Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5846 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחה"צ טובים לכולם.

ביצעתי חיפוש על הנושא הנ"ל אך לא קיבלתי תשובה חד משמעית ולכן השרשור החדש.

 

בני הצעיר כבר בן שנה ושוקל מעל 9ק"ג. לאחרונה, העברנו אותו ממושב ה'סל-קל', למושב בטיחות לתינוק הממוקם במושב האחורי של הרכב. הבעיה היא שהזאטוט מתמרד ומשתולל וקשה לשלוט עליו כל עוד הוא יושב מאחור.

שאלתי היא: האם אפשר להעביר את מושב התינוק למושב הקדמי?

אם כן, באיזה כוון?

כמובן שביטלנו את פעולת כרית האויר הקדמית (של הנוסע).

 

ההמלצה אומרת להושיב מאחור, אין כאן וויכוח.

ברם, אשתי נאלצת להסתובב לאחור במהלך הנסיעה וזה לא ממש לעניין.

 

תודה מראש,

ירון.

פורסם

אפשר - כן.

בטיחותית - לא מומלץ. בתאונה עדיף שהתינוק יהיה מאחור. להושיב את הילד מלפנים, זה להתפשר על בטיחותו.

 

כן מומלץ - ייעוץ להורים.

הורה צריך להיות מסוגל לרסן את הילד שלו, גם אם הוא במושב האחורי, וילד אמור להית מסוגל לשבת שם בשקט. אם לא, חשב, חשוב, חשוב, להבין למה. אחרת, החיים שלכם הולכים להיות מאוד קשים בעתיד. זה לא חשוב אם התנהגות הילד נובעת ממבנה אישיות, מבעיות של תפיסה חושית או כל דבר אחר. אם בגיל הזה אתם לא משתלטים עליו, ההמשך יהיה בכי גדול.

קחו את עצמכם בידיים, זה בנפשכם ובנפשו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אצלי כל השלשה היו מגיל אפס במושב האחורי, אין פשרות על בטיחות.

זו גם ההמלצה של כל איגוד בטיחות שאני מכיר לפחות.

בוכה, מתמודדים. עדיף בוכה וחי מאשר האופציה השניה.

לעניין, אם להעביר למושב הקדמי עדיף נגד כוון הנסיעה, יש כסאות שמותאמים לזה אבל זה ממש ממש לא מומלץ.

פורסם
"אחרי שהילד ייבכה פעם פעמיים שלוש ולא תגיבו בסוף הוא יבין שלא נותנים לו במה" [סופר נני] 8)

 

זה לא מענייני הפורום, אבל זה לא נכון לגיל שנה.

זה כן נכון שגם בגיל שנה, זה מאוד מסוכן שהנהג יתעסק עם תינוק בוכה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

רק יש לקחת בחשבון שהושבת זעטוט במושב הקידמי מחייבת ביטול כרית האויר!!

על כן, חובה על פותח השרשור לוודא אפשרות ניתוק שכזו, אחרת הדבר הופך מסוכן כפליים.

פורסם
רק יש לקחת בחשבון שהושבת זעטוט במושב הקידמי מחייבת ביטול כרית האויר!!

על כן, חובה על פותח השרשור לוודא אפשרות ניתוק שכזו, אחרת הדבר הופך מסוכן כפליים.

 

כמובן שביטלנו את פעולת כרית האויר הקדמית (של הנוסע).

 

שים לב שפותח הדיון כבר ביטל את פעולת כרית האויר

פורסם

הדבר הכי מסוכן, הרבה יותר מאיפה הילד יושב, הוא נהג/ת שמסתכל על הילד במקום על הכביש. אם הושבה במושב הקדמי יוצרת תחושה אצל הנהג שכעת באפשרותו להסתכל על הילד, עדיף שיישאר מאחור, כי אסור להסתכל על הילד. (נקודה!)

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

חוקית ומעשית אין בעיה. צאו שניה מהבועה, ותחשבו על מגוון גדול של כלי רכב שאין בהם מושב אחורי. עם או נגד כיוון הנסיעה - לפי המשקל והגיל, לא קשור למיקום ברכב.

 

אסף.

×
×
  • תוכן חדש...