אוקטביה, הם באמת לא מתלוננים על בעיות גיר/מנוע (ולא חשבתי שיש, אם כי לגרסה שמעניינת אותי בעלי ה- GTI יותר רלבנטיים). אבל תשאל את בעלי הדור הקודם על בעיות חשמל...

 

חבר'ה,

סקודה זה סה"כ מותג עממי של קונצרן VAG. סקודה עושה שימוש בטכנולוגיות של VAG ולעיתים אף ניתן לראות שדווקא המכוניות שלה הן הראשונות לעשות שימוש בפלטפורמות החדשות של VAG. צ'מפיון ידועים ביחס הבעייתי שלהם לכלל לקוחותיהם, הנה דוגמא טריה ליחס בעייתי.

שניכם אנשים כנראה בוגרים עם ניסיון חיים, לא מרמתכם להשליך ממקרים בודדים על מותג שלם...בטח כאשר bar72 מצדד ב-VW כאשר סקודה זה בעצם VW בתחפושת.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

סקודה זה סה"כ מותג עממי של קונצרן VAG. סקודה עושה שימוש בטכנולוגיות של VAG ולעיתים אף ניתן לראות שדווקא המכוניות שלה הן הראשונות לעשות שימוש בפלטפורמות החדשות של VAG. צ'מפיון ידועים ביחס הבעייתי שלהם לכלל לקוחותיהם, הנה דוגמא טריה ליחס בעייתי.

שניכם אנשים כנראה בוגרים עם ניסיון חיים, לא מרמתכם להשליך ממקרים בודדים על מותג שלם...בטח כאשר bar72 מצדד ב-VW כאשר סקודה זה בעצם VW בתחפושת.

 

זה בדיוק הטיעון שלי: יחס עממי (ומטה) למותג עממי (חביב).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
זה בדיוק הטיעון שלי: יחס עממי (ומטה) למותג עממי (חביב).

 

תסביר מה זה יחס עממי?

Q&A עממי? נו באמת, אתה באמת מאמין בזה?

יחס עממי במרכזי השירות? צ'מפיון בכללותם לא מצטיינים בזה.

מבחינה טכנולוגית אין הרבה הבדל בין סקודה, סיאט ו- VW...מקסימום פער של שנה בתיזמוני השקה לכאן או לכאן.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

טויוטה עשתה ריקולים והרבה. סקודה? כלום.

 

עשתה, אחרי כמות לא קטנה של הרוגים ולחץ אדיר.

ואיזה ריקול אתה בדיוק מצפה שהם יעשו? אין פה בעיה סדרתית.

רוב הבעיות המתוארות נובעות מהתקנות מקומיות רשלניות (ואנחנו יודעים שרדיו מילאנו יודעים לפשל חזק) וכו'.

הבעיות המתוארות כאן, מעניין, לא קורות באף אחת מהמכוניות שלנו וגם בשלוש אחרות של אנשים שאני מכיר...

התקלה היחידה שנתקלתי בה, היתה בפביה מהראשונות שיצאו (של השכנים) והתקלפה לה גומיה. הוחלפה, ומאז אין בעיות.

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם
עשתה, אחרי כמות לא קטנה של הרוגים ולחץ אדיר.

ואיזה ריקול אתה בדיוק מצפה שהם יעשו? אין פה בעיה סדרתית.

רוב הבעיות המתוארות נובעות מהתקנות מקומיות רשלניות (ואנחנו יודעים שרדיו מילאנו יודעים לפשל חזק) וכו'.

הבעיות המתוארות כאן, מעניין, לא קורות באף אחת מהמכוניות שלנו וגם בשלוש אחרות של אנשים שאני מכיר...

התקלה היחידה שנתקלתי בה, היתה בפביה מהראשונות שיצאו (של השכנים) והתקלפה לה גומיה. הוחלפה, ומאז אין בעיות.

מאיפה המידע שזה נובע מהתקנות מקומיות ולא מתקלה סדרתית?

כי אני לא רואה איך אזעקה או משהו בסגנון קשור למקרה הנ''ל.

לא שאני חושב שהבעיה היא מגיפה, או שסקודה חרא חברה - ממש לא.

 

אבל זה עושה לא כ"כ נעים לקרוא את זה.

 

גם זה לא נעים:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=327137

 

וגם זה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1785534&postcount=1

פורסם
לא שאני חושב שהבעיה היא מגיפה, או שסקודה חרא חברה - ממש לא.

 

אבל זה עושה לא כ"כ נעים לקרוא את זה.

 

אין ספק, בטח כשאתה לקראת רכישת רכב זהה.

אבל צריך להבין שמדובר כנראה במקרה נקודתי, כמו שיש כמעט לכל רכב גם בסכומים גבוהים הרבה יותר.

הרכבים היום מתוחכמים ומתקדמים ולכן פוטנציאל התקלות בהן גבוה.

החומכה היא איך לטפל כאשר כבר מתעוררת בעיה, פה אני חושב שצ'מפיון נכשלים.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

כנראה שפספסתם את הנקודה.

בעיות יש בכל הרכבים החדשים,בין אם יותר,בין אם פחות. זה חלק סטטיסטי מיצור סדרתי של כל יצרן ומוצר.

יש אפשרות ע"י בקרת איכות לגלות את התקלות לפני שהם מגיעים ללקוחות ובאחוז קטן מאוד קורה שזה מגיע ללקוח.

הבעיה בכתבה היא השירות והתגובה של חברת צ'מפיון מוטורס ודרך ההתנהלות שלה.

רק על התגובה שהם נתנו הייתי נמנע לקנות רכב של הקונצרן.

פשוט בזיון ומרתיח דם לקרוא תגובה כזאת של חברה שאמורה לתת שירות ללקוחות.

"that is petrolhead heaven,

and as we've always maintained,the only way you can get there,is in an alfa romeo"

jeremy clarkson - top gear

פורסם
מאיפה המידע שזה נובע מהתקנות מקומיות ולא מתקלה סדרתית?

כי אני לא רואה איך אזעקה או משהו בסגנון קשור למקרה הנ''ל.

 

חיישני רברס, חלונות חשמל, רדיו דיסק, קודנית, כספת, עלוקה ובחלק מהמקרים גם לוחות שעונים.

יש כאן הרבה מקום לטעויות, ואני לא בטוח שרדיו מילנו בודקים בקפידה כל דבר שמותקן על ידם.

חוץ מזה שאזעקה כמעט ואף אחד לא קונה יותר...

 

אתה צריך להבין שהמוצר יוצא מהמפעל אחרי שעבר בקרת איכות קפדנית.

מלבד תקלות במנוע הTSI 1.4 בכל הקונצרן ששמענו עליהן, בשום עיתון רכב בינ"ל לא דיברו אפילו על רבע תקלה.

האשמים מבחינתי במקרים הבודדים הללו, הם המתקינים, וצ'מפיון שבוחרת להתקין בארץ רדיו דיסק למשל.

וגם אם צצות בעיות - הם לא מתקנים אותן ולא נותנים מענה לעניין.

(שוב, על פי מה ששומעים כאן, אני לא נתקלתי באף בעיה)

 

החדשות הטובות הן, שבסקודות החדשות יהיה רדיו דיסק מקורי, מה שעתיד להקטין את כמות הבלאגן שרדיו מילאנו עושים.

 

בכל אופן, מבחינתי כל גל התלונות הזה יכול להביא תועלת. יתכן שחטיבת סקודה תיקח לתשומת ליבה את התלונות ותייעל את השירות, הנה, עובדה שהתלוננו על הרדיו דיסק - ומעתה יגיעו רק מקוריים.

מחירון לא יתרסק בגלל כמה תלונות בודדות, המקסימום שיקרה זה כמות מזערית של ביטולים.

אנחנו נהנים משתי מכוניות מקסימות ומעולות, ונקווה בעתיד גם לשירות משופר. (אם כי לי אישית אין תלונות)

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם

אוראל כבר מזמן לא מחבב סקודות , הוא אמר זאת בעצמו.

אני תמיד טענתי שזה מוצר LOW END יחסית לקונצרן ורוב הבעיות שם הן בעיות של איכות במכלולים שאינם משותפים לאחיות לפלטפורמה (בעיות חשמל ואיכות חומרים).

 

ידידינו Z4 אוהב לשפוך רפש על הקונצרן וזה לא חשוב אם זה VW, סקודה , אאודי או סיאט.

צריך לזכור שלא לכל אחד יכול להרשות לעצמו Z4 (או לא לכל אחד יש אבא שקונה לו Z4) , לא שהמוצרים הנ"ל הם זולים במיוחד...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
זה בדיוק הטיעון שלי: יחס עממי (ומטה) למותג עממי (חביב).

 

שטויות, יש פה אחד עם אאודי שגם מתנהגים אליו חרא.

 

ומה זה עממי?

 

100,000 ש"ח לא הולך ברגל, מדהים שאנשים מרגישים שהם קונים רכב "רק" ב-100,000 ש"ח, שזה סכום של רכב פאר בארה"ב אז לא מגיע להם יחס נורמלי, סתם טפילים.

פורסם
חיישני רברס, חלונות חשמל, רדיו דיסק, קודנית, כספת, עלוקה ובחלק מהמקרים גם לוחות שעונים.

יש כאן הרבה מקום לטעויות. חוץ מזה שאזעקה כמעט ואף אחד לא קונה יותר.

 

בסקודות החדשות יהיה רדיו דיסק מקורי, מה שעתיד להקטין את כמות הבלאגן שרדיו מילאנו עושים.

 

אז אני מניח שגם דוושת הגז של טויוטה נתקעה בגלל איזה התקנה גרועה של איזה קודנית או משהו בסגנון. :roll:

 

משהו לא טוב עובר על סקודה. וצריך לשפר מהר את המצב לפני שיהיה מאוחר מידי.

פורסם
אז אני מניח שגם דוושת הגז של טויוטה נתקעה בגלל איזה התקנה גרועה של איזה קודנית או משהו בסגנון. :roll:

 

משהו לא טוב עובר על סקודה. וצריך לשפר מהר את המצב לפני שיהיה מאוחר מידי.

 

אוי באמת.

התקנה רשלנית של רדיו דיסק (למשל) שבה חושפים פלוס חי שעלול לגעת בבודי או בפלוס אחר בהחלט יכול לגרום לקצר. (גם בדשבורד)

אני זוכר שראיתי במוסך ניסאן מייקרה שקיצרה, בגלל התקנה רשלנית במיוחד של חיישנים. (בקושי איזולירבנד שמו)

אל תשכח שרכב זה לא דבר סטטי, הוא נוסע, מטלטל ורועד.

 

על סקודה עוברים רק דברים טובים, נתוני המכירות לא מפסיקים לעלות, הם מקבלים לידם יותר ויותר תפקידים שהם מבצעים עבור כל הקונצרן, הסקרים מוכיחים שמדובר במוצר טוב.

משהו לא טוב עובר על צ'מפיון, זה יכול להיות.

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם

תקלות חשמל ואלקטרוניקה לרוב אינן מסובכות וקלות יחסית לתיקון, אבל הן מוציאות לאדם את החשק מהמכונית וממאיסות אותה עליו.

כל השאלה היא מה רמת הטיפול והשרות שנותן היבואן במקרים כאלו, ומה רמת המיקצועיות שלו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)


×
×
  • תוכן חדש...