Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום חצי שנה - טויוטה יאריס T-SPORT 2006


איתמר
שימו לב! השרשור הזה בן 5045 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מצטרף לדעתו של רועי 5:

אנשים מחפשים את האוטו הזה בנרות, כנראה, לא בשל החסכון או האמינות, בשביל זה יש יאריס רגילה, או כל מכונית קטנה אחרת מאותה שנה בהרבה פחות כסף. גם לא בשביל ה"ספורטיביות" שגם באשר לה תמצא מכוניות עדיפות וזולות יותר מאותה שנה. מדובר בנהירה אחרי משהו דווקא בשל נדירותו היחסית. אין לי בעיה עם זה, כל זמן שזה לא אני.

 

לדעתי, המחירון לא מציאותי:

יאריס T 2004 עומדת על מחירון של 58500 ש"ח ואילו נמכרת בשטח במחירים של עד כ-65000 בממוצע.

נראה לך סביר לשלם סכום של 58,500 ש"ח על רכב בן 6?

אולי אני טועה, אך לדעתי אין הצדקה לסכומים הללו.

 

דרך אגב, הפער גדל בשנתון 2006:

אז כמה זה עולה?

T SPORT משנת 2006 עולה היום בסביבות ה 70,000 ₪, כמובן שתלוי במצב האקזמפלר.

 

נניח ורכשתי יאריס ספורט 2006 במחיר מחירון של 70,000 ש"ח, כמובן שישנן הוצאות נלוות:

צמיגים, טיפולים שוטפים, טסט, ביטוחים. הערכה כללית (מבלי להכנס לכיסו של איתמר) כ-8,000 ש"ח נוספים.

 

סה"כ 78,000 ש"ח.

 

העלאת פביה 2010 חדשה על הכביש כולל ביטוח, תעלה לך 86,000 ש"ח.

הבדל של 8,000 ש"ח לטובת היאריס ספורט.

 

מבחינתי, זו לא גרסת GTI ספורטיבית, זו דוגמה מוקצנת למחירון של היאריס הרגילה.

-

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

BEEKER, צר לי להגיד לך אבל אתה מדבר שטויות ואף עושה הכללות והשוואות שאינן ככורח המציאות.

 

בנוגע למחיר המחירון אתה מוזמן לפנות רק לאדם אחד, שמו לוי יצחק. אותו מר לוי (וגם מחירונים מקבילים) קבעו כי ערכה

של טויוטה, דגם היאריס, והיאריס TS בפרט גבוהים מן המקובל עקב שיקלול נתונים כזה או אחר.

כמו שישנו מחיר מחירון הנמוך מערכו האמיתי של האוטו (קליאו ספורט, איביזה טורבו וכד'), כך בדגם היאריס מחיר המחירון דווקא

כן משקף את ערכו האמיתי של הרכב ואת התמורה ביחס למחיר.

* זה שעל אקסמפלר שמור יותר ובעל נתונים טובים משלמים יותר - זהו דבר שנהוג בכל דגם רכב מבוקש.

 

יישור קו?! בהתאם לאקסמפלר. כך גם משלמים בהתאם. זה דיי בולשיט, כי בכל רכב ניתן להכניס את הסעיף המדובר.

לצערי וצערך לא מדובר באיזו יונדאי לנטרה או דייהו עם חלקים בעשות שקלים.

 

 

ולנושא האחרון, שהוא מרכיב את רוב ההודעה השטוטית הקודמת.

שאתה משווה רכבים מקבוצה מסויימת, אנא השתדל להשוואות בין גרסאות דומות.

כאן למעשה אתה משווה בין פאביה (סקודה בכל זאת... למרות שזה בתכלס פולקסוואגן) עם מנוע של קרטינג ורמת איבזור של

קורקינט חשמלי לסוג רכב מאותה קבוצה שמגיע ברמת האיבזור הגבוהה ביותר לדגם (הן מכני והן מבחינת התוספות שנאמדות רק הן

בעשרות אלפי שקלים).

 

אתה יכול לתת לי כדוגמא גם את דגמי הפולו והאיביזה SC האחרונים שנמכרו, אך זה לא רלוונטי מ-2 סיבות:

1) רמות האיבזור השונות שמשנות את רמות המחיר בעשרות אלפי שקלים.

2) הסיכון של קונצרן צ'מפיון הישראלי שהיה מוכן "להפסיד" כסף על מכירות עשרות דגמים ראשונים על מנת לשווק את חברת הייצור

ואת הדגם עצמו. זה משהו שאפשר להבין בכלכלה פשוטה ע"י ציור של גרף השקעה אל מול רווח עתידי.

 

אני יכול להמשיך עוד ועוד, אך אני מאמין שהמסר הובן.

 

שבת שלום.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רועי 5985354 היקר ,

אי אפשר למדוד כל רכב ביחס עלות/שנתון ואי אפשר לזרוק פצצה בלי לגבות אותה בנתונים.

בוא תן לנו דוגמאות לגרסאות ספורטיביות או סמי ספורטיביות של רכבים באותם שנתונים בסכומים האלה. (ואל תגיד לי קליאו ספורט -2002-2001 באותו כסף ב20 אלף מעל המחירון כי הרכב הזה כבר מעבר לשיא הסחירות שלו וכיום כולם מעיפים אותן הלאה...)

אני יכול לחשוב בתחום הסופר מיני'ז רק על חברת סיאט : איביזה FR מ2005-2006 (לא בדקתי מחירון אבל אני מעריך שזה בתחום)

 

בדרך כלל מי שמתלונן על מחירון גבוה הוא מישהו שחושק ברכב הספציפי אבל לא מוכן (או לא יכול) לפתוח את הכיס כדי להעמיד כזה בחניה. דווקא המקרה הזה הוא מקרה קלאסי שבו הביקוש עולה משמעותית על ההיצע כי כמה עשרות בודדות של רכבים כאלו עלו על הכבישים ולכן יש הצדקה למחירון גבוה.

 

התנסיתי ביאריס TS, סה"כ באמת רכב חמוד וגרסא חמימה לא רעה ותפורה בדיוק על ציבור הסטודנטים חובבי הרכב (ואני חושב שיש 3 כאלה שהגיבו כאן בשרשור הזה)

 

לא הסתדרתי עם תנוחת הישיבה הגבוהה מדי , לוח השעונים הקצת מוזר (בטח זה עניין של הרגל) והעובדה שעוד 25-30 כ"ס על השילדה הזאת היו עושים פלאים.

גם הקוקפיט האפרורי קצת מאכזב אבל זוהי טויוטה.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מדובר ב"זריקת פצצה" אלא בהתייחסות כללית ולדעתי מובנת, למחיר של מכונית שערכה המוסף היחיד הוא נדירותה. שהרי אחרי הכל האוטו הזה אינו איזו פרארי להמונים, אלא יאריס מעט יותר ספורטיבית מזו הסטנדרטית וזה הכל. מי שחושב אחרת מוזמן לבדוק את הלוחות ולהגיע למסקנה שלי, או להפריך אותה. אני, בניגוד לתפיסה הרווחת כאן, לא חייב להוכיח כלום. גם ההתייחסות של אחד מעמיתיך הנכבדים כאן לעמדתי כהתייחסות מיותרת לכיסם של אחרים, היא במקרה הטוב מגוחכת, ברע מעידה עליו יותר מאשר על מי אותו הוא מנסה לתקוף, בדיוק אגב כמו עיוות הכינוי שלי על ידך שמעיד על תיסכול יותר מאשר על כל דבר אחר. לי למשל אין ענין לייחס לך מוזרות בשל יחסך האובססיבי לשלמות האוטו שלך, לא בשל כך שמדובר בתופעה נורמלית ושכיחה, אלא בשל העובדה הפשוטה שאיני סבור שפורום כזה צריך להיות כר לפורקנים אישיים, או לניהול התנגחויות ילדותיות מהסוג אותו אתה מתעקש לנהל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

BMW ואייל - כל מילה בסלע !

 

נראה לך סביר לשלם סכום של 58,500 ש"ח על רכב בן 6?

אולי אני טועה, אך לדעתי אין הצדקה לסכומים הללו.

 

מה קשור ? הרכב שלי עוד מעט בן 7 ושווה סכום כפול :brickwall:

 

אם אתה חושב שאין הצדקה לכך - קח את המלצתי הקודמת לרועי, ותיישמה בהצלחה !

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

(ואל תגיד לי קליאו ספורט -2002-2001 באותו כסף ב20 אלף מעל המחירון כי הרכב הזה כבר מעבר לשיא הסחירות שלו וכיום כולם מעיפים אותן הלאה...)

 

 

סליחה אבל אתה...משגל שכל.

רק לאחרונה יש כמה דוגמאות לעסקאות על קליאו ספורט שנסגרו הרבה מעל המחירון (5 ספרות).

מאחל לכולם "מעבר לשיא הסחירות" כזה.

אם כמה אנשים בחרו אחרי תקופה להתקדם הלאה כי הם רוצים ויכולים, זה לא אומר שהם "מעיפים אותן הלאה".

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע איזה קליאו ספורט עפות הלאה כדי להיפטר מהן, אבל הקליאו שאני מכיר נמכרות בהרבה הרבה מעל המחירון המנותק שלהם, למשל חבר שלי רכש לפני כמה חודשים ב13000 מעל המחירון, למה ? ככה.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב , סליחה שפגעתי בציפור נפשם של בעלי הקליאו בעבר ובהווה.

רק רציתי להדגיש שמי שיש לו 60-70 אלף ש"ח לא ילך לרכוש רכב בן 10 ב20K מעל המחירון ולאלץ את הכותב לחשוב על אלטרנטיבה יותר מקורית ,כמו כן כדי להביא לכאן תגובות כמו אלה שמעליי שיראו שבסופו של דבר אם יש לרכב ביקוש - ישלמו עליו מחיר גבוה יחסית לשנתון וזה לא חשוב אם לוי יצחק החליט את זה או השוק החליט את זה.

 

לא מדובר ב"זריקת פצצה" אלא בהתייחסות כללית ולדעתי מובנת, למחיר של מכונית שערכה המוסף היחיד הוא נדירותה. שהרי אחרי הכל האוטו הזה אינו איזו פרארי להמונים, אלא יאריס מעט יותר ספורטיבית מזו הסטנדרטית וזה הכל. מי שחושב אחרת מוזמן לבדוק את הלוחות ולהגיע למסקנה שלי, או להפריך אותה. אני, בניגוד לתפיסה הרווחת כאן, לא חייב להוכיח כלום. גם ההתייחסות של אחד מעמיתיך הנכבדים כאן לעמדתי כהתייחסות מיותרת לכיסם של אחרים, היא במקרה הטוב מגוחכת, ברע מעידה עליו יותר מאשר על מי אותו הוא מנסה לתקוף, בדיוק אגב כמו עיוות הכינוי שלי על ידך שמעיד על תיסכול יותר מאשר על כל דבר אחר. לי למשל אין ענין לייחס לך מוזרות בשל יחסך האובססיבי לשלמות האוטו שלך, לא בשל כך שמדובר בתופעה נורמלית ושכיחה, אלא בשל העובדה הפשוטה שאיני סבור שפורום כזה צריך להיות כר לפורקנים אישיים, או לניהול התנגחויות ילדותיות מהסוג אותו אתה מתעקש לנהל.

 

כרגיל, סוטה מהנושא.

נכון זה "כולה" גרסא ספורטיבית ליאריס, לא אמרתי שמדובר בפרארי אז אל תכניס לי מלים לפה.

מצד שני זו באמת גרסא חמימה ולא גרסה שזרקו עליה קצת איבזור וקראו לה "SPORT".

 

אמרתי שזה אולי אחד המקרים הבודדים שבו המחירון כן משקף את הביקוש הגבוה שיש לרכב הזה מול ההיצע הזעום.

 

לא ברור לי מדוע אתה כה מתוסכל מהמחירון הגבוה יחסית למתחרות (איזה מתחרות יש בעצם בז'אנר הזה? עוד לא נתת דוגמא), מה אכפת לך ?

הסיבה היחידה שאני מצליח לחשוב עליה זה שאתה רוצה כזה רכב אבל קשה לך לשלם כאלה סכומים.

 

אתה שואל אם אני הייתי רוכש כזה רכב? התשובה היא : לא.

בסכומים האלה הייתי רוכש (ובאמת רכשתי) גולף GTI MK4 או סיאט לאון.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מדובר ב"זריקת פצצה" אלא בהתייחסות כללית ולדעתי מובנת, למחיר של מכונית שערכה המוסף היחיד הוא נדירותה.

ערכה המוסף של היאריס TS הוא רכב עם התנהגות מצויינת ומהנה על המסלול, הנאה מנהיגה רצופה ביומיום ועלויות מגוחכות בתחזוקה השוטפת בנוסף על אמינות פנומנאלית וצריכת דלק שמכוניות עם ניחוח ספורטיבי היו יכולות רק לחלום עליו.

תכניס את כל החבילה הזאת לרכב שהוא נוח למרות מתלים מוקשחים ומאובזר במחשב דרך/חישוקים מקוריים/צמיגים רחבים וכו', עם היגוי הידראולי מלא ומנוע מצויין עם קג"מ עשיר על פחות מטון, צרף את העובדה שכמעט ואין אקזמפלרים שמורים או בכלל וביקוש גבוה בשל היכולות ותקבל תשובה הולמת לפליאה שלך ושל אנשים אחרים.

יאריס מעט יותר ספורטיבית מזו הסטנדרטית וזה הכל

במה מסתכם הניסיון שלך עם יאריס TS? בשמועות של הדוד של השכן?

אלו בדיוק מסוג המשפטים שמאפיינים מי שזורק סיסמאות אבל לא יודע לתת גיבוי למה הוא אומר אותם.

היאריס TS שונה בכיול המתלים, היא שונה בתצורת המנוע, היא שונה בהיגוי, היא שונה בחלוקת המשקל.

המשפט שלך שקול ל- "לקחו קליאו B, שמו לה מנוע 2000 ועכשיו היא קליאו ספורט- גרסה מעט יותר ספורטיבית מזו הסטנדרטית וזה הכל".

 

היאריס היא לא GTI, לא קרובה להיות אפילו קליאו ספורט MK1 ולא מייתמרת להיות מיאטה או STI.

זה רכב עם גישה ספורטיבית, עם יכולת התנהגות נהדרת שמספק לחובב הנהיגה הנוהג בו הרבה פאן במינימום עלויות תחזוקה שוטפות ובמינמום ביקורים במוסך.

יש מי שמוכן לשלם על זה, בדיוק כמו שיש מי שמוכן לשלם כפול בביטוח על רכב עם גג נפתח או עלות כפולה על בלמים וכל חלק אחר ברכישה של רכב ספורטיבי.

אני אישית העדפתי לשלם יותר על הרכישה, ולקזז את זה בעלויות השוטפות. בכסף של היאריס TS:

יכלתי לרכוש GT בפחות כסף ולבכות כל היום בתחנות הדלק, בחידוש הביטוח או בהחלפת ברקסים במוסך.

יכלתי לרכוש קליאו S הרבה יותר חזקה וטובה על המסלול ולשלם כמעט 10K על החלפת טיימינג ומותחן רצועות.

אני, בניגוד לתפיסה הרווחת כאן, לא חייב להוכיח כלום. גם ההתייחסות של אחד מעמיתיך הנכבדים כאן לעמדתי כהתייחסות מיותרת לכיסם של אחרים, היא במקרה הטוב מגוחכת, ברע מעידה עליו יותר מאשר על מי אותו הוא מנסה לתקוף,

אתה בהחלט לא יחייב להוכיח כלום לאף אחד, אלא שאז יבינו שהמשפטים שלך, בסגנון של: "יש כ"כ הרבה רכבים טובים יותר" משולים למשפטים של בני 16 הכותבים כאן בחופש הגדול.

זה לא בושה שאדם לא יכול לעמוד מאחורי דבריו, רק חשוב לדעת למי אתה אמור להגיב.

בנוגע לעקיצה שלך כלפי- להבדיל ממך (או מההוא שהגיב מעלייך ומחפש יחס עלות-תועלת לשנתון הרכב), אני לא שואל בעלי מיאטה אם נראה להם הגיוני לשלם למעלה מ-6K ש"ח ביטוח על רכב עם שני מושבי, לא שואל בעלי STI אם נראה להם סביר לשלם 4K על ברקסים בטיפול תקופתי ולא שואל בעלי קליאו ספורט למה להם לשלם 10K על טיימינג וקלאץ'.

תתפלא, אך בפורום הזה ישנם עדיין חובבי הנהיגה הספורטיבית שמוכנים לשלם קצת יותר (יותר יותר) בשביל התחביב שלהם.

לאוו דווקא כאלו שנוסעים במשפחתית ליסינג ,לא מעורבים בשוק הספורטיביות (כי הם לא מוצאים עצמם קשורים אליו) וזורקים הערות בלי ביסוס.

 

 

אייל,מסכים עם כל דבריך למעט עניין הקליאו.

ההבדל היחיד בין קליאו S ליאריס TS במחירון הוא שלוי יצחק מתנהל באופן מבזה ומנותק לגמרי מהרנו בעוד שיחסו ליאריס הוא בכיוון מנוגד.

הרכב דווקא סחיר מאוד, בעיקר בשל יכולות מאוד מוצלחות כמו היאריס המדוברת (למשל צריכת דלק, ביטוח ממש זול וכדומה).

אני בזמנו הייתי מוכן לשלם את הסכום מעל המחירון לקליאו ספורט, אלא שבסוף החלטתי שאני לא מתחבר לרכב בגלל סיבות אישיות.

אם מסתכלים על אלטרנטיבות ראויות לקליאו בטווחי המחירים, אני לא ממש מוצא כאלה. (איביזה מהשנתונים הנמוכים לא רלוונטים למשוואה, לכו תמצאו אחת שלא עברה אצל ערס ונשחטה עד מוות).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב , סליחה שפגעתי בציפור נפשם של בעלי הקליאו בעבר ובהווה.

רק רציתי להדגיש שמי שיש לו 60-70 אלף ש"ח לא ילך לרכוש רכב בן 10 ב20K מעל המחירון ולאלץ את הכותב לחשוב על אלטרנטיבה יותר מקורית ,כמו כן כדי להביא לכאן תגובות כמו אלה שמעליי שיראו שבסופו של דבר אם יש לרכב ביקוש - ישלמו עליו מחיר גבוה יחסית לשנתון וזה לא חשוב אם לוי יצחק החליט את זה או השוק החליט את זה.

 

 

 

כרגיל, סוטה מהנושא.

נכון זה "כולה" גרסא ספורטיבית ליאריס, לא אמרתי שמדובר בפרארי אז אל תכניס לי מלים לפה.

מצד שני זו באמת גרסא חמימה ולא גרסה שזרקו עליה קצת איבזור וקראו לה "SPORT".

 

אמרתי שזה אולי אחד המקרים הבודדים שבו המחירון כן משקף את הביקוש הגבוה שיש לרכב הזה מול ההיצע הזעום.

 

לא ברור לי מדוע אתה כה מתוסכל מהמחירון הגבוה יחסית למתחרות (איזה מתחרות יש בעצם בז'אנר הזה? עוד לא נתת דוגמא), מה אכפת לך ?

הסיבה היחידה שאני מצליח לחשוב עליה זה שאתה רוצה כזה רכב אבל קשה לך לשלם כאלה סכומים.

 

אתה שואל אם אני הייתי רוכש כזה רכב? התשובה היא : לא.

בסכומים האלה הייתי רוכש (ובאמת רכשתי) גולף GTI MK4 או סיאט לאון.

לעיתים מזומנות כשאני מגיב לך, אני מוצא מהר מאוד ששנינו מדברים בשפה שונה ולכן היכולת לנהל דו שיח אינטילגינטי מעט נפגמת בשל כך. בכל זאת אנסה ברשותך ובאמת שאין צורך להפגע עד כדי פיזור רמזים מכוערים וכרגיל נטולי הקשר על יכולת כלכלית ( שהרי עוד רגע יבוא BMW ויטיף לך מוסר על כניסתך לכיסי ). נראה לי בכל הכבוד שהשאלה אם אוטו מסוים הוא יקר מדי ביחס למה שהוא מציע, היא בהחלט רלבנטית וענינית ולא בהכרח נגרמת, כפי שאתה טוען, מאיזה מניע אישי נסתר או גלוי. אני מכיר את דגם היאריס הזה והוא חביב למדי ותו לא. אין צורך, באמת שלא, להפוך אותו למה שאינו. מי שחושב אחרת, כמובן זכאי לכך ומי שחושב שהאוטו הזה הוא כה מוצלח עד כדי הצדקת המחיר המופקע בו הוא נסחר בשוק יד שניה, גם הוא יבוא על הברכה. כפי שכתבתי בתגובה קודמת הוא מאוד מזכיר מבחינת מחירו המוגזם ולא משום בחינה אחרת את המיני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חס וחלילה, לא רמזתי ליכולת כלכלית רק ניסיתי להבין מה כ"כ מתסכל אותך במחיר הגבוה של היאריס.

זה לא אמור לעניין אותך אם אתה לא מעוניין ברכב כזה.

 

דווקא אנחנו דיי חושבים אותו דבר , השאלה של האם מוצדק או לא זו כבר שאלה סובייקטיבית.

 

זו מזכיר את השאלה ששאלו אותי רוב החברים שלי : "מה , אתה פסיכי? לשלם על רכב בן 4 מחיר בו היית יכול לקנות בו משפחתית חדשה מהסוכנות...?"

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות שכנראה מיצה השירשור את עצמו, בשוליים העלית נקודה מענינת שאולי נדרשת להתיחסות קצרה. מה פשר האמירה אם אוטו לא מענין אותך באופן אישי, מה פתאום אתה מתייחס אליו ? האם מכאן ניתן למשל להסיק שיש לך ענין מחודש בטויוטה קורולה שלהגנתה אתה נזעק כל פעם ששמה עולה כאן, לעתים בהקשרים לא מחמיאים ? או שהיאריס הזו נועדה להחליף את הגולף שיש לך בחניה, שהרי מה הטעם לנהל עליה דיון תיאורתי ? או שמא ענין המחיר צריך לענין רק אם אתה הולך לקנות את האוטו הזה, שאז כל ההתיחסויות כאן, נניח למיני ומחירה אינן ממין הענין אלא אם היא ברשימת הקניות של המתייחס. בקיצור, תמיהה, ללא צורך בתשובה אגב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

BEEKER

 

שאתה משווה רכבים מקבוצה מסויימת, אנא השתדל להשוואות בין גרסאות דומות.

כאן למעשה אתה משווה בין פאביה (סקודה בכל זאת... למרות שזה בתכלס פולקסוואגן) עם מנוע של קרטינג ורמת איבזור של

קורקינט חשמלי לסוג רכב מאותה קבוצה שמגיע ברמת האיבזור הגבוהה ביותר לדגם (הן מכני והן מבחינת התוספות שנאמדות רק הן

בעשרות אלפי שקלים).

 

 

אני מבין שאתה מחפש הצדקה לקנייה במחיר המופקע של היאריס שלך, אבל יש גבול לשטויות שאפשר להוציא,

פאביה אפילו בגירסה הבסיסית ב86K עדיפה בהרבה הן באבזור ובנוחות והן בביצועים עם 17 קג"מ של מנוע 1.2TSI,

שלא לדבר על כ"ס, ספק אם נשארו 80 כ"ס ברכב אחרי תקופה של 6-8 שנים.

כולי פליאה מהפאנטיות שיש לחלק מהאנשים פה כלפי הרכב הזה, מי ישמע מדובר במינימום GTI עם המחירון ההזוי הזה.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5045 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...