Jump to content

Revital001

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

הנקודות של Revital001

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לחברי הפורום המלומדים במשך כל היום עשיתי סקר שוק לגביי ביטוח רכב - מקיף וחובה, לסוזוקי אלטו. ראיתי שיש הבדלים בין עלויות הביטוחים בין החברות השונות והכי ישתלם לי לפצל את המקיף והחובה בין החברות. רציתי לדעת האם כדאי לעשות דבר כזה? ומהן החסרונות? אם חלילה עשיתי תאונה, את מי אני אמורה לתבוע את הביטוח מקיף או את החובה? תודה רבה ויום טוב
  2. אני מפתח תקוה. אשמח לקבל המלצה על מוסך אמין...
  3. תודה רבה על התגובה המהירה!!! האם בכלל יש מצב שבכל זאת זה המנוע למרות שרק השמן עובר אל המים ולא להפך? ואגב, כמה אמורה לעלות בדיקה כזו של מצב המנוע? כבר שילמתי לו 700 שח במזומן על הקולר וזה לא עזר...
  4. שלום לחברי הפורום המלומדים אני רוצה להעלות שאלה שאני יודעת שכבר דובר בה בעבר אבל מדובר במקרה ספציפי שקרה לי ואשמח לקבל את עצתכם. אני בעלת רכב מסוג דייהטסו אפלאוז 92 (יד ראשונה - של ההורים שלי...) לפני כחודש שמעתי קול מוזר והמנוע התחמם, עצרתי בצד וראיתי שכל מיכל המים מלא בשמן (אבל לא להפך! אין מים בשמן!) הזמנתי את המוסכניק הנחמד שלי שהיה סבור שמדובר בראש מנוע ואמר שרוב הסיכויים במקרים כאלו שבסוף יהיה צורך להחליף את כל המנוע והוא לא יכול לבצע את העבודה והמצליץ לי להשבית את הרכב או לפנות למוסך אחר. אז הייתי עצובה מאוד ולא רציתי להפרד מהרכב שלי והתחלתי לחפש בנושא והגעתי לפורום המצויין - קראתי שירשורים קודמים בדיוק בנושא זה והבנתי שמדובר כנראה בקולר שמן כי אין מים בשמן. ניגשתי למוסך ושם הוא אמר שנראה לו שזה קולר שמן והחליף אותו. החזרתי את הרכב הביתה ולאחר נסיעה של כ40 דקות הוא שוב התחמם והמים בעבעו ושוב הופיע השמן במים, החזרתי לו את הרכב הוא ניקה את כל המערכת בלחץ והחזיר לי שוב את הרכב ושוב הוא התחמם לאחר נסיעה. לבסוף הוא אמר לי שזה המנוע וצריך להחליף מנוע והייתה לי הרגשה שהוא נתן לי את הפתרון הזה כדי לצאת לידי חובה והוא לא ממש הבין מדוע הרכב ממשיך להתחמם לאחר שהחליף קולר שמן וניקה את הכל. ומכיוון שאני מאוד מאוד קשורה לרכב (מגיל 12 הוא אצל המשפחה שלי)עצוב לי לתת אותו למיחזור... אשמח מאוד לשמוע את דעתכם המקצועית... תודה רבה!!! רויטל
×
×
  • תוכן חדש...