שלום לחברי הפורום המלומדים
במשך כל היום עשיתי סקר שוק לגביי ביטוח רכב - מקיף וחובה, לסוזוקי אלטו.
ראיתי שיש הבדלים בין עלויות הביטוחים בין החברות השונות והכי ישתלם לי לפצל את המקיף והחובה בין החברות.
רציתי לדעת האם כדאי לעשות דבר כזה? ומהן החסרונות?
אם חלילה עשיתי תאונה, את מי אני אמורה לתבוע את הביטוח מקיף או את החובה?
תודה רבה
ויום טוב