Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5836 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המדובר בג'יפ סופה סגור, עם לוחית רישוי קצרה.

כתוצאה משינויים במידת הצמיגים וכו'

לוחית הרישוי לא יכולה להישאר במקומה.

מדובר בג'יפ סופה

כרגע ממוקמת מתחת לפנס השמאלי, על הבודי, מעל הפגוש.

 

מהן התקנות למיקום לוחית רישוי?

האם מותר לי להזיז אותה לצד ימין?

האם יש גובה מסויים?

 

ברור לי שצריך לדאוג לתאורה (זה קל)

אבל האם מותר לי לשנות את מיקומה לצד הימני (כרגע בשמאלי) ולהתקינה טיפה מעל הפגוש?

 

יש תקנה כלשהי בנושא שמגדירה את הנושא? (לא מצאתי)

 

אשמח למעט עזרה- לא בא לי להרגיז שוטרים או טסטרים.

 

תודה!!

פורסם

מצרף תמונה, לא מהרכב שלי.

אבל הפגוש והמתקן זהים.

 

attachment.php?attachmentid=10323&d=1212514151

 

הכוונה היא למקם את המספר בצד ימין של הפגוש, בסמוך לציר מצידו הפנימי.

 

כמובן שתותקן נורה.

 

המספר הנו הדגם האמריקאי. (המלבני הקצר יותר)

 

אם מישהו מכיר את התקנות בנושא ויכול לומר בוודאות שזה תקין או לא תקין- יעזור לי מאוד.

 

תודה!!

×
×
  • תוכן חדש...