היי
קרה לי אתמול משהו מוזר חניתי את הרכב העברתי ל (P) הרכב נכבה לי וגם ב (N) זה קרה.
הלכתי למוסך בשבל להחליף שמן גיר אמרו לי שלא מחליפים שמן גיר ברכב המכונאי הציע לי לעשים תוסף דלק לניקוי פיח ומעברים.
מה עלי לעשות?
תודה רבה ושבת שלום.
גולף החזקה יקרה, איביזה ופונטו (במקרה היה אותם לאחי) עושות מלא בעיות!
אני רוצה רכב שלא יעשה בעיות ולא היה לו החזקה יקרה.
אמרו לי ללכת על מאזדה 323 1800 אני לא יודע מה צריכת דלק שלה .