Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה - מוניות


dinamit
שימו לב! השרשור הזה בן 5068 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

השבוע עליתי על מונית קיה.

 

הנהג לא הפסיק להתלונן על כאבי גב ועל האיכות של הרכב.

 

הוא היה ממש עצבני ואמר שבעל המונית אידיוט גמור כי הוא קנה גועל נפש קוריאני.

לא שמת לב שאיכות ההרכבה גבוהה?

אני נתקלתי בנהג שטוען שהבעייה נעוצה דווקא בצריכת הדלק,

לטענתו, היא גבוהה באופן משמעותי ממנועי ה-TDI של ואג,

(אם הנהג מרגיש צורך לדבר, אני לא אעצור אותו, אך עדיף לשמוע על מכוניות ולא פוליטיקה :)).

-

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הפורטה והסיד לא רעות בכלל, אבל הריו היא דרעק מצוי. נחותה מהפביה והאוקטביה בכל ותג המחיר שלה לא יפצה על כך (אלא אם מדובר בנהג מונית שהדרישות שלו הן סופר נמוכות).

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסעתי לפני שבוע במונית קיה לגמרי במקרה (כן, אני עוצר רק מרצדס, לא חסרות איפה שאני גר מוניות) וממש התרשמתי. לא יודע איזה דגם זה היה בדיוק אבל סלון עור, איכות הרכבה מצוינת, הכל נעים ונחמד. ממש לא זוועה קוריאנית ולא קרוב לזה.

 

עופר, מדובר ברכב בסדר גודל של מונדיאו? במידה וכן, יצא לך לסוע בקיה מג'נטיס.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיה נכון להיום עשו קפיצה משמעותית ומציעים דילים מצויינים! ולא סתם רוב שוק המוניות עובר לקיה,באירופה הסיד היא אחת המכוניות האמינות והנימכרות ביותר שם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסעתי לפני שבוע במונית קיה לגמרי במקרה (כן, אני עוצר רק מרצדס, לא חסרות איפה שאני גר מוניות) וממש התרשמתי. לא יודע איזה דגם זה היה בדיוק אבל סלון עור, איכות הרכבה מצוינת, הכל נעים ונחמד. ממש לא זוועה קוריאנית ולא קרוב לזה.

 

יש גם מונית אחת בארץ מדגם אופרוס שזה עולם אחר(רכב ברמה מאוד מאוד גבוהה) אולי נסעת בכזאת?

kiaopirus2008.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עופר, מדובר ברכב בסדר גודל של מונדיאו? במידה וכן, יצא לך לסוע בקיה מג'נטיס.

 

סלון עור במג'נטיס?! ממתי?! זה נראה כאילו יצא לו לנסוע במונית אופירוס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסעתי לפני שבוע במונית קיה לגמרי במקרה (כן, אני עוצר רק מרצדס, לא חסרות איפה שאני גר מוניות) וממש התרשמתי. לא יודע איזה דגם זה היה בדיוק אבל סלון עור, איכות הרכבה מצוינת, הכל נעים ונחמד. ממש לא זוועה קוריאנית ולא קרוב לזה.

כניראה אופרוס ,יש שני רכבים כאלו בארץ ,אחת של היבואן ,והשנייה מונית של מקורב ליבואן.

:fadein:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה רק בארץ כל דבר שזז יכול להיות מונית. צריכים להיות סטנדרטים של נוחות, מרווח, ניקיון פנימי ומצב הרכב.

יצא לי לינסוע במוניות שבפנים כמו דיר חזירים, מלוכלכות מאוד, מסריחות והכל בפנים מפורק (אוקטביות עם קרוב למיליון קילומטר), כל נוריות אזהרה של בלמים וכריות אויר לרוב דולקות. מצד שני, יצא לי גם לינסוע על מוניות מאוד נקיות בפנים.

צריכה להיות בקרה על מצב מוניות וניקיון. לא מתקבל על הדעת שמכוניות שלא מתאימות להסיעה נוסעים ישמשו כרכב ציבורי.

 

מוניות שיוצא לי לינסוע עליהן, להלן דעתי:

פאביה סטיישין - מאט קשה, אבל מקדימה המרווח סביר

קורדובה - צפופה מאוד מאחור, לא נוחה, קשה.

אוקטביה ישנה - צפופה מאחור, נוחות סבירה

אוקטביה חדשה - מרווחת ונוחה

סופרב ישנה - מאוד מרווחת ונוחה

טולדו - מרווח סביר מאחור, נוחות טובה

מרצדס C - צפופה, נוחה

מרצדס E - נוחה מאוד ומרווחת

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מונית היא קודם כל כלי לייצור הכנסה וככזו לעלויות יש משקל לא מבוטל. אם הנהג יכול לסבול אותה יום שלם אז למה לא?

 

כנוסע הריאו יותר נוחה מהפאביה ולדברי נהגי מוניות שמחזיקים קיאו הם דווקא מרוצים.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה רק בארץ כל דבר שזז יכול להיות מונית. צריכים להיות סטנדרטים של נוחות, מרווח, ניקיון פנימי ומצב הרכב.

יצא לי לינסוע במוניות שבפנים כמו דיר חזירים, מלוכלכות מאוד, מסריחות והכל בפנים מפורק (אוקטביות עם קרוב למיליון קילומטר), כל נוריות אזהרה של בלמים וכריות אויר לרוב דולקות. מצד שני, יצא לי גם לינסוע על מוניות מאוד נקיות בפנים.

צריכה להיות בקרה על מצב מוניות וניקיון. לא מתקבל על הדעת שמכוניות שלא מתאימות להסיעה נוסעים ישמשו כרכב ציבורי.

 

מוניות שיוצא לי לינסוע עליהן, להלן דעתי:

פאביה סטיישין - מאט קשה, אבל מקדימה המרווח סביר

קורדובה - צפופה מאוד מאחור, לא נוחה, קשה.

אוקטביה ישנה - צפופה מאחור, נוחות סבירה

אוקטביה חדשה - מרווחת ונוחה

סופרב ישנה - מאוד מרווחת ונוחה

טולדו - מרווח סביר מאחור, נוחות טובה

מרצדס C - צפופה, נוחה

מרצדס E - נוחה מאוד ומרווחת

 

בטולדו המרווח סביר וב-C צפוף?! מאיפה הבאת את זה?

היתה לנו טולדו, ועכשיו C-קלאס, ובאמת שהטולדו צפופה ממנה בצורה ניכרת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסעתי גם בפביה - המושבים לא נוחים, הרכב צפוף.

האמת, גם המושבים באוקטביה לא כל כך נוחים לי.

כנ"ל.

 

מה שכן, 5 אגורות שלי - משפחתומטית קוריאנית עדיין יותר תהיה נוחה ממשפחתומטית יפנית.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בטולדו המרווח סביר וב-C צפוף?! מאיפה הבאת את זה?

היתה לנו טולדו, ועכשיו C-קלאס, ובאמת שהטולדו צפופה ממנה בצורה ניכרת.

אני התכוונתי לטולדו כזה, כמו שיש מוניות, היא בהחלט יותר מרווחת מ-C, באוטו הזה יכולים לשבת שלושה מבוגרים מאחור:

seat-toledo-1.jpg

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה שטויות נכתבות פה , זה מדהים.

קאיה היום זה אחד לאחד יונדאי, שזה בערך הרכב הכי נמכר בישראל, לטוב ולרע(כמובן שיש חסרונות ויתרונות).

 

כיום, קאיה שברו את שוק המוניות בישראל בגלל שהם מציגים ליין רחב, במחיר אטרקטיבי ולא פחות חשוב זה נושא האחריות.

 

כל היבואנים מספקים שנתיים אחריות בלבד.

בקאיה מקבלים שנתיים מלאות ועוד שנתיים נוספות על המנוע והגיר, דבר שלנהג מוניות הוא מאוד קריטי.

 

 

אבי, רכש עכשיו קאיה מג'נטיס 2010, לאחר 3 שנים וקצת עם מרצדס C220.

אין ספק שמבחינת המושבים הקדמיים, המרצדס הייתה נוחה יותר,אבל בכל השאר אין מה להשוות, המג'נטיס גדולה יותר,מרווחת יותר מבחינת הנוסעים מאחורה ואף נוחה יותר לנוסעים מאחורה,סביבת הנהג מרווחת משמעותית, ותא מטען ענקי וכמובן הרכב חזק יותר, ומבחינת תצרוכת דלק הוא זהה למרצדס למרות הגודל.

הC קלאס זה משפחתיות והם קטנות יחסית בשביל מונית.

אבל ההפרש במחיר הוא אסטרונומי.

 

אבי רכש את הC220 ב161Kש"ח.

לאחר 3 שנים הרכב היה שווה בדיוק 76Kש"ח.(חצי!)

שהC200 החדשה(אין יותר 220, רק את ה200) עולה למונית 172Kש"ח.

כלומר, על מנת להחליף את הרכב אחרי 3 שנים, אבי היה צריך להוסיף 100Kש"ח.

 

כאשר המחיר של המג'נטיס עמד על 106Kש"ח, עם טרייד מלא במחיר מחירון על הרכב הקודם, ואת היתרה עד 36 תשלומים ללא ריבית במידה ומישהו מעוניין.

כן, מרצדס זה נחמד מאוד, היא נוחה מאוד מבחינת מושב הנהג והנוסע (למרות שגם זה פתיר, כסאות של אספיר יהיו נוחים יותר ויהיה ניתן להעביר אותם מרכב לרכב)

המג'נטיס זה רכב מצויין.

under construction..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רוצה לראות מה יהיה המחירון של המג'נטיס אחרי 3 שנים של היותה מונית.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רוצה לראות מה יהיה המחירון של המג'נטיס אחרי 3 שנים של היותה מונית.

אני יכול לענות לך כבר עכשיו...

 

אחרי 3 שנים עם קילומטראז' נורמלי למונית (בסביבות ה-260K) היא תהיה שווה בסביבות ה-40K.

 

הסקודה אוקטביה שעולה כיום 13K יותר ומפנקת הרבה פחות תהיה שווה מקסימום 38K.

 

עם הזמן שהקיה תיכנס חזק גם לשטחים בדיוק כמו הסקודה היום ההבדלים יהפכו להיות הרבה יותר משמעותיים. קיה אגב משתלטת לאט לאט על השטחים בעיקר בקטגוריית הפרייבט. הקיה ריו נמכרת שם כמו לחמניות.

 

סלון עור במג'נטיס?! ממתי?! זה נראה כאילו יצא לו לנסוע במונית אופירוס.

כבר שלושה חודשים שהקיה מג'נטיס אוטומט מגיעה רק עם ריפוד עור (שחור או אפור).

 

מונית אופירוס קיימת רק בצי המוניות של סטף ורטהיימר. לאחראי על צי המוניות שלו יש 40 מוניות של קיה כולל 20 קיה סראטו המונעות בגז.

 

אישתו של סטף עולה אך ורק על האופירוס כשהיא יוצאת מהבית "ושורקת" לנהג שלה. היא לא מוכנה לעלות על המרצדס, על הקדילאק פרייבט וגם לא על הלקסוס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5068 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...