Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5821 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך בדיוק הגעת למסקנה שהוא חנה בחניית נכה?

הוא כותב במפורש שהחניה לפניו, לא זו בה הוא חנה, אלא זו לפניה,

שייכת לרכב נכה, והיא מסומנת כולל שלט ייעודי לרכב ספציפי.

לפותח השרשור, לא בטוח בכלל שזו הסאוונה שפגעה בך. לצערי יש מספיק

אנשים שחונים בחניית נכה, כי זה רק לכמה דקות...

וגם אם כן אני לא רואה מצב בו נכה עם כסא גלגלים "מעלים" את הרכב לכמה ימים.

לגבי תלונה, אתה צריך לגשת לתחנת המשטרה הקרובה, ולהגיש תלונה, אבל לתת להם את מס' הרכב

בו אתה חושד.

תלונה הם חייבים לרשום, גם אם זה שטויות במיץ עגבניות.

שהייתי בזמנו בתחנת המשטרה להגשת תלונה, היה מישהו שהגיש תלונה על זה שאבד לו הארנב.

אמיתי לחלוטין. והשוטרת ישבה איתו שעה והסבירה לו שאין טעם בהגשת תלונה, כי אין להם איך לטפל

בה. הוא רצה בכל זאת, והיא ישבה וכתבה את כל הפרטים.

ומנסיון, זה עובר אח"כ למשטרת התנועה האזורית, והם מזמנים אותך למתן עדות מפורטת יותר,

וכן את הנהג ה"חשוד".

פורסם

אם זאת באמת הסוואנה - מה שכנראה פגע ברכב שלך זה הפגוש המתכתי.

מדובר בחתיכת מתכת מאסיבית שממכה כזאת אפילו לא תתכופף. מה שכן - תוכל לראות עליה סימני צבע שלך.

 

לפני שנתיים בערך היה לי מקרה זהה לחלוטין.

חניתי בחניה כשלפני חניית נכה.

ישבתי ברכב ואני קולט את הנהג ברכב מגיע לחניה שלו - נכנס ותוך כדי כך לוקח איתו את הדלת הזזה של הג'מפי שלי.

 

כשהסתכלתי על הרכב שלו - התברר שהפגוש האחורי פשוט נתפס ברווח של הדלת ומעך לה את הצורה. לפגוש כמובןן לא קרה כלום ואם לא הייתי שם לא היו רואים שום דבר חשוד.

פורסם

תנחומי.

קרה לאשתי אותו דבר לפני חצי שנה, נזק קטן בהרבה משלך, אבל עדיין מעיכה של הפח וקילוף קל של הצבע שלא יכולתי לתקן לבד.

כמובן שאף אחד לא השאיר פרטים :evil:

היה לי ברור שלא אוכל להסתכל על הרכב כך, אז תוך שבוע הכנסתי לפחח שתיקן לי תמורת 700 שח.

כפרה.

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

חזרתי למקום ביום שני בערב והסוואנה עדיין לא היתה שם.

 

דיברתי עם מישהו שגר ברחוב ואני מכיר אותו וככל הנראה זה לא הסוואנה.

 

עברתי אתמול אצל 2 פחחים. אני לא מחפש להחזיר את הרכב למצב "תצוגה" אלא רק לתקן את מה שצריך כדי שדלת הנהג תיפתח ותיסגר כמו שצריך.

 

פחח ראשון נתן הצעה של 1500 ש"ח. הכנף עולה 760 השאר הולך לצבע+ עבודה + מע"מ.

פחח שני נתן הצעה של 1000 ש"ח. הכנף עולה 760 והשאר זה צבע עבודה וכו'.

 

שבוע הבא אני אכניס את הרכב לתיקון ואז אני אשכח מכל הסיפור.

 

חבל שאין בארץ חוק שאומר שאם ברחת ולא השארת פרטים אבל בכל זאת נתפסת, אם על ידי עדות, אם על ידי צילום ממצלמה נסתרת באזור או על ידי הוכחה אחרת אז תהיה מחוייב לשלם את הנזק שגרמת * 3. אני חושב שזה היה מרתיע אנשים מלא להשאיר פרטים.

 

אסף

×
×
  • תוכן חדש...