Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5880 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני חושב שאם מדובר במוצר איכותי, שמעניק תמורה טובה למחיר, מגובה בייבואן ששכר את היחצ"ן הנכון (אני מציע להם לבדוק אם זה של דלק מוטורס פנוי), אז כן, יש מצב, אפילו מצב טוב שהשוק יגיב בהתאם.

 

זהו, שזה לא מוצר איכותי. הסינים עדיין לא יפניים ואפילו לא קוראניים.

 

ולגבי המאזדה, כבר בימיה הראשונים בארץ היא נחשבה טובה לפחות כמו/ אם לא יותר ממיצובישי שהקדימה אותה. למרות שבעיני זו נבלה וזו טרפה.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
יותר נכון - תוצאות מצויינות, ואלמלא חוסר ב2 כריות ווילון הרובר הייתה זוכה ב5 כוכבים.

לא לשכוח שהMG 550 לא מבוססת ישירות על הR75 אלא על המחליפה של הR45.

 

חובת ההוכחה בנושא הזה עדיין עליהם.

הרובר 75 נבחנה במתכונת הקודמת של מבחני הריסוק של NCAP. המבחנים היום מחמירים יותר ולוקחים בחשבון פרמטרים נוספים מבעבר.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
זהו, שזה לא מוצר איכותי. הסינים עדיין לא יפניים ואפילו לא קוראניים.

.

 

ואת זה אתה יודע כי...?

נהגת ברכב? או לפחות ישבת בו? הרכב הזה, לפי מבחנים שכבר נערכו, אמור להיות הרבה יותר טוב ולא כמו הרכבים הסינים הישנים.

תפסיקו לשפוט בגלל מוצא, כל ההתחלות קשות ואם הרכב הזה יוכיח עצמו זה יהיה צעד גדול קדימה לכל המותגים הסינים.

פורסם

1. מה זו לכל הרוחות "בדיקת אב טיפוס" שמשרד התחבורה העביר את הרכב הזה והחליט שבטוח מספיק להעלותו על כבישי ארצנו?

2. עוד יבואן חמדן. הרי העלות - לפי הנחה שלי, לא מבוסס על כלום - צריכה להיות משמעותית נמוכה יותר. אבל לליסינג שלהם (פריים ליס?) הם ימכרו את זה בזיל הזול.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
הוא התכוון לגטס, והוא יודע ממקור ראשון (החניה שלו)

וסדרת ה-I זו אותה גברת בשינוי אדרת...

 

לגבי הסינים... זה בדיוק כמו קיה ודייהו... איכות, אמינות ומותג שינסה לנסוק מעלה אבל יימצא עצמו בתחתית הטבלה

 

 

לגבי הגטס אני מסכים,אבל לכל חברה יש דגם מסריח.

לגבי סדרת ה - I נחיה ונראה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

טיפש גמור מי שקונה את הרכב הזה... ועוד במחירים האלו, גם לא מגיע לו לחיות!

 

"אגב , המכוניות הסיניות נכשלו בכל מבחן של ה EURONCAP , אז מה הם עשו? המציאו מבחן שנקרא C-NCAP כלומר מבחן סיני , ובו הפלא ופלא הן עומדות בהתרסקויות של 60 קמ"ש.

 

אז לדחוף זבל סיני (בנתיים) ולתת לו תג מחיר גבוה על מנת שלא יחשב זבל , זה אולי רעיון נחמד אבל לא מציאותי , במיוחד בשוק הישראלי שבו הצרכן מחפש לפני הכל אמינות ,סחירות וצריכת דלק טובה (בטיחות ,עיצוב ומחיר זה דבר שולי).

 

תחפשו ב-YOUTUBE סרטונים תחת הכותרת:

chinese crash test MG

אבל אל תסתכלו על סרטונים מטעם C_NCAP אלא מטעם EURONCAP ( המבחנים הארופאיים המקוריים והאמינים)"

 

דוגמא:

 

 

ראו הוזהרתם!!!!

פורסם

C NCAP הוא לא "המצאה" של הסינים כדי לזכות את המכוניות שלהם בתוספת כוכבים (ולראיה מכוניות שהם בחנו גם זכו ב3 ו4 כוכבים "בלבד"), אלא מכון ריסוק כמו יתר המכונים.

 

היות וגם הC NCAP וגם הNHTSA בחנו במתכונת דומה (55 קמ"ש מול קיר בהתנגשות מלאה, במקום 64 קמ"ש ושטח התנגשות של 40%).

Insane things comes from insanely people.

פורסם

ראיתי אחת כזאת לבנה בלובנסקי ב"ב, נראת לא רע בכלל.

אבל צריך ליסוע עליה כדי לראות.

 

אבל הבטיחות, אם היא באמת כמו כל שאר הסיניות, צריך לאסור קניה שלה.

פורסם

http://www.youtube.com/watch?v=Mbe5ILICT4M דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

לא יאומן איך פגיעה חזיתית במהירות לא מאוד גבוהה עיקמה ושברה את כל התחתית של האוטו... כאילו עשו אותו מנייר.

 

http://www.youtube.com/watch?v=tdbbkov7QDc דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

ככה זה צריך להיראות... החלק הקדמי קורס כמו שצריך, ותא הנוסעים נשאר כמעט ללא פגע.

ויפה לראות את כריות הוילון מכל הצדדים.

 

פעם ראשונה שזה קורה לי אבל זה אשכרה מכעיס אותי שמביאים את הסיני הזה לארץ, זה באמת באמת מכעיס אותי.

ובגלל שהמחיר גבוה אנשים יקנו ויחשבו שזה משהו איכותי... אני באופן אישי לא נכנס לרכב כזה בחיים.

Auto Emoción

פורסם

יאללה למה לא, בואו נמשיך להראות סרטונים של מכוניות סיניות אחרות שמתפרקות בתאונה ולא ברכב המוזכר בכתבה.

תראו לדוגמא מה קרה לרובר הזאת במבחן ריסוק! אוי ואבוי למי שקונה מכוניות בריטיות כיום! סכנת מוות ממש.

http://www.youtube.com/watch?v=YVaYwbU8xzk דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Insane things comes from insanely people.

פורסם

אין לי מושג למה חלק מהמגיבים פה מצרפים לינקים לריסוקים של מכוניות סיניות באשר הן.

הדיון הוא על ה- MG550 של SAIC ספציפית שאמורה להציע בטיחות סבירה ביותר עקב היותה מבוססת על רכב מערבי מודרני יחסית.

הנה סרטונים של הרכב המדובר מתרסק:

 

http://www.youtube.com/watch?v=T5yS3ohhWRQ&feature=related דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

 

אני לא יודע סינית ואין לי מושג איך הבובות שרדו את התאונה, אבל לפי זה נראה אחרת לגמרי מריסוקי הזוועה של חלק מהסיניות מלפני שנתיים שלוש.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

קספר המבחן ריסוק שהבאת באמת נראה טוב, אבל אני מודאג ממשהו אחר. יש לא מעט מקרים שבמוצרים סיניים אתה קונה חתול בשק. אתה רואה את זה בסיפורים על מזון וצעצועים. הם מנסים לחסוך בכסף בכל דרך אפשרית.

אני חושב שיש אפשרות שהרכב הנבחן והרכבים שנמכרים בפועל הם לא בדיוק אותו הדבר. אם הייתי רואה מבחן של יורואנקאפ - שהם קונים רכב דרך יבואן - לא הייתי מודאג.

vw-golf כתב:

זו פאקינג מדינה דמוקרטית, זה לא שהוא הרים יד על מישהו, אז חלאס, סתמו פיות!!
פורסם

תפסיקו לשפוט בגלל מוצא, כל ההתחלות קשות ואם הרכב הזה יוכיח עצמו זה יהיה צעד גדול קדימה לכל המותגים הסינים.

 

צודק אבל לא רוצה להיות זה שיהמר. קודם שיוכיח את עצמו ואח"כ אשקול קנייה שלו (וזה נכון גם אם מחר ג'נרל אלקטריק יתחילו לייצר מכוניות. קודם שיוכיחוו את עצמם).

 

1.

2. עוד יבואן חמדן. הרי העלות - לפי הנחה שלי, לא מבוסס על כלום - צריכה להיות משמעותית נמוכה יותר. אבל לליסינג שלהם (פריים ליס?) הם ימכרו את זה בזיל הזול.

 

 

ההנחה שלך שגויה. רכב הוא לא מוצר עתיר עבודת כפיים אלא עתיר טכנולוגיה ורוב מחירו הוא עלות פיתוח ומיכון. במצב כזה לסינים אין יתרון גדול על המערב וההבדלים לשני רכבים זהים לא יהיו בפערים של עשרות אחוזים אלא בפערים של אחוזים בודדים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.


×
×
  • תוכן חדש...