רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,570 נושאים בפורום הזה
-
סיכום חצי שנה: Toyota Yaris TS 2006 שלום לכולם! הסיכום הנ"ל נרשם ביום בו "כיפה" ואני חגגנו חצי שנה משותפת. מפאת תקופת המבחנים הסיכום עולה רק עכשיו, חודש וקצת אחרי, אבל הרשמים הם אותם הרשמים רק עם שיפור נוסף בממוצע צריכת הדלק ואחרי הטיפול המוזכר בהמשך הסיכום. איך הכרנו? כמעט חודשיים חיפשתי אותה. התקציב שלי אפשר לרכוש אחת ממודל 2006 (השנה האחרונה ל Tזבורט) ובגלל זה אמרתי שאני לא מתפשר על רכב פחות ממושלם. יצרתי קשר עם כמה וכמה מוכרים ומתחקורים דרך הטלפון הגעתי למסקנה שהמשימה הולכת להיות קשה. היה מוכר שדרש 18,000 ₪ מעל המחירון ( !!!), היה מוכר שהתעקש שתאונה בין הגלגל הקדמי לדלת הנהג ועיקום של הקורה הם לא שאסי ולכן הוא דורש רק מחירון + 4. יצא ל…
הודעה אחרונה מאת BMW, -
- 1 תגובות
- 772 צפיות
אהלן חבר'ה, אני כרגע בפלורידה עם כמה ימים פנויים ומחפש בנרות מקום איכותי לקורסי נהיגה ספורטיביים אם מישהו יכול להמליץ על מקום ספציפי, או על דרך לחפש את המקומות האיכותיים יותר - אני אשמח למידע תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת V8Driver, -
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מישהו שראה את הדגמים החדשים של קליאו יוכל לענות האם יש הבדלים בינה לבין הדור 3 חוץ מהעיצוב?
הודעה אחרונה מאת pingaloca, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 25 תגובות
- 11.6 אלף צפיות
מישהו צריך לשם סוף לתאור של פגיעה או מעיכה קלה בחיבור של הקורה האורכית לפח החזית או בחיבור לקורת הרוחב ולא חשוב אם זו קורה קדמית או אחורית , בחזית או מאחור בחיבור לפח האחורי או לקורת הרוחב. במכונים לבדיקות רכב כותבים את המילים פגיעה "בקצה שלדה" וגמרו עם הרכב אפילו אם הוא חדש לגמרה ! . מכוני הבדיקה פוחדים אחד מהשני לבל מישהו ייתבע עקב אי-רישום של מילים אלה , בבית המשפט מתייחסים למה שכתוב , אם בטופס א' רשום "פגיעה בקצה שלדה" ובטופס ב' של מכון אחר (שהוא משוחרר מתסביכים וכותב לפי מצפונו) רשום "פגיעה בפרפרי החיבור לפח האחורי" מכון זה עלול להתבע על ידי האיש או האישה שבדקה אצלו את הרכב והיא עקב כך לא יכולה למכור את הרכב בשוק החופשי כי מכון אחר כן רשם היא יכולה למכור את ר…
הודעה אחרונה מאת danniel, -
-
http://www.autoblog.com/2010/04/29/busy-hyundai-reveals-next-elantra-at-busan-show-in-korea/ 138 כ"ס + תיבה אוטומטית 6 הילוכים, אמור להיות להיט.
הודעה אחרונה מאת Boris002, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 3 אלף צפיות
הנהלת הונדה שיחררה כמה הצהרות מעניינות בנוגע לתוכניות העתידיות של החברה. לפי צו האופנה, תתמקד החברה בייצור של מכוניות חסכוניות וידידותיות יותר לסביבה. להמשך החדשה
הודעה אחרונה מאת טל.כהן, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
מערכות ההזרקה של מנועי הדיזל של איסוזו טרופר הן יחודיות (גם בקטרפילר). הן פועלות בעזרת לחץ שמן (כמפעיל ההזרקה) , קיימת מסילה משותפת של שמן אליה מתחברים המזרקים , הסולר מסופק למזרקים בתעלות בראש המנוע , יש מקרים בהם חודר נוזל קירור לסולר והמנוע מתחיל לזייף ולעשן , יש מקרים בהם חדירת המים היא כתוצאה של סדק בראש. שמחתי לשמוע שחברת UMI נותנת אחריות למקרים אלה למשך 10 שנים מתאריך יצור הרכב ובתנאי שהרכב ביצע טיפולים במוסך מורשה משרד התחבורה.
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 27 תגובות
- 3 אלף צפיות
מוקדש לכחולים השומרים עלינו מנסיוני שני סיפורים שאירעו לי לאחרונה וקשורים למשטרה הסיפור הראשון עומד בתור בינוני בבנק. 2-3 אנשים מאחרי קצין משטרה חסר סבלנות . ממהר. אני פונה אליו ואומר לו ממהר אומר לי כן , קח את תורי, אני לא ממהר. תודה תודה רבע שעה אחרי כן אני בנסיעה ברכב של זוגתי ( לכן הדיבורית שלה לא מתאימה לנייד שלי ) , מקבל שיחה לנייד מאדם שהמתנתי לשיחתו . עונה לו " תן לי שניה אני עוצר ונדבר" קול מאחרי ברמקול " פיג'ו עמוד בצד" מה שבלאו הכי התכוונתי לעשות . ממתין לבוא השוטר ובינתיים ממשיך בשיחה , מגיע השוטר אני פותח את החלון " רשיונות בבקשה". אומר לבן שיחי " שמע איזה קצין חמוד מבקש את הרשיונות אז אני אתקשר אליך עוד מעט" מסתכל בקצין ומזהה כי …
הודעה אחרונה מאת yuvk, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום, ב01.05.10 עצר אותי שוטר ונתן לי קנס עקב נוסע לא חגור במושב האחורי. ב03.05.10 שלחתי בקשה להמרת קנס באזהרה , יש לציין ש99% שאני זכאי להמרה (יש לי רישיון משנת 1992 ויש לי עבירה אחת מ1998) עד היום לא קיבלתי שום תשובה מהמשטרה , היום פניתי בטלפון למשטרת תנועה בתחנת עכו , לטענת השוטר שידבר איתי הבקשה שלי טרם טופלה והוא היציע לי לשלם את הקנס (כי עוד שבוע יחלפו 90 יום ממתן הקנס) ובמידה אקבל מכתב שממירים לי את הדו"ח באזרה אוכל לקבל זיכוי על התשלום. רציתי להתיעץ האם השוטר צודק במה שהוא אמר לי? תודה
הודעה אחרונה מאת ישה, -
- 1 תגובות
- 650 צפיות
אם אפשר לענות כמה שיותר מהר אני אשמח בבקשה מי שקורא את זה ויודע את התשובה שישקיע בשבילי שניה ויענה. היום יוצא לי לנסוע לתל אביב ב10 בבוקר אני רוצה לעבור בפיטסופ לנסות את הצ'יפ הם יתנו לי שם בחינם ל6 שעות? אם כן מה אני צריך להגיד להם? תודה רבה רבה רבה מראש.
הודעה אחרונה מאת PsyRax, -
טסט באזור השרון
מאת AVOR- 0 תגובות
- 661 צפיות
שלום אני מחפש המלצה למכון רישוי באזור השרון(רעננה\כפר סבא) תודה
הודעה אחרונה מאת AVOR, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לכולם.. רציתי לדעת יש ברשותי I30CW 2010 בליסינג ורציתי לברר אם קיימת בו אפשרות של מחשב דרך. לפי הספר רכב כתוב שיש ואיך להגיע אליו אבל לחיצה על הכפתור היחיד שאמור להפעיל אותו (TRIP) מאפסת רק את מד הקילומטרים ולא עוברת למחשב הדרך. מישהו מכיר איך להגיע אליו או איך להפעיל אותו? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
- עוקב אחד
- 26 תגובות
- 9.3 אלף צפיות
אני מחפס טופס, שהמוכר מתחיב על שלדה,מנוע וגיר, י יש למישהוא?
הודעה אחרונה מאת MORE BOOST, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
הבוקר נפגשתי עם חבר, נהג גרר ובפיו סיפור מדהים: נסעתי למיקום מסויים שנתן לי בעל הבית שלי, כדי לגרור רכב. השעה, בסביבות 2 בלילה. הגעתי לצומת T, מרומזרת, כשמצד אחד של הצומת קיים תמרור אין כניסה, כלומר מותר לי לנסוע רק לצד השני. חיכיתי לרמזור ולידי עמד רכב בצבע לבן, כשהרמזור הפך לירוק, התחלתי לנסוע וראיתי את הרכב פונה ימינה, נכנס באין כניסה ולאחר שנייה, ניידת הדליקה אורות מהבהבים וביקשה מהנהג לעצור בצד. נהג הרכב עצר בצד, לא כיבה את הרכב, יצא ממנו וניגש לניידת. מבלי לחכות לתשובה או אישור, מבלי להציג רשיונות, פתח את הדלת של השוטר שישב ליד ההגה, אמר לו משהו (חברי טוען שהמרחק מהארוע הפריע לו לשמוע מה הבחור אמר לשוטר), ולאחר שתי שניות של הזזת שפתיים, טרק הבחור את הדלת…
הודעה אחרונה מאת aa123, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
לכל בעלי הגישה השוביניסטית מסתבר שהמציאות טופחת להם על הפנים . נהגת בג'יפ עשתה חוכא ואיטלולא מהרבה שוטרים . איך העיד אחד הצופים : "סיפר ל-ynet אחד מעדי הראייה הרבים.. "האשה? אחלה גבר נסעה במקצוענות ובמהירות. לא כל יום רואים מרדף כזה ועוד בשידור חיי." http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3924200,00.html הערה: שלא יובן לא נכון - אני מגנה בכל תוקף את הפושעת על מעשיה הנלוזים .
הודעה אחרונה מאת beamvelavan, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
קיים דבר כזה?
הודעה אחרונה מאת jenia7188, -
-
היום מלאה שנה בדיוק לקבלת המאגאן השניה שלי מליסינג. מדובר על מאגאן 1.6 ליטר אוטומט מקבוצה 2. הרכב הגיע עם 8 ק"מ על השעון, היום בבוקר המונה נרשם על 40,796 ק"מ, כלומר 40,788 ק"מ בשנה האחרונה. צריכת דלק ממוצעת עומדת בשנה האחרונה על 8.3 ליטר ל 100 ק"מ, כלומר 1:12 בנסיעה משולבת 60% מחוץ לעיר. הרכב ביום יום משמש אותי לנסיעות לעבודה , והוא עושה זאת בצורה הטובה ביותר, הרכב מרווח , נוח ושקט לחלוטין עד סביבות 130 ק"מש.. הגיר האוטומטי מצריך למידה , ובאופן כללי מבצע את עבודתו היטב, מלבד פעמים של השהייה לפני קיק דאון. כרכב משפחתי המושב האחורי מאכלס את שלושת הילדים על כיסאות הבטיחות ללא כל בעיה, תא המטען הענק משמש אותנו לטיולים והכול נכנס לתוכו, עגלה, שולחנות מתקפל…
הודעה אחרונה מאת גל1, -
- 2 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
כמה אנשים טובים רוצים לשבור את שיא המהירות ומתכננים מכונית מהירה, ממש מהירה. יש להם אפילו כמה כוונות טובות, חוץ מלהוכיח לעולם שתמיד אפשר לנסוע עוד יותר מהר. להמשך החדשה.
הודעה אחרונה מאת S^M, -
סצינה ישראלית שהופכת ליותר ויותר בנלית... בחצייתי צומת מסובים אני שם לב על גבר סולידי ומזוקן (פרופסור למראה) שמשייט לו עם אופניי כביש בין הרכבים. לאחר ההמתנה ברמזור הפרופסור כמעט מתנגש בלנסר דנדשה שיורדת מכביש 4 לכוון אור יהודה. הפרופסור זורק את אופניו ומתנפל על הלנסר. הנהגת המבוהלת כנראה הספיקה לנעול את הדלתות. ואז הפרופסור במין תנוע מתורגלת לוקח את אופניו ומתחיל לרסק אותם על הרכב. את ההמשך לא ראיתי כי המשכתי בתנוע. אני חושב שהגיע הזמן להצטייד באיזה לום ברכב, כמו ברוסיה של שנות ה-90.
הודעה אחרונה מאת STiBoy, -
חשבתי לפתוח שרשור שבו נספר מה היה הרכב הטוב ביותר שנהגנו עליו ולמה, הרכב הרע ביותר ולמה, והרכב שהפתיע לטובה. אני אתחיל: הטוב ביותר: סובארו B4 שלוש ליטר R. הרכב החזק ביותר שנהגתי עליו בהיסטוריה הקצרה שלי. מאוד מפנק מבפנים, נראה קרבי מבחוץ(במיוחד בשחור) וההתנהגות מצויינת. הרע ביותר: מאזדה 3 "SPEC ליסינג" דור ראשון. אוטו אפור מכל הבחינות. משעמם, חלש, הפנים קודר והגיר נורא מעצבן. תחזירו לארץ את הידני! המפתיע: פורד קונקט. מבחוץ סתם עוד רכב עבודה והאמת גם מבפנים, אבל יש כל כך הרבה מרווח שההרגשה היא שיושבים בסלון ונוהגים, מאוד נוח והשילוב עם הגיר הידני עושה את זה לפשוט כיף.
הודעה אחרונה מאת harel91827364, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
נניח שאני על 100 קמ"ש בגיר רגיל, שזה אומר הילוך 5. אני מתקרב לרמזור אדום, מה עדיף לעשות? להוריד הילוכים בהדרגה עד עצירה מווחלטת ורק אז לשים ניוטרל? או שזה בסדר אם מ5 אני יוריד ישר לניוטרל ויאט עד הרמזור? אוטו דבר גם בעיר, נניח שאני הילוך 3, ואני במצב של ירידה, האם זה בסדר להעביר מניוטרל?
הודעה אחרונה מאת STiBoy, -
-
לאחרונה שוטרי תנועה לא עוזבים את איזור התעשיה של באר שבע ומשחקים משחקי מחבואים עם הנהגים , רושמים רפורטים לבעלי המקצוע היוצאים לבדוק כלי רכב , 250 ש"ח על חגורת בטיחות לא קשורה , דו"ח על איתות וכו. כבר נגמרו כל הצרות על הכבישים שבאים לאיזור תעשיה וכאילו שם מתרחשות רוב התאונות.
הודעה אחרונה מאת barzelay, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
קצת על התאונה, נסעתי בכביש ישר בעיר, במהירות של איזור ה50 ק"מש, באיזור הזה יש עוד כביש צולב, (כביש נוסף מצד שמאל וימין), לנהג השני היה תמרור "תן זכות קדימה". אני נוסע ישר ומתסכל ישר, פתאום איזור ה 10 מטר לפני הנהג הזה פשוט טס ממולי, אני דופק ברקס ופשוט נכנס לצד הרכב שלו.. הוא מתהפך עם הרכב... אני סובל מכאבים בגב וצואר..הנהג השני יצא מהרכב ההפוך בקלות והרגיש טוב.. הגיע משטרה ואמבולנס, הנהג הודה לשוטר כי לא ראה את התמרור.. את שנינו פינו לביה"ח.. אין ספק כי הנהג אשם, עכשיו השאלה היא כזאת, אני בעל הונדה הצ'בק 96 1.4 ידנית... במקרה והביטוח יטבע ממנו את מחירו של הרכב, ככול הנראה טוטאל לוס.. איני יודע מה מחיר המחירון של הרכב, ביד 2 מחירו 20.5K בלווי יצחק הרכב בכלל …
הודעה אחרונה מאת אריק, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
האם זה שווה משהו? יש למישהו נסיון עם השרות?
הודעה אחרונה מאת primekart, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שעשיתי טיפול לרכב במוסך מורשה יצא לי להציץ על ההיסטוריה שלו (מה שלא עשיתי לפני הקניה) וראיתי שם- "בדיקה לאחר איבוד מים בלחץ" - הרכב לא מתחמם. "החלפת מים וניקוז מערכת קירור" מה זה אומר לדעתכם? האם יש משהו כרוני ברכב? מדובר על פיאט גרנדה 2008
הודעה אחרונה מאת roeiw, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 4 אלף צפיות
פרטים חדשים שוחררו לעיתונות בנוגע לדור הבא של הספורטאז'. מנועים חדשים, תיבת הילוכים אוטומטית חדשה, תצרוכת דלק משופרת וגם עיצוב מעניין – כולם שם. ואתם? להמשך החדשה
הודעה אחרונה מאת TAL-H, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 709 צפיות
שלום לכם, כמו כולם גם אני יודע שכמה שיותר מומנט וכ"ס זה אומר שהמנוע יותר חזק. הבעיה שאני לא יודע מה המומנט הגבוה נותן, ומה כ"ס נותנים. איך הם כל אחד מהם משפיע, ועל מה? והאם הם תלויים אחד בשני?(ככל שהמומנט עולה, כך כ"ס עולים, או להיפך?) תודה, אריאל
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
לא יפה להאט בצד הדרך, להסתכל שאף אחד לא רואה אותך ולזרוק פחית קולה מהחלון !!! לא רק שאני ראיתי, גם רשמתי את מספר הרכב שלך כדי שחברייך ידעו: [עד כאן] אני לא חושב שתגיב פה, אבל אולי, אם תקרא, זה יגרום לך לחשוב בפעם הבאה ולא לחזור על מעשה כזה.
הודעה אחרונה מאת shaulc, -
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
היום אין דרך להפליג מהארץ עם הרכב הפרטי (ג'יפ/אופנוע וכד'). יש רק קרוזים או אוניות מטען מלוכלכות, בן אתה חולק חדר עם זרים, הארוחות מזוויעות (ולמעשה אומרים לך, בשלב קניית הכרטיס, להביא אוכל משלך). כל זה בעלות של 1800 ש"ח הלוך ושוב, לא כולל עלות העברת כלי הרכב. מעבר לכך, יש אפשרות רק להפליג בקרוזים מעגליים, בהם לא נשארים בנמל אליו מגיעים, אלא חוזרים ארצה בתום הסיבוב. בדקנו ומצאנו שיש צורך רב של אופנוענים/ג'יפאים/אנשים ששטים בקיאקים, אנשים שאינם מעוניינים לטוס, ואנשים שסתם רוצים להפליג עם ילדיהם, למעבורות קו. כמו כן, מצאנו שהיו מעבורות מצליחות מאד עד שנת 2001. המעבורות היו של נוסעים+מטען, והן היו מלאות עד אפס מקום. התירוץ שמשתמשים בו משנת 2001 הוא תירוץ…
הודעה אחרונה מאת COMMANDER, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 956 צפיות
קיבלתי משוטר הזמנה לדין. שכרתי עו"ד. העו"ד אמר לי שבאופן כללי אין צורך שאגיע למשפט, אלא אם זה יהיה שופט מהמעטים שרוצים שהנאשם עצמו יופיע. הוא אמר לי שאין צורך שאגיע למשפט אלא הוא מייצג אותי שם. זה נכון? איך זה יכול להיות, אין חובת נוכחות של הנאשם? לא יחשיבו את זה אוטומטית כאילו אני מודה אם לא אגיע למשפט?
הודעה אחרונה מאת VinnyX,
-
מי מחובר 7 משתמשים רשומים, 0 אנונימיים, 326 אורחים (הצג רשימה מלאה)
