Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חניה פרטית


Audi_
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5865 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לשלוח מכתב למחלקת התנועה בעיריה ולהסביר להם את הסיבות לבקשתך.

במקרים רבים, מקום שיש בו כחול-לבן, גורם לתחלופה גדולה יותר וע"כ נותרים מקומות חניה פנויים למזדמנים אחרים. קח בחשבון שאם יהיה כחול-לבן, יתכן וגם אתה כתושב תצטרך לשלם עבור החניה. לא כל רשות מקומית מעניקה חניה חינם לכל היום באזור המגורים. ברוב המקרים, החניה חינם היא רק בשעות הערב.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אמיר, בב"ש אין בעיה כזאת. מי שגר באזור שנצבע בכחול-לבן יכול לקבל תו חניה אזורי בעירייה והוא תקף לכל שעות היממה.

אגב, באילו ערים נדרשים התושבים לשלם על חניה באזור מגוריהם? תן דוגמא בבקשה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

תל-אביב (והיא אינה היחידה הנוהגת כך).

במקרה של ת"א, יש תעריף מצחיק לחניית תושב בכל אזור בעיר ובכל שעה - כ-70 אג' לשעה.

רק באזור המגורים החניה חינם לתושב בעל תוית אזורית תואמת, החל משעה 17:00 ועד 09:00 בבוקר.

תמונה006.jpg

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אגב, באילו ערים נדרשים התושבים לשלם על חניה באזור מגוריהם? תן דוגמא בבקשה.

 

תל-אביב (והיא אינה היחידה הנוהגת כך).

במקרה של ת"א, יש תעריף מצחיק לחניית תושב בכל אזור בעיר ובכל שעה - כ-70 אג' לשעה.

רק באזור המגורים החניה חינם לתושב בעל תוית אזורית תואמת, החל משעה 17:00 ועד 09:00 בבוקר.

 

נראה שלא הבנו נכון אחד את השני.

גם בב"ש תו החניה שהתושב מקבל מוגבל לאזור מסוים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

צביקה,

הדגש הוא שבת"א לדוגמה, תושב החונה באזור שלו, ישלם עבור חניה בשעות היום (כמופיע בתמרור שבתמונה שצירפתי).

הוא לא ישלם בשעות הערב וסופ"ש.

אם יחנה באזורים אחרים בעיר, ישלם גם ביום, גם בערב כ-70 אגורות לשעה.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

מה פתאום?!

 

תושב החונה באיזור החנייה שלו לא ישלם בשום מצב. תושב החונה באיזור אחר ישלם 70 אג' בשעות היום, ובלילה החניה בהתאם לתמרורים - היכן שמותר לכולם - מותר גם לו, היכן שמותר רק לבעלי תו מקומי - אסור לו.


   Hapoel Jerusalem BC   

VW Golf 1.4TSI 150HP

 

פורסם

יובל,

 

בדקתי הבוקר, לגבי ת"א אתה צודק, אך אם תקרא את התמרור, לא כך כתוב בו.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

פשוט מאוד: הניסוח של התמרור דפוק.

 

כוונת המשורר היא שלבעלי תו חניה X, החניה מותרת (בחינם), ולכל האחרים החניה היא בתשלום.

פורסם

אגב אני עדיין מנסה להבין איך משיגים את המספרי טלפון של העירייה לבירורים.

מישהו יכול לעזור לי בזה? מדובר בעירייה של ב"ש

מחלקת החניה של עיריית ב"ש -

רחוב הרצל 32, באר שבע (בניין השופליין)

08-6205131 / 08-6205145

 

ימים א',ב',ד',ה' בין השעות 08:30-13:30

ביום ג' בין השעות 08:30-13:30, 16:00-18:30

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

הייתי רוצה לדעת למה בערים מסוימות יש איזורים שהחנייה בשעות הערב מותרת רק לתושבי המקום, ובערים אחרות אין.

גם אני רוצה להגיע בערב ולחנות ברחוב שלי,ולא להתחיל לחפש חנייה כשבאים אורחים מבחוץ.

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם

כי יש ראש עיר שמבין את מצוקת החניה ומחליט להתחשב בתושבי עירו שבחרו בו, ויש ראש עיר שחושב שהבעיה לא אקוטית או מתעלם מהתושבים.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

×
×
  • תוכן חדש...