Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5855 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא נראה לי מתאים כל כך לאוטו הזה, לדעתי באמת צריך ליצור ניגודיות מסויימת ולקחת ג'נטים בצבע אחר~

או לעשות איזה פס כזה של צבע, לא יודע מה, זה נראה צבע ריק מדי.

אני בסדר עם קיה סטוניק 1400 רמת גימור LX אוטומטית.

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שומאכר - זו גירסת טורבו דיזל מנוע 2 ליטר, והמשקל המדוייק הוא - 1810 קילוגרם. המקורות שלי לא יכולים להיות לא אמינים, כי זה מה שרשום בספר הרכב, זה מה שרשום במדבקה המקורית של הרכב על הדלת, וזה מה שאוטודאטה אומר. מספיק לא? :lol:

 

בנוגע לעצות של הניגודיות, אתם צודקים. אני פשוט עובד עם מה שיש, והרי הכיף הכי גדול זה להוסיף כל פעם משהו לרכב, ואני לא רוצה לעבור את גבול הטעם הטוב. עכשיו יש לי לעשות פנסים, לצבוע קאליפרים (אולי שבת הבאה) לעשות ליפ יפה בג'אנטים או אולי אפילו להחליף אותם בהמשך...

 

כמו שאומרים, על טעם ועל ריח אין מה להתווכח. אני אישית אהבתי, ככה בדיוק דמיינתי אותה לפני שהתחלתי עם הכל.. וזה יצא מעולה לטעמי. ומישהו כאן שאל אם היא מושחת מבטים, אז ביומים שיצא לי לנהוג עליה ככה, היא בהחלט מסובבת ראשים.

אנשים לא רגילים לראות צבע כזה, ועוד שכל הרכב פשוט שחור :lol:. עוצרים ברמזורים ושואלים איפה עשיתי ואיך וכו'.. נחמד.

 

אני חושב שעם קצת אדום בקאליפרים ובג'אנטים (אולי עם ג'אנטים אחרים) וגריל ללא סמל, יראה פצץ :)

VW Passat V6 2.8 L 4Motion

פורסם

זה נראה נהדר על רכבי אספנות, במיוחד על כאלה אמריקאיים משנות ה-40 וה-50.

 

באופן כללי, אחרי קצת שבירת צבע עם צביעת קאליפרים ועוד טיפה גוון על הג'אנט, הרכב הזה ייראה קרבי ומדהים.

 

כמובן אי אפשר בלי לבאס קצת - אתה הולך לקבל המון תשומת לב שלילית מקנאים וסתם חולירות, תתכונן להשחתה של הרכב.

פורסם

ההבדל שהפורשה היא מדבקה.. וצביעה נחשבת ליותר איכותית.

למרות שלמדבקה יש את היתרונות שלה.

S2000

פורסם

נראה נחמד...

אכן לא מתאים לכל רכב

זה למשל נראה יפה: BMW-M5-Matte-Black-0.jpg

 

 

אגב, עכשיו כדי לשמור על הרכב ממכות חניה, אני מציע לך להשתמש בזה: Hyundai_Accent.jpg

 

מי שמכיר במושב בצרה יש יונדאי אקסנט בצבע אפור כהה מט, נראת זולה מאוד (כוונה לעבודה), אנסה לצלם בהזדמנות.

פורסם
שומאכר - זו גירסת טורבו דיזל מנוע 2 ליטר, והמשקל המדוייק הוא - 1810 קילוגרם. המקורות שלי לא יכולים להיות לא אמינים, כי זה מה שרשום בספר הרכב, זה מה שרשום במדבקה המקורית של הרכב על הדלת, וזה מה שאוטודאטה אומר. מספיק לא? :lol:

 

אפילו לטורבו דיזל זה נשמע המון! :shock: לדוגמא במוו 550 החדשות שוקלות 1810 קילו, ה-730 כ-10 קילו יותר. S6 שוקלת יותר במאה קילו בלבד!

נשמע לי הזוי... האוטו זז בכלל? :roll: (ולא בא בקטע להתנגח חלילה או "לרדת" על רכבך, ממש לא!).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
שומאכר - זו גירסת טורבו דיזל מנוע 2 ליטר, והמשקל המדוייק הוא - 1810 קילוגרם.

 

 

אתה כנראה מתכוון למשקל כללי מורשה.

משקל עצמי של הרכב הוא 1245 ק"ג (שגם זה ממש לא מעט לרכב בסגמנט הזה ובשנתון הזה).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
משקל עצמי של הרכב הוא 1245 ק"ג (שגם זה ממש לא מעט לרכב בסגמנט הזה ובשנתון הזה).

אז אני לא הוזה! תודה רבה :-P

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
יש רכבים שזה מתאים להם - רכבי ספורט כגון הפורשה. לדעתי חבל מאוד להפוך את עניין הצבע הזה למשהו נפוץ שיש על הרבה רכבים רגילים.

 

מי קבע שזה אמור להיות צבע למכוניות אקזוטיות, למה הסיאט לאון עם הפרויקט ''המטורף'' היא מכונית אקזוטית, אבל בכל זאת זה מחמיא לה בצורה לא נורמלית, וזה יצא יפה מאוד על האסטרה, לא כל אחד יכול לקנות רכבים ב500 או 600 אלף שקל, אז משקיעים כמה אלפים ברכבים פשוטים יותר ומקבלים הנאה עצמית וחיים ארוכים יותר, למה לא, שיהיה לבריאות.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

יצא יפה לדעתי.

הפנסים האחוריים מחייבים החלפה, וגם פנסי האיתות בצדדים.

אני גם הייתי מכהה את החלונות האחוריים, אבל באופן עדין.

סיומת אגזוז אכן דורשת החלפה, אני אישית הייתי שם גם סיומת

שפחות בולטת החוצה.

תתחדש, זה מיוחד, והכי חשוב שאתה אוהב את זה.

פורסם

נראה יפה בעיני, ממש צבע Poko אורגינל :wink:

תתחדש ותהנה.

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

אני ממש אהבתי,בתוספת עם הגריל והפנסים זה יראה ממש יפה,רק כמו שעוד כמה אמרו פה,גם אני חושב שצריך איזה ניגוד כדי שלא יהיה לך סתם רכב שחור.

אני מתכוון פשוט שהניגוד יבליט את השחור יותר.

 

והכי חשוב תתחדש!.

פורסם

מחמיא מאוד לרכב. אהבתי! בהחלט מראה ייחודי וקרבי יותר. מה גם מעולם לא יצא לי לראות שחורה כזאת.

Twincharger Stratified Injection


×
×
  • תוכן חדש...