אני בן 18 ויש לי 10 נקודות 4נקודות על זה שחתחתי כיכר ו6 על זה שהיתי בנתיב לפניה שמאלה והמשכתי ישר עכשיו מה זה אומר לגבי ההמשך עם נגיד יתפסו אותי עוד פעם ויתנו נגיד עוד 4 נקודות זה שלילה? מה עושים לי?
תשובת המערכת:
נועלים לך את השרשור מהסיבות הבאות:
אינך משתמש בסימני פיסוק.
יש לך שגיאות כתיב רבות. אנא השתמש בבודק האיות של WORD. בנוסף: עְם=WITH.
יש כבר שרשור דביק ייעודי לכל הנושא של נהג חדש, ואין צורך לפתוח שרשור נוסף באותו נושא.
אתה כותב כותרת לא עניינית, וכדי להוסיף חטא על פשע, גם כותב "עזרה|", כאילו שאם לא היית כותב את זה, לא היה ברור שאתה זקוק לעזרה. ובכלל, מה זה הסימן הזה: "|"?