Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי אלטו 2010 ידנית - התרשמות ראשונית וסיכום שבועיים


Edward216
שימו לב! השרשור הזה בן 5028 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קראתי גם שהאלטו קיבלה עדכונים קוסמטים קלילים וחלונות אחוריים קונבנציונליים (נו,כאלה שעולים ויורדים). ידוע מתי היא מתוכננת להגיע ארצה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 869
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

קראתי גם שהאלטו קיבלה עדכונים קוסמטים קלילים וחלונות אחוריים קונבנציונליים (נו,כאלה שעולים ויורדים). ידוע מתי היא מתוכננת להגיע ארצה?

 

איפה קראת זאת?

כפיר הג'ינג'י

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תיסע בקביעות 140 קמ"ש ברכב הזה תגמור את המנוע תוך חודשיים.

 

אם האוטו לא מוצא חן בעיניך אתה לא חייב ללכלך עליו.

חוץ מזה, מי נוסע כבר 140 קמ"ש בלי הפסקה?

כפיר הג'ינג'י

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכונית כמו i10 ידנית תהיה עדיפה.

רוני

 

מסכים,

אך אז הסתכלתי במחירון, הפרש של 17K. שזה 30%~ מהמחיר של האלטו.

עדיין עדיפה? (לא אבסולוטית, אלא כתמורה לשקל, פשרה לעומת גרעון, ברור שאונו טורבו אדומה היא האוטו הכי טוב בעולם).

משכנתא זה קל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שכל אחד יעשה את השיקולים שלו. אין ספק שהמחיר של האלטו הידנית הוא בבחינת "שובר שוק". רק צריך להבין מה מקבלים בתמורה. באשר לדעתי האישית - לו זו הייתה ההתלבטות שלי, כנראה שהייתי בוחר באלטו - הפרש המחיר גדול מספיק לטובתה.

 

מעניינת, אגב, הסיבה מדוע ההפרש ביניהן כל כך גדול (וגם בין האלטו הידנית לאוטומטית). בחישוב זריז ולא מדויק האלטו הידנית צריכה לעלות ליבואן כ-32000 שקלים בשביל שתימכר לציבור ב-60000 שקלים, בעוד האוטומטית אמורה לעלות כ-38000 שקלים בשביל להימכר ב-73000. העניין הוא ש-6000 שקלים זה הפרש ענק בשביל תיבה אוטומטית במקום ידנית, מה שמוביל אותי לחשוב שאולי הם מרוויחים פחות על הידנית (ולכן גם מביאים פחות מהן). אם למשל הידנית עולה להם כ-35000 שקלים, הרווח כמעט ויורד לאפס.

 

בנוגע ל-i10, בשביל שהידנית תעלה 75000 שקלים היא צריכה לעלות ליבואן סביב 39000 שקלים, שזה מחיר הגיוני ביחס להפרשי האיכות בינה לבין האלטו. רק שימו לב איך הפרש של 4000-7000 שקלים בשווי המכונית לפני מסים, הופך ל-15000 אחרי מסים... מנפלאות המיסוי הירוק.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן המגרש ליד הפארק.

בקשר להבדלים בין האוטומט לידני, גם בחו"ל ההבדל הוא כ2000 פאונד שזה ההפרש בארץ בערך.

מדובר באותה התיבה האוטומטית המאפיינת את שאר דגמי סוזוקי, ועל כן הפרש המחירים הגדול. אני מאמין שהיבואן לא מפסיד על אף רכב, והידנית הגיעה לאחר כמה חודשים בהם הוצעה רק הגירסה האוטומטית, כנראה משיקולי כדאיות.

בקשר לגירסה שמדובר עליה בתחילת העמוד, מצטער להיות מנפץ האשליות אך מדובר בגירסה המשווקת רק בהודו עצמה ושם זה מגיע עם חלונות ידניים רגילים מאחור, כנראה כי האוטו מיועד לשמש שם כמונית ועל כן ה"נוחות" הגבוהה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על הסקירה.

 

בסביבות אוקטובר אני מתעתד לרכוש רכב "חדש" והאלטו עולה מבחינתי עכשיו כאופציה.

 

שלוש שאלות שלא מצאתי עליהן תשובה:

1. האם ה"סחיבה" בעיר מספקת?

2. האם ניסית לעלות איתה עלייה רצינית וכיצד היא "תקפה" את העלייה?

3. האם המזגן מסרס את האוטו לרמה בלתי נסבלת ומה רמת הקירור שלו?

 

בברכה,

דודו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקשר להבדלים בין האוטומט לידני, גם בחו"ל ההבדל הוא כ2000 פאונד שזה ההפרש בארץ בערך.

מדובר באותה התיבה האוטומטית המאפיינת את שאר דגמי סוזוקי, ועל כן הפרש המחירים הגדול. .

 

קשה לי להאמין שהוספת תיבה אוטומטית מקפיצה את מחיר הרכב עבור היבואן באלפי שקלים, בטח כשכל הרכב עולה 30 ומשהו אלף...

 

תודה רבה על הסקירה.

 

בסביבות אוקטובר אני מתעתד לרכוש רכב "חדש" והאלטו עולה מבחינתי עכשיו כאופציה.

 

שלוש שאלות שלא מצאתי עליהן תשובה:

1. האם ה"סחיבה" בעיר מספקת?

2. האם ניסית לעלות איתה עלייה רצינית וכיצד היא "תקפה" את העלייה?

3. האם המזגן מסרס את האוטו לרמה בלתי נסבלת ומה רמת הקירור שלו?

 

בברכה,

דודו.

 

1. כן, בתנאי שלא נופלים לתחומי סל"ד נמוכים (כלומר - לא להעביר לשני או שלישי מוקדם מדי)

2. בעלייה רצינית אל תצפה לעבור 80 קמ"ש, אלא רק אם באת עם תנופה...

3. במפתיע לא - גם בגלל הגיר הידני (באוטומט זה יותר מפריע). רמת הקירור טובה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5028 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...