רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,571 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 61.7 אלף צפיות
או שזוהי שמועה בלבד? ובנוסף, האם נכה יכול לנסוע בנתיב תחבורה ציבורית? לחנות בחניוני העירייה ללא תשלום? תודה.
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
-
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
ביום שישי האחרון פגעה נהגת רכב באוטו שלי שהחנה ברחוב, שברה את הפנס האחורי וגרמה נזק לפגוש האחורי ומעט לדלת. הנהגת עצרה ליד מקום האירוע, נתנה לי את הפרטים (הראתה לי תעודת זהות) חתמה על נייר בו היא מאשרת את הפגיעה ברכב והציעה לי לא לערב את הביטוח. צלצלתי לטלפון שלה לאמת את המספר ואכן ענתה מיד. בתמימותי הסכמתי מיד ונסעתי מיד למוסך שם העריכו את הנזק בכ- 1200 שקלים. כל נסיונותי להשיג את הנהגת בטלפון נכשלו שכן היא מסרבת לענות. שלחתי לה הודעת SMS ללא תשובה. מה עלי לעשות כעת? האם אני יכול להגיש תלונה במשטרה על נזק זה? כל מה שנותר לי הוא פתק בכתב ידה בו מאשרת את הפגיעה ברכב, תעודת זהות, טלפון עיר ורחוב.
הודעה אחרונה מאת ch2856, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 10.8 אלף צפיות
אני מאיזור חיפה והצפון. בפעם הראשונה בחיי, נעלמה לי טאסה (מקורית ינעל אבו מרזוק) מהאוטו. אני חושד בגניבה, כי היא הייתה מחוברת עם 2 אזיקונים. אבל לא חשוב. מחיר לסט מקורי להבנתי הוא משהו כמו 1200 ש"ח!! יש מקום שאוכל לקנות בלי להביא איתי וואזלין?... תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת primekart, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
חבר שלי טוען שהרכב שלו תוצרת גרמניה, אני לא כל כך בטוח. זכור לי שיש עמוד באתר משרד התחבורה בו ניתן לבדוק אבל לא מצליח למצוא אותו... תודה.
הודעה אחרונה מאת primekart, -
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
שלומי ואלירן החליטו לבדוק את שתי המשפחתיות האלו ולהבין מה ההבדלים ביניהם, אם בכלל. הם חזרו עם מסקנה מעניינת – העם צודק, הסדאן עדיפה. למבחן המלא
הודעה אחרונה מאת dj_dani, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום, אני מחפש פירוקיות באזור חיפה והקריות! אני מעוניין למצוא טסות מקוריות של טויוטה קורולה (שמתאימים לדגמים 03-07) במצב חדש (אין לי בעיה עם לכלוך, העיקר שלא יהיה שבור), אם מישהו מכיר פירוקיה שמחזיקה בטסות כאלה, אשמח לקבל כתובת (ואם אפשר גם מספר) תודה רבה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת drsubaru, -
- 7 תגובות
- 9.2 אלף צפיות
שלום! כבר תקופה מסוימת שאני מבחין בפס אדום לאורך הכביש בכניסה לירושלים מכביש 1. אבל רק עכשיו התעניינתי מה משמעותו באמת. ובכן, בנתיב השמאלי מבין השלושה בכניסה לירושלים, מסומן פס בצבע אדום לאורך הכביש. על הנתיב לא נוסעים רכבים פרטים לפי מה ששמתי לב, אלא רק אוטובוסים של אגד אם הצלחתי להסביר את כוונתי טוב מספיק, אולי מישהו יודע מה משמעות הפס האדום? האם זו היא דרך חדשה לסימן נתיב לתחבורה ציבורית? או שיש משמעות אחרת לפס האדום? אשמח להסבר דימה.
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מיני חוזרת להתחרות במרוצי הראלי במכונית המבוססת על הקאנטרימן הסדרתית. תשתתף בכמה מרוצים בעונת 2011 של הWRC ובכל עונת 2012. לחדשה המלאה
הודעה אחרונה מאת itamareiny, -
- 1 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם! כבעלים טרי של קורדובה 05' פצחתי בחיפושים אחר גגון מתאים. היום באוטו-דיפו הציעו לי גגון מתנפח ואמרו שהגגון המקורי יקר הרבה יותר וההבדל לא משמעותי. יש לציין כי אני לא רוצה גגון קבוע אלא רק גגון להובלה מידי פעם של רהיטים וכאלה. (כזוג סטודנטים צעיר אנו נהנים מאוד מיד 2 וכד') אשמח לשמוע אם מישהו כבר ניסה בהצלחה את הפטנט, או אם מישהו מכיר גגון מתאים אחר. תודה רבה! נ.ב. - המחיר המוצע הוא 300 ש"ח. (במקום 700 כמובן...)
הודעה אחרונה מאת בעל ג'ימני, -
http://www.autoblog.com/2010/07/25/audi-a7-sportback-images-leaked-ahead-of-monday-reveal/ מחר יחשפו שאר הפרטים על המכונית. בינתיים לא ממש אהבתי, עיצוב מוגזם מדי.
הודעה אחרונה מאת alexk, -
- 5 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
היום נחשפו תמונות ופרטים בנוגע לפורד אקספלורר החדשה, הדגם משתמש בפלטפורמה של הטאורוס והפלקס (נמכרים באמריקה) ובעצם הופך מ"ג'יפ אמיתי" ל"קרוסאובר" על מנת לשפר צריכת דלק, ביצועים, ונוחות על הכביש. בפורד טוענים שהאקספלורר עדיין מצליח לספק את הצרכים של המשפחה הממוצעת בשטח (שבילים, יערות, ועוד שטח קל), נראה מצוין, גם בפנים רואים שיפור דרסטי באיכות ובעיצוב ובאופן כללי פורד מאוד משתפרת בשנים האחרונות (הבינה את הלקח לפני שתי האמריקאיות האחרות). לסיכום, נראה כמו רכב שמאוד יצליח שם באמריקה, זה המתכון המושלם למשפחה האמריקאית הממוצעת. הנה כמה תמונות: לתמונות נוספות: http://www.autoblog.com/photos/2011-ford-explorer/#3204306
הודעה אחרונה מאת Boris002, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
טוב אז מה היה לנו השר בעד להחמיר הנהג אשם ב 95% מהמקרים המדען הראשי חושב הפוך http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3924762,00.html
הודעה אחרונה מאת אנלוגי, -
-
יום שישי, אני ואחי יוצאים מאיזור חוות פיליפ עם הג'אסטי. (היה כיף, יש שם שבילים מדהימים עם קפיצות ושינויי-גובה, רק אחי הפחדן העיב על האוירה). מי שמכיר את חוות פיליפ, יודע שכדי לחזור לאיזור המרכז יש צורך להמשיך עד צומת בית קמה. בצומת בית קמה עצרתי בצד הדרך כדי לשטוף פנים מכל האבק, ולא ייחסתי חשיבות לניידת שחלפה על פניי... עד שנפגשנו ברמזור. דקה אחרי שיצאתי מהרמזור אני שומע בכריזה את המשפט האלמותי "סובארו עצור בצד". יוצאים אליי שני שוטרים, השוטרת מבקשת רישיונות בעוד השוטר מסתכל על הרכב (המלא בוץ ואבק) במבט של "איך הדבר הזה עוד נוסע?". לאחר שנתתי להם את הרישיונות והביטוח (שהיו מלוכלכים בבוץ - משום מה אחרי נסיעה בשלוליות חודרים מים לתא הכפפות) - הם ביקשו תעודה מזהה. …
הודעה אחרונה מאת drivemaster, -
- 3 עוקבים
- 11 תגובות
- 23.6 אלף צפיות
שלום חברים. קיבלתי דו"ח חנייה היום (פקח עירוני) ,תחת הסעיף 9 או 5 א 2 בגלל חנייה עם 2 גלגלים על המדרכה . מחיפוש ברשת לא הצלחתי להבין אם מותר לחנות כל עוד השארת מעבר של 1.30 מטר להולכי רגל או שאסור בכלל. הרכב חנה במקום מותר והוא חנה בצורה כזו עקב כביש צר ,דו כווני שגרם לנזקים ברכב ע"י רכבים חולפים . מיותר לציין שאני חונה תמיד כחוק וחשוב לי לא להפריע להולכי רגל . רוחב המדרכה הנו 2.65 מטר, והרכב חנה עם צמיגים בלבד על השפה ,כך ש"נגנבו" 30 ס"מ . הכל צולם . אם תאמרו שיש צדק בדבריי אני הולך על משפט במידה והדו"ח לא יבוטל עם כל המשמעות שבדבר . אם עברתי על החוק - אשלם . נא דעתכם .ואם ישנו סימוכין בחוק אודה לכם . בברכה מוטי
הודעה אחרונה מאת MOTIOZ, -
השכרת רכב, מחיר מופקע לנהג צעיר לחודש יולי. מחפש המלצות לחברות)אני מעוניין להשכיר רכב 1 2
מאת system_x-
- אחראי פורום
- 28 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
אני מעוניין להשכיר רכב מ 15 עד 18 ליולי, הנני נהג צעיר (21 וחצי) עם 4 וחצי שנים על הכביש (לפחות לא נהג חדש). התקשרתי לפני כמה ימים לברר מחיר להשכרת רכב בשלמה SIXT והמחיר שנתנו לי היה מופקע! נהג רגיל כ 150 ש''ח ליום, תוספת לצעיר 50 ש''ח ליום, ואז היא אומרת לי ''יולי זה מחירים שונים לגמרי'', מסתבר שיש תוספת עונה שזה עוד איזה 50 ש''ח מה שעושה לי את המחיר ליום 250 ש''ח * 3 ימים יוצא כ 750 ש''ח. מעוניין לשמוע הצעות לחברות יותר קטנות ששם זה אולי יצא בגדר ה 600 ש''ח. אשמח לעזרה! עמית.
הודעה אחרונה מאת אליה, -
-
בעקבות תחילת ייבוא המרצדס SLS, חשבתי לעצמי. האם בשנים הקרובות, בעל ממון יוכל להכנס לסוכנות ברחוב המסגר ולהזמין פרארי או למבורגיני חדשה. אם נשים לב בשנים, ישראל לאט לאט מתפתחת מבחינה מוטורית. עצם החיבור לאינטרנט, גורם לאנשים לדעת על דגמים שגם לא מיובאים לארץ, וכל שנה היקף מכירת הרכבים היקרים עולה. לאט לאט מותגים יוקרתיים נכנסים לארץ בייבוא סדיר בשנים האחרונות, פורשה ויגואר ב-96, האמר ב-2005, לקסוס ב-2006, אינפיניטי ב-2009 (מיד אחרי ההשקה באירופה מה שלא קרה עם מותגים אחרים). גם דגמים שלא יובאו לארץ בסוף יובאו, כמו מרצדס G קלאס ב-2004, SL ב-2001. מכירות הדגמים שעולים מעל מיליון שקל עולה כל שנה, מי דמיין לעצמו שכבר ינועו בארץ רכבים כמו אאודי R8, גרסאות RS של…
הודעה אחרונה מאת AvihayB, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
אז ככה הרכב הוא גולף פלוס- יש במחשב החברה הסטוריה של החלפת גיר לפני כשנה, ויומים לפני תום האחריות כלומר שבוע שעבר הוחלף גם יחידת "מוח" של הגיר. הבעיה בגיר היא נקישה בשילוב להילוך ראשון להזכיר זה גיר מדגם DSG היום נכנסתי למוסך אחרי ששבוע שעבר הוחלף לי מחשב של הגיר שעדין לא פתר את הבעיה, משלא היה לי זמן ללכת להתלונן על הבעיה שלא נפתרה חזרתי היום למוסך והתלוננתי על הבעיה אבל הם היו עמוסים ואמרו לי לחזור מחר, לבנתיים הלכתי להתיעץ עם מוסך אחר שטען שיש חופש ביחידות הפנימיות של הגיר וכן יש רעש מהגלגל תנופה! ובנוסף יש נזילה מהפלאנצ' מים. לגבי הגיר אני לא מאמין שהמוסך יגיד לי שנגמרה האחריות וזה לא בידים שלהם כי יש הסטוריה של תלונות כולל החלפת שמן גיר לפני 3 שבועות, לגבי הנז…
הודעה אחרונה מאת שמואל שורץ, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 606 צפיות
מישהו מכיר פירוקיות בבת ים?
הודעה אחרונה מאת elibaba, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני מעוניין להתקין ברכב שלי וו גרירה כדי שאוכל לשנע את האופנועים שלי בעגלה . הרכב שלי כנראה היחיד מסוגו בארץ . למי לפנות ? לאילו עלויות לצפות? מה הפרוצדורה? אני מאיזור המרכז. תודה
הודעה אחרונה מאת subaru_loyale, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אהלן. ראשית אני מתנצל אם זה לא המקום הנכון לשאול את השאלה לא ידעתי לאיזה פורום זה שייך. השאלה שלי היא האם מישהוא יודע איזה חיישני רוורס יש למזדה 2? יש אפשרות לקנות מזדה 2 עם חיישן רוורס, אבל אני לא יודע איזה. אני שואל כי יש לי את אותו חיישן בגולף שלי ויש לי בעיה עם הרמקול שלו- לפעמים החיישן צועק ולפעמים הוא לוחש. אם אדע באיזה חיישן מדובר אני אוכל לשאול את החברה שמייצרת אותו איך לתקן אותו. דרך אגב קיבלתי את החיישן עם האוטו כשקניתי אותו ולכן אני לא יודע מי היצרן. תודה רבה ושבת שלום.
הודעה אחרונה מאת shokobanana, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 766 צפיות
הוספתי לחתימתי קישור לעמוד באתר המשרד להגנת הסביבה. בתחתית העמוד מסמך PDF בן ארבעה עמודים, כאשר רק שניים מתוכם הם עצות מעשיות לחסכון בדלק (הפחיתו בנסיעות, שתפו נסיעות - עשו קאר פול, בדקו לחץ אויר, אל תלחצו וכו') העצות מוכרות אבל שווה לשנן ולרענן! מדריך של המשרד להגנת הסביבה להפחתת צריכת הדלק - נחסוך בדלק, נשמור על הסביבה! שני עמודים, שווה לשנן ולרענן! מוזמנים להוסיף לחתימה ולקשר על קיר הפייסבוק! (למרות שהמשרד להגנת הסביבה לא הוסיף כפתור שמקל את השיתוף בפייסבוק, כמקובל) כמו כן, אחת ההמלצות היא לדומם מנוע באם מתכוונים להשאר בסרק מעל דקה: א. אני בטוח שהיו דיונים בנושא - אשמח לקבל קישור, ומסקנות (מבחינת הבלאי הנגרם, לעומת התצרוכת). ב. נניח שיש לי מערכת ששומ…
הודעה אחרונה מאת tzvipper, -
- 3 תגובות
- 822 צפיות
שלום, האם ישנם הבדלים בין מנוע 1.4 ליטר של הפולו הישנה (MK4) לבין ה1.4 של הפולו החדשה MK5 (זאתי שנראית כמו הגולף)? האם מדובר במנוע אחר? אם לא, איך אם כן צריכת הדלק של הדגם החדש השתפרה משמעותית אל מול הדגם הישן אם מדובר באותו המנוע? תודה.
הודעה אחרונה מאת אורן, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום רב לכולם, אני מחפשת רכב מדגם פיז'ו 206 לצילומים ליום אחד באיזור המרכז. כמובן בתשלום בתמורה. הצילומים ביום שלישי שבוע הבא. מי שמעוניין או מכיר מישהו עם רכב כזה, אנא צרו קשר: 054.7761122 אולי גירשוביץ פי.או.וי שחר סגל הפקות תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת oli_pov, -
בלמים במכס
מאת rotman23- 0 תגובות
- 627 צפיות
שלום לכולם , אני רוצה להביא מחו"ל פדים לברקסים אחוריים לרכב שלי .. הבנתי שצריך שיהיה איזשהו תו תקן על הפדים.... מישהו יכול להסביר לי מה בדיוק צריך? מה אם הברקסים שאני מביא הם אורגינליים של רנו עם הקופסא האורגינלית? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת rotman23, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם, האם 30-40 ק"מ ליום לרכב פרטי נחשב הרבה?
הודעה אחרונה מאת Eily, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
האם מישהו מכיר מסלול מרוצים בגרמניה שבו אפשר להתנסות בנהיגת מסלול חוץ מהנורבורגרינג ? חיפוש באניטרנט לא העלה דבר לכן אני מחפש מקורות מידע נוספים. תודה
הודעה אחרונה מאת koka, -
- 4 תגובות
- 785 צפיות
שלום נאבד לי מכסה הדלק של פיגו 205 מאיפה אני יכול להשיג אחד באזור חדרה?
הודעה אחרונה מאת yairw, -
- 2 תגובות
- 635 צפיות
אני קונה מאחי את הקטנוע שלו ורציתי לדעת אם עכשיו אני צריך לשלם על ביטוח חדש על שמי או שאפשר פשוט לשנות את הביטוח שאחי עשה שיהיה על שמי? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת mashkanta1, -
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם, השאלה נשאלת, לאחר חיפוש בפורום והתוצאה שאני עדיין מבולבל אני מחפש בימים אלו רכב חדש, אך עדיין לא יצא לי לחפש חברת ביטוח ולהחליט האם אני מעוניין להצטרף אליה. הרכב אותו אני מחפש, הוא לא כ"כ נפוץ והדרישות שלי לגביו לא נמוכות. אני יכול חודש שלם לא למצוא את מה שאני רוצה ויום אחד לנסוע לקצה השני של הארץ ולקחת רכב לבדיקה. מה עליי לעשות? הרי יכול להווצר מצב שאני אבדוק רכב במרחק שעה וחצי מבייתי ואחליט לרכוש אותו. מה אני אעשה אז? האם צריך לסכם עם חברת ביטוח מראש או לחכות עד שהרכב יהיה בבעלותי ? תודה ושבת שלום.
הודעה אחרונה מאת Black Joker, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 802 צפיות
בכל אופן, בקשתי היא כזאת, אם איני טועה קיים אתר אם כל חוקי התנועה שיש בארצינו היפה. ז"א נגיד אם אני עובר באדום מה אני מקבל, נקודות וכדומה. מה כל עבירה שווה, וכדומה, וכל החוקים מפורשים! מאוד אשמח אם מישהו יעזור לי, תודה. אלי.
הודעה אחרונה מאת Eily,
-
מי מחובר 59 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 417 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Obgel
- AUDIO KING
- SlowRide
- יובל .מ.
- דובצע
- Ohad91
- David32
- -UC-
- Zorly
- DJI
- wee~man acuna
- mottis
- 3n
- אורי מ.
- ישה
- gpm11
- ברווז
- Boris
- shilo_v
- עדי-אל
- Itzik-b
- רועי5
- Golf_91
- נעם101
- Igalz
- פיזיקאי שימושי
- Aviv943
- arice
- פינדר
- yoav911gt2
- Supertigre
- Or05230
- guy.a
- TZR84
- Mike Lowrey
- ArikB
- yuvk
- NirNissimov
- Avia
- santiago
- פריג'י
- Seriesone
- sperial
- מיץ פטל
- pooh-bear
- Fraysa
- חד אופן
- Night Driver
- פיטר גריפין
- dorsht
- menir1
- Ctzvi
- yahaga
- elibaba
- nadavd4
- BoazB11
- yoni2sh
- yaniv572
- אלפרד חיות
