Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום חצי שנה - טויוטה יאריס T-SPORT 2006


איתמר
שימו לב! השרשור הזה בן 5049 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בהחלט אוטו מדליק.

תמשיך להנות ממנו!

 

נהניתי לקרוא.

והסיפור שלך מוכיח ש...יש הפתעות בחיים.

 

חוץ מזה, שאלה כללית: בפעם הראשונה והאחרונה שנהגתי על טויוטה יאריס, התרשמתי שהאוטו גבוה, כאילו שמרכז הכובד שלו גבוה, מה שאומר שיש לי הרגשה שהאוטו מרקד טיפה (אני מדבר על שנת 2000, בנסיעת מבחן..על טויוטה רגילה). האם כך הדבר בT ספורט?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

סוף הדרך- אהבתי ביותר.

 

אגב, רק אני לא מצליח להסתדר עם ההיגיון המטומטם הזה של לשים לוח שעונים קילומטר מהנהג? כאילו מה חשבתם לעצמכם?:evil:

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איתמר, זה אתה רשמת את המשפט הזה? :shock:

 

יאריס T 2004 עומדת על מחירון של 58500 ש"ח ואילו נמכרת בשטח במחירים של עד כ-65000 בממוצע.

הדבר נבדק ונסקר ע"י טלפונים למוכרים (חיפשתי בשביל חבר, שלא הסכים לבסוף לעמוד במחירי השוק).

כשהיאריס תגיע ל-40K ש"ח, אני רוכש עוד אחת. :-)

אי אפשר היום לקנות יאריס T במחיר "ריאלי", גם לא כזו משנת 2003.

*"ריאלי" במרכעות כי כל אחד יחשוב מה זה נקרא ריאלי בשבילו. בשבילי, המחיר של היאריס למה שהיא נותנת ביומיום הוא ריאלי מאוד.

 

כתיבה יפה מאוד, כל הכבוד!

בקרוב אני אסקר שנה עם היאריס T שלי.

:wink:

 

ואתה רוצה להגיד לי שיש מי שמשלמים מחיר כזה על מכונית מיני יפנית בת שש. נו אז מה הפלא שיש גם כאלו שמוכנים לשלם מעל 200K על מיני חדשה. פשוט מדהים !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוף אגב, רק אני לא מצליח להסתדר עם ההיגיון המטומטם הזה של לשים לוח שעונים קילומטר מהנהג? כאילו מה חשבתם לעצמכם?:evil:

כל הרעיון הוא שבכל רכב "רגיל", כדי לראות את לוח השעונים עליך להסיט את מבטך מהכביש, בעוד שכאשר לוח השעונים ממוקם באופן שבו הוא מוקם ביאריס, למעשה הוא נכנס לך לטווח הראיה גם מבלי שתסיט אליו את עיניך. בדקתי את זה במציאות, זה עובד מעולה.

אגב, היאריס היא לא המכונית היחידה שבה לוח השעונים ממוקם במקום שכזה. עוד מכוניות עם האלמנט המיוחד הזה: סיטרואן C4 וניסאן פרימרה

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

...ובמיני ובמולטיפלה.

אני דווקא מצאתי את זה לא אינסטנקטיבי בעליל. אני כמובן בעד שבירה של הסטנדרט מדי פעם,

אבל זה פשוט לא היה נוח ורוב הסטות המבט חיפשו את השעונים מאחורי ההגה ורק אז מימינו.

 

איתמר, אחלה סקירה! תהנה!

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רועי, סע באוטובוס - זה הכי משתלם. שיהיה לך לבריאות !

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איתמר, אהבתי את הסיקור.

 

אני נוהג היום על יאריס T מבציר 2003 שגמעה 85K ק"מ.

שוקל ביצוע פלאשינג גם לאחר שביצעתי טיפול שנתי במרכזי לפני כשבועיים.

 

בכל אופן, עקב מגוריי ב-'לב העניינים' (ר"ג ות"א) ועקב שיפשופי החניה בטמבונים אני שוקל החלפה

של 2 הטמבונים לאלה ממודל גבוה יותר.

ידוע לך מה צריך בנוסף חוץ מהחלפת פנסים קידמיים חדשים?

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רועי, סע באוטובוס - זה הכי משתלם. שיהיה לך לבריאות !

אם כיוונת אלי, צר לי על תחושת העלבון שהקפיצה אותך כך. כל שאני טוען הוא שישנן כל כך הרבה מכוניות זולות, חזקות ומהנות בהרבה ובפחות כסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רועי, אני אשמח אם תמנה כאלה (באותה רמת אמינות וחסכון).

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנשים מחפשים את האוטו הזה בנרות, כנראה, לא בשל החסכון או האמינות, בשביל זה יש יאריס רגילה, או כל מכונית קטנה אחרת מאותה שנה בהרבה פחות כסף. גם לא בשביל ה"ספורטיביות" שגם באשר לה תמצא מכוניות עדיפות וזולות יותר מאותה שנה. מדובר בנהירה אחרי משהו דווקא בשל נדירותו היחסית. אין לי בעיה עם זה, כל זמן שזה לא אני. כל שאני עושה הוא לנוד לאותם שכן מצויים בתוך הסיפור הזה. ובאשר לפירוט, אם זה מענין אותך, שב תעשה עבודה, כנס ללוחות ותבדוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכל המגיבים והמפרגנים! :mm_yeah:

 

אולי זו תהיה שאלה של ילד, אבל מסקרן אותי לדעת כמה הרכב עושה 0-100?

 

אין לי מושג. מעולם לא מדדתי, אבל די קל להיות הראשון בכל רמזור. אם המעבר בין הילוך ראשון לשני היה קצר יותר ולהילוך השני היו עוד כמה סל"דים זמן התאוצה היה משתפר באורך ניכר. כרגע ההילוך השני נגמר (נגמר = קו אדום) ב 90 קמ"ש והמרחק הפיזי בתיבת ההילוכים בין הראשון לשני ארוך (יחסית לשלישי ולרביעי למשל) ומעצבן.

תיבת הילוכים סופר קצרה נותנת אחלה זמינות כוח במהירויות נמוכות, אבל במקרה של ה TS מאריכה את זמן ההאצה ודורשת הילוך שלישי כדי להגיע ל 100.

 

סיקור מפורט,יפה מאוד!

 

תתחדש על האוטו ותהנה ממנו!,גם אני לא מבין למה הפלאשינג אם יש היסטוריה מלאה וקילומטראז' כל כך נמוך.

 

ציינתי את זה, הפלאשינג היה תהליך מיותר ונעשה בשביל השקט הנפשי. לא הייתה כל סיבה לעשות אותו אך בשל הקילומטרז' של המנוע ותכיפות הטיפולים ידעתי כי לא יגרם שום נזק.

 

 

חוץ מזה, שאלה כללית: בפעם הראשונה והאחרונה שנהגתי על טויוטה יאריס, התרשמתי שהאוטו גבוה, כאילו שמרכז הכובד שלו גבוה, מה שאומר שיש לי הרגשה שהאוטו מרקד טיפה (אני מדבר על שנת 2000, בנסיעת מבחן..על טויוטה רגילה). האם כך הדבר בT ספורט?

 

תנוחת הישיבה גבוהה, אין מה לומר. כאדם רחב וגובה מצאתי בכך רק יתרון, לי לא נוח להתפתל ולהשתחל למושבי באקט בגובה הכביש. בניגוד למושבי-הספסל של היאריס הרגילה, ב TS הם מושבים בעלי תמיכה צידית ותחתונה משופרים (רואים את זה באחת התמונות) ולא הרגשתי שום תחושת אי נוחות או יציבות במושב. לגבי הגובה, ה TS מונמכת ב 2 ס"מ מאחותה הסטנדרטית ואני מתאר שגם המתלים שלה מעט נוקשים יותר. זוויות הגלגול של היאריס סבירות בהחלט ובתוספת צמיגים אוחזים אף פעם לא הרגשתי איתה חוסר בטחון בפניות או חשש מהתהפכות.

 

סוף הדרך- אהבתי ביותר.

 

אגב, רק אני לא מצליח להסתדר עם ההיגיון המטומטם הזה של לשים לוח שעונים קילומטר מהנהג? כאילו מה חשבתם לעצמכם?:evil:

 

לא ברור, אבל משום מה הם החליטו להמשיך עם השטות הזאת גם בדור הנוכחי של היאריס. מה שכן, מתרגלים לזה ממש מהר וזה לא מפריע כלל.

 

איתמר, אהבתי את הסיקור.

 

אני נוהג היום על יאריס T מבציר 2003 שגמעה 85K ק"מ.

שוקל ביצוע פלאשינג גם לאחר שביצעתי טיפול שנתי במרכזי לפני כשבועיים.

 

בכל אופן, עקב מגוריי ב-'לב העניינים' (ר"ג ות"א) ועקב שיפשופי החניה בטמבונים אני שוקל החלפה

של 2 הטמבונים לאלה ממודל גבוה יותר.

ידוע לך מה צריך בנוסף חוץ מהחלפת פנסים קידמיים חדשים?

 

אין לי מושג. הפנסים הקדמיים זה בטוח (ואלוהים יודע מה עבר להם בראש עם ה"פזילה" הזאת) :?.

מאחורה יכול להיות שתצטרך להאריך את החוטים של פנסי הערפל ולחווט מחדש את פנס הרברס, אצלך הוא בפגוש וב TS החדשות יותר הוא יושב בפנס האחורי.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואתה רוצה להגיד לי שיש מי שמשלמים מחיר כזה על מכונית מיני יפנית בת שש. נו אז מה הפלא שיש גם כאלו שמוכנים לשלם מעל 200K על מיני חדשה. פשוט מדהים !

לא רק שיש כאלו שמשלמים את המחיר הזה ומוכנים לשלם גם 200K על מכונית מיני חדשה,

ישנם אפילו אנשים שהם אינם צרי עין,כאלו שאינם מסתכלים בכיסם של אחרים

וישנם אפילו כאלו שכשהם קובעים עובדה נגדית:

כל שאני טוען הוא שישנן כל כך הרבה מכוניות זולות, חזקות ומהנות בהרבה ובפחות כסף

ומקבלים שאלה הולמת ומתאימה:

רועי, אני אשמח אם תמנה כאלה (באותה רמת אמינות וחסכון).

עונים את הדבר הבא:

ובאשר לפירוט, אם זה מענין אותך, שב תעשה עבודה, כנס ללוחות ותבדוק.

 

עם תשובות כאלו, מה שווה התייחסות להודעתך?

מאחורי כל המעטפת "המרשימה" הזאת של פרופסורה לידיעת הלשון והשפה העברית עומד מי שאינו יכול לעמוד מאחורי קביעותיו.

 

אגב, מה הפלא שאנשים משלמים למעלה מ-300K על לאנסר איבו/STI? מה הפלא שאנשים משלמים למעלה מ-200K על רכב עם 2 מושבים? מה הפלא שאנשים משלמים 500K על רכב SUV שמפסיד גם בכביש וגם גרוע בשטח? פשוט מדהים!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5049 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...