Jump to content

YOUCHY0

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של YOUCHY0

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. לפי מה שקראתי בפורום כאן הסעיף לאי עצירה בתמרור עצור הוא משהו אחר מ "29 (א) (64 י"ד) " אבל זה מה שכתב השוטר בדו"ח. האם זו עילה לביטול הדו"ח? בתודה מראש.
  2. אני הייתי מעוניין לשמוע על זה אשמח אם תיצור איתי קשר בפרטי
×
×
  • תוכן חדש...