Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי אלטו 2010 ידנית - התרשמות ראשונית וסיכום שבועיים


Edward216
שימו לב! השרשור הזה בן 5029 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 869
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

למה צריך לשים כיסויים?

 

המ... כנראה כדי לשמור על הריפוד המקורי.

אחרי כמה זמן הריפודים המקוריים מתלכלכים ומתחילים להיות שומניים, ואם מישהו מעשן לך באוטו אז אפילו יכולים לצוץ חורים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המ... כנראה כדי לשמור על הריפוד המקורי.

אחרי כמה זמן הריפודים המקוריים מתלכלכים ומתחילים להיות שומניים, ואם מישהו מעשן לך באוטו אז אפילו יכולים לצוץ חורים.

 

אם לא אוכלים/שותים/מעשנים ברכב, ושומרים עליו באופן כללי אין שום סיבה שהריפודים יתלכלכו באופן מוגזם.

 

אני מאוד נגד הכיסויים, זה תמיד נראה זול, הכיסוי היחיד שאהבתי היה דמוי עור שנתפר על המושבים המקוריים של הרכב (של הדר רוזן לדעתי).

Auto Emoción

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש הסטיגמה של הישראלי בהתגלמותה :

 

מחפש כמה שיותר שנתון ולקרוע ניילונים במינימום מחיר.

קונה רכב חדש ורץ לקנות כיסויים ב2 שקל כדי לשמור על הריפוד המקורי. בשביל מי? בשביל הבעלים הבא ?

רץ לקנות כיסוי הגה בחצי שקל שמהווה סכנה בטיחותית

 

 

השאלה היא : מה הוא הפינוק שאתם מדברים עליו ? העובדה שיש לך רכב אמיתי,בטיחותי, מפנק וראוי

או שיש לך אחריות, ניילונים , גב שבור ופחנוע שמתפרק מעל 100 קמ"ש שיועד במקור למדינות עולם שלישי ? (נדמה לי שתא כפפות הפך לסטנדרט בתחילת שנות ה70, לא? )

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל לא ברור לי מה הרגיז אותך כל כך, אבל אתה נשמע קצת עצבני :wink:

 

המושב באלטו דוקא בסדר גמור, לא נופל מהמושב שהיה לי בכריזמה 98 ממנה נפרדתי אתמול.

מעל 100 קמ"ש פעם אחרונה שבדקתי לא ממש מותר לנסוע בישראל. ואגב גם ב120 היא בסדר אבל לא הייתי ממליץ לא לאורך זמן ובמיוחד לא ברוחות כמו היום, האוטו לא מרגיש יציב במיוחד בגלל הצמיג הצר.

 

תא כפפות קיים הוא פשוט לא נסגר למעלה. אני לא חושב שיש טעם שוב לחזור על זה שאין ספק שחסכו במספר דברים, אבל הדברים העיקריים קיימים ובסך הכל משדרים הרגשה לא רעה בכלל, כמובן שהכל יחסית ואני לא משווה למכונית בקלאסה אחרת דוגמת הגולף.

 

אני חושב שאני מתחיל להבין למה השרשור הזה מגיע לכל כך הרבה פוסטים וחבל לי שאי אפשר להתרכז בלדבר על הרכב ולא בשליפת סכינים אחד על השני למה ככה ולמה לא ככה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני באמת שלא מבין מה זה כל ההשוואות המטופשות להחריד בשרשור הזה. מה נסגר איתכם? :shock:

למי שאמר שדוד שלו קנה הונדה 2006 ב 70,000 שקל - שיהיה לו לבריאות. מה הקשר בין ההונדה לאלטו?

 

האלטו ושאר רכבי המיני הם לדעתי קנייה חכמה ומצויינת. באיחור אופנתי של כמה שנים אחרי אירופה גם הישראלים הבינו שאין שום טעם ברכבי סדאן ארוכים ומגושמים ושגם רכבי האצ'בק ומכוניות מיני וסופר מיני צולחות יפה את הקסטל תוך שמירה על מהירות מכובדת ומזגן עובד.

 

לרכבי המיני יש יתרון עצום בערים שרק הופכות להיות צפופות יותר ויותר עם כושר תמרון יוצא דופן ואפשרות להדחף לחניות שרכבים גדולים יותר (כמו נגיד הונדה סיוויק 2006) רק היו חולמים עליהם.

 

לדעתי, מי שקונה היום רכב חדש בתצורת סדאן הוא מקובע. ב 99% מהזמן אין לתצורה הזאת שום שימוש יעיל. עגלות ילדים חדשות כבר מצליחות להידחס לכל סופר מיני או משפחתית האצ'בק, מרבית הנסיעות של תושבי ישראל כוללות נהג או נהג ונוסע ולנפח המנוע כבר אין שום יתרון משמעותי. אין לי ספק שבשנים הקרובות סטיגמת ה "1,600-אוטומט" תועבר לדפי ההיסטוריה.

 

אני מאחל מזל טוב לכל רוכשי האלטו. מדובר בקנייה חכמה ותמורה נהדרת לכסף.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין למה שריפוד מקורי יקרע. אני מחזיק ברכב שנת 95 שעובר במשפחה. על הריפודים אין שום קרע. לא מבין אנשים שקונים את הכיסוים המגעילים האלה. כנ"ל לגבי כיסוי הגה. בשביל מה? מה זה נותן? היה לי פעם כיסוי הגה. במהלך הנסיעה נאלצתי לקחת פנייה חזקה והכיסוי החליק. עצרתי בצד, הורדתי את הכיסוי וזרקתי אותו. שאני לא אתחיל לדבר על מראות פנורמיות. לא מבין איך אנשים נוהגים עם הזבל הסיני הזה.

 

ממש הסטיגמה של הישראלי בהתגלמותה :

השאלה היא : מה הוא הפינוק שאתם מדברים עליו ? העובדה שיש לך רכב אמיתי,בטיחותי, מפנק וראוי

או שיש לך אחריות, ניילונים , גב שבור ופחנוע שמתפרק מעל 100 קמ"ש שיועד במקור למדינות עולם שלישי ? (נדמה לי שתא כפפות הפך לסטנדרט בתחילת שנות ה70, לא? )

 

בשבילי פינוק זה להיכנס למוסך בידיעה שאני הולך לשלם X שקלים לטיפול לפי מחירון יבואן ולא שקל מעבר (טוב, אולי טיפ קטן) כי יש לי אחריות מלאה ל-3 שנים. פינוק זה לבזבז 4 ליטר דלק לאוניברסיטה וחזרה. פינוק זה לקחת את העודף (למשל אלטו במקום גולף לאותה מטרה בדיוק) ולהשקיע את הכסף בדברים אחרים כגון רהיטים, שיפוץ, אלקטרוניקה, חופשה בחו"ל. אם הייתי נוסע 40,000 ק"מ בשנה לא הייתי נכנס לאלטו גם באיומי אקדח, אבל בשביל לנסוע מספר ק"מ ביום לרוב בסביבה עירונית אני באמת לא מבין למה צריך יותר מזה. אותי יותר מעציב לראות אנשים שקונים הונדה סיווק חדשה כדי לנסוע 4 ק"מ ביום לתחנת רכבת וחזרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין למה שריפוד מקורי יקרע. אני מחזיק ברכב שנת 95 שעובר במשפחה. על הריפודים אין שום קרע. לא מבין אנשים שקונים את הכיסוים המגעילים האלה. כנ"ל לגבי כיסוי הגה. בשביל מה? מה זה נותן? היה לי פעם כיסוי הגה. במהלך הנסיעה נאלצתי לקחת פנייה חזקה והכיסוי החליק. עצרתי בצד, הורדתי את הכיסוי וזרקתי אותו. שאני לא אתחיל לדבר על מראות פנורמיות. לא מבין איך אנשים נוהגים עם הזבל הסיני הזה.

אחי אנשים קונים כיסוי או כי הם חושבים שהוא יותר יפה מהריפוד שיש או כי הוא שומר על הריפוד המקורי וקל יותר לנקות אותו.

לדוגמה ננסה להוריד מהריפוד המקורי שוקולד שנשפך (או שהקיאו במקרה שלי) וסליחה שהגעלתי פה כמה אנשים... כנראה שזה יהיה קשה עד בלתי אפשרי.

תזכור שכיסויים אפשר לכבס או לשטוף ולהחזיר לרכב נקייםדשבר שאי אפשר לעשות לריפוד המקורי.

לי אין כיסויים ואני כנראה גם לא אשים אבל אני בהחלט מבין את האנשים שישימו.

לגבי כיסוי להגה אם מקפידים להחליף אותו בזמן אז הוא לא עושה בעיות.

אגב קרעים לאבי יש רכב שנת 2009 עם ריפודים לא זולים כלל שהתלכלו ועם חורים קטנים כיוון שהוא מעשן ברכב ולדעתי חבל שהוא לא שם כיסויים, אלו היו עוזרים לו.

אגב, אני ממש לא אומר את זה בנימה ביקורתית להיפך... פשוט נמאס קצת מהתגובות הקיצוניות של כל מי שחושב אחרת בואו נתמתן קצת וניקח דברים בפרופורציות. מי שחושב שהאלטו לא טובה קורא לה קופסת פח על גלגלים, מי ששם כיסויים אז בהכרח זה היה כיסויים ב2 ש"ח והוא סובל מתסמיני הישראלי המצוי, מי שיש לו שלט עם "פורש" ולא "פורשה" הוא ישראלי דפוק שלא יודע אנגלית, מי שקנה אלטו הוא קמצן או חסכן ואלו רק דוגמאות מועטות מהתגובות פה... מספיק! תהיו ענייניים בביקורת שלכם לא כל דבר הוא שחור ולבן.

זה בסף הכל פורום רכב בואו נכבד אחד את השני.

שיהיה לכולנו יום טוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק לגמרי.

אגב לגבי כיסויים לריפודים - אני לא מעשן אז לא נראה לי שיקרה להם משהו. מה גם שלדתעי יותר יפה להישאר עם המקוריים.

לגבי הכיסוי הגה - אם מחליפים אותו פעם ב חצי שנה זה בסדר גמור והוא לא מחליק - מנסיון.

לגבי הפורש - דיי עם זה באמת. מקטע מצחיק אנשים התחילו להתעצבן וחבל.

 

לגבי השאלה של 100 קמש ומעלה - אני נוסע עם הרכב תמיד 120 והוא מרגיש בסדר גמור. הסופר לנסר שלי רעדה יותר (וכמובן בגלל שהיא ישנה יותר - שנת 96). ואפשר לנסוע גם 140 אבל לא נראה לי שזה בריא לאוטו. ובלי קשר לא צריך יותר מזה במדינה שלנו.

כפיר הג'ינג'י

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שניים הודים עם אלטו קטנה

 

לא נורמליים אני מקווה שזה לא חלק מהבקרת איכות שם בהודו :wink:

ושמעתם את הצופר... חחח ענק!!!! זה הזכיר לי את הטיול בהודו , הם לא יודעים לנהוג שם בלי לצפור ולכל אחד שם יש צפצוף אידיוטי יותר....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יגאל והאחרים שכבר נוהגים על האלטו, אתם יכולים לפרט קצת יותר על הנסיעה באלטו במהירות של 100+ ?

קודם כל לא עברתי את ה100 קמ"ש עדין, הרכב בהרצה - למרות שיבואן אומר שלא צריך שום הרצה.

בנסיעת מבחן נסעתי על 120 ולא הייתה שום בעיה להגיע למהירות הזו, הרכב הרגיש יחסית יציב.

למה יחסית? כי הצמיג הוא 155 וגם אם הוא מרגיש בסדר אני אהיה זהיר הרבה יותר מאשר כשאני נוהג על C4 שיש במשפחה שבאה עם צמיג 205, למה? ככה - פחדן 8)

היום היו רוחות צד חזקות והרגשתי קצת חוסר יציבות במקום מסויים בו נהגתי.

 

בכל מקרה, 120 קמ"ש זו לא מהירות טבעית לאלטו, וממש לא בא לי שהיא תשפוך מנוע בעוד 3 שנים. היא אולי מרגישה שם בסדר, אבל באופן יום יומי לא הייתי ממליץ לנסוע ככה בכלל, זו דעתי. יהיו כאלו שיחלקו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5029 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...