רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
- 27 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
רק אני, או שהעיצוב הזה נגנב בצורה בוטה במיוחד מהטוארג?
הודעה אחרונה מאת sherman100, -
חידוש מחברת אודי - אפשרות לרכוש אבזור ברכב דרך האינטרנט
מאת Guest Arco- 2 תגובות
- 860 צפיות
http://www.4wheelsnews.com/audi-cars-will-be-able-to-download-iphone-style-software-applications/ הרכבים יצאו מאובזרים מהמפעל, אבל לא יהיה ניתן להשתמש בחלק מהאבזור עד שתרכשו אותו דרך האינטרנט. מה אתם אומרים, רעיון מטופש או דווקא ישפר את חווית הקניה? יתרון שאני רואה בזה, הוא שאם מתלבטים לגבי אבזור מסויים אז ניתן לרכוש אותו מתי שבא לך וגם ללא רווח של יבואן על אותו האבזור, שברכבי יוקרה לעיתים הוא משמעותי.
-
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אחרי שנדלקה המנורה של הדלק, נסעתי עוד כ20 ק"מ על לתחנת דלק ומלאתי להפתעתי 64 ליטר של סולר. קצת מעל ל400 ש"ח. לדעתי ברכב זה יש מיכל של 55-60 ליטר. ובכל מקרה לא הגעתי עם רכב מגמגם. הגעתי בנסיעה רגילה. התלוננתי אצל בעל התחנה והוא טען שאין כל בעיה במשאבה ושברכבים גרמניים יש מיכל דלק של 70 ליטר. אין לי נסיון עם הרכב הזה. אני שואל את האם זה זה יכול להיות? תודה.
הודעה אחרונה מאת silvio, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום, מחפש אופנועי די בלסי מיד שנייה במצב טוב אם יש מידע על מישהו שאוסף שלפנועים אלה אשמח לקבל בן.
הודעה אחרונה מאת roee, -
-
מתוך הכתבה: "ה-MG550 היא משפחתית גדולה המבוססת על רובר 75, והיא מתוכננת להתחרות עם מאזדה 6, סובארו לגאסי והונדה אקורד. בחרטומה מוצב מנוע בנפח 1.8 ליטר, עם מגדש טורבו, הספק מרבי של 160 כ"ס ותיבת חמישה הילוכים אוטומטית. לדברי דורי מנור, מנכ"ל היבואנית, יתרונה הגדול של ה-MG הסינית אינו במחיר הרכישה, אלא באבזור נדיב שתציע במחיר זה." http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3883688,00.html נו אז מה אתם אומרים? מכונית שמגיעה ללא כל מוניטין בארצנו (אם לא מוניטין רע של מוצר סיני שנחשב זול בעיני רבים) יכולה להתחרות כאמור בכתבה בסובארו B4 הונדה אקורד או אפילו מאזדה 6? על פניו הנתונים נשמעים מצויינים - מנו 1.8 ליטר טורבו אשר משודך לתיבת הילוכים בעלת חמש יחסי העבר…
הודעה אחרונה מאת adeeb_m, -
קצת הסתבכתי עם הכותרת, אז אם צריך תערכו בבקשה. בקיצור, בדרך חזרה מבילוי עצרתי בתחנת דלק לתדלק, המשאבה הייתה בשירותו של מתדלק ( זאת אומרת לא בתידלוק עצמי) ביקשתי מהבחור שימלא לי 50 ש"ח. עכשיו מכל השרשורים פה שאנשים כותבים שלא ממש כדאי לסמוך על תחנות דלק, פשוט הסתכלתי כמה הוא ממלא לי, לתדהמתי הוא מילא 47 ש"ח. בתמימותי לא הגבתי כי חשבתי שככה זה (?). והשאלה היא, אם באמת ככה זה עובד? או שפשוט רימו אותי ב3 ש"ח? (ומן הסתם זה לא העניין של הכסף אלא העיקרון). תודה
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
http://jonsibal.com/blog/2010/05/audi-a9-concept/ מדהימה לדעתי. :shock:
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
-
- 7 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום חברים, למישהו יש מידע בנוגע למבחני הריסוק שבוצעו לסובארו אימפרזה GT ? לא הצלחתי למצוא בשום מקום. תודה רבה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת רועי צוקרמן, -
-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אתמול בלילה יצאנו לבלות מספר חברים באיזור טבריה, אף אחד מאיתנו לא נהג ונסענו במונית, בדרך חזור היו המון ניידות ומחסומי משטרה ובגלל שהרכב שלי היה אצל חבר הייתי צריך לנהוג עד לביתי שנמצא מחוץ לטבריה. באיזור צמח נהג המונית עצר ליד ניידת וביקשתי ממנה לעשות בדיקת נשיפון כי עוד מעט אני אצטרך לנהוג ברכב שלי, השטור מצידו ענה בשלילה ואפילו בצורה מגעילה ואמר לי "עוף מפה מה פתאום בדיקה אין סיכוי שנעשה לך וביקצור שבת שלום". אני שואל את עצמי, המשטרה לא מוכנה לתת לנהג לעשות בדיקה אם אין מצב שהשוטר יוכל לכתוב דוח לאחר מכן? איזה מן שמירה על החוק זאת אם אזרח רוצה לבדוק את עצמו שהוא לא שתה יתר על המידה ושוטר לא נותן לו. האם זה מקובל בכל הארץ או שפשוט מצאתי שוטר קצת מבולבל?
הודעה אחרונה מאת ליאור קלה, -
-
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
http://www.autoblog.com/2010/05/20/xenatech-turning-maybach-57s-into-a-limited-production-luxury-co/
הודעה אחרונה מאת S^M, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שאני מתדלק את האוטו תמיד אני מוסיף עוד כמה ליטרים של דלק אחרי שהמשאבה קופצת. ביום שלישי ראה אותי המתדלק ואמר לי שזה לא טוב למצוף ולמשאבת דלק, ותמיד אחרי שהמשאבה קופצת להוסיף מקסימום חמש שקל ולהפסיק האם זה נכון יש משהו במה שהוא אומר? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת gollug, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום יש ליד הבית שלי קטנוע אחרי תאונה והוא כבר נמצא פה למעלה מחודשיים ואין לי מושג למי הוא שייך ואני רוצה להגיע לעל הקטנוע לשאול אותו עם הוא מעוניין למכור אותו ככה אחד מהשכנים ראה אותו והוא אמר לו שהוא רוצה למכור אבל הוא לא לקח את מספר הטלפון שלו והוא לא המאזור שלנו אני יכול להגיע לבנאדם דרך מספר הלוחית רישוי? יש דרך אחרת? תודה .
הודעה אחרונה מאת SuRuK, -
- 0 תגובות
- 785 צפיות
רציתי לדעת האם יש אנשים שמתעסקים בקבוצות רכישה של מכוניות לדוגמא מאזדה 3 -2010 מישהו שמע או מכיר?
הודעה אחרונה מאת mvladi, -
- 1 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום לכולם, מאיזה שנה יש חובה באור בלם אחורי מרכזי (על החלון)? תודה
הודעה אחרונה מאת שביט, -
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
חודש הבא אני וחבריי (שמסתובבים כאן איפה שהוא... ) יוצאים לאוסטריה (זלצבורג) וגרמניה (איזור היער השחור, שטוטגרט ופרנקפורט). האם ידוע לכם על מפגשים ואירועים בחודש המדובר? או למישהו יש המושג כיצד אני מברר זאת? תודה
הודעה אחרונה מאת Monopusto, -
הסיפור הוא כזה- כלבת פינצ'ר קפצה לכביש באמצע צומת מרכזי בחיפה (צומת חורב) נפגע על ידי הרכב שלי בכ30 קמ"ש (בדיוק יצאתי מהרמזור). הכלבה הייתה תקועה בגריל השחור התחתון של הפגוש בצורה מדהימה- חצי בחוץ חצי בפנים. הזמנתי וטרינרים מהמרפאה ויחד חילצנו אותה בקושי רב. הכלבה נלקחה לבדיקה והיא בסדר גמור (יש לה מזל שלא הייתי עם הג'יפ. אז פשוט הייתי מרגיש רעד קטן בגלגל). הייתי בטוח שזה יסתכם בהחזרת הקליפסים למקום אבל במסוך התברר שנשברו שלושה פלסטיקים בעלות של 1300 שח כל אחד לפני מע"מ ועבודה. הבחור במוסך העריך כי זה 5000 שח לפחות ועוד בלי חלק נוסף שצריך להזמין מחו"ל. דיברתי עם הבעלים של הכלבה שחושב שזה "הזוי" לבקש את העלות של הנזק שהכלבה גרמה מבעליה (שיש לו אחריות עליה, מה קורה אם כל…
הודעה אחרונה מאת S^M, -
- 12 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אני לא מבין מה עניינו של שר התחבורע להקל ולהוריד את הלחץ מבתי המשפט? זאת העבודה שלהם, שישפטו. להעלות את הקנס לעד 3,000 שקל?! הזוי לגמרי הכץ הזה, שיתפטר כבר מהתפקיד, לא פעם ראשונה שהליצן הזה מבלבל לנו את המוח עם הצעות חוק הזויות. פשוט חוצפה. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3891755,00.html
הודעה אחרונה מאת 2pac, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום אני השתחררתי מהצבא לא מזמן וקיבלתי תלוש לרישיון נהיגה אני גר בלוד ואני לא יודע איך למצוא את המורה שיכול ללמד אותי כי זה רק בית ספר אחד בכל עיר שזוכה באיזשהוא מכרז יכול ללמד אם התלוש הזה מישהוא מבין בזה אולי יודע להפנות אותי לגורמים שיכולים לעזור לי אני מודה לכולם מאוד...
הודעה אחרונה מאת orienter, -
מחירים יהיה אחרי אוטומוטור בהחלט רכב ספורט אמיתי שישפר את נוף המכוניות בארץ
הודעה אחרונה מאת galkris, -
הסתכלתי על הצילומים שלי היום וחשבתי לשתף כמה מהם איתכם - מכיוון שאני נפרד מהמכונית שלי בקרוב (חוזר לארה"ב). הצילומים הראשונים הם של הרכב במצב שבו קניתי אותו, לפני שנתיים, והאחרים הם תמונות עדכניות שכוללות את השדרוגים. בהמשך השבוע, המקסימה תקבל לוחיות רישוי צהובות כשרות למהדרין As you can probably tell, some things are added (like the Customized L.E.D. tail lights, all-around 3M High Gloss FX tintand Spoiler-original), Most everything else is original (added at the factory) - like the sports rims and tires, vertical skylight and chrome stripes along the roof. Interior is leather, Bucket seating, with a Full Technology package (other than Navigation) In add…
הודעה אחרונה מאת Liel17, -
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
לצערי ההורים שלי היו מעורבים בתאונת דרכים, הם בסדר וזה הכי חשוב. סדרה 7 נכנסה באוקטביה שלהם בכנף שמאל, התוצאה היא ששני הכנפיים הקדמיות, פגוש קדמי ומכסה מנוע הרוסים ברמה בינונית עד גבוהה. ראיתי את הרכב אבל לא ברור לי אם השלדה נפגעה וגם לא קיבלנו מידע מקצועי לגבי העניין. סוכן הביטוח מציע לנו סכום של 90% מהמחירון של הרכב או תיקון של הרכב (החלפה של כל חלקי הפח הפגועים וכו'). המחירון כרגע כ-22,000 ש"ח. האם ברגע שאני מחליט לקבל 90% מהמחירון אז הרכב שייך לחברת הביטוח, או שאני יכול למכור את הרכב לחלקים וגם לקבל פיצוי כספי מחברת הביטוח? תודה לעוזרים, זו תאונה ראשונה ומקווה שגם אחרונה. אין לנו נסיון בנושא.
הודעה אחרונה מאת SAY11, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
גולף 160 כ"ס ,או אודי A3 1.8 T האודי מודל 2009 בנתונים מ0 -100 היה 8 שניות. עכשיו ה2010 רשום שזה 7.7 האם יש שינוי בין שני המודילם? באוטו קאר הפתיחה מ0-100 היא 8.3 שניות . אז מה נכון?
הודעה אחרונה מאת roee, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
לגבי ביטוח מקיף: תהיתי.... לאיזה מכוניות "כדאי" במרכאות כן לעשות ביטוח מקיף? או אולי: מהו שווי הרכב שממנו והלאה כן כדאי לעשות מקיף?
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 3 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום , חברה שלי חנתה ליד אתר בניה והותז לה בטון על כל הרכב. (אם זה היה קורה עם הרכב שלי הייתי מתעלף על המקום) הקבלן (באופן מאד מפתיע ולא ישראלי) מכיר לה בנזק. איזה מכון הכי מומלץ בפתח תקוה להורדת הבטון ולחידוש מרקם הרכב? כמה עבודה כזו אמורה לעבוד ואיך היא מתבצעת? תודה על העזרה
הודעה אחרונה מאת 116_Veloce, -
חברים שלום, חשבתי לעצמי שאם אני כל כך מרוצה ואוהב את הרכב, מדוע להחליף עוד שנתיים, כפי שתכננתי; אולי עוד 5 שנים? ואז עלה הרעיון - לשמור על הרכב לתקופה ארוכה עוד יותר.. מה המשמעות המעשית של להחזיק רכב כמו שלי נניח עד שנת 2020 מבחינת בטיחות (תקפות כ"א למשל), תחזוקה מונעת ושיפורים (לא בהכרח הספק אלא סיליקון במקום גומי אם אפשר, חשמליה וכדומה)? האם זה ניתן לביצוע בתיקצוב סביר כל שנה? שאלה חצי תיאורתית בשלב זה, אבל בכל זאת - מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת נהג מתחיל, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
בוקר טוב כולם, כאמור ירדתי היום בבוקר לרכב והנה אני מוצא את איחוליי עיריית אשדוד לרגל חג השבועות ''250 שקלים חדשים תוך 90 יום'' , עכשיו לפני שאני הולך לעירייה ומבשר לה את איחוליי רציתי שתאמרו לי האם הדו''ח מוצדק, אני אתן לתמונות לדבר בעד עצמן.
הודעה אחרונה מאת מענדי, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
יש תגבור הגה שהוא אלקטרו הידראולי. ויש תגבור הגה שהוא חשמלי. מה יותר טוב ועדיף על השני?
הודעה אחרונה מאת talroze, -
חבר'ה, יום רביעי ירדתי לאילת, נכנסתי לאוטו והרגשתי ששכחתי משהו בבית. חשבתי, וחשבתי, והופה! וואלה שכחתי את הולנטיין שלי. אז עליתי הביתה ולקחתי אותו, מסתבר שהעובדה שהבאתי את הולנטיין הצילה לי הרבה מאוד כסף! כמות הדבורות (יצאתי מת''א) לאילת פשוט מדהימה! היו פעמים שעל צג המכשיר היה כתוב 2! (דבורה מאחורי ודבורה מלפני) אז חבר'ה, אם אתם נוסעים לאילת, אל תשכחו את הולנטיין(: ערב טוב לכולם.
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
- 11 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
השבוע ניגשתי לחנות אביזרים ומערכות לרכב שהתקינה לי את המערכת בסמארט וביקשתי ממנו התקנת לדים בסמארט. יומיים של עבודה זעירה ויסודית הניבו את התוצאות הבאות: *התאורה פה היא בלי התאורת לדים הראשית על התקרה (אחי הסתיר אותה בכוונה.), והלדים על הרצפה לא נראים לעיין, רק מזווית נמוכה מאוד. *אני מודה לכך שבכדור עם השעון מחוגים (הימני) הלד עם זווית לצד שמאל למטה, ביום ראשון זה יתוקן והלד יאיר לאמצע. *התמונה החמישית צולמה רק עם התאורה הפנימית, בלי שום תאורה חיצונית! אם זה מעניין מישהו יש לי תמונות מהפירוקים ותהליך העבודה. לצערי אין לי תמונות לפני, מה שאני כן יכול להגיד שפנים הרכב קיבל מראה יוקרתי במיוחד ומפואר, כנ'ל תוספת הלדים מעל המספר האחורי שהוס…
הודעה אחרונה מאת SmartCoupe, -
- 2 תגובות
- 976 צפיות
מישהו יכול להסביר לי על החוק הזה? אפשר נניח להחזיר אוטו שלא נוסע בכלל??
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט,
-
מי מחובר 64 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 341 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- ניקו פ.
- fatboy1340
- davemustaine87
- פאר האורה
- בנטלי
- shaymolcho
- Or05230
- גולדן191
- יבגניפ
- Moshe c
- שימי 85
- הרקוליטו
- Camaro 92
- amosbmw
- SurfHigh
- lanosforce
- Avia
- guy.a
- Yuvalino
- -UC-
- David32
- עדי-אל
- mcshmupi
- שביט
- parnuk
- ברווז
- om2
- Fluffy
- flytomars
- hans
- mottis
- yor2
- yahaga
- Amitbak
- יוני3227
- eladns
- yohai71
- matan_mil
- גור אדם
- ישה
- Tal7
- TheArcane
- Itzik-b
- SlowRide
- Michazzz
- nadavd4
- yoni162
- rolling_stony
- נעם101
- רכב פשוט ואמין
- Supertigre
- Night Driver
- M H
- ofralon
- טויוטה סופרה
- בנס
- לב טוב
- Gavrik
- Assafo2
- רפי לין
- לירון .ה.
- Albetx
- פינדר
- falou
