Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5820 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשהגעתי בפעם היחידה לבית משפט לתעבורה (ברירת משפט, ולא על מהירות) אז התובעת הגיעה בלי התיק.



אז אני מניח שאם לא מגיעים, פשוט יוצאים אשמים וזהו. גם הפרקליטות וגם השופט פשוט מעוניינים לסגור את התיק.

 

אני חושב שמתמקדים בקנס כספי + שלילה ואולי מאסר במקרים חמורים (בעיקר בתאונות עם נפגעים, ולא נגד סתם עבריינים סדרתיים לצערינו) נדמה לי שהחרמת הרכב היא בעיקר במקום העבירה, ע"י המשטרה (אלכוהול, אולי מהירות)

 

יש בארסנל גם עונש מלקות?

 

מאסר לא יהיה על עבירה "רגילה" (מהירות, רמזור וכו').

כדי לקבל מאסר צריך בד"כ להרוג מישהו.

אפילו נהיגה בשלילה מזכה בארץ בד"כ ב...שלילה. :?

 

לגבי החרמת הרכב: סמכות החרמת הרכב ל30 יום נתונה לקצין משטרה בלבד (ולא לשופט!) ורק על עבירות מאוד מסויימות: שכרות, מטען יתר חריג ברכב מסחרי, נהיגה בשלילה/ללא רשיון, פגע-וברח ועוד מספר עבירות:

 

http://www.hov.what2do.co.il/%D7%94%D7%97%D7%A8%D7%9E%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91/

 

לא רמזור אדום ולא מהירות.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

נהיגה בשלילה מזכה ב... שלילה? וחוזר חלילה?

אז איפה המלקות?!?

 

"גל של אימפרזה טורבו ו-306 עם מנוע של 605 נרשם בימים אלה על שם סבתם המנוחה של חובבי מהירות..."

פורסם
מאסר לא יהיה על עבירה "רגילה" (מהירות, רמזור וכו').

כדי לקבל מאסר צריך בד"כ להרוג מישהו.

אפילו נהיגה בשלילה מזכה בארץ בד"כ ב...שלילה. :?

 

לגבי החרמת הרכב: סמכות החרמת הרכב ל30 יום נתונה לקצין משטרה בלבד (ולא לשופט!) ורק על עבירות מאוד מסויימות: שכרות, מטען יתר חריג ברכב מסחרי, נהיגה בשלילה/ללא רשיון, פגע-וברח ועוד מספר עבירות:

 

http://www.hov.what2do.co.il/%D7%94%D7%97%D7%A8%D7%9E%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91/

 

לא רמזור אדום ולא מהירות.

WIL

 

צר לי שהאתר שצירפת מטעה אותך.

אכן מהירות לא נכללת ברשימה

לשופט יש סמכות להחרים את הרכב סעיף 57ג לפקודת התעבורה עד ל 120 יום לקצין 30 יום או 60 יום במקרה של עבירה חוזרת

 

בין העבירות שנכללות שלא מופיעות באתר שהבאת

 

רמזור אדום ואם בנסיבות מחמירות מינימום 60 יום

חצית קו הפרדה רציף ( קו לבן בלשון העם )

אי עצירה לפני מעבר רכבת כאשר הרכבת מתקרבת או כאשר המחסום מתחיל לרדת

עקיפה כשהדרך לא פנויה או מסוכנת.

 

אתה באמת מאמין שלשופט יש פחות סמכויות מאשר לקצין משטרה. קצת הגיון

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הגיוני שלשופט סמכויות נרחבות יותר!

 

פשוט לא שמעתי על שופט שמחרים רכב. חוץ מזה, ההתנהלות מול קצין המשטרה היא בזמן העבירה, וההתנהלות מול השופט היא כעבור חודשים, במקרה הטוב. הרכב יכול להימכר בינתיים.

פורסם

גם הנאשם יכול ללכת לעולם שכולו טוב עד למשפט

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...