Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה בנושא תידלוק


ariel20059
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5510 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שאני מתדלק את האוטו תמיד אני מוסיף עוד כמה ליטרים של דלק אחרי שהמשאבה קופצת.

ביום שלישי ראה אותי המתדלק ואמר לי שזה לא טוב למצוף ולמשאבת דלק, ותמיד אחרי שהמשאבה קופצת להוסיף מקסימום חמש שקל ולהפסיק האם זה נכון יש משהו במה שהוא אומר?

תודה מראש:roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא מדויק. זה יכול לנוע בין 5 אגורות ל-20 שקל, תלוי במחיר הדלק באותו זמן, בטמפ' הסביבה בשעת התדלוק ובכמות האויר שנשארה במיכל שלך.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלעד לא הבנתי את התגובה שלך.

אני בד''כ באוטו שלי מוסיף אחרי שהמשאבה קופצת קרוב ל 50 ש''ח נוספים האם זה טוב או לא?

המתדלק טוען שלאחר שהמשאבה קופצת, ניתן להוסיף לכל היותר חמישה שקלים.

ואני שואל: לפי איזה מחיר לליטר? האם מדובר בזמנים שבהם הבנזין עלה 7 ש"ח או 4 ש"ח? ובכלל, ממתי מודדים את נפח הדלק לפי מחירו?

ומה אם יש לך אויר במיכל, ובדיוק שתי שניות לאחר שהתחלת לתדלק המשאבה קפצה בגללו? גם אז תוסיף רק חמישה שקלים ותסיים את התדלוק?

לגבי עניין טמפ' הסביבה: זה נכתב בהמשך לשרשור שהיה כאן לא מזמן, הדן בקשר שבין יעילות התדלוק לבין טמפ' הדלק. נסה לבצע חיפוש תחת הערך "לתדלק בעוספיא" :lol:

 

בשורה התחתונה, כל התיאוריה של המתדלק הזה נשמעת חובבנית, שלא לומר חאפרית.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכלל החשוב ביותר הוא- לא להקשיב לאף מילה שמתדלקים אומרים.

חוץ מ"שלום, להתראות, תודה, בבקשה, עצמי?, פול?"

כל מה שמעבר למלים הנ"ל- אין טעם

ואם כבר- בתחנת דלק לא מומלץ לקנות כלום חוץ מדלק

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שהמשאבה קופצת להוסיף מקסימום חמש שקל ולהפסיק

חס וחלילה.

לעולם אל תזרוק מטבעות לתוך מיכל הדלק !!

 

לא מטבע של חמישה שקלים, לא מטבעות של אגורות, אלו בסופו של דבר יסתמו לך את מיכל הדלק.

 

בטח שלא מטבעות שוקולד מזהב, הסוכר שבהם יגרום נזק למערכת ההזרקה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה חס וחלילה?

אם הוא יוסיף מטבע של 5 שקלים והמטבע יסתום את מערכת ההזרקה, הרי הוא יחסוך עד אלפי שקלים כתוצאה של אי בזבוז דלק.(העצה הכי טובה שתקבל ממני בחינם).

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכלל החשוב ביותר הוא- לא להקשיב לאף מילה שמתדלקים אומרים.

חוץ מ"שלום, להתראות, תודה, בבקשה, עצמי?, פול?"

כל מה שמעבר למלים הנ"ל- אין טעם

ואם כבר- בתחנת דלק לא מומלץ לקנות כלום חוץ מדלק

על בסיס מה אתה אומר את זה?

 

אני מתדלק,ואני אף פעם לא דחפתי לאף אחד לא שמנים,לא תוספים,ובטח שלא שום דבר מיותר...

 

אם כבר יצא לי להציל כמה מנועים :wink:.

 

למה לא לקנות כלום בתחנת דלק? בגלל העיקרון? אצלינו תוסף LM גולד-לייבל עולה ב1 ש"ח זול יותר מבכל מקום אחר...

אז לא לקנות בגלל העיקרון?

כי אתה לא רוצה להיות פראייר שקנה בתחנת דלק?

 

אני גם תמיד מודיע ללקוחות שעל מנוע חם מפלס השמן הוא לא מדוייק,וככל הנראה יראה זיוף של באיזור ה 0.5 ליטר ברכב הממוצע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי המיכל לא לגמרי מלא.

 

לרוב,אפשר להוסיף עוד כמה ליטרים.

 

למה למלא מלא לגמרי?

אם אתה רוצה למדוד את צריכת הדלק,או אם בא לך שיהיה לך טווח של בוא נניח עוד 80-100 ק"מ עד התדלוק הבא...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם האקדח תדלוק קופץ לפני שהמיכל מלא עד לטיפה האחרונה יש לזה סיבה ! אני בטוח שתחנות הדלק היו רוצות שזה כן ימלא עד הסוף, כנראה שזה עושה נזק ולכן היצרניות עשו זאת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אסור למלא את המיכל עד הסוף.

הסיבה לכך שאפשר "לדחוס" דלק אחרי תדלוק מיכל מלא נעוצה בכך שמהנדסי הרכב השאירו חלל התפשטות לאדי הדלק כמו גם מקום לדלק עצמו שמתפשט ביום חם. גזילה של המקום הזה מעלה את הלחץ במיכל הדלק. עד כמה זה מסוכן - אני לא יודע, מה שבטוח הוא שזה לא מומלץ.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשמכניסים את האקדח עד הסוף,הוא יקפוץ יותר מהר מאשר כששמים אותו בקצה.

בגלל זה,אי אפשר לקבוע ליטרים ניתן להכניס אחרי שהידית קופצת.

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אסור למלא את המיכל עד הסוף.

הסיבה לכך שאפשר "לדחוס" דלק אחרי תדלוק מיכל מלא נעוצה בכך שמהנדסי הרכב השאירו חלל התפשטות לאדי הדלק כמו גם מקום לדלק עצמו שמתפשט ביום חם. גזילה של המקום הזה מעלה את הלחץ במיכל הדלק. עד כמה זה מסוכן - אני לא יודע, מה שבטוח הוא שזה לא מומלץ.

 

איתמר.

 

+1!!

I was waiting for someone to touch upon this point. If you don't leave room for the gasoline to expand, the extra gasoline evaportates into the vapor collection system, thus increasing the gas emissions. Sure, it may not effect your pocket, so "Fuck it!" right? WRONG! vvvvvv

The evaporation unit's whole job is to take those fumes that lie above the gas itself and forward it to the engine for combustion. If raw gas enters the system, it may ruin your carbon canister, and once you have problems with that...it will take a while before you find out where the source it, and THAT will cost you in the long-run.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...