Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום שנה ראשונה - מגאן 1.6 ביזנס.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הכוונה היתה למי שעובד עם האוטו.

 

הבנתי את זה. פשוט הוספתי שדי בנסיעות שלא קשורות למקום העבודה כדי לנצבור קילומטראז' גבוה, ואם האוטו משמש גם לעבודה - אין שום קושי להגיע למסרים כאלה.

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בנוגע לק"מ, מקום העבודה שלי נמצא כ 60 ק"מ לכל כיוון מביתי, כך שרק זה נותן נסועה שנתית של כ 32K ק"מ, היתרה נסיעות פרטיות.

ואם מדברים על ק"מ גבוהה , אחת המאגאנים משמשת את מנהל R&D , האיש מגיע מאזור השרון למפעל בצפון מדי יום, הרכב עשה במהלך אותה שנה כ 72K ק"מ..,

 

יחי ההבדל הקטן בין נסיעות של 60 ק"מ בצפון ונסיעות של 60 ק"מ במרכז.

אני מוכן להתערב שהנסיעה בת 60 הק"מ שלך לוקחת לך פחות זמן מנסיעה בת 10 ק"מ מראשון לת"א.

 

וחוץ מזה - תודה על העדכון. האתגר האמיתי יגיע לדעתי לקראת השנה השלישית :lol:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אני באמצע השלישית אבל שלי ידנית. עד עכשיו חוץ מטיימינג שנעשה במסגרת האחריות וללא תלונה כלשהי מצידי 0 תקלות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
יחי ההבדל הקטן בין נסיעות של 60 ק"מ בצפון ונסיעות של 60 ק"מ במרכז.

אני מוכן להתערב שהנסיעה בת 60 הק"מ שלך לוקחת לך פחות זמן מנסיעה בת 10 ק"מ מראשון לת"א.

 

וחוץ מזה - תודה על העדכון. האתגר האמיתי יגיע לדעתי לקראת השנה השלישית :lol:

 

צביקה - הנסיעה שלי לוקחת כ 45 דקות..

יש לי בבית צרפתית נוספת , בת 4 , תקלה ראשונה אירעה לפני כחודש, שסתומי גיר מסרו נשמתם לבורא, הוחלפו במוסך מורשה בעלות של 2000 ש"ח.

מעבר לזה הרכב הוא פשוט הנאה צרופה.(פיקאסו)

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

צביקה , הייתה לי גם מאגאן מודל 2005 (התקבלה ביולי 2004), היא הייתה בחברתי כ 34 חודש ועשתה קרוב ל 124K ק"מ, ללא בעיות כלשהם.

 

דבר נוסף שדי מעצבן אותי ברכב הוא ההפשטה של כל ציוד הנוחות שהרכב הגיע איתו במודל 2004, הרכב פשוט ערום ועריה , אני לא מצליח להבין איך ה C4 מאובזרת הרבה יותר מהמאגאן ונמכרת גם היא בקבוצה 2..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

הקטע עם האבזור המשופר בקבוצה 2 היה רק לאותה שנה (אבזור זהה לזה של קבוצה 3, אך בקבוצה 2), אם אני זוכר נכון. בכל מקרה, לאחר מתיחת הפנים זה כבר לא ככה.

 

מה שכן מעניין, זה שגרסת הדיזל הידנית הגיעה עם אבזור כמעט מלא (רדיו לא מקורי, כל השאר כמו בגרסאות המאובזרות) במודל 2007, ובמודל 2008 מגיעה ערומה אף יותר מדגם הבנזין. שלושה הבדלים שאני זוכר: אין אור פנימי לספסל האחורי, כיסוי דלת הבגאז' (זה שמסתיר את ה"שלד" של הדלת) הוסר, והחלק שמעל לוח השעונים (זה שעושה עליו צל, אין לי דרך טובה יותר להסביר את זה) עשוי לא מהחומר הרך שהוא עשוי ממנו בדגם הבנזין, אלא מפלסטיק כמו של הקונסולה המרכזית, שהוא קשיח וחלול.

 

התאוריה שלי היא שהם הצליחו להכניס את האבזור במחיר של 114,000 ש"ח, אבל עכשיו שהמקסימום לקבוצה 2 ירד ל 111,000 ש"ח, פשוט היו חייבים להפשיט את הרכב לגמרי כדי להכניס אותו לשם. אני אומר את זה, כי הדגם עם האבזור עדיין קיים, ולמיטב זכרוני עדיין עולה 114,000 ש"ח.

"ai motoare capul doare"

פורסם

הדיזל ידני מאובזר עולה 121,000 ש"ח.

 

ההבדלים באבזור זה לא רק מה שתארת אלא גם הסרת בקרת אקלים, ח"ח אחוריים, פנסי ערפל קדמיים, חישני אורות וגשם, פחות תאי אחסון נסגרים, מושב נהג אחר (פחות נוח) ועוד.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

ההבדלים שתיארתי הם בין גרסת הליסינג 1600 אוטומטית לגרסת הליסינג של 1500 דיזל ידנית. ברור שבגרסאות המאובזרות יש עוד המון אבזור. מה שניסיתי להגיד, זה שאפילו מהאבזור הרגיל של הליסינג הם מצאו מה עוד לגלח.

"ai motoare capul doare"

פורסם

מוזר, לפני שבועיים שבדקתי לגביה הן היו בדיוקעם אותו האבזור (בסוף קנינו שוב דובלו חדשה).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

השווית אחד לאחד או ששאלת? רמות האבזור כל כך קרובות, שלא סביר שהיו אומרים לך את הדברים האלה. אני השוויתי בין הרכב שלי, שהוא 1600, לרכב של חבר, שהוא 1500 דיזל, אחד לאחד.

"ai motoare capul doare"

פורסם

ראיתי את הדיזל פיזית במוסך ואת הבנזין בתצוגה. לגבי תאורה לא שמתי לב אבל דיפון למכסה תא המטען היה.

 

הסיבה שבסוף קניתי עוד דובלו ולא מגאן היא לא האוטו אלא ההעדה של מי שאמור לנסוע איתו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • 11 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ שירשור ישן על מנת לשמור על הרצף..

 

המאגאן סוגרת שנה שניה אצלי, הק"מ המעודכן עומד על 74,050 ק"מ..

ריבוי נסיעות לחו"ל הוריד לי את הק"מ ל 33,262 ק"מ מול מעל 40,000 בשנה שעברה.

 

הרכב עבר עד כ 2 טיפולים, ומתפקד בצורה מעולה, הצמיגים המקורים הוחלפו ב 60,000 ק"מ, והורכבו צמיגים עלובים מסין..

 

חוץ מזה הכל בסדר, לא נרשמו כל תקלות , והרכב ממשיך לשרת אותי נאמנה.

ממוצע צריכת הדלק נע בין 8-8.5 ליטר ל 100 ק"מ , תלוי בעוצמת הלחיצה , ועוצמת המזגן.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

גם שלי ממשיכה במסורת האמינות המוחלטת. כבר גמרה שנה שלישית ו 107,000 ק"מ עם 0 תקלות ו 100% שביעות רצון.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

הרכב עבר עד כ 2 טיפולים, ומתפקד בצורה מעולה, הצמיגים המקורים הוחלפו ב 60,000 ק"מ, והורכבו צמיגים עלובים מסין..

האם הייתה לך בכלל אפשרות לבקש צמיגים איכותיים, אפילו בתוספת תשלום?

בלוג הקארטינג שלי - http://www.kartingblog.co.il

פורסם
האם הייתה לך בכלל אפשרות לבקש צמיגים איכותיים, אפילו בתוספת תשלום?

 

לא , הליסינג לא מעוניין להתחיל לטפל נקודתית בנודניקים כמוני , לאחר מו"מ הם ניאותו להחליף את הצמיגים בתמורה ל 250 ש"ח לצמיג חלופי מפירמות נחותות אחרות, כך שזה לא היה שווה כלל.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 


×
×
  • תוכן חדש...