Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חוץ מזה שהם פשוט ידחפו אותך הצידה לשוליים ויהרגו אותך בגלל שאתה עומד בדרכם רק בגלל שלהם יש יותר גדול והם לא שמים על נהג רכב פרטי קטן שכמוך.

 

 

הרי זה ידוע שחלומו של כל נהג אוטובוס זה לשבת בכלא בידעה שהרג משפחה שלמה!

איזה הגיון, תהיה בריא... :shock:

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם
לומרות שאני נהג ברכב פרטי בלבד אני מסכים עם נהגי האוטובוס ובכלל לדעתי יש לתת להם זכות קדמה כמעט בכל המצבים אחרי הכל הם מסיעים 50+ אנשיםן ולא בן אדם או משפחה אחת ויש להתחשב בזה .

ולגבי היציאה מתחנות בארהב וקנדה וינקר של אוטובוס שיוצא מתחנה הוא כמו רמזור אדום וחייבים לתת זכות קדמה ואני חושב שזה נכון.

לא מכיר את המצב בארה"ב וקנדה, אבל קרה לי הרבה מאוד פעמים שאוטובוס שיוצא מתוך מפרץ התחנה יוצא בלי להפעיל איתות (או שמופעל איתות לכיוון השני- לכיוון המפרץ עצמו :roll:, שלפיו אני אמור לחשוב שהאוטובוס עדיין מעלה נוסעים ולא מתכוון לצאת בשניה הקרובה עוצר ע"פ ההגיון), ובחלק גדול מהמקרים הנהג בכלל לא מסתכל במראה ולא מודע למה שקורה מאחוריו ומצדדיו.

פורסם
לא פעם ראיתי אוטובוס של אגד עובר את ה100 קמ"ש ומגיע ל 110 - 120 תוך כדי שאני מסתכל מתוך האוטובוס על הלוח שעונים של הנהג.

זה ברור שיש חוק וברור שרוב החברות לא מגבילות את האוטובוסים שלהן באמת, אולי רק חברות פרטיות.

נ.ב הנהגים של אגד זה חר* של אנשים אשר מסכנים את כל הסובבים שלהם ללא התחשבות בזולת ואף לרגע, ואני כאחד שנוסע פעמיים בשבוע רואה את זה.

כנראה כאשר את על הכביש כל היום ובמיוחד אחרי 20 שנה משהוא משתנה בך ואין לך סבלנות וכוח.

 

שכחתי להגיב לחלק מהסעיפים בתגובה הילדותית שלך בתגובה שכתבתי קודם.

לגבי המהירות - האוטובוסים הבין עירוניים מוגבלים ל100 קמ"ש, אבל במכוניות בד"כ הספידומטרים מזייפים למעלה, ככה ש100 קמ"ש של אוטובוס יראה לך כאילו הוא נוסע בערך 105-110.

אבל, בעצם אתה קצת צודק. ישנם אוטובוסים בעלי הגבלה ל105-110, זה כל כך מפריע לך?

120 עוד לא ראיתי, ולאוטובוס לא קל להגיע למהירות כזו בגלל שהוא לא הכלי הכי אווירודינאמי בעולם...

רוב החברות לא מגבילות? היחידה אולי שמרשה לעצמה להזיז את ההגבלה (לא לבטלה לחלוטין) היא אגד.

בוא לא נשכח שפעם, כשלא הייתה בקרת החלקה ומערכות עזר שונות לאוטובוסים, המוני המרצדס 303 שהיו נוסעים בארץ היו ללא הגבלת מהירות כלל והיו נוסעים להם את כביש החוף בערך ב115.

לגבי זה שהנהגים של אגד הם חרא של אנשים אתה צודק, גם כותבי הודעות מטופשות בקארספורום הם חרא של אנשים.

 

דניאל.

אני שונא את הקיץ!

פורסם

דניאל אני מסכים איתך לגמרי שיש כותבי הודעות בפורום שהם חרא, אבל אני לא מבין למה זה קשור לנושא.

לגבי המהירות אני רשמתי בפירוש שהסתכלתי על ספידומטר של אוטובוס בזמן נסיעה ולא של רכב פרטי, הבנת הנקרא.

רק פור דה רקורד בטוח שיש נהגי אוטובוס שהם בסדר.

פורסם

בקשר לאוטובוס, שלא מאותת ביציאה מהתחנה ולא רואה את הרכבים שעוקפים אותו - אחוז גדול מהמקרים נובע מזה, שהנהג ממשיך להתעסק עם מכירת הכרטיסים, החזר עודף, גם אחרי תחילת הנסיעה - מי שנוסע תחבורה ציבורית יודע, שאני לא מדבר על מיקרה בודד.

 

אני מבקש לא להכניס את קנדה לסיפור, כי בקנדה ההתנהגות הכוללת "קצת" שונה.

בתחנת האוטובוס עומדים אנשים בתור, אחד אחרי השני, אף אחד לא נדחף (גם בגשם).

כאשר הנהג אומר, שאין יותר מקום, האנשים מפסיקים לנסות להכנס לאוטובוס.

הם מסתכלים למעלה, על הצג האלקטרוני שמעל התחנה, ורואים שהאוטובוס הבא מגיע בעוד 4.5 דקות.

ותנחשו מה? הוא באמת מגיע אחרי 4.5 דקות.

סליחה שאני גולש לאוף טופיק (למעשה, כל השרשור הוא למעשה מתעסק עם התנהגות של האנשים):

קרובת משפחה שהגיע לביקור מקנדה עם הילדה וחזרה לצפון אמריקה עם זכרון חזק של נסיעה באוטובוס מת"א לירושלים ביום ראשון בבוקר.

החיילים, אשר נדחפו ללא התור, דחפו אותה ואת הילדה עם התיקים ורובים, תפסו את המקומות, והיא היתה צריכה לנסוע בעמידה.

אנחנו אוהבים להכניס את עצמינו לאירופה\קנדה, למרות שמתנהגים כמו בג'ונגל - מכאן כל הצרות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

vladcar

אני גם הייתי לצערי הרב חייל שהיה נדחף באוטובוס עם הנשק בלי התחשבות.

למה? תנסה לנסוע יום ראשון בבוקר בקו 446 (באר שבע-קריית גת-ירושלים).

האוטובוס מגיע מלא מבאר שבע, אתה צריך לדחוף את התיק שלך לתא המטען בזמן שאנשים בלי תיקים עולים לאוטובוס, ואתה יודע שאם אתה לא עולה לאוטובוס הזה, אתה מאחר לבסיס ואז אתה צריך או למצוא את התירוץ המתאים לאיחור או שהיציאה שלך לבית קצת תתעכב.

אז לצערך הרבה אתה צריך לדחוף אנשים.

מה הבעיה של אגד לתגבר ימי ראשון את הקו הזה בידיעה גם שאין רכבת מקריית גת לירושלים וכל ראשון בבוקר מלא חיילים עושים את הדרך הזאת.

ולא פעם ולא פעמים יצא לי להתווכח עם אזרחים למה אני מנסה להדחף מהצד ולא לעמוד בתור...תנסה אתה להכניס את התיק לתא המטען ואז להצליח לעלות לאוטובוס, הרבה פעמים הוא היה מודיע שאין לו מקום ומי שהכניס את התיק מוזמן להוציא אותו.

 

אגב בתחנה מרכזית של ירושלים מצאו פתרון "חכם" יום ראשון בבוקר, קודם מוציאים 3 אוטובוסים של קו 470 (ישיר לבאר שבע), רק ששמה הוא מפוצץ חיילים בישיבה ובעמידה, אחרי זה יוצא קו 437 שזה קו לאשקלון שעושה מסלול דומה ל-446 עד צומת קסטינה, ורק אז מוציאים את קו 446.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
איזה סוג של תשובה אתה רוצה לקבל? עוקצנית כמו שלך או מלומדת כמו שלי?

 

בוא ניגש ישר לעניין:

מה שנדמה לך כהתעלמות וכאי-התחשבות מצד נהגי אוטובוס הוא למעשה תולדה של הדבר ההפוך- אי התחשבות מצד כלי רכב אחרים כלפי אוטובוס בסיטואציות שונות.

אני יכול למלא כאן את הפוסט הזה במליון דוגמאות, אני אתן רק שתיים חשובות, כדי שתבין:

 

1.בתח"צ: כשנהג אוטובוס מסיים לקלוט נוסעים וצריך להשתלב בחזרה בתנועה הוא נתקל בחומה בצורה של כלי רכב שלא נותנים לו להשתלב; מה יעשה אותו הנהג בלית ברירה? ניחשת נכון. יש ברירה ידליק את האיתות כאשר ברצונו לצאת ולא כאשר הוא ניכנס למיפרץ יוציא יד מהחלון ויבקש ואני מבטיח לך שכולם אבל כולם יתנו לו אם הוא נידחף שיאכל חרה! יגלוש אט אט לכיוון נתיב הנסיעה שלו בחזרה, עד שיהיה מצב שכלי הרכב הנוסעים בנתיב יהיו חייבים לעצור כדי שהאוטובוס ייסע (ועדיין, יחד עם זאת, יש המון נוהגי רכב פרטי שגם כאשר האוטובוס כבר נמצא בתוך הנתיב וממלא את כולו, הם עדיין מתעקשים לא לתת לאוטובוס להשתלב וממש מוצאים עצמם כבר בנתיב הנגדי (או בנתיב השני מימין באותו כיוון נסיעה) תוך כדי שהם צופרים את נשמתם החוצה, כאילו הצופר שלהם הוא הוא הפתרון לבעיה.

 

בהקשר הזה אני ממליץ לך ולכל מי שקורא את השרשור הזה: תנו לנהג האוטובוס להשתלב- גם אתם עושים את הדבר הנכון, וגם תרגישו טוב יותר עם עצמכם (וממילא, אוטובוסים מודרניים מאיצים מהר יותר מהמכוניות של רוב קוראי הפורום הזה, כך שההפרעה היא מינורית ביותר).אז תסביר לי דבר אחד! אם יש צומת מרומזרת אם פניה ימינה לא מרומזרת תמיד אבל תמיד יעמד אוטובוס בנתיב הימני לנסיעה ישר יחסום את הפניה ימינה ושים לב אם יתקדם 50 ס"מ עד לקו הלבן יוכלו לעבור אבל לא!!! יעמוד ויבנה פקק להנעתו ויתן לכולם למות ואני רואה את זה כול יום.

2. לאוטובוסים, כידוע, ישנו מגביל מהירות אלקטרוני עפ"י תקנות התעבורה במדינת ישראל (ובשאר העולם); אוטובוס תיירים או בינעירוני מוגבל בכ-100 קמ"ש, ואוטובוס עירוני מוגבל בכ-80 עד 85 קמ"ש. החרטה הזו טובה לאהבלים המגביל טוב רק בעליות!!!

 

לא אחת נוצר מצב בו נהג אוטובוס יוצא לעקיפה של רכב הנוסע בדרך מהירה במהירות של כ-90 קמ"ש, ומיד כאשר נוהג הרכב הפרטי הנעקף מבחין באוטובוס שנמצא ממש מקביל לו, עוברות לו מחשבות כלשהן בראש, והוא מחליט ש"אותו שום אוטובוס לא יעקוף" ולוחץ עוד קצת על הגז ומעלה את המהירות שלו ל-100 קמ"ש גם כן, כדי שהאוטובוס לא יוכל להשלים את העקיפה;

אז ראשית, מדובר בעבירת תעבורה חמורה (לא שהיא נאכפת כמובן); מעבר לכך, הסיכון כאן הוא אדיר, מכיוון שאוטובוס שיוצא לעקיפה ואינו יכול להשלימה- בכביש חד סיטרי עם יותר מנתיב אחד (כדוגמת כביש החוף) פשוט נוהג הרכב הפרטי תוקע את האוטובוס בנתיב השני או השלישי משמאל ללא יכולת חזרה לימני, תוך כדי שהוא מעכב בעל כורחו את התנועה מאחוריו; ובכביש דו-סיטרי בעל נתיב נסיעה אחד בכל כיוון (כדוגמת כביש הערבה) זה יכול להסתיים באסון, אירוע רב נפגעים.אם הוא נוסע 90 שלא יצא לעקיפה!!! ולא יסכן את שלום הנוסעים!!!

 

 

 

האם קיבלת תשובה מספקת?

האם מעתה תפסיק לנסות "ללמד" או "לחנך" נהגי אוטובוס?

 

נ.ב.

שיהיה ברור- אני יודע שישנם גם נהגי אוטובוס מגעילים ובעיתיים, ממש כמו שיש כאלה בכל סקטור של נוהגי רכב מכל סוג שהוא.

 

 

 

שלום

ואכשו תקשיב

אין לי כלום נגד נהגי אוטבטס להפף מה לעשות שים לב לרשימה.

הבן שלי עובד במוסך אגד חולון.

גיסי ז"ל עבד עד שחלה וניפתר באגד כנהג {אריה פרידמן}

במישפחה שלי יש הרבה נהגי אוטובוסים כולל עבדך הנעמן יש לי רשיון לאוטובוס.

כול מה שאני כותב מגיע משני הצדדים של המיתרס.

לסיכום אין לי נגד הנהגים כלום אבל ההתנהגות שלהם על ההגה במילא אחת גועל נפש אמיתי.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

לגבי מהירות הנסיעה אני מבקש לחדד את הנושא,

בקאופרטיב אגד אין ולא היו הנחות בעיניין.

כל האוטובוסים הבין עירוניים של אגד מוגבלים ל 100 קמ"ש.

זוהי הגבלה שנעשית במחשב המנוע ולא ניתנת לשינוי ע"י נהג אפילו עם חוש טכני.

כיום באגד ישנה מחלקת נצ"ר (ניהול צי רכב) אשר רואה דרך מסכי המחשב בכל רגע נתון את כל האוטובוסים אשר מהירות עולה על 100 קמ"ש למשך יותר מ 3 דקות.

נכון שבירידות מהירות האוטובוס עולה מעל מהירות זו,

אבל להגיע למהירות של 110 קמ"ש זה כבר בלתי היגיוני ובלתי אמין.

גם בירידות הארוכות והממושכות ביותר האוטובוס לא מגרד את ה 107 קמ"ש.

בנוסף על כך אני מכיר אישית , נהגים אשר קיבלו דוחות כספיים (קנס פנימי באגד) בשל מעבר על המהירות הזו.

 

ירון מאיר

 

גילוי נאות למי שעדיין לא מכיר אותי.

חבר אגד - מכונאי במוסך דימונה,

בעל רישיון נהיגה (גם) לאוטובוס.

פורסם
שלום

ואכשו תקשיב

אין לי כלום נגד נהגי אוטבטס להפף מה לעשות שים לב לרשימה.

הבן שלי עובד במוסך אגד חולון.

גיסי ז"ל עבד עד שחלה וניפתר באגד כנהג {אריה פרידמן}

במישפחה שלי יש הרבה נהגי אוטובוסים כולל עבדך הנעמן יש לי רשיון לאוטובוס.

כול מה שאני כותב מגיע משני הצדדים של המיתרס.

לסיכום אין לי נגד הנהגים כלום אבל ההתנהגות שלהם על ההגה במילא אחת גועל נפש אמיתי.

 

 

בברכה בני ל.

 

טוב, בסדר.

בבקשה לא להחנות רכבים פרטיים או כל רכב אחר בחניות אוטובוסים- זה פוגע לנהגים בהפסקת ההתרעננות, ופוגע בבריאותם ומסכן את שלום נוסעיהם.

:puzzled:
×
×
  • תוכן חדש...