Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5812 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני מחפש פירוקיות באזור חיפה והקריות!

אני מעוניין למצוא טסות מקוריות של טויוטה קורולה (שמתאימים לדגמים 03-07) במצב חדש (אין לי בעיה עם לכלוך, העיקר שלא יהיה שבור), אם מישהו מכיר פירוקיה שמחזיקה בטסות כאלה, אשמח לקבל כתובת (ואם אפשר גם מספר)

 

תודה רבה לעוזרים.

פורסם

תנסה ביורופ חלפים בנשר, הוא מחזיק המון מכוניות חדשות.

 

היחס שם מגעיל במקרה הטוב ומחריד במקרה הרע, אבל אפשר לצאת משם עם הטאסות וזה מה שצריך בסופו של דבר.

פורסם
תודה, איפה זה נמצא בדיוק בנשר?

 

 

אם רק היית מקליד "יורופ חלפים" בגוגל, התוצאה הראשונה שהיתה יוצאת לך היא: דרך בר יהודה 45 נשר.

 

פעם הבאה תן לאצבעות ללכת במקומך.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

עוד פירוקיה מומלצת - מ.מ.מ חלפים.

 

בחור נחמד מאוד בשם אילן מנהל שם :) עזר לי המון.

 

מתחת לגשר צומת ק.אתא פנה שמאלה (אם אתה בא מהקריות),ותמשיך 3-4ק"מ ישר,פנה פרסה שמאלה עד שתראה מימינך :)

 

בהצלחה.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
אם רק היית מקליד "יורופ חלפים" בגוגל, התוצאה הראשונה שהיתה יוצאת לך היא: דרך בר יהודה 45 נשר.

 

פעם הבאה תן לאצבעות ללכת במקומך.

 

תומר, מדהים כמה אנשים יכולים להתעצל. טוב שהוא לא ביקש לפרק את הטאסות ולהביא אליו הביתה.

פורסם

אתה יכול לפרק לי את הטסות ולהביא לי? אני אתן לך כתובת בפרטי, תקבל 10 שקל טיפ.

(לא - מצחיק)

 

מי היה מאמין שיהיה אתר אינטרנט לפירוקיה?

פורסם

אל תתפוס אותי במילה אבל לפני שנה בעכרך שחיפשתי מכסה מקורי למיכל הדלק של הפאסאט שלי בחוצות המפרץ יש פירוקיה שיש בה המון מכוניות, אם אני לא טועה יש שם קורולה די מרוסקת שנמצאת בשנתונים האלה

נסה את מזלך

וגם אם לא כל הפירוקיות באזור נמצאים ממתחם נשר ועד לצומת קרית אתא, בחצי שעה שעה אתה עובד את כולם,

פורסם
אתה יכול לפרק לי את הטסות ולהביא לי? אני אתן לך כתובת בפרטי, תקבל 10 שקל טיפ.

(לא - מצחיק)

 

מי היה מאמין שיהיה אתר אינטרנט לפירוקיה?

 

זה לא אתר אינטרנט, זה כתובת דרך דפי זהב. מוצאים דרך גוגל.

×
×
  • תוכן חדש...