Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב עומד תקופה ברחוב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5829 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
205GTI

עדיין החוק הזה לא נראה הגיוני,אם טסתי לחוץ לארץ או שאני בצבא והיציאות שלי פעם בחודשיים וכו'.

איפה אתה משרת? בצבא הרוסי??

לא צריך לעניין אף אחד אם אתה בחו"ל או מה היציאות שלך. כל עוד לרכבך אין טסט וביטוח חובה, המצב בעייתי ועלולים לגרור לך את הרכב גם אם הוא יהיה מצוחצח.

והרכב שלי ממש לא פוגע באיכות הסביבה או החיים.שוב חזרנו לאותו דבר אם הרכב היה במצב נסיעה או לא זה אותו דבר חוץ מהקטע של הביטוח.אבל אני מחנה כבר קרוב ל3 שנים ואף אחד לא היתנגש בי שהרכב חנה.

זה לא מבטיח לך שמחר מישהו יתנגש ברכבך בטעות

.....

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כאשר רכב חונה ללא תזוזה תקופה ארוכה, לדעתי הסבירות הגבוה ביותר שאחד השכנים התקשר לעירייה על מנת להודיע על המפגע בחניה.

כאשר מגיע הפיקוח העירוני מה שנבדק ברכב הוא האם לרכב יש טסט תקף, ביטוח לא בודקים כי לא ניתן לדעת באיזה חברה כל אחד מבטח את רכבו.

ברגע שלרכב אין טסט תקף מדביקים לו מדבקת אזהרה על כך שעליו לפנות את הרכב לאחר תקופה מסויימת (30 יום אאל"ט) במידה והרכב לא עובר טסט או לא מפונה על ידי בעליו העירייה גוררת אותו מהמקום.

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שאלות :

רכב נטוש, מפורק מג'נטים והרכב יושב על בלוקים

רואים שהרכב נטוש הרבה זמן.

1. האם ניתן להמשיך לפרק?

2. נגיד שניידת סיור משטרתית עוצרת ליד המפרק, לפי החוק היבש, יש עילה להגשת תלונה על גניבה?

או שהשוטר יפטור את המפרק מהעבירה? פירוק רכב נטוש נחשב גניבה?

3. איך כן מפרקים רכב נטוש ששוכב הרבה מאוד זמן והעירייה לא טרחה לסלקו משם? מתקשרים לעירייה ומבקשים לגרור אותו לחניה ששייכת לעירייה ושם מפרקים?

איך זה עובד בכלל?

 

 

בכבוד

שברולט קפריס 350, 88

פסח

פורסם

זו גנבה לכל דבר ועיניין, הרכב עדיין שייך לבעליו, ואסור לך לגעת בו, שלא לדבר על לפרק ממנו משהו.

 

 

פורסם

זה באמת מציק ותופס מקום

אתמול הייתי בשכונת בבלי, ראיתי פיאט קופה אדומה נטושה (לידה עוד איזה איביזה, ועוד איזה לנציה תמא)

ואגב בחניה אצלי בבנין המשותף, יש 5 מכוניות נטושות שעומדות מעל 6 חודשים בחניות פנויות, ואף אחד לא עושה כלום עם זה.

Suzuki Jimny


×
×
  • תוכן חדש...