Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[חדשות רכב] – בשעה טובה, הושק מותג אבארת' בישראל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 5069 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

המקרה ידוע מראש תראו כמה 500 רגילות אתם רואים ביחס על הכביש כך גם המקרה של עקרבית

חבל פיאט יכלו לשפר את תדמיתם בארץ אם אם קצת היו שוטפים לאנשים את עיניים במכוניות היפות ההללו.

סתם לדוגמא אחי לא קונה עכשיו EVO - כי האיביזה\פולו\פאביה תשמור על ערך שלה טוב יותר.

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 117
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

עכשיו תוסיף 83% מס קניה ועוד 16% מע"מ ועוד שירות\הובלה\שירות ובלה בלה בלה...

.

 

מס קנייה מוסיפים על המחיר לצרכן (retail) בחו"ל או על מחיר הקנייה של היבואן?

שירות?

שירות גם נותנים בחו"ל.

גם את סעיף "העוד שירות" נותנים בחו"ל...

ויש בחו"ל לא פחות בלה-בלה-בלה מבארץ.

__________________________________________________________________________

 

הדרך הנכונה לבדוק יחסיות מחירים היא ע"י השוואה יחסית למחיר מכוניות אחרות.

 

מחיר ה-Esssesssessee (או איך שלא כותבים את זה) בבריטניה (הקרויה "אי-המטמון" בידי יצרניות הרכב, בשל התמחור הגבוה בה, שמביא בריטים רבים לסוע ליבשת לקנות שם רכבים) £16,100

 

מחירה של מאזדה 3, לדוגמא, £14,500

 

ההפרש - 10%



וזה מול הגירסה הבכירה, שעוד לא תומחרה בארץ

 

מחיר האבארט היותר מאובזרת, אבל לא אסססאסאאססס (או איך שלא כותבים את זה) בארץ: 185K ש"ח


מחיר מאזדה של בארץ: 127K ש"ח

 

ההפרש - 31%


וזה לא מול האסססאסססה (או איך שלא כותבים את זה)



אז תגיד: "צ'מע, אזדה 3 בארץ היא מכונית סופר פופלארית, לכן מתומחרת מאוד נמוך, כמו כל ה-1.6 ליסינג, ושיש כאן עיוות, ושאי אפשר להשוות (למרות שההשוואה כאן היא בגירסה הכי בכירה בבריטניה לעומת הרגילה בארץ).

פסדר!

 

בוא נשווה לשירוקו.

 

בבריטניה, שירוקו 1.4: £18,500

 

 

 

אל תספר לנו על מיסים.

לא נולדנו אתמול ולא חונכנו באולמות תצוגה. חונכנו בפקולטה למנהל עסקים, ושם לימדו אותנו היצע וביקוש. החשיבה מאחורי האבארט פשוטה: "אנחנו מתחרים במיני וצריכים לחתוך מתחתיה." צריך רק להיות מספיק מגניבים, ומספיק יותר זולים, כדי למכור מספיק מכוניות לשיפרו התדמית, למי שהפרשי הכסף זו לא בעיה עבורו.

 

זה בסדר, זה הוגן, וזכותו של כל אחד למכור את מה שהוא מוכר במחיר שמתאים לו ולמטרותיו. לגיטמי.

אני אכתוב שוב: ל ג י ט י מ י.

 

אני אמר יותר מזה: בסופו של דבר זה מאוד מבורך שיבואן כמו פיאט עושה צעד שיווקי, צבעוני ונועז שכזה. זה רק לטובה, ואם זה משתלם לו רק בשילוב של המיתוג-תמחור הזה, זה עדיין יופי, ואני חושב שצריך לברך גם כך, וגם מאחל בהצלחה, מכל הלב.

 

אבל...

אבל!

 

אל תמכור לנו שזה תמחור טוב לרכב, כלכלית.

כלכלית, הרכב מתומחר מאוד גבוה.

 

זהו.

 

נ.ב.

סתם תובנה בקטנה, כדי שהאבא שקונה לקטנה שלו מיני ייקנה במקומה אבארט, זה לא תמיד יספיק שהיא נורא תרצה את המכונית המגניבה הזו. אתם גם תצטרכו לתת לאבא את אותו היחס שהוא מקבל מקמור. זה מה שאלפא אף פעם לא למדו לעשות (מכיר את הצרחות של מ' ברגע שעוברים 3K סל"ד?). הקהל שלכם זה לא ההארד קור שמדריל בפורום, זה קוני התכשיטים שלא דופקים חשבון.

אני חושב.

 

אבל מה אני מבין...

ההפרש - 12%-


כלומר, השירוקו יקרה יותר מהאססססההאסהה בשיעור הזה



בארץ, שירוקו 1.4: 185K ש"ח (הגירסה היקרה, עם DSG)

 

מחיר זהה ל-500 אבארט מאובזרת (לא אסססאססהאהסס)


uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם חושב שהרכב מתומחר גבוה, אבל זה לא מפתיע סמלת תמיד תימכרו את הרכבים שלהם במחיר בעייתי.

למעט כמה יציאות כמו ה159 עם האבזור הפחות, מיטו שאפשר להגיד עליה שהיא יקרה אבל בכול זאת נגישה יחסית.

בשתי הדוגמאות האלה אפשר לראות שכאשר המחיר הגיוני עם ישראל קונה.

 

בסופו של דבר אם רוצים לחזק באמת את המותג צריך להעלות כמה שיותר רכבים על הכביש.

185K הינו מחיר מוגזם האבזור זה לא תירוץ, מלבד מגנזיום ומזגן מבחינתי לקנות את הרכב הזה עירום לחלוטין עדיין אני יקבל את אותה החוויה.

הרצון להשוות את הרכב למיני הוא יסוד הבעיה, כמה עולה המיני בחו"ל וכמה היא עולה בארץ? תמחור שערורייתי לכול הדעות.

אם זה מקום ההשוואה של סמלת התמכור ברור, וזה שהיא עולה 40K פחות עדיין לא הופך את זה להגיוני.

עצוב שרכבים שיצרניות הרכב מכוונות לקהל צעיר שמחפש קצת פאן תמיד נתקלו בארץ או בחוסר רצון של היבואן לשווק אותם, או במחיר שערורייתי לכול הדעות.

 

נקווה שבעוד כמה שנים שכול אותם רכבים שיגיעו לידיהם של אותם ילדים עשירים ישארו נקיים, כי בטח לא יהיה הרבה ממה לקנות וחבל.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי ספק בכלל שהרכב יכול להיות כייפי, מתנהג, חמודי, שיקי, צעיר, מיוחד וכל מה שלא תגידו. לא מובן לי דבר אחד, מדוע אנחנו צריכים לשלם על זה תוספת של 30K-40K ש"ח? נשמע לכם הגיוני שתמורת עוד 10K ש"ח מגרסת העסה-עסה, אפשר לקנות אלפא 159 חדשה? תמורת עוד 20K ש"ח GTI חדשה? באותו המחיר אפשר לקנות לאון FR חדשה!תימחור חצוף במיוחד לרכב כזה. נקודה. חוץ זה, לא מובן לי עדיין לאיזה קהל יעד האבארת' מכוון (פרט לצעירים מפונקים שאבא מחרבן להם כסף).

Twincharger Stratified Injection

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסופו של דבר אם רוצים לחזק באמת את המותג צריך להעלות כמה שיותר רכבים על הכביש.

 

זו אמירה לא נכונה, בהכללה.

 

קודם כל, אף אחד לא בא להפסיד כסף.

 

יכול להיות, סתם לדוגמא (מספרים בעלמא), שאם יורידו את המחיר ב-20%, יימכרו ב-30% יותר רכבים, אבל יפסידו כסף (או ירוויחו פחות). ירוויחו פחות גם על מחיר המכירה, וגם על עלויות שסובבות סביב המכירה (יותר רכבים, יותר מכונאים, יותר אנשי מכירות וכו'). לעומת זאת, שיווקית, תוספת הרכבים לא תוסיף בהכרח נוכחות.

בניית המותג, הרי, לא בנויה רק, ואולי אפילו לא בעיקר, ממספר המכוניות על הכביש. מרכיב חשוב, למשל, הוא כמות הרעש שעושה המותג בתקשורת. זה לא יישתנה אם תעלה 100 רכבים או 20 על הכביש.

 

יותר מכך.

בכלל לא בטוח שירידה במחיר תוביל, בהכרח, לגידול משמעותי במכירות. מדובר ברכב נישה, והשוק שלו מוגבל. אם ההשוק של הנישה מוכן, עקרונית, לשלם יותר, למה לא לתמחר גבוה? הורדת מחיר, לא בכרח תגדיל משמעותית את הנגישות של הרכב.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים



 

 

אבל מה אני מבין...

 

 

 

 

 

הלוגיקה שלך נכונה, גם המסקנות, אך דווקא בריטניה היא דוגמא מעט קיצונית עקב תמחור נמוך במיוחד של האבארת'. בדקתי את מחיריה בכל מערב אירופה, היא לא כל כך זולה - אך בודאי שאינה מצדיקה תמחור מקומי של 170K.

 

עזוב שטויות, נסיעת מבחן כבר ביצעת?

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בניית המותג, הרי, לא בנויה רק, ואולי אפילו לא בעיקר, ממספר המכוניות על הכביש

 

1.מותג לא שווה כלום בלי מכירות.

2.שכחת שאנחנו גרים בישראל ואפקט העדר חזק כאן:-)

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עזוב שטויות, נסיעת מבחן כבר ביצעת?

 

אני לא אוהב סתם להטריד, ובמחיר הזה אני לא קונה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

סתם תובנה בקטנה, כדי שהאבא שקונה לקטנה שלו מיני ייקנה במקומה אבארט, זה לא תמיד יספיק שהיא נורא תרצה את המכונית המגניבה הזו. אתם גם תצטרכו לתת לאבא את אותו היחס שהוא מקבל מקמור. זה מה שאלפא אף פעם לא למדו לעשות (מכיר את הצרחות של מ' ברגע שעוברים 3K סל"ד?). הקהל שלכם זה לא ההארד קור שמדריל בפורום, זה קוני התכשיטים שלא דופקים חשבון.



 

 

 

:mm_yeah:

 

אהבתי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

falou מסכים איתך שאם ימכרו הרבה רכבים זה לא בהכרח יחזק את המותג.

מה שכן ישראל היא שוק קטן ולכן יש חשיבות גדולה למספר הכלים שנעים על הכביש מדגם מסוים ואני לא נכנס לאפקט העדר כי מדובר ברכב נישה שכנראה לא ימכר בכמויות של מאזדה 3.

בכול זאת עם מחיר יותר תחרותי יכול להיות שלהרבה אנשים היה חבר של חבר שבבעלותו רכב כזה.

 

כמה אנשים מכירים את המותג בארץ? לכמה אנשים יצא להיות נוסע ברכב כזה? כמה צעירים שהם הקהל הכי חשוב לדעתי יוכלו להרשות לעצמם רכב כזה גם בעוד שנתיים?

התשובות לכול השאלות האלה הם מספר נמוך מאוד.

 

אני בטוח שגירסה עירומה ב130-140K הייתה נמכרת במספרים גדולים הרבה יותר והייתה הופכת לנגישה וחושפת את המותג להרבה מאוד אנשים.

בסופו של דבר מה שחשוב זה כמה פיאט בראבה/פונטו ימכרו ולא כמה פיאט 500 אבארט' אולי החברה בסמלת צודקים אולי הם טועים נידע רק עם הזמן.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים לניתוח של FALOU בהודעה 32

 

לא מקבל את הניתוח שלו בהודעה 35

 

הורדת מחיר תביא לעליה במכירות גם אם מדובר ברכב נישה, כלל ראשון בכלכלה , אבל ראה אפילו תגובות בשירשור כאן.

 

ואני בעד שהיבואן ירוויח

 

ניקח דוגמה מספרית היפוטתית.

 

בתמחור הנוכחי מרוויח היבואן 50K ומוכר 20 יחידות סה"כ רווח 1000K

 

בתמחור שונה ירוויח 30K אבל ימכור 50 יחידות סה"כ הרווח 1500K

או יוריד לרווח של 20K וימכור 100 יחידות וסה"כ הרווח יהיה 2000K

 

וברור שבתמחור נכון גם ברכב נישה יש שוק של יותר מעשרות בודדות , ראה את הכמות שמכרו סיאט במבצעגם אם לא מדובר ברכבים דומים.

 

ככל שיהיו יותר מכוניות על הכביש יעשה הדבר טוב למותג של פיאט בכלל ושל סמלת בפרט.

 

לא מן הנמנע שתבוא לקנות אברט' ותצא עם פיאט / אלפא אחרת שמתאימה לך יותר.

 

הוסף לזה יותר מכוניות יותר עבודה למוסכי היבואן יותר חלקי חילוף וכאן מדובר בזרם הכנסות לשנים רבות קדימה.

 

אבל כמו שאמרת בצדק "מה אני מבין"

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא עובד ככה, בשביל למכור 100 יחידות צריך תשתית לוגיסטית הרבה יותר משמעותית מאשר מכירת 20 יחידות, מה שכמובן עולה כסף. כן, יש הרבה יותר כסף בחלפים ל100 יחידות מאשר ל20, אבל מצד שני, המכוניות האלו מגיעות כמקדמות תדמית. תדמית של מי - אני לא יודע, מאחר והמיתוג נפרד ואולם התצוגה נפרד (וכמובן שהמחירים נפרדים, בחלל). זה כמובן גם עולה כסף - אל תשכחו שלהחזיק צוות ייעודי ואולם תצוגה נפרד מכלה הרבה מהרווח הגולמי של סמל"ת. בעצם סמל"ת מעלים כאן הצגה על חשבון הלקוחות.

 

אני מעריך - וזו הערכה באמת גסה - שההוצאות של סמל"ת סביב המותג הזה הן לפחות 100K בחודש, ואני מאמין שהרווח ליחידה הוא באיזור 40K, כלומר יעדי המכירות שלהם הם באיזור 30-40 מכוניות לשנה, שכנראה יתחלקו בין 15 500 ועוד 25 פונטו איבו. זה כל מה שהם צריכים למכור בשביל להתאזן, משם ואילך זה רווח נטו (חלפים ושירות). זה נשמע אפשרי, בהתחשב בכך שב.מ.וו מוכרים יותר מיני מהמספרים האלו וסיאט מוכרים משהו כמו 90 איביזות ספורטיביות בשנה.

 

ואחרי שכל זה נאמר, עדיף שימכרו 500 אבארת' ב170K מאשר שלא ימכרו כלל. לפחות יהיו מכוניות נאות על הכביש, וגם זה משהו.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5069 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...