Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי אלטו 2010 ידנית - התרשמות ראשונית וסיכום שבועיים


Edward216
שימו לב! השרשור הזה בן 5055 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מסכים עם כל התשובות של רוני.

עשיתי איתו את העליה לאוניברסיטה כמה פעמים ואפילו זינוק בעליה שם. זה היה לו יחסית קל אבל יש מצב שיהיה לו קשה לעלות לחיפה/ירושלים עמוס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 869
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני בוגר סובארו 1300 וכרגע קסארה 1900 בלי טורבו. הליאונה הייתה בת 21 כשנמכרה, עם 300 אלף ק"מ. הקסארה כרגע בת 12 עם 326 אלף. שתבין את נקודת המוצא כאן, מבחינת סחיבה ומהירות :-) מבחינתי כל דבר ששומר על הסטאטוס הנ"ל, הוא סביר מבחינתי.

 

 

עכשיו בחנתי מקרוב את האינטריור של האלטו - עושה רושם זול למדי שלא ישמור על המראה ה"חדש" והרענן לאורך זמן. אני אשמח להתבדות אבל הכל נראה שביר מאוד.

 

(כל זה לא רלבנטי למי שרוכש אותה כחדשה, אבל רלבנטי מאוד לאחד כמוני שחושב לרכוש אלטו מהשכרת רכב בסוף השנה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי לא אמורה להיות לך בעיה בנסיעות ארוכות.

נסענו עם 107 משוויץ, ווינטרטור לבית השני באוסטריה מי שמכיר גמליץ, ולא היה שום בעיה, חוץ מאשר כמובן לתדלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרצה רגילה כמו בכל רכב חדש, אין פה משהו מיוחד. 960 ק"מ לא לחמם את המנוע יותר מידי בנסיעות מהירות מידי, לא לנסוע בהילוכים גבוהים במהירות נמוכה ולהתחיל נסיעה לאט ולתת למנוע להשתמן ולהתחמם. עצות יעילות לנהיגה בכלל אך חשובות מאוד בזמן ההרצה שתקבע את ההתנהגות העתידית של הרכב ואפילו כמה זמן הוא יחזיק.

בקשר לפנים האוטו, לא משהו מהודר מידי אך עדיין אלגנטי וחדיש, יותר טוב מהפלסטיקה הצרפתית בקליאו הקודמת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי נאמר בסוכנות בת"א בשבוע שעבר שיש כמה מכוניות למסירה מיידית - בצבע ורוד...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשבועות האחרונים כמעט ולא יצא לי לראות את האלטו.

דווקא את האחות הבינונית, הספלאש אני רואה הרבה.

גם מהביקורות שקראתי נראה שהספלאש רכב יותר טוב.

TFSI Power

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ספלאש מספק חבילה טובה יותר אבל הוא גם יקר יותר.

הוא דומה מאוד לסויפט מבחינת האיבזור ועם תא מטען גדול יותר, מרוח רגלים אחורי טוב יותר ועוד כמה דברים.

חבל שהוא מגיע עם מנוע לא חזק מידי בנפח 1250 שמפיק כ87 כ"ס, ותיבה אוטומטית בלבד.

הספלאש מתאים יותר למשפחות, והאלטו לצעירים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם האוטו לא מוצא חן בעיניך אתה לא חייב ללכלך עליו.

חוץ מזה, מי נוסע כבר 140 קמ"ש בלי הפסקה?

 

הכוונה היתה לא ללכלך אלא להבהיר שהרכב לא תוכנן כדי שיסעו בו אלפי ק"מ במהירות שיוט של 140 קמ"ש. קראתי פה באחד השרשורים על בעל אלטו שארבע פעמים בשבוע נוסע וחוזר מהמרכז לרמת הגולן עם עוד 3 נוסעים. גם בשביל זה, לפחות לדעתי,לא תוכנן הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הספלאש מתאים יותר למשפחות, והאלטו לצעירים.

 

אולי זה נכון בז'אנר ה"חסכנים"

הרכבים האלו הם רכבים עירוניים, לא מיועדים לשינוע משפחות בדרכים בין עירוניות.

 

בז'אנר האמיתי : סוזוקי סוויפט מתאימה לצעירים והSX4 למשפחות.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שכל אחד יעשה את השיקולים שלו. אין ספק שהמחיר של האלטו הידנית הוא בבחינת "שובר שוק". רק צריך להבין מה מקבלים בתמורה. באשר לדעתי האישית - לו זו הייתה ההתלבטות שלי, כנראה שהייתי בוחר באלטו - הפרש המחיר גדול מספיק לטובתה.

 

מעניינת, אגב, הסיבה מדוע ההפרש ביניהן כל כך גדול (וגם בין האלטו הידנית לאוטומטית). בחישוב זריז ולא מדויק האלטו הידנית צריכה לעלות ליבואן כ-32000 שקלים בשביל שתימכר לציבור ב-60000 שקלים, בעוד האוטומטית אמורה לעלות כ-38000 שקלים בשביל להימכר ב-73000. העניין הוא ש-6000 שקלים זה הפרש ענק בשביל תיבה אוטומטית במקום ידנית, מה שמוביל אותי לחשוב שאולי הם מרוויחים פחות על הידנית (ולכן גם מביאים פחות מהן). אם למשל הידנית עולה להם כ-35000 שקלים, הרווח כמעט ויורד לאפס.

 

בנוגע ל-i10, בשביל שהידנית תעלה 75000 שקלים היא צריכה לעלות ליבואן סביב 39000 שקלים, שזה מחיר הגיוני ביחס להפרשי האיכות בינה לבין האלטו. רק שימו לב איך הפרש של 4000-7000 שקלים בשווי המכונית לפני מסים, הופך ל-15000 אחרי מסים... מנפלאות המיסוי הירוק.

 

רוני

רוני, לפי מה שאני מבין החישוב שלך הוא מחיר הרכב בניכוי המיסים, זהו אינו עלות הרכב ליבואן, אלא עלות הרכב + הרווח. אין לי מידע לגבי אלטו, אבל אני יודע שמחיר יונדאי גטס glf ביציאה מהמפעל באמצע העשור שעבר היה 6000 דולר, אני מניח שהמחיר הסיטונאי של האלטו כיום הוא לא יותר מזה (צריך להוסיף כמובן לזה את עלויות ההובלה ועלויות נוספות).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה זה שמתבלבל, המיסוי על האוטו הזה הוא הנמוך ביותר בארץ, ולכן רוני לא שכח את הרווח של היבואן על הרכב, פשוט המיסוי קטן יחסית לזה שעל רוב המכוניות בארץ בזכות המיסוי הירוק.

עדיין, גם בחו"ל ההפרש בין הגירסאות הוא גדול באחוזים ולכן אני חושב שאין פה הפסד מסוים על הידני ורווח על האוטומט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוודאי שאני מחשב את הרווח. כמובן שהרווח משתנה ולכן השתמשתי בהערכה (שלא מבוססת על עובדות). למחיר הרכב בכניסה לנמל צריך להוסיף מיסים, רווח ומע"מ (בסדר הזה) וזה המחיר לצרכן (זה בדיוק החישוב שעשיתי).

 

אגב, אם תקח את מחיר הגטס באמצע העשור שעבר, תכפיל בשער הדולר (נניח 4.5), תוסיף 95% מס, רווח ומע"מ - תקבל בערך את העלות שלה כחדשה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין, גם בחו"ל ההפרש בין הגירסאות הוא גדול באחוזים ולכן אני חושב שאין פה הפסד מסוים על הידני ורווח על האוטומט.

 

אגב, אדוארד, לא יודע מאיפה הבאת את זה שההפרש בבריטניה בין הידני לאוטומט הוא 2000 פאונד, אבל זה ממש לא נכון. מדובר על 600 פאונד בלבד, פחות מ-4000 שקלים. בדוק בפארקרס למשל.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5055 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...