Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5841 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מול הבניין שלנו עומדים שלושה פחים, שמשמשים חצי מהרחוב. בגלל בעיות חנייה ברחוב (שנובעות בעיקר מאנשים שחייבים לחנות ליד הבית ולא מוכנים ללכת עוד כמה מטרים לחניון הענק שמאחורה), אנשים באופן קבוע חונים ליד הפחים וחוסמים אותם.

הרחוב הוא רחוב צר, וכדי שלא ייכנסו להם במראה הם חייבים להצמד לגמרי לפחים, מה שאומר שאין אפשרות להשתמש בפחים בכלל.

אם זה היה כל פעם רק לכמה דקות, מילא. אבל יש אנשים שמשאירים את הרכבים שלהם לימים שלמים, וגם לסופשים שלמים...

 

מה אפשר לעשות איתם?

ניסינו לתלות שלטים על הפחים, אבל העירייה מורידה לנו אותם - אסור לתלות מודעות על הפחים.

משאית הזבל שמגיעה כל בוקר מרימה להם את המגבים, אבל זה לא מזיז להם הרבה.

אנשים טובים שנמאס להם התחילו לתלות לרכבים האלה את שקיות הזבל על המראות. זה הפתרון שהכי מצא חן בעיניי עד עכשיו - לא מזיק, אבל מעצבן ומעביר את הפואנטה.

אני מנסה להסביר לכל מי שאני תופסת ברגע החנייה, ומבקשת שיחנו במקום אחר. מי שאומר שאין מקום אני מפנה אותו לחניון שמאחור. זה לא עוזר.

שכללתי את הבקשה, ועכשיו אני מסבירה שלטובתם כדאי שיזיזו את הרכב, כי יש אנשים ברחוב שגורמים נזקים למכוניות שחונות שם, כי לגמרי כבר נמאס לנו מזה. זה עוד לפעמים עובד.

 

יש משהו שאפשר לעשות?

כרגע פחות אכפת לי חוקי או לא חוקי, העיקר שיהיה יעיל ומהיר. לגמרי נמאס לי מהעניין.

היה לי רעיון להוריד להם את הגומי של המגבים, אבל זה נראה לי קצת אכזרי.

בעלי רוצה לקנות ספריי לשיער ולרסס להם את האוטו.

לפני שאנחנו מתחילים להיות יצירתיים, יש משהו אחר שאפשר לעשות?

פורסם

1.תדפיסי בחנויות לשלטים מדבקות שיורדות רק עם מים חמים,

ותדביקי להם על המספרי רישוי :twisted:

 

2.תדפיסי בבתי דפוס שלטים ענקיים מנייר נדבק עם הכיתוב

"אין חנייה - רכב חונה ייגרר ולא יוחזר" ותדביקי על המדרכה :wink:

 

3.תרססי עם ספריי לשיער שיוצא עם מים,על החלונות של הרכבים

"יא עצלן/ית נכבד/ת,יש חנייה בהמשך הרחוב - תעיף/י ת'גרוטאה שלך" :-D

 

:-) ^ הרעיונות הכי יצירתיים שלי ^ :-)

:twisted:
פורסם

הפחים דווקא לא מפריעים לחנייה, ואיפה שלא יתקעו אותם תמיד יהיו עצלנים שהפח ממש ליד הבית שלהם.

 

המדבקות שעל המדרכה - אף אחד לא ייגרר בסוף, אז מה עשינו? אנשים יעלו על זה (הם חוזרים על עצמם, האנשים שחונים שם).

 

בינתיים אני רואה שיש הסכמה על הספריי לשיער, נראה לי יותר הגיוני פשוט לצייר שם משהו (פרצוף זועף), ייקח פחות זמן ואוכל להעלם מהשטח.

 

לרוקן את השקים - בסופשים עמוסים במיוחד הרכבים הופכים לערימת שקיות זבל...

פורסם

פיתרון יעיל - מדבקה שלא יורדת על השמשה.

 

פיתרון לא מוסרי במיוחד, אבל זה כנראה מה שאני הייתי עושה - כל פעם שאני יורד עם הזבל והרכב חוסם את הפח, פשוט לשים את הזבל על האוטו וזהו.

Auto Emoción

פורסם

לקחת ספרי צבע לבן, לעשות על המדרכה סימן של אדום ולבן.

על הכביש לעשות את הסימון שאסור להחנות.

ברגע שהם מנחים את הרכב, להתקשר לפקחים הם יבואו יראו שיש אדום לבן ויתנו להם דוח.

קובי

פורסם

בירושלים במקומות בעייתים העירייה שמה עמודים מסביב לפח כך שלא ניתן לחנות.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

קודם כל הייתי מנסה להציק לעיריה שיסמנו שם אדום לבן , או יחסמו את החניה .

אם זה יצליח שלט קטן זהירות פקחים ימנע גם מהחרות לחנות שם .

 

לא הצליח ? אני לא יודע אם זו המלצה טובה אבל אולי לשים את הזבל מול הדלת של החרא שחונה שם.

 

מעניין אותי לראות תמונה של המקום , איך אפשר לחסום לגמרי פח .

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

אשתדל לצלם את המקום מחר.

ממש קשה לי להאמין שהרשויות יעשו משהו...

(עוד יותר קשה היה לי להאמין שאנשים יעזו לענות לי בחוצפה כשאני מגיעה ומבקשת יפה שיחנו במקום אחר)

×
×
  • תוכן חדש...