Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום שנה ראשונה - מגאן 1.6 ביזנס.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבקש להוסיף מנסיוני הפרטי, אם אפשר : יופי של אוטו עם גיר מחורבן. ורגע, גם המזגן שלו לא מקרר מי יודע מה. מכל בחינה אחרת בהחלט מומלץ.

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לגבי המזגן אני מאוד מרוצה ממנו. הוא לא מקפיא כמו בטויוטה אבל בהחלט מקרר טוב מאוד גם בערבה.

 

לגבי הגיר פשוט קונים ידנית.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

הסתיים הליסינג השני שלי עם המאגאן, וכפי שאתם רואים מטה , נפלה החלטה לעבור לקיה פורטה.

 

הסיכום ל3 שנים (וחודש) עם המאגאן מראה שהרכב גמא כ 111K ק"מ במהלך אותם 3 שנים, ממוצע של כ 3K לחודש.

מלבד טיפולים שגרתים כל 30K , הרכב ביקר פעם אחת נוספת במוסך עקב אבן אשר השתחלה וקרעה את רצועת המזגן + אלטרנטור , דבר שמיידית הדליק את מנורת הSTOP עם צליל עצבני בנוסף..

 

חוץ מזה אין הרבה לספר, הרכב שירת אותנו בנאמנות ובנוחות מירבית.

תא מטען ענק , הרכב מרווח ונוח , השינוע המשפחתי היה נוח מאוד , המזגן היה מעט חלש אבל קירר את תא הנוסעים גם בימים חמים על מצב 3..

 

מה שנותר לראות עתה הוא איך הקיה תכנס לנעלים הגדולות של המאגאן, ימים יגידו.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
SX25GTI:

אז למה עברתם לפורטה?

אם הייתם מרוצים מהמגאן?

 

כיוון שהפלואנס לטעמי מכוערת , עצלה ושמנה מדי.

מה עוד שגירסאת הליסינג שלה ערומה מכל איבזור אפשרי , והאמת היא שאהבתי את הנמרצות של הפורטה , ובמסגרת הליסינג לטעמי מדובר על התמורה המשתלמת בקבוצת המחיר של עד 120K ש"ח.

עניין של העדפה אישית.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

מסכים איתך לגבי הפלואנס, רכב מנופח, עצל ודיי מכוער.

 

תתחדש!

 

אצלנו רוב החברה לקחה את הI30 CW ,חלק מסויים לקח פלואנס ומאוכזב מאוד והשאר בכיוון המזדה / קורולה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
מסכים איתך לגבי הפלואנס, רכב מנופח, עצל ודיי מכוער.

 

תתחדש!

 

אצלנו רוב החברה לקחה את הI30 CW ,חלק מסויים לקח פלואנס ומאוכזב מאוד והשאר בכיוון המזדה / קורולה.

 

תודה .

 

ה I30 לא דיברה אלי , ה 3 המונית מדי וצפופה מאחור והקורולה חסרה 2 כ"א.

פניתי לקארסו להתענין בנוגע למאגאן סטיישן , התשובה הלקונית שלהם אמרה שכיוון שאין ביקוש הם לא מתעתדים להביא את הרכב לארץ.

 

אחלה יבואן קרסו.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
מסכים איתך לגבי הפלואנס, רכב מנופח, עצל ודיי מכוער.

 

תתחדש!

 

אצלנו רוב החברה לקחה את הI30 CW ,חלק מסויים לקח פלואנס ומאוכזב מאוד והשאר בכיוון המזדה / קורולה.

 

תאמין לי, עשית בשכל.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
לאן נוסעים ב- 40K לשנה?

 

כשהרכב משמש לעבודה זה ממש לא הרבה. אבא שלי עושה לשנה 90-100 אלף קילומטר.:roll:

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם
הסתיים הליסינג השני שלי עם המאגאן, וכפי שאתם רואים מטה , נפלה החלטה לעבור לקיה פורטה.

 

הסיכום ל3 שנים (וחודש) עם המאגאן מראה שהרכב גמא כ 111K ק"מ במהלך אותם 3 שנים, ממוצע של כ 3K לחודש.

מלבד טיפולים שגרתים כל 30K , הרכב ביקר פעם אחת נוספת במוסך עקב אבן אשר השתחלה וקרעה את רצועת המזגן + אלטרנטור , דבר שמיידית הדליק את מנורת הSTOP עם צליל עצבני בנוסף..

 

חוץ מזה אין הרבה לספר, הרכב שירת אותנו בנאמנות ובנוחות מירבית.

תא מטען ענק , הרכב מרווח ונוח , השינוע המשפחתי היה נוח מאוד , המזגן היה מעט חלש אבל קירר את תא הנוסעים גם בימים חמים על מצב 3..

 

מה שנותר לראות עתה הוא איך הקיה תכנס לנעלים הגדולות של המאגאן, ימים יגידו.

 

אבל למה מאגאן ולא מגאן?

Twincharger Stratified Injection

פורסם
מה רע בפלואנס?

 

נהגת \ ישבת ברכב ?

אין ספק שמבחינה פנימית, מדובר על הרכב המרווח בקטגוריה, בליסינג העיצוב בינוני, איכות הרכבה לא מבריקה , והחולשה הגדולה הוא המנוע אשר קטן במידה על הגוף הנוכחי של הרכב.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
תאמין לי, עשית בשכל.

 

אני? :)

קיבלתי עונש מהחברה על כך שלא לקחתי ליסינג - הפקעת מקום החניה לטובת גרוטאות ליסינג , אבל לא נורא. זה שווה את זה.

 

יש מבחן בWALLA רכב , חדש , שבו הפלואנס מוכה שוק על ירך ע"י האוקטביה עם מנוע ה1.2TSI.... לא מומלץ לחובבי רנו :)

אגב- הפלואנס מיוצרת בטורקיה, במצב הנוכחי אי בחירה בפלואנס מהווה הצהרת כוונות חשובה למדינה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

השבוע בדיוק עברנו ממזדה 3 ליסינג למגאן 2009 ביזנס.

האופציות היו פוקוס 2007, מזדה 3 2008, קורולה 2009 ומגאן 2009.

מלבד איבזור בטיחותי אני חייב לציין שלא התרשמתי בצורה יוצרת דופן.

 

כמה חסרונות בולטים:

 

- ביצועים עלובים בהשוואה לליסינגומטיות אחרות.

- גיר מעצבן שמרבה לעשות שטויות.

- כסאות קשים מדי.

- כרטיס ולחצן START - מעצבן במיוחד.

- איבזור מעליב.

- מראות ידניות

- גרסת הסדאן מכוערת בעיני, ההצ'בק מקסימה.

 

יתרונות:

 

- נוחות נסיעה טובה מאוד (בטח בהשוואה למזדה).

- תא מטען עצום.

- הרבה מקום לנוסעים מאחורה.

- מזגן חזק.

- ברקסים חזקים במיוחד, משרה בטחון.

 

בסה"כ אוטו טוב.

תוספות כמו: חלונות חשמל עם שליטה נורמלית, מראות חשמל ומשענת ליד בין המושבים בהחלט חסרות.

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי


×
×
  • תוכן חדש...