Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נורות LED כפנסי חניה- חוקי או לא?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5852 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ביררתי את זה עם אבא שלי שהוא קצין תנועה במשטרת נתניה, ולפי מה שהוא טוען כל שינוי של כל פנס ברכב לפנסי לד או קסנון נחשבים לפי החוק ללא חוקיים, ועלולים לגרור לקנסות גבוהים, עד 1000 שקל ויש גם נקודות אם תופסים אותך על חם . ואם תופסים אותך עם פנסי לד פעם שנייה אחרי שכבר קיבלת אזהרה ראשונה עלולים אפילו לשלול ממך את הרישיון נהיגה לעד 30 יום. בכל מקרה, אני אישית ממליץ להישאר עם הפנסים המקוריים בלבד ולא לקחת סיכון מיותר. גם פנסי קסנון וגם לדים לא חוקיים, ולא משנה אם זה אור לבן או כחול , שום צבע לא מותר...

לא נמעס לך לדבר שטויות? :roll:

פורסם
אני חוזר ומדגיש לפי החוק היבש פשוט אסור בשום פנים ואופן להתקין שום סוג של נורות לד או קסנון או כל נורה אחרת שלא מוגדרת כנורה תקנית.

האם תוכל להראות לי את הסעיף בחוק האוסר על התקנת לד?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

הוא לא יכול להראות לך כלום. הוא פשוט מחזיק מהאבא השוטר שלו אלוהים למרות שלפי מה שהוא אמר לו הוא לא יודע ולא מבין בכלל. הלכתי לעשות סיבוב באוטו עם הלדים הלבנים שיש לי כבר שלוש שנים, מקווה לא לקבל שלילה לחודש:roll::|

פורסם
ברגע שהרכב מקבל הורדה מהכביש הוא אמור לטפל בליקויים אשר הבוחן רשם בדוח ולהעביר את הרכב טסט מחדש.... אך קצין לא ישלול את הרשיון נהיגה על עברה זו.

ל'

 

 

צר לי שלא הובנתי כהלכה, התכוונתי שהרכב נתפס בשנית זמן קצר לאחר החזרתו לכביש.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
האם תוכל להראות לי את הסעיף בחוק האוסר על התקנת לד?

מצטרף לבקשה , נא להביא את הסעיף אשר אוסר על התקנת הלדים.

פורסם

[quote=נהגת שודים;במידה והנהג ימשיך לנהוג ברכב שקיבל הורדה ויתפס הוא לא יקבל שלילה, הוא יקבל הזמנה לבית משפט, והשבתה של הרכב, בבית המשפט השופט יכל לשלול את רשיונו לתקופה מסויימת, אך קצין לא ישלול את הרשיון נהיגה על עברה זו.

ל'

 

צר לי שלא הובנתי כהלכה, התכוונתי שהרכב נתפס בשנית זמן קצר לאחר החזרתו לכביש.

 

:mm_yeah:

 

גם אחרי תקופה קצרה או ארוכה הרכב במסופים של המשטרה יופיע כרכב שהורד מהכביש וינהגו בו באותה דרך.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

תיראו החוק דורש שהנורות או הלדים או מה שאתם רוצים להתקין צריך להיות מיוצר ע"י אותו יצרן הרכב יענו צריך להיות חלק מקורי .

ולפי מה שידוע לי יש חברות כמו יונדאי שמיצורות מנורות פלורוסנט, לדים, ומלא אביזרים אז במיקרה הזה אני יכול למשל להתקין כל מיני לדים ובחסות החוק לא יעשו לי כלום כי זה חלק מקורי !

אני מציע שתחפשו בebay או בגוגל נורות לדים לרכב עם לוגו של החברה

פורסם
תיראו החוק דורש שהנורות או הלדים או מה שאתם רוצים להתקין צריך להיות מיוצר ע"י אותו יצרן הרכב יענו צריך להיות חלק מקורי .

עם לוגו של החברה

 

אתה טועה ומטעה.

פורסם

הורדה מהכביש בגלל אור חנייה כחול? טסט מחדש??

 

בסוזוקי שהייתה לי קיבלתי הורדה מהכביש על עיקום בג'אנט, פנס קידמי שבור+מאותת קידמי שבור, קיבלתי 48 שעות לתקן את זה. אבל אחרי שתיקנתי הייתי צריך להראות לשוטר שהוריד אותי ולא לעשות טסט.

 

אני מאמין שהורדה אני יקבל, אבל לא לעשות טסט מחדש.

 

 

דרך אגב אני מחליף את הנורות ב2 שניות יש לי את המקוריות ברכב.

פורסם
תיראו החוק דורש שהנורות או הלדים או מה שאתם רוצים להתקין צריך להיות מיוצר ע"י אותו יצרן הרכב יענו צריך להיות חלק מקורי .

ולפי מה שידוע לי יש חברות כמו יונדאי שמיצורות מנורות פלורוסנט, לדים, ומלא אביזרים אז במיקרה הזה אני יכול למשל להתקין כל מיני לדים ובחסות החוק לא יעשו לי כלום כי זה חלק מקורי !

אני מציע שתחפשו בebay או בגוגל נורות לדים לרכב עם לוגו של החברה

אין ספק, אתה זיין שכל מקצועי!

תראה לי בבקשה מנורה שמיוצרת ע"י VAG, פיאט, GM או PSA.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

חברים יקרים חדשות בפי!

 

היום התבשרתי ע"י משרד התחבורה שהם מאשרים לי את הנורות ולכן אלך לשחרר אותם מהמכס עם אישור ממשרד התחבורה שהנורות תקניות (מן הסתם אשמור את האישור במקרה ואתקל בשוטר).

 

על הטפסים שהגשתי למשרד התחבורה היה כתוב שאלה נורות צד מסוג W5W לד בגוון 6000K והם אישרו.

×
×
  • תוכן חדש...