Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5844 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

הרעיון הוא בכותרת.

אני מחפש שותף לביצוע הפרוייקט המדובר

כשאני אומר בניית רכב אני מתכוון ל:

החלפת מתלים , גלגלים , שנוי מרכב , בניית פנסים אחורים קדמיים , שנוי דלתות , חלונות, גובהה,פנים הרכב

שדרוג מנוע , כסאות , סקאלה , מחוגים (ואפילו הצבע שלהם) ידיות קימורים ובכלל לתכנן מרכב מחדש ובקיצור הכל כולל הכל.

בניה שאורכת לדעתי חצי שנה או יותר של עבודה אינטנסיבית .

הפרוייקט יתבצע על רכב קיים שבבעלותי , סוגו לא משנה , ויוחלף במידת הצורך

על מנת לאפשר למוצר המוגמר להתנהג הכי טוב על הכביש

אני דוגל ביחס משקל , כך שחשוב שהבניה תהיה איכותית וטובה וכמובן קלה ככל שניתן , ועם מנוע 1600 ממוצע , אני חושב שזה יהיה מעל ומעבר להנאה בנהיגה.

לי אין כלכך זמן , יש כסף , הרבה כישרון , ורצון לעשות משהו גרנדיוזי.

השאיפה היא להוציא את הרכב הכי הכי הכי יפה וקל שאני יוכל לעשות.

(ואני לא מדבר על לקחת חלקים מרכבים אחרים) כל החלקים יעשו ויבנו ביד ובעזרת כלי עבודה מתאימים כמובן.

אני מוכן ללכת עם הפרוייקט עד הסוף , לתת את הרכב שלי , כל הכסף והזמן שאוכל לתת.

משהו בסגנון צ'יפ שופ לונדון אבל רק עם הרבה יותר תשוקה יופי עיצוב ולשם שינוי לא לקחת חלקים ממכוניות אחרות .

 

נשמע מטומטם , כביזבוז כסף וודאי בעליל. אך זה כבר מניד שינה מעניי.

אני צריך מישהו בעל ידע כמו שלי ויותר בכדי שנשלים אחד את השני

בקטע של בניה אלקטרוניקה חשמל עיצוב טכני מכאנית וחולי וחולי.

יש לי הרבה ידע בנושא ואני בא מתחום המחשבים

אם יש מישהו שהוא חושב שהוא מתאים . זה המקום.

 

לגבי מה יקרה אם הרכב לאחר מכן

ואם הוא יהיה חוקי על הכביש.

הרכב ככל הנראה ימכר בכדי לבנות עוד אחד כמובן ואולי עוד מאות.

טסט הוא יעבור , שוב במידה ויהיה מוצלח

יש פה סיכון על הרבה כסף , כך שאני דורש שמי שמתעניין במידה ויש.ידע לאן הוא נכנס.

 

אני מקוה שזה המקום...ואם לא אבקש להעביר. :)

פורסם

בדרך כלל אני לא נוהג לזרוק לאוויר משפטים בנוסח זה, אבל מקריאת ההודעה שלך יש לי רצון עז לומר: "טוב, שמענו עליך".

 

אם אתה באמת רוצה שמישהו ייקח אותך ברצינות, קודם כל קח את עצמך ברצינות. תתחיל מכך שתארגן ותסדר את העיניין מכל הכיוונים. תדאג למקום שבו אתה ושותפך תוחלו לעבוד בו, ואם יש צורך, גם מקום שבו ניתן יהיה לאכסן את הפרוייקט בשעות המתות. וכמובן תבדוק מראש לעומק את האישו הכלכלי. לאחר מכן, תדאג לנסח הודעה כמו שצריך. תכתוב אותה כמו הצעת מחיר או משהו בסגנון. מה אתה מציע לשותף? מה אתה דורש מהשותף? על איזה אזור בארץ מדובר? באיזה שעות ביום מדובר? וכו'.

 

כך לא תגרום לבזבוז זמנו של שותף רלוונטי לעתיד. בנוסף, זה אולי יפתיע אותך, אבל אנשים ייקחו אותך יותר ברצינות וסביר להניח שגם תקבל יותר הצעות לשותפות.

 

רועי

Uno Turbo כתב: לא יודע, לשמוע גבר אומר: אוטו קטו ואדום, עושה לי קצת צמרמורת :smile:. alexk כתב: כשאתה אומר צמרמורת אתה מתכוון לרטט במקומות מסוימים בגוף? כי אם כן, יש פורומים אחרים בשביל זה.

פורסם

פרט קצת יותר על הרכב.

 

אני לאחר פרוייקט של שנה (מתוכם 10 חודשים הרכב פורק לרמת שלד והורכב מחדש) שכלל עיצוב חיצוני, פנימי, מכאניקה קלה וקשה, אלקטרוניקה ועוד.

 

קודם כל צריך לדעת מהו הבסיס ומה טיבו.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

כל מה שרשמת נחמד מאוד

אבל טסט אתה לא תעבור!

 

זה זה ישראל לא אנגליה

אסור על פי חוק לעשות כל שינוי ברכב

 

בהצלחה

פורסם

אל תיכעס אבל ניראה כאילו אתה מחפש חבר.

באמת לא להעליב וסליחה אם כן.

 

נתחיל בזה שהרכב לא יהיה חוקי לכביש בחיים ולא משנה כמה כסף תיזרוק ואיזה חלקים תכניס שם בטח שלא עבודת יד.

 

קשה להוציא פרוייקט חלומי מרכב ממוצע שאין לו אפטרמרקט בטח לא עם 1600 ממוצע אלה אם תשקיע במנוע לבד 50 אלף.

 

אם אתה רציני מספיק אתה לא צריך שותף ובטח לא משקיע.

ואם כן קח את עצמך בידים ותתחיל ליבנות מה שרץ לך בראש.

 

אל תישכח שאתה רוצה להתחיל היום מה שאחרים כבר גמרו.

 

לא חסר מכוניות בארץ שעברו שינויים ושידרוגים ולא חסר אנשים שיודעים ועושקים בתחום (אנשים עם המון ניסיון ידע)

 

אם אתה חושב על זה בישביל הפרנסה אתה הולך להפסיד המון כסף וזמן כי השקעה אף פעם לא תקבל את מלא ההשקעה ובטח לא מעל.

 

אם אתה רוצה ויש לך ידע כמו שאתה מתאר תיפתח סדנה עם שותף, זה כן ואני בעד ומיכל הלב.

 

 

סתם בכללי להבא תפרסם איזה רכב מדובר ומה סכום ההשקע.

 

לפי מה שאתה מתאר אתה צריך רק כלים במעל 100 אלף.

 

בכל מיקרה בהצלחה ואם כן נישמח ליראות את הפרוייקט מצולם מ א - ועד ת

 

רז...

פורסם

אני גר בתל אביב

יש לי מספר האנגרים שאוכל להעמיד אחד מהם לרשותי .

אני מאמין וגם יודע מנסיוםן עבר שכשיש ידיים הכלים הם לא האישיו

למרות שכל הכלים הבסיסים שזה חיתוכים רתכת וכל מה שקשור בנושא המרכב יש לי מקום שבו אני יכול לבנות ולבצע תמורת השכרת המקום

לגמי פנים , יש לי גם נגריה שהייתי עובד בה מספר לא מבוטל של שנים שבה אני יוכל לעשות את הדבר..

חשוב לי שתבינו שאני לא מחפש להוציא פורשה

אם המנוע יהיה תקין וחביב (כרגע לפי בדיקות שעשיתי הרכב שוקל כמעט טון וחצי והוא מאיץ בשני ל130 תוך משהו כמו 9 שניות שזה מכובד לדעתי) וכשאני יוריד את המשקל וישפר את האחיזה אני מצפה לרדת ל8 אולי 7 וזה יהיה ממש נחמד

אני לא מחפש פה 3.4 או משהו בסגנון!

 

סכום ההשקעה הנדרש מכל אחד בהנחה שאנחנו שניים הוא בסביבות ה30 אלף (שזה רק חומרים)

בלי לעבוד בלי מקום להשכיר..

 

לפי מה שזה נראה כרגע.. אולי יותר כדאי לי להתחיל לבד בלי שום עזרה מאף אחד.

לגבי כל אלה שבנו ובלה בלה

אני ישמח לראות תמונות של מה שעשיתם.

לגבי חבר , יש לי חברה. הערות דפוקות כאלה תמנעו כי זה פשוט לא תורם לכלום.

 

megane1600

תראה מה עשית ..

 

אני שוב אומר לא מחפש להתחנן

אני הצעתי.

אם מישהו רוצה פרטים ולהפגש ולראות מה אפשר לעשות שיפנה אליי ונדבר פנים מול פנים.

כרגע אנחנו סתם מתקבקים.

 

[email protected]

 

 

היה יותר קל לקנות איזה BMW ויש עלייה אחלה פוזה

אבל אני רוצה ליצור מרכב ופנים שלא נראו .

המנוע יוחלף במידת הצורך. (הוא מאיץ בראשון ל60 קמש אני לא חושב שאני רוצה מעבר לזה)

הרכב הוא פיאט בראבה שנת 96 .

פורסם

בראבה מאיצה ל-130 בהילוך שני תוך 9 שניות?

היא בטח אוטומטית הא?

חה חה חה

Peugeot 406 2L turbo 1998 Škoda Octavia RS 245 2018

פורסם

היא גיר רגיל. ואני נהג טוב

להבדיל מספאמר דביל כמוך שרק רושם הודעות ספאם מקפיץ לי את השרשור ולא עוזר בו בכלל.

אם אתה לא יודע מה אתה מדבר את תשתוק.

עדיף שתשתוק ושיחשבו שאתה טיפש מאשר שתדבר ותוכיח את זה.

תסתלק בבקשה.

פורסם

הכל הכל, אני יכול,

כי זה החופש הגדו-דו-דול,

 

הכל הכל, אני יכול,

כי זה החופש הגדול! :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אנשים פה מקסימום בני 15 ...

אני לא מבין את התגובות האינפנטליות האלה.

אני כנראה לא ימצא פה מישהו שיש לו ביצים לשים איתי עוד 50 על פרוייקט מיגע וקשה.

פשוט חבורה של ספאמרים.

והכי גרוע שזה המנהל של פורום.

ממש דבילי , אתה פשוט בן אדם מסכן.

פורסם

אינפנטילים , דבילים ומסכנים?

 

קראת את ההודעות של עצמך?

 

תעשה לכולנו טובה ולך תראה עוד קצת טלביזיה.

פורסם
אנשים פה מקסימום בני 15 ...

 

אני כנראה לא ימצא פה מישהו שיש לו ביצים לשים איתי עוד 50 על פרוייקט מיגע וקשה.

 

נכון! אתה באמת מבזבז פה את הזמן שלך. בבקשה ממך, פטור עצמך מעלינו.

 

נ.ב: פתאום הסתכלתי בשעון וראיתי שהתוכנית שלך מתחילה! איך קוראים לה? "פוקימון"?

Uno Turbo כתב: לא יודע, לשמוע גבר אומר: אוטו קטו ואדום, עושה לי קצת צמרמורת :smile:. alexk כתב: כשאתה אומר צמרמורת אתה מתכוון לרטט במקומות מסוימים בגוף? כי אם כן, יש פורומים אחרים בשביל זה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5844 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...