Jump to content

alex_f

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של alex_f

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכל צרכני הסולר בירושליים וסביבתה, לאחרונה רכשתי ברלינגו (מנוע 1.6 דיזל 2008). היות ומחירי הסולר אינם אחידים וחלק מתחנות התידלוק מוהלות את הסולר ! אשמח לקבל מיידע על תחנות דלק אמינות עם מחירים סבירים בירושליים וסביבתה. בנוסף אשמח לדעת האם מישהו מתדלק בתחנת דלק "דיזל ליין" באזור התעשיה בתלפיות (בירושליים), מחיר הסולר שם נמוך (פחות מ 6 שח" לליטר). תדלקתי שם מס' פעמים ולא הרגשתי משהוא חריג בהתנהלות הרכב ... למרות זאת אהיה יותר רגוע אם אדע שמישהוא מתדלק שם באופן קבוע לאורך יותר משנה ולא היו לו בעיות חריגות כתוצאה מתידלוק "בדיזל ליין" ... תודה מראש על שיתוף הפעולה. אלכס.
×
×
  • תוכן חדש...