רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,571 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 55 תגובות
- 17.9 אלף צפיות
היום בבוקר, בסביבות 8 וחצי נסעתי באיזור הטיילת בתל אביב כשלפתע אני ראיתי מונית לקסוס GS. לא ברור לי אם זה ההיברידית או ה''רגילה'' אך זה היה ברור לחלוטין, לא דמיינתי. אשמח לפרטים נוספים למי שיש. שבת שלום.
הודעה אחרונה מאת idannn_996, -
-
- 3 עוקבים
- 20 תגובות
- 7.3 אלף צפיות
רציתי לישאול, אם אני רושם רכב על שם מישהו שאין לו רישיון, ונירשמים על שמו נקודות. מה זה אומר לגביו אחרי שניצברים לו כמות של נקודות?
הודעה אחרונה מאת Eily, -
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
בזמן האחרון אני שומיע רעש מוזר מכיוון האחורי לרכב מלמטה. במהלך נסיעה ,אם אני מאיט ומחליט אחרי זה להאיץ.שומיע רעש. במהלך הלחיצה על הדפשה. אני שומיע רעש כמו תיקתוק פעם או פעמיים. וזה בה מתחתית הרכב מאחורה אני חושב. שאני עוד פעם מוריד את הרגל מהדפשה אז שומיע את זה עוד פעם. הבעיה כאשר מיליתי דלק ונסעתי לחברה פתאום הרעש הפסיק. הגעתי למוסך וסיפרתי להם על הרעש ,אמרו שאם לא ישמעו את זה אי אפשר לזהות את הבעיה. והם לא שמעו על תלונה דומה בכלל. חזרתי הביתה והכל היה טוב ויפה. היום בערב נסעתי עם האוטו ,ופתאום הרעש התחיל עוד פעם. מין תקתוק כזה ששומעים אותו רק שמאיטים ושוב לוחצים על הדפשה . אם אני מאיט ונוסיע מאיט ונוסיע אז שומעים את הרעש . אם אני נוסיע כל הזמן בא…
הודעה אחרונה מאת qashoa, -
היום בקרתי אצל פליפ ברמת גן . בררתי פרטים בקשר לציפוי NANO קבלתי הרצאה והדגמה של כ-20 דקות (משקיען) ציפוי NANO מסנן 99% מקרני השמש ומוריד כמעט 50% מחום קרני השמש היוקדת על הנהג , עשינו ניסוי על היד שלי עם רפלקטור של כ-300 וואט עם הציפוי ובלעדיו ממרחק של כ 10 ס"מ ותאמינו ההבדל מורגש, בגלל המחיר הגבוה הוחלט לעשות רק בחלון של הנהג (שכל השאר יסבלו ) משך העבודה כ-30 דקות עבודה נקיה ומקצועית.(יש ציפויים אחרים יותר זולים) בבקשה לא לשאול שאלות המחיר משתנה /מרכב לרכב /סוג הציפוי , כדאי לבוא ולהתרשם רק בגלל ההסבר המעמיק. כפי שתראו בתמונות לקיחת המידות ורוב העבודה נעשת מבחוץ אבל ההדבקה מבפנים, הציפוי כל כך שקוף שלא ניתן להבחין בו אך עושה את העבודה.
הודעה אחרונה מאת Pilon, -
מתיחת פנים קלה לסקודה פאביה הישראלית, במסגרתה יצורף להיצע המנועים גם מנוע ה1.2TSI של קבוצת VAG. אחרי הפולו והאיביזה, עכשיו הגיע גם תורה של הפאביה מבית סקודה להתהדר במנוע הTSI של קבוצת VAG. צ'מפיון מוטורס, יבואנית סקודה לישראל, מודיעה הבוקר על מתיחת פנים קלה לפאביה במסגרתה יוחלפו מנועי הבנזין במנוע ה1.2TSI, בשני הספקים – 86 כ"ס ו102 כ"ס. תיבות ההילוכים יהיו אוטומטיות DSG עם 7 יחסי העברה וידניות למהדרין. נוסף על המנוע החדש, כוללת מתיחת הפנים גם שינויים קלים בעיצוב תא הנוסעים (למשל מערכת שמע מקורית בכל הדגמים) ובעיצוב החיצוני (למשל פנסים קדמיים וגריל קדמי בעיצוב מחודש). יש גם עדכונים קלים במחירים. כך למשל, פאביה בסיסית, 1.2TSI 86 כ"ס ידנית, תעלה 87 אלף ₪. …
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
כידוע לחלקכם, לא מזמן החלפתי BMW סדרה 7 E32 שלי בגולף (אחרי שנתיים עם בומר שחור - ככה הייתי קורה ל-BMW שלי). מבחינת הרבה דברים זו הרעה בתנאים, אבל סה"כ בסופו של דבר לא הכל כל כך גרוע, בתחומים מסויימים יש שיפור משמעותי בתנאים. הבהרה: אני לא עורך השוואה בין BMW סדרה 7 לגולף, פשוט רוצה לציין את ההבדלים שאני מרגיש (אני לא כתב רכב אז מותר לי ). מתלים: בביקרור במוסך מבחינה ויזואלית מערכת מתלים ניראית בדיוק אותו דבר כמו לשקודה אוקטביה, בורה וכמובן שאר גולפים. סה"כ עבודת המתלים סבירה, מרגיש כמו אוקטביה, אבל קצת יותר קשיחה, כניראה בגלל ג'נטים 17" עם חתך נמוך 45. אני לא כ"כ מתלהב ממתלים של אוקטביה, על דרכים נפלאות שלנו שכולן שקעים מרגישים את הכל. אחרי סדרה 7 גיליתי שהד…
הודעה אחרונה מאת רועי5, -
שאלה לגבי GPS
מאת ZionH-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 872 צפיות
שלום. אבא שלי קיבל הצעת מחיר לאיזה GPS ושאל אותי לגבי זה (מכיוון שהוא לא כל כך מבין בעסק). מהידע הקטן שלי בדבר אני יודע שישנן שתי תוכנות עיקרית כיום בארץ: Mio ו- IGo. משיחה קטנה עם חבר בעל מכשיר אחד (הפועל ע"פ תוכנת MIO), הבנתי שהדעות לגבי כל אחת מהן הן לכאן ולכאן, הוא רק אמר שלפי מה שהוא הבין, הIGo יותר נוחה לשימוש. עכשיו, בשביל שאבא שלי לא יתחרט סתם, רציתי לשאול את דעתכם לעניין. תודב רבה.
הודעה אחרונה מאת asafasaf, -
-
- 0 תגובות
- 610 צפיות
אני חייל, מחפש לקנות רכב ראשון, שיהיה אמין וחסכוני. אני מחפש רכב אוטומט, שישרת אותי נאמנה למספר שנים בלי הרבה כאבי ראש, ורצוי רכב קטן אך לא חובה. יש לי כרגע מספר מועמדים על הפרק ורציתי להתייעץ עם אנשים שמבינים קצת יותר ממני. פולקסווגן פולו שנת 99, אוטומט, 125 אלף ק"מ, יד 2 מנוע 1600. פג'ו 306 שנת 2000,אוטומט, 108 אלף ק"מ, יד 2 מנוע 1600. סיטרואן קסרה שנת 2002, אוטומט 103 אלף ק"מ, יד 2,מנוע 1600 שהבעלות הקודמת שלו הייתה ליסינג. את הסיטרואן ראיתי והיא נראית ממש טוב המצב שלה מעולה, הגיר שלו הוחלף לפני שנתיים והוא מתחייב לי בבדיקה. השאלה איך הרכב הזה מבחינת אמינות, חיסכון, והאם שווה בכלל ללכת על רכב שלפני זה היה רכב מליסינג. אשמח מאוד לעזרה כי הידע שלי…
הודעה אחרונה מאת rafi777, -
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום, אשמח לדעת, האם מותר וחוקי להדביק מדבקת פרסום (של אתר\חברה\עסק\פרסום) על רכב פרטי. והאם ניתן להדביק על המכסה המנוע? או שניתן רק לרכבים מסחרים בלבד (אם ניתן להם בכלל). תודה, דור.
הודעה אחרונה מאת maier, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
בעת האחרונה ניפתחים שרשורים מסוג זה חדשות לבקרים, ובכולם התשובה פחות או יותר זהה. אם אין לכם ממש מה לחדש, תחסכו לנו את כאבי הראש שלכם, יש לנו מספיק דאגות גם כך.. אם אתם רוצים לדון בהגבלת המהירות המירבית המותרת או בצורת האכיפה של משטרת ישראל - בבקשה. להבא שרשורים שעוסקים בחברי פורום שניתפסו\מומל"זו\צולמו על מהירות מופרזת ימחקו מיד ובדיעבד.
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
הרכב הועבר בירושה ויש בעיה עם הירושה ,האם ניתן להוציא שטר מכר על המנוע או שחייבים להסדיר את עניין הבעלות לפני? בשביל למלא שטר מכר צריך רק שבעל הרכב יחתום ,לא?
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מצאתי ברשת את התמונות האלה של אילוסטרציה בפוטושופ של איך ג'ולייטה קופה יכולה להראות והאמת שהיא ממש יפה ואפשר אפילו לתת לה את התואר של 8C לעם (מכונית שעוד איכשהו נמצאת בהישג יד של אנשים לא עשירים בטירוף) אז חשבתי לשתף אתכם: http://www.autoblog.it/galleria/alfa-romeo-giulietta-sprint/1
הודעה אחרונה מאת Tamir FR, -
-
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם, יש לי שלילה על תנאי בעקבות עבירת מהירות שביצעתי. תפסו אותי השבוע מדבר בטלפון (ולא בניידת, אלא ברכב פרטי ובלי מחשב גם) ונתנו לי דו"ח של 1000 ש"ח ו-4 נקודות. רציתי לדעת האם תחול השלילה על תנאי בעקבות המקרה הזה?
הודעה אחרונה מאת שומאכר, -
- 2 תגובות
- 618 צפיות
יש לי סיאט קורדובה דיזל 2007 עם ABS. גם במכונית זו וגם בזו שהיתה לי לפניה (סקודה פביה) המכונית בולמת מצויין בד"כ, אולם אם מופעל ה ABS - מרחק וזמן הבלימה נעשים הרבה יותר ארוכים. התחושה שלי היא שהוא מופעל גם בבלימות קלות יחסית, ללא סיבה, או מכיוון שיש קצת חצץ או חול על הכביש, ובכל מקרה התחושה שלי כנהג היא שהמנגנון לא רק שאינו עוזר אלא שהוא פוגע מאוד בבטיחות, וכאשר אני צריך לבלום באופן פתאומי אני עסוק בעיקר בויסות הלחיצה כך שלא יופעל בABS... במוסך החברה הם יודעים שזה מאריך את מרחק הבלימה, אבל "ככה זה". השאלה שלי היא אם יש אפשרות לנטרל את המנגנון, או לפחות לכייל אותו כך שיכנס לפעולה רק בבלימה חריפה באמת?
הודעה אחרונה מאת roeibf, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום בסוף החודש מסתיים תוקף הביטוח לרכב, אני אשמח לקבל המלצות לסוכנויות ביטוח אליהן אני יכול להצטרף, חשוב ששיטת התשלום תהיה בהוראת קבע. ביטוח חובה וביטוח צד ג'
הודעה אחרונה מאת RX7, -
- 1 תגובות
- 606 צפיות
שלום לכולם יש לי כמה שאלות טכניות- 1. מי יודע מהי צריכת הדלק של פזו 206 1400 ידנית מאזור שנת 2000? 2. מהו משקלה העצמי? 3. איך האוטו באופן כללי? 4. אותן שאלות לגבי רנו מגאן 1400 ידני מאותן שנים? תודה רבה לעונים.
הודעה אחרונה מאת שביט, -
-
- אחראי פורום
- 28 תגובות
- 6 אלף צפיות
הרכב נרכש ביולי שנה שעברה באוטודיל בני-ברק,במסגרת טריידאין על הפולו הקודמת + הפרש (מחירון מול מחירון). את האמת בכלל לא תכננתי לרכוש גולף,אך זוגתי שתחיה טענה שמיציתי עם פולו כבר (אחרי 2),והגיע הזמן להתקדם . עלויות אחזקה : ----------- הרכב נרכש עם 45700ק"מ על השעון,כשאני יד שניה (ראשונה פרטית מקצרין). צמיגים - מיד עם הרכישה הוחלפו כל הרביעייה (המקוריים היו על הרכב 5שנים רצוף,כשהקדמיים ממש גמורים,לכן בוצע על הדרך גם כיוון פרונט) - 2200ש"ח סה"כ. יישור קו + טיפול 45000 (הבעלים הקודם טיפל במורשה עד 28000,ואז נטש לאנשהו) - התחלתי לטפל ברכב כמה ימים אחרי הרכישה,במוסך מורשה VW בנצרת (מוסך הצפון ע"ש הנרי וג'ורג') : שמן מנוע,פילטר,נורה קדמית,וסריקת …
הודעה אחרונה מאת מרק10, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
פגרו קצר 98 או ניסן טרנו קצר 98
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
בס"ד היי אני צריך לאחסן באוטו סחורה שרגישה לחום (בחום החומרים נהרסים). אני מחפש פתרון לא יקר איך לשמור על קור באוטו במקום ספציפי. לדוגמא קופסא שמגנה מחום או משהו כזה, יש כזה דבר? תודה =]
הודעה אחרונה מאת low rider, -
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3919192,00.html ימים יגידו..
הודעה אחרונה מאת CX25GTI, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אבא שלי מעוניין לרכוש את הרכב לעסק. ברשת כתוב שפיאט דובלו החדשה מתעלה על הישנה בכל פרמטר (במיוחד בנקודות החלשות של דובלו הישנה כגון מתלים קשים) ומניסיון אישי דובלו סוס עבודה.
הודעה אחרונה מאת Cassano, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 850 צפיות
חניה במרכז בודפסט - נקווה שיקחו את הרעיון גם בארץ ולא נצטרך לבוא לאיזה חניון מלא "ותשאיר את המפתח" http://www.woehr.de/en/projekte/budapest_m730/index.htm תהנו
הודעה אחרונה מאת D.liven, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
פורד מונדיאו 2002 - שבוע הבא צריך לעבור טסט, מה לבדוק כדי לעבור בהצלחה ? הצמיגים (גודייר) בני פחות משנה, מגבים כנ"ל. אורות, איתותים - הכל עובד. לפני שנה נבדק זיהום אויר אצל חיים יוד - יצא תקין. ברקסים - צלחות ורפידות - הכל חדש. גומיות, תפוחים - ניראה בסדר. אפילו פח אשפה יש . יש עוד דברים קריטיים שצריך לשים לב או לתקן לפני הטסט ? יש הזעה קלה על הגיר בגלל מחזיר שמן אחורי שצריך להחליף, לא משהו שמשאיר נזילה/שלולית בחניה, מתכון לבעיות ? תודה.
הודעה אחרונה מאת tzvipper, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום! האם מד האוץ בדור הזה מתאפס (הופך ל-0 ק"מ) אחרי 299,999KM? תודה.
הודעה אחרונה מאת liory88, -
-
- 10 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
בוקר טוב, בדצמבר שנה שעברה גיסתי עברה תאונה עם הרכב , תאונה לא קשה במיוחד (אין נפגעים בנפש) ,אבל הרכב היה רחוק מלהיות במצב נסיעה אחריה. ההתנגשות היתה חזיתית+פינה שמאל שגרמה לסיבסובו של הרכב ופגיעה גם בצד ימין. התוצאה הנראית לעין: פנסים שבורים ,מכסה מנוע עקום , רדיאטור שעף מהרכב , שתי כנפיים עקומות , טמבון שבור וכמובן נזילות מכל מיני אזורים . הרכב פונה מהמקום עם גרר אחרי שיחה עם חברת הביטוח והגיע למוסך "מדינה" בי-ם. יש לציין שלא גיסתי ולא אחי קשורים לעולם הרכב , אין להם שום זיקה לנושא והם לא יודעים מה לשאול ולא כ"כ מבינים את מה שסיפרו להם. בסופו של טיפול הרכב שוחרר מהמוסך בטענה שהכל תקין והוא מוכן לנסיעה. כבר בנסיעה הראשונה גיסתי הרגישה שהרכב לא יציב , בהמ…
הודעה אחרונה מאת חולגי, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
מאיר חברה למכוניות מזמינה אתכם לאירוע ההשקה של הCR-Z החדשה. סוג של מסתוריות אופף את ההזמנה של מאיר חברה למכוניות, יבואנית הונדה לישראל, לאירוע ההשקה של הCR-Z החדשה. האירוע יערך ביום שישי הקרוב, 16.7, אי שם במרכז הארץ. כיוון שהאירוע יערך ב"מסלול נהיגה מיוחד" לא צריך להפעיל יותר מידי את הדמיון ואפשר לספור את האפשרויות על כף יד אחת. ההשתתפות באירוע והנהיגה בCR-Z מותנים בהרשמה מראש. כל מה שצריך כדי להירשם זה מכשיר טלפון וקצת סבלנות. התקשרו למספר 03-6255625 או ל *2099 ושימרו לעצמכם מקום. מי שיתרשם לטובה מביצועי המכונית הספורטיבית-היברידית של הונדה, יוכל לרכוש אותה כבר במהלך האירוע, ביריד מכירות מיוחד שיתקיים במקום. הונדה CR-Z בקטלוג הרכב הח…
הודעה אחרונה מאת ferrari test driver, -
-
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3918771,00.html כמובן ש"באיגוד המוסכים זועמים, יבואני הרכב לא מרוצים" גם אני במקומם הייתי מפחד מתחרות, זה עוד יגרום למחירי החלפים לרדת
הודעה אחרונה מאת G FORCE, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 2 אלף צפיות
לפני כשנה רכשתי אופנוע חדש והעברתי את הביטוח מהקטנוע שהיה ברשותי לאופנוע. את הקטנוע מסרתי לאביה של אישתי, והורתי לו לעשות ביטוח לפני שעולה לכביש... הוא לא עשה ביטוח, ופגע בהולך רגל אשר נפצע באופן לא חמור. המצב שנוצר - הקטנוע בבעלותי וללא ביטוח, לא אני נהגתי והיתה תאונה עם הולך רגל. על-אף זאת, אביה של אישתי מכיר באחריותו לתאונה ולאי הפעלת הביטוח. לאחרונה קיבלתי מכתב מקרנית, אשר אומרת כי בהמשך תפנה אליי להחזר מלוא הסכומים שישולמו על ידיה. כיצד ניתן להכניס את אביה שח אישתי בנעליי, ולהוציא אותי מכל הסיפור הזה?
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
-
אז ככה, לאחר שהשכנים הגיעו למסקנה שאני טיפה קוקוריקו חשבתי לפתוח את הנושא הזה שכל אחד יגיד מה הוא עושה באוטו שלא הרבה אחרים עושים. לדוגמא, מכיוון שברכב שלי יש טורבו והמנוע יחסית עדין כל בוקר בהנעה הראשונה אני יורד יחף לחניה מניע ורק אז שם נעליים וגרביים מה שמקנה לאוטו זמן להתחמם ולהוריד טורים. השכנים חשבו שאני משוגע שאני יורד כך כל יום אבל הסברתי להם את המצב.
הודעה אחרונה מאת Croc, -
- 3 עוקבים
- 25 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום לכולם האם מישהו מכם יודע מהו הקנס עבוד עקיפה משמאל של רכב לימוד נהיגה שעצר בתמרור עצור? אני יודע שיש תקנות חדשות והשהקנסות הוחמרו
הודעה אחרונה מאת Eily,
-
מי מחובר 59 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 417 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Obgel
- AUDIO KING
- SlowRide
- יובל .מ.
- דובצע
- Ohad91
- David32
- -UC-
- Zorly
- DJI
- wee~man acuna
- mottis
- 3n
- אורי מ.
- ישה
- gpm11
- ברווז
- Boris
- shilo_v
- עדי-אל
- Itzik-b
- רועי5
- Golf_91
- נעם101
- Igalz
- פיזיקאי שימושי
- Aviv943
- arice
- פינדר
- yoav911gt2
- Supertigre
- Or05230
- guy.a
- TZR84
- Mike Lowrey
- ArikB
- yuvk
- NirNissimov
- Avia
- santiago
- פריג'י
- Seriesone
- sperial
- מיץ פטל
- pooh-bear
- Fraysa
- חד אופן
- Night Driver
- פיטר גריפין
- dorsht
- menir1
- Ctzvi
- yahaga
- elibaba
- nadavd4
- BoazB11
- yoni2sh
- yaniv572
- אלפרד חיות
