Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה נכון , הבעיה היא בעיקר עם תקלות אקראיות שבאות והולכות.

מוסך שלא מאמין ללקוח שמדווח על תקלה מבחינתי הוא מוסך שלא הייתי רוצה להימנות על לקוחותיו.

(כי הוא יוצא מתוך הנחה שהלקוח מטומטם)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 106
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

האמת שבזמנו (2003) עם הג'יטיאיי צ'מפיון דווקא היו בסדר. למשל, "הסכימו" להחליף דש בורד סדוק של רכב חדש, אבל שוב היה מדובר ברכב מהשורה הראשונה (GTI), אולי זה השפיע.

פורסם
ומה הקשר ?

 

כל התגובות והמידע שיש על האוקטביה מדברות על רכב בעל רמת אמינות גבוהה (ויש נהגי מוניות שיגידו מוחלטת) , ממספר מקרים בפאביה מכאן ועד פסילת המותג נראה לי מוגזם ודי קיצוני.

מה אתה אומר? נהג מונית האחרון שמעניין אותו אמינות. בעיות חשמל, גירים כל 80אלף(באוקטאוית ופאסאט) ,כל זה לא חדש להם,אבל להם זה לא משנה יש אחריות. נהגי מוניות לא מדד לכלום.

אותם תקלות יש לא רק לשקודה גם לאודי.

יש סיבה לזה,והיא לא ממש קשורה לסמל.

Omnia mea mecum porto

פורסם

הנקודה השחורה שהולכת ומסתמנת כאן זה לא רק שיש תקלות ולא מעט ברכבי סקודה בעיקר בפאביה והאוקטביה אלא זלזול מוחלט מצד היבואן שלא נותן שרות מינימאלי לרכבים מקבוצת סקודה בארץ!:evil: פשוט הזוי מה שעובר על לקוחות סקודה,אין אבא ואין אמא:mm_nah:.

פורסם
מה אתה אומר? נהג מונית האחרון שמעניין אותו אמינות. בעיות חשמל, גירים כל 80אלף(באוקטאוית ופאסאט) ,כל זה לא חדש להם,אבל להם זה לא משנה יש אחריות. נהגי מוניות לא מדד לכלום.

אותם תקלות יש לא רק לשקודה גם לאודי.

יש סיבה לזה,והיא לא ממש קשורה לסמל.

 

אתה עושה את עצמך נכון ?

 

כל יום השבתה עולה הון לנהג מונית , אמינות זה הדבר הראשון שנהגי מוניות מחפשים , לכן הם נטשו את הפאסאט לטובת האוקטביה , ואת הטרנספורטר לטובת הטרנזיט.

 

אל תתן לעובדות לבלבל אותך בקביעות התמוהות שלך.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

תסתכלו מה קורה מסביב.

תראו למשל בעית אדים לא ברורה:

http://www.netcar.co.il/forum/la.asp?ix=130590&lb=0

 

ואם תחפשו שם תמצאו גם בעיות אטימה ואחרות, שהיבואן פשוט לא מצליח (או לא רוצה) לפתור.

 

אז איך לא שמועים על בעיות כאלה ב- VW? כי לכל בעלי הגולף יש פוביית מחשבים? כנראה שלא.

הפתרון יכול להיות או כי ב- VW אין את הבעיות האלה בשל תכנון/ייצור/QA טובים יותר, או כי היבואן טורח לטפל בהם בזמן.

כך או כך, זה די מוריד אתה חשק לרכוש סקודה בישראל, ומה לעשות שכאן רובנו חיים.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
מלבד תקלות במנוע הTSI 1.4 בכל הקונצרן ששמענו עליהן, בשום עיתון רכב בינ"ל לא דיברו אפילו על רבע תקלה.

 

על מה אתה מדבר? ובאיזה "כל" הקונצרן? אני שמעתי על שני רכבים שכנראה הדלק הישראלי לא היטיב עימם.

יש פה יותר מ- 10 בעלי המנוע הזה, ולאף אחד אין בעיות. אם קראת על בעיות במנועים מקוריים כאלה (שלא שופרו), במדינות מתוקנות (לא ישראל או אוסטרליה) - אנא הבא קישורים.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

יודע לי כי כמה מחברי הפורום הינם נציגי מכירות בצ'מפיון מוטורס, מעניין מה יש להם לומר בנידון. :roll:

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם
אז איך לא שמועים על בעיות כאלה ב- VW? כי לכל בעלי הגולף יש פוביית מחשבים? כנראה שלא.

הפתרון יכול להיות או כי ב- VW אין את הבעיות האלה בשל תכנון/ייצור/QA טובים יותר, או כי היבואן טורח לטפל בהם בזמן.

כך או כך, זה די מוריד אתה חשק לרכוש סקודה בישראל, ומה לעשות שכאן רובנו חיים.

 

זה הרושם שנוצר, וחבל שכך, אני תכננתי לרכוש את הייטי מתישהו בעתיד ואם לא יתאפשר תקציבית, להסתפק בפאביה, אבל לאור מה שקורה, קצת ירדה ההתלהבות..

יש עדיין תקווה שמישהו ירים את הכפפה ויקים ייבוא מתחרה לצ'מפיון של רכבי VAG. כמובן זה לא מבטיח שירות יותר מקצועי, אבל כנראה אין לאן לרדת מהמצב הנוכחי :-)

פורסם
זה הרושם שנוצר, וחבל שכך, אני תכננתי לרכוש את הייטי מתישהו בעתיד ואם לא יתאפשר תקציבית, להסתפק בפאביה, אבל לאור מה שקורה, קצת ירדה ההתלהבות..

יש עדיין תקווה שמישהו ירים את הכפפה ויקים ייבוא מתחרה לצ'מפיון של רכבי VAG. כמובן זה לא מבטיח שירות יותר מקצועי, אבל כנראה אין לאן לרדת מהמצב הנוכחי :-)

 

אני חושב שהבעיה היא בעיקר בצ'מפיון ולא בסקודה, וחבל שכך המצב, היות ובאמת קיבלתי רושם שנעשתה עבודת שיווק אגרסיבית, תמחור אטרקטיבי ודגמים רלוונטים ( מנועי TSI) על מנת להרים את המותג סקודה, ונראה שצ'מפיון הורסת את זה.

 

בכל מקרה אני עדיין חושב שהתמחור אטרקטיבי והמנועים אמורים לקטין את האפשרות לתקלות מכניות, אבל אי אפשר לדעת.

אפשר לקוות שצ'מפיון ירימו את הכפפה ויתאפסו על עצמם, אבל אני עדיין חושב שסקודה בהרבה מקרים עדיין אופציה מעניינת.

אנחנו כרגע שוקלים לקנות סקודה פאביה TSI ידנית, נחכה קצת נראה מה מצב השמועות על צ'מפיון ונחליט :)

פורסם
תסתכלו מה קורה מסביב.

תראו למשל בעית אדים לא ברורה:

http://www.netcar.co.il/forum/la.asp?ix=130590&lb=0

 

ואם תחפשו שם תמצאו גם בעיות אטימה ואחרות, שהיבואן פשוט לא מצליח (או לא רוצה) לפתור.

 

אז איך לא שמועים על בעיות כאלה ב- VW? כי לכל בעלי הגולף יש פוביית מחשבים? כנראה שלא.

הפתרון יכול להיות או כי ב- VW אין את הבעיות האלה בשל תכנון/ייצור/QA טובים יותר, או כי היבואן טורח לטפל בהם בזמן.

כך או כך, זה די מוריד אתה חשק לרכוש סקודה בישראל, ומה לעשות שכאן רובנו חיים.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=326163

 

קורה גם באודי (בעיות אטימה וqa), והעניין עם החגורה כמו שציין Stio - קרה למכונית מבחן של וואלה רכב (איביזה).

פורסם

האמת שכעת חזרתי מגרמניה ועודכנתי שהכתבה פורסמה - כמובן שמדובר על הרכב שלנו. מעבר לכך, אעדיף לא להכנס.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
תסתכלו מה קורה מסביב.

תראו למשל בעית אדים לא ברורה:

http://www.netcar.co.il/forum/la.asp?ix=130590&lb=0

 

ואם תחפשו שם תמצאו גם בעיות אטימה ואחרות, שהיבואן פשוט לא מצליח (או לא רוצה) לפתור.

 

אז איך לא שמועים על בעיות כאלה ב- VW? כי לכל בעלי הגולף יש פוביית מחשבים? כנראה שלא.

הפתרון יכול להיות או כי ב- VW אין את הבעיות האלה בשל תכנון/ייצור/QA טובים יותר, או כי היבואן טורח לטפל בהם בזמן.

כך או כך, זה די מוריד אתה חשק לרכוש סקודה בישראל, ומה לעשות שכאן רובנו חיים.

הנסיון שלך להפוך את סקודה לאיזה יצרן עולם שלישי, חסר כל יכולת לשמור על איכות תכנון וייצור, בסופו של דבר פוגעת גם בשם של האוטו שלך. הנסיון לאבחן ולהבדיל את סקודה מפולקסוואגן מההבט הזה, אינו רק מאולץ, הוא גם לא נכון. ורק למען הגילוי הנאות והמאוד רלבנטי כאן, אני מחזיק בשני פולקסוואגנים, ישנים אגב ואף לא סקודה אחת.

פורסם
הנסיון שלך להפוך את סקודה לאיזה יצרן עולם שלישי, חסר כל יכולת לשמור על איכות תכנון וייצור, בסופו של דבר פוגעת גם בשם של האוטו שלך. הנסיון לאבחן ולהבדיל את סקודה מפולקסוואגן מההבט הזה, אינו רק מאולץ, הוא גם לא נכון. ורק למען הגילוי הנאות והמאוד רלבנטי כאן, אני מחזיק בשני פולקסוואגנים, ישנים אגב ואף לא סקודה אחת.

 

אין חדש תחת השמש והאמת שזה לא מפתיע.

אין ברירה, יש בעלי VW שכדי לצאת להסביר לעצמם למה הם קנו רכב שברוב המקרים זהה מכנית רק יקר יותר ב- 30% מהסקודה\סיאט המקבילה, מרגישים צורך לקטלג את סקודה וסיאט כמותגים נחותים בכל תחום. אני יכול להבין העדפה של VW בגלל איבזור, פינישים, בטיחות ותדמית עדיפה...אני לא מבין איך אפשר לבדל את VW מסקודה וסיאט מבחינה מכנית בצורה כל כך דיכוטומית.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
הנסיון שלך להפוך את סקודה לאיזה יצרן עולם שלישי, חסר כל יכולת לשמור על איכות תכנון וייצור, בסופו של דבר פוגעת גם בשם של האוטו שלך. הנסיון לאבחן ולהבדיל את סקודה מפולקסוואגן מההבט הזה, אינו רק מאולץ, הוא גם לא נכון. ורק למען הגילוי הנאות והמאוד רלבנטי כאן, אני מחזיק בשני פולקסוואגנים, ישנים אגב ואף לא סקודה אחת.

 

אתה פשוט לא קורא נכון. זו הרי החלטה של הקונצרן איפה להשקיע וכמה, ועוד יותר מכך החלטה של היבואן במי הוא מטפל ואיך.

עכשיו תגיד לי איפה טעיתי ולמה אתה חושב שאני הופך את סקודה ליצרן עולם שלישי כשאני בכלל חשבתי לרכוש VRS במקום עוד גולף... לא צריך תמיד להתפרץ -עדיף לקרוא מההתחלה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.


×
×
  • תוכן חדש...