רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,571 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 956 צפיות
קיבלתי משוטר הזמנה לדין. שכרתי עו"ד. העו"ד אמר לי שבאופן כללי אין צורך שאגיע למשפט, אלא אם זה יהיה שופט מהמעטים שרוצים שהנאשם עצמו יופיע. הוא אמר לי שאין צורך שאגיע למשפט אלא הוא מייצג אותי שם. זה נכון? איך זה יכול להיות, אין חובת נוכחות של הנאשם? לא יחשיבו את זה אוטומטית כאילו אני מודה אם לא אגיע למשפט?
הודעה אחרונה מאת VinnyX, -
- 3 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום, אני מחפש לקנות רכב בתקציב של 25-32K שמתי לב שבשנים 98-2001 הזה, אין הבדל משמעותי במחירים של הונדה סיוויק לעומת הונדה אקורד (מסיבות של היצע וביקוש, כנראה). רציתי לדעת עד כמה יותר יקר להחזיק אקורד לעומת סיוויק מבחינת: הןצאות דלק בחודש עלות טיפולים שוטפים. בנוסף - האם יש הבדלים משמעותיים באמינות בין הדגמים? האם יש המלצה על שנתון מסויים מבין השנים הללו? תודה, אורן
הודעה אחרונה מאת Berserker, -
-
- אחראי פורום
- 28 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
בקצרה, Waterfest הוא מפגש VAGיות שנתי בארה"ב, האחרון התקיים בסופ"ש האחרון בניו ג'רזי. מקבץ תמונות מיצג שאי אפשר להשאר אדישים אליו:
הודעה אחרונה מאת XENON, -
-
חוף לחוף בארה"ב ברכב 1 2
מאת masu-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 8.5 אלף צפיות
שלום, אני מעוניין לעשות טיול בארה"ב מחוף לחוף ברכב. האם מישהו בצע כזה טיול? באיזו חברה אתם ממליצים לי לשכור את הרכב? טיפים והמלצות יתקבלו בברכה... תודה מראש לכל המשיבים
הודעה אחרונה מאת yaron_z, -
-
- 2 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
האם ניתן לייבא רכבים לארץ רק מארה"ב ואירופה? או שאפשרי גם מאסיה (הונג קונג למשל)?
הודעה אחרונה מאת barakdo, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 35 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
אחרי ששמעתי את הטענה שאני מצלם רק רכבים יפים והרבה שאלות לגבי האם אני אצלם משהו ישן ולא כל כך יפה, איך זה יצא? אז לקחתי רכב שהוא מאוד מיוחד, אבל לגבי יפה, אני לא כל כך בטוח... בכל מקרה, היה יום מדהים איתה, גם אחלה נהיגה וגם אחלה יום צילומים. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.
הודעה אחרונה מאת edan82, -
-
- 1 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום! אני וחברים שלי נוסעים לבורגס .. עכשיו השאלה, נגמר לי המלווה ויש לי רשיון פלסטיק, אני בן 17. האם ישכרו לנער בן 17 אוטו? תשובות בונות!
הודעה אחרונה מאת `Daemon, -
- 1 תגובות
- 764 צפיות
במצב שנשארים במדינה מסוימת יותר משנה ואת הרישיון הבינלאומי צריך להחליף במקומי, באיזה מהמדינות פשוט מחליפים את הישראלי ברישיון מקומי? בלי טסטים וכל מיני מבחנים ושיעורים. ספציפית רציתי לדעת לגבי ארה"ב,גרמניה, אנגליה/אירלנד, בלגיה, הולנד. לפי מה ששמעתי בבלגיה לא צריך לעשות מקומי גם אחרי שעברה שנה, מה עם השאר?
הודעה אחרונה מאת Derish, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
השאלה בכותרת.. אני אישית חודש. ולמזלי יצאתי מזה בזול, בלי כלום (רק אחרי שהורדתי את הכל במקום). למרות זאת אני עדיין רואה הרבה אנשים שנוסעים עם לדים על הרכב.
הודעה אחרונה מאת gil, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
כשאני נמצא בעבודה אין לי מקום חנייה קבוע. כל פעם אני חונה במקום אחר בתוך השכונה באזור החנות שלי. אתמול בבוקר חניתי במקביל למדרכה. לפניי (מקדימה) היתה חניה מסומנת ושמורה של רכב נכה (שלט כחול עם כסא גלגלים ומספר של הרכב). באותה השעה הרכב של הנכה לא עמד בחנייה. כשחזרתי בשעה 20:00 לרכב שלי נטרלתי את האזעקה באתי לפתוח את הדלת ולא הצלחתי. שיחקתי עוד פעם עם האזעקה ואז לקחתי צעד אחורה וראיתי שכל הכנף בצד של הנהג מעוכה (שזה בצד הכביש). יש חריטה ממש עמוקה בגובה הפנס וכל הכנף זזה לכיוון דלת הנהג. הרכב שאמור לחנות מלפניי הוא GMC סוואנה. אני עובר שם כל יום ומכיר את הרכב. כשהגעתי לאוטו שלי הסוואנה לא עמדה שם. צילמתי קצת את האוטו שלי, צילמתי את השלט של החנייה השמורה. נכנ…
הודעה אחרונה מאת AssafO, -
-
שאלה על אזהרה.
מאת GalFR-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
ביום חמישי נכנסתי בטעות באין כניסה. באמת שלא ראיתי אותו וזה גם רחוב מסובך. הכניסה לרחוב מותרת ,ובאמצע הרחוב ליד עץ יש אין כניסה . לא ראיתי וגם היה לילה . על המזל שלי עמדה שם ניידת ועצרה אותי. אחרי ינשוף והכל השוטר אמר לי שבמקום שלילה + החרמת הרכב הוא יתן לי אזהרה . אמרתי לו תודה והלכתי. יש לציין שאני נהג חדש ,שנה על הכביש בלי עבירות תנועה. עכשיו יש לי 2 שאלות : 1.כל הזמן שהוא דיבר איתי הוא שיחק עם הרישיון שלי כאילו שהוא הולך לשבור אותו. אז איך הוא נתן לי אזהרה בכלל בלי לרשום את מס' הרישיון שלי ? תוך כמה זמן מתעדכנת האזהרה במסוף המשטרתי ואיך אני יכול לברר אם יש לי ? 2.הוא (השוטר) אמר לי שכל עבירה מעכשיו ,אפילו חגורה או חריגת מהירות שהקנס עליה הוא 250 בלי נק' א…
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
אחרי החלפת מנוע בדיטסו אפלאוז שרכשתי אני עובר לנושא הבא.. אני צריך לבטח את האוטו חובה וצד ג' בררתי קצת והבנתי שכל חברה נותנת בצד ג' כל מיני תוספות שמגרות קצת למרות שאני לא יודע מה אצטרך מהם כיון שאינני מתמצא בכלל(רכב ראשון) אבקש את עזרתכם בביטוח משווה הציעו לי 1750 חובה ו850 צד ג' שם נותנים לי כיסוי עד 400 אלף, רכב חליפי במקרה תאונה,שמשות וגרירה,וחניית לילה במקרה שהאוטו נתקע במהלך הלילה וגרר אוסף אותו אז הוא לא נאסף למוסך אלא לחניון מסודר של החברה עד לבוקר למניעת גניבות וכו'.. בנוסף אין הגבלה על שמשות אם נשברו כמה פעמים או על מרחק גרירה. מצד שני קיבלתי הצעה 1650 חובה וצד ג 650 אם כמעט אותם נתונים אני מעוניין לדעת על מה הכי חשוב לי לשים את הדגש? קצת נתו…
הודעה אחרונה מאת mashkanta1, -
- 3 תגובות
- 697 צפיות
כתבה מתוך כלכליסט, על עתירה מנהלית שמגישות 3 יבואניות, של קרייזלר מכשירי תנועה(הנפגעת העיקרית מהיבוא האישי), כלמוביל, וקמור, שמוחות על אופן רישום כלי הרכב ביבוא אישי, שאינו מעיד על עבר הרכב, שנת ייצורו האמיתית, ומספר בעליו. כמובן שמהלכים דומים שנעשו בארץ, כמו עמעום העבר של רכבי ליסינג, לא הביאו אף יבואן להגיד משהו לגבי זה, כי זה פוגע לו במכירות לליסינג, וגם עלול להרגיז אותם... כרגיל, היבואנים נלחמים בכל דבר שמעודד תחרות, שלשמחתי הם נאלצים להתחיל להתמודד איתה, גם אם זה עדיין במימדים קטנים. מקווה שנראה עשרות אלפי רכבים ביבוא אישי, שיתחילו לערער את מעמדם המונופוליסטי של היבואנים. קישור לכתבה: http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3411954,00.html
הודעה אחרונה מאת רועי צוקרמן, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
http://www.youtube.com/watch?v=cSTtUzxp5HY&feature=player_embedded דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת BURZUM, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 8.4 אלף צפיות
נתנו לי כריש עכשיו איך אני מדביק אותו לאוטו שלי בלי שיפול? וגם אם יגנבו לי אוטו שזה לא יהרוס את הצבע.. למי ששואל מה זה כריש:
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום לכולם . ישנם הרבה מקומות שאני רואה רכבים שעומדים בצדי הכביש ,ולידם מוצבת מצלמה . למה זה משמש ?
הודעה אחרונה מאת SuRuK, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
כפי שהנושא עלה כאן בעבר(דוגמת נסיוני האישי עם אלפא מיטו QV, שבכבישי הרי ירושלים לגמה כ-5 ק"מ לליטר ובסיכום הכולל עמדה על 7 ומשהו, רחוק מאוד מנתוני היצרן), בחנו הגרמנים של ה-AMS לא פחות מ-40 מכוניות, השוו את צריכת הדלק המקסימלית שלהן לממוצע לפי תקני ה-ECE - ובדקו סטיה באחוזים. לא שאנחנו נוהגים כל הזמן ברמת רזיאל או בעליות בית אורן, אלא שמעניין לדעת למה ניתן לצפות מהרכב באותם ימים מהנים, של פדאל טו דה מטאל. הפרטים נמצאים בצמוד לתמונות בגלריה. http://www.auto-motor-und-sport.de/eco/maximaler-testverbrauch-darf-es-ein-wenig-mehr-sein-1928295.html
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
נתקלתם כמוני בתופעה שבה אין קשר בין הצעות הביטוח באתרי ההשוואה באינטרנט לבין ההצעה בפועל, לרוב ההצעה בפועל, גבוהה בכ 10 עד 30 אחוז. אם כן, אשמח אם תתנו דוגמאות כדי להגיש תלונה למפקח על שוק ההון והביטוח ו/או ארגוני הצרכנים.
הודעה אחרונה מאת Eily, -
שלום לכולם, כבר תקופה די ארוכה שיוצא לי לראות על בסיס שבועי את ה-500 אבארט עם הלוק המגניב והפוזה הסטייליסטית ואפילו יצא לי לשבת ליד נהג מיומן שמכיר את האוטו באיזה סשן נהיגה מזדמן, אך לא יצא לי לנהוג עליו עד השבוע שעבר. לנסיעת המבחן הגעתי עם שלל דעות קדומות על הגה חשמלי, esp לא מתנתק ומה לא.. כחובב רכב מהאסכולה של שנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000 לא הזדמן לי לנהוג ברכב ספורטיבי חדש שעשה לי את זה כמו שהצעצוע הזה עשה. טוב לא נקדים את המאוחר. בעברי המוטורי החזקתי מס' שנים פיז'ו 106 gti שהוחלפה בהמשך בקליאו ספורט מוקשחת על סט קוילאוברים שנמכרה לפני כשנתיים בכדי לעבור לסובארו טורבו שעברה מקצה שיפורים רציני בתחום השלדה שכלל בין היתר סט קוילאוברים , אנטי-רולים…
הודעה אחרונה מאת falou, -
- 16 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
ראיתי באינטרנט סיט LED עולה 750 דולר. האם כדאי בכלל? מישהוא החליף כבר בגולף דור 6 TSI ?
הודעה אחרונה מאת Aviry, -
- 1 תגובות
- 918 צפיות
הזמנתי גרר לג'אסטי דרך ממסי. היום תשעה באב, למי שלא יודע, ולכן התפילה טיפה יותר ארוכה מהרגיל. חשבתי לעצמי שאזמין את הגרר חצי שעה לפני סיום התפילה, וככה הכל יסתדר. אז חשבתי. תוך 10 דקות מהרגע שהתקשרתי מתקשר אליי המכונאי: אני ליד הרכב. בוא תוך 10 דקות. בגלל התפילה נאלצתי להתעכב, המכונאי עזב את המקום וחוייבתי בקריאה. אנחנו הישראלים, על הכל מתלוננים
הודעה אחרונה מאת jt8d, -
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום לכולם, אני יודע שהנושא שחוק ונדון הרבה פעמים ולמרות זאת אני מוצא לנכון להעלות זאת שוב וזאת מסיבה פשוטה, עדיין לא ראיתי חשבון אחד מסודר כמו שצריך שמפרט את כל ההוצאות והעלויות בפרוטרוט וכולל הכל. וזאת על מנת שניתן יהיה לבצע השוואת כדאיות אמיתית ביחס לליסינג. בחברה האחרונה שעבדתי בה שילמתי עבור רכב מקבוצה 2, 3100 שקל בברוטו שזה יצא בערך 2400 שקל בנטו (כולל שווי למס) מזה צריך עוד להוריד את השווי של 3100 שקל בתנאים הפנסיונים שלהערכתי יוצא 500 שקל בחודש = 150,000 ש"ח בפנסיה לא כולל ריבית עבור 25 שנות עבודה = 500,000 ש"ח בפנסיה כולל ריבית) יש לשים לב ששווי התנאים הפנסיונים יוצא יותר מ-500 שקל בחודש בחישוב מצטבר אך אני לא בדיוק יודע כיצד להעריך כסף עתידי במונחים של …
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
אז ככה, בשבוע שעבר אני נוסע אחרי רכב, הקיצר אני קולט שהנהג תוך כדי נסיעה מחפש משהו מאחרוי מושב הנהג ולכן נוסע ממש לאט בנתיב השמאלי, לכן עקפתי ונעמדי ברמזור ביחד עם אותו נהג עסוק, אציין שאני עומד בנתיב הימיני והוא בשמאלי , ושנינו פונים שמאלה. הקיצר התחלף האור לירוק, ואני מתחיל את הפניה שמאלה, ואני קולט את הזקן, ש,או שהוא מחליט שהוא סמיטרלייר, או שהוא התחרט והוא רוצה להמשיך ישר.וממש לקראת סיום הפניה אני מרגיש את הכניסה החזקה שהוא הביא לי ברכב, הייתי בטוח של הצד שלי נקרע, כמובן אחרי צרור ברכות ואיחולים, אני נעמד בצד ויוצא לראות את הנזק, ואכן יש נזק אך הוא מועט (אבל עדיין נזק) בכנף האחורית השמאלית. הקיצר הזקן הזה עוצר אחרי, בהתחלה, הוא איך שהוא מודה שהוא נכנס בי, אך לפתע …
הודעה אחרונה מאת mashkanta1, -
- 1 תגובות
- 778 צפיות
שלום אני מחפש מקום לשטיפה ידנית בלבד באיזור ראשון חשוב שיעבדו עד שעות הערב כי אני כל היום בעבודה והרכב ג'יפה!! תודה
הודעה אחרונה מאת pronella, -
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום , רציתי לדעת בבקשה הסבר על שמות הדגמים של ב.מ.וו כמובן שיש את הסדרה1,3 וכו' אך ראיתי גם שנאמר בימר-- ואף E39 ומספרים אחרים סליחה על הבורות אך אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי איך זה הולך.. תודה מראש דור
הודעה אחרונה מאת ch2856, -
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
בשישי האחרון היה לי מאוד משעמם והחלטתי לשפצץ תקדימה *** תקדימה = את הקדימה *** של האוטו, במקרה עלה לי רעיון לשים לדים בגריל הקידמי. פירקתי ניקתי והתחילו הקידוחים החיבורים. תמונה של התוצאה הסופית. מחר אני יוסיף עוד תמונות של איזה נראה מפורק. זה בעצם לדים בודדים שמחוברים ביחד לאותו חיבור ומשם עובר חוט לפנס שסידרתי כיביכול חיבורים חדשים למנורת חניה שכוללים את החיבור של הלדים למטה. האחורה של הלדים מוגן על ידי דבק חם כדי שהם לא ירטבו ולא יזוזו ממקומם. כמובן שחוץ מזה יש לי עוד גריל עם 2 פסי לדים מוכנים ומיוחדים מחר גם הם יצולמו ויעלו לפה.
הודעה אחרונה מאת DAn-BP 1.8, -
- 0 תגובות
- 794 צפיות
אבארט מוציאים בקרוב מכונית קופה ומכונית פתוחה בסגנון Zagato Abarth 750 משנת 1959. למכוניות יהיה את מנוע ה 1.4MultiAir insideline צילומי ריגול מברזיל של פיאט idea בתמונות מתוך המכונית רואים את הגיר האוטומטי החדש גיר כפול של פיאט noticiasautomotivas מנוע ה 900 סמ"ק של פיאט יכנס לרוב הדגמים של החברה. עם גיר אוטומטי autocar
הודעה אחרונה מאת LotusElise, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני מעוניין בוילון עם לוגו של פיאט - כפי שנאמר - בצפון (חיפה עד עכו וסביבותיה). משאית עם מדליות לעוזרים
הודעה אחרונה מאת subaru_loyale, -
ומה שיותר יפה זה שמנסים לדחוף עוד חצי עיגול בכדי לחלץ את הרכב.... מנפלאות חברות ההשכרה ברחוב המלך דוד ירושלים.
הודעה אחרונה מאת יוסי פרנקוס, -
אני עובד בחברה מסויימת על רכב מסוג סוואנה . אתמול חניתי במקום שבתמונה והלכתי לעסק מסויים . לאחר שחזרתי מהעסק , הכנסתי משהוא לדלת אחורית של הסוונה , ראיתי חניה יותר נוחה בצד השני של הרחוב. עליתי על האוטו ועברתי לאותו מקום . לאחר כמה רגעים ניגש אליי אדם ואמר שאני מחצתי לו קרטון עם סחורה . ניגשתי למקום וראיתי שהוא שם שני קרטונים בכדי לשמור את החניה . קרטון אחד אני ראיתי , אבל השני היה צמוד לרכב ולא היה לי סיכוי לראות אותו. כמובן האדון "הנחמד" רצה שאני אשלם לו על הנזק ,אבל סירבתי ... מה דעתכם? מי אשם?מה אתם אומרים על התופעה ?
הודעה אחרונה מאת timur2008,
-
מי מחובר 59 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 417 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Obgel
- AUDIO KING
- SlowRide
- יובל .מ.
- דובצע
- Ohad91
- David32
- -UC-
- Zorly
- DJI
- wee~man acuna
- mottis
- 3n
- אורי מ.
- ישה
- gpm11
- ברווז
- Boris
- shilo_v
- עדי-אל
- Itzik-b
- רועי5
- Golf_91
- נעם101
- Igalz
- פיזיקאי שימושי
- Aviv943
- arice
- פינדר
- yoav911gt2
- Supertigre
- Or05230
- guy.a
- TZR84
- Mike Lowrey
- ArikB
- yuvk
- NirNissimov
- Avia
- santiago
- פריג'י
- Seriesone
- sperial
- מיץ פטל
- pooh-bear
- Fraysa
- חד אופן
- Night Driver
- פיטר גריפין
- dorsht
- menir1
- Ctzvi
- yahaga
- elibaba
- nadavd4
- BoazB11
- yoni2sh
- yaniv572
- אלפרד חיות
