Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5841 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבור לו ביצה על גג הרכב,יחד עם פתק מהוועד כאן לא חניה.

פורסם

:lol: הרגת אותי.

"שבור לו ביצה" - ביצה של מי אתה מתכוון? שלה? או של בעל הרכב?

 

בסופו של דבר, לדעתי תשלבו כמה מהרעיונות שהוצגו כאן, כגון מדבקה שלא יורדת, התלוננות לעירייה מספר פעמים ועד הנחת הזבל על הרכב החוסם.

 

אה! ובחייאת תשברו לו ביצה על הרכב. :wink:

פורסם

אני מתאר לעצמי שהחנייה ליד הפחים אינה חוקית, אי לכך ובהתאם לזאת, צרו קשר עם הקבלן של הפקחי עירייה, דווחו לו על המטרד הלא פוסק הזה, תראי שאחרי כמה עשרות דוחות שיתחילו לקבל שם, העניינים יתחילו לזוז, אצלנו בשכונה היה מקרה דומה, אנשים חנו על מדרכות ועל הכביש בכניסה לחנייה, כתוצאה מכך, המעבר לתוך החנייה היה צר מאוד, ואף קרו מספר תאונות קלות, תנסו קודם חוקי ואם לא הולך, ת'פדל.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

ניסית לבדוק בעיריה אפשרות לשים בטונדות/עמודים/דוקרנים על המדרכה לפני הפחים?

אלו האפשרויות הכי הגיוניות שעולות לי לראש.

 

לי יש בעיה שחונים לי לפני הכניסה לחניה. אמנם לא חוסמים את הכניסה, אבל מסתירים את הכביש למי שיוצא ונכנס מהחניה. בקשות, צעקות, צרחות וכו' לא ממש עזר. מה גם, שאם את אומרת למישהו מהבניין, אז מהבניין ליד לא שמעו. בכל אופן, לאחר פניה לעירייה, הבנו שאין אפשרות לעשות כלום. (העירייה לא רוצים לשים עמודים, כדי וזה ציטוט:"לא לכער את העיר". מכונית חונה על המדרכה, זה בסדר. זה גם ממש לא הורס את המדרכה...)

מאז, אני מתפעל את המשטרה בכל פעם שיש רכב שחונה שם. אני אומר שהם חוסמים לי את החנייה. אמנם לוקח להם הרבה זמן להגיע, אבל אני מאושר שהדוחות שמתקבלים שם הם בגובה 500 ש"ח...

פורסם

+1 לגבי להשאיר להם את הזבל על הרכב,

ואם בשקית של הזבל מתווסף מיץ הידוע בכינויו "המיץ של הזבל" אז הייתי מטפטף ממנו על ידית הדלת של הנהג,

זה באמת יעצבן אןתו כשהוא יבוא לפתוח את הדלת בבוקר.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

ואם כבר ענייני זבל, אני מתעלק עם סיפור קצר.

איזה בוקר אני יורד לרכב, ושני מטר קדימה עוצרת נהגת.

ללא כל בושה, היא פותחת את הדלת, וזורקת על המדרכה

שקית של זבל, סוגרת את הדלת ונוסעת.

לא התעצלתי, לקחתי את השקית, נכנסתי לרכב והתקדמתי אחריה.

ומה אני רואה? החוצפנית עוצרת במכולת בקצה הרחוב(ויש פח גדול ממש ליד).

חיכיתי שתיכנס לחנות, ופשוט הנחתי את השקית על השמשה הקדמית שלה.

בגלל שמיהרתי, לא חיכיתי לראות את תגובתה, אבל אני מניח שזה היה

מאוד מעניין לראות איך קפצה לה השקית חזרה לרכב... :-)

פורסם

לדעתי הפתרון הפשוט ביותר הוא לדבר עם העירייה ולדווח על המצב הקיים.

הפתרון שניתן להציע מבחינתם כמו שקודמי כתבו כבר עמודי בטוח, מחסומים שימנעו מהנהגים הנ"ל לחנות בצורה שתפריע לאזרחים להגיע אל פחי האשפה.

פתרון נוסף הצבת תמרור האוסר עצירה/חניה ב-29 וכו', ואז לאכוף מספר פעמים ומאותו רגע אף אחד לא יחנה.

 

מה עם האפשרות של הצבת הפחים במקום אחר ברחוב?

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
ואם כבר ענייני זבל, אני מתעלק עם סיפור קצר.

איזה בוקר אני יורד לרכב, ושני מטר קדימה עוצרת נהגת.

ללא כל בושה, היא פותחת את הדלת, וזורקת על המדרכה

שקית של זבל, סוגרת את הדלת ונוסעת.

לא התעצלתי, לקחתי את השקית, נכנסתי לרכב והתקדמתי אחריה.

ומה אני רואה? החוצפנית עוצרת במכולת בקצה הרחוב(ויש פח גדול ממש ליד).

חיכיתי שתיכנס לחנות, ופשוט הנחתי את השקית על השמשה הקדמית שלה.

בגלל שמיהרתי, לא חיכיתי לראות את תגובתה, אבל אני מניח שזה היה

מאוד מעניין לראות איך קפצה לה השקית חזרה לרכב... :-)

 

חח גדולל :lol:

חבל שלא צילמת את זה

×
×
  • תוכן חדש...