היי, אני חדש פה... ומאז שאני קטן אני רוצה ללמוד על רכבים. כבר זמן רב אני מנסה ללמוד, בנתיים... לא יוצא לי כל כך. אני למדתי רק שמות של חלקים במבנה הרכב עצמו. ועוד כמה דברים שקשורים למנוע וסיפוק כוחות סוס. הייתי שמח אם הייתם יכולים להגיד לי איך אני אוכל ללמוד על הרכב, המבנה, סיפוק הכוח ועוד. אני לא רוצה להיות מכונאי אבל אני רוצה להכיר את הרכבים. (אני מודע לכך שלכל רכב יש חלקים שונים ומבנה שונה)