Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה לישראל השיקה את CR-Z


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5865 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
10 שנ' ל-100 לידנית זה ה-מ-ו-ן! כל 1.6 ידני מודרני עושה פחות מזה. וכל הסיפור בשביל עוד 2-3 ק"מ לליטר בעיר. כן היא נראית מעולה אבל בשביל המחיר הזה זה פשוט גימיק לאנשים שאוהבים להראות שאיכפת להם מהסביבה. כמו האינסייט.

 

לא מכיר משפחתית 1.6 שיורדת מ 10 שניות (או מ11 לצורך העניין). סופר מיני בסביבות ה 9.5, 10 זה ממש לא המון.

פורסם
בספק. הם לא משחררים נסיעות מבחן בשבוע הקרוב (לפחות). מידע שנתקבל מ"מאיר".

 

התקשרה אליי אתמול מישהי משם ואמרה לי לבוא.

emotion of motion

פורסם

הטייפR נראית נושכת, מנוע עצבני שימשוך ל9K וגם יזיז את האוטו (10 שניות אפשר לעשות באיביזה שעולה חצי) ומי בכלל מחפש היברידית ספורטיבית? לא ידעתי שהמציאו נישה כזו.

בקיצור, תעיפו ת'מנוע של הקורקינט החשמלי, תורידו 100 ק"ג, תוסיפו 500 סמ"ק ו 70 כ"ס, אל תגעו במחיר ובגיר ואני מצידי מבטיח לקנות אחת!

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם
הטייפR נראית נושכת, מנוע עצבני שימשוך ל9K וגם יזיז את האוטו (10 שניות אפשר לעשות באיביזה שעולה חצי) ומי בכלל מחפש היברידית ספורטיבית? לא ידעתי שהמציאו נישה כזו.

בקיצור, תעיפו ת'מנוע של הקורקינט החשמלי, תורידו 100 ק"ג, תוסיפו 500 סמ"ק ו 70 כ"ס, אל תגעו במחיר ובגיר ואני מצידי מבטיח לקנות אחת!

 

מסכים לגמרי.

 

בן אדם שקונה רכב ספורטיבי לא מתעניין בכמה דלק הוא חוסך, או כמה מזהמים הוא פולט לסביבה.

בשביל מה ליצור רכב כזה?

פחות מנוע חשמלי - יותר כ"ס.

פורסם
מסכים לגמרי.

 

בן אדם שקונה רכב ספורטיבי לא מתעניין בכמה דלק הוא חוסך, או כמה מזהמים הוא פולט לסביבה.

בשביל מה ליצור רכב כזה?

פחות מנוע חשמלי - יותר כ"ס.

אי אפשר להנות משני העולמות בו זמנית.

חסכוניות + ספורטיביות? לא תיכנס.

פורסם

אף אחד לא מחפש בכח לזהם ולשלם יותר על דלק.

אם אני יכול לקבל ביצועים וכיף ולשלם פחות, זה תמיד מבורך.  

emotion of motion

פורסם
10 שנ' ל-100 לידנית זה ה-מ-ו-ן! כל 1.6 ידני מודרני עושה פחות מזה. וכל הסיפור בשביל עוד 2-3 ק"מ לליטר בעיר. כן היא נראית מעולה אבל בשביל המחיר הזה זה פשוט גימיק לאנשים שאוהבים להראות שאיכפת להם מהסביבה. כמו האינסייט.

 

גם אני לא חולה על חשמליות למניהן אבל:

 

א. הרכב באמת מעוצב מדהים ויקרוץ לקהל יעד גדול.

ב. הביצועים סבירים בהחלט בנסיבות העניין.

ג. צריכת דלק של 1:15 (לפי הכתבה) תחת לחץ זה נתון שקשה להתעלם ממנו.

ד. היא ידנית! עוד סיבה לפרגון.

ה. להונדה יש שם מצויין בתחום שמירת הערך, אמינות וסחירות עתידית.

 

מגנט חדש?

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
מזכירה מאוד את השירוקו החדשה

אבל לדעתי הCR-Z הרבה יותר מרשימה.

 

הן ממש לא דומות בשם נקודה שתסתכל על האוטו.

 

כרגיל להונדה יש עיצוב עתידני,מעניין אותי שמסתכלים במראה המרכזית מה רואים,כי בשירוקו כמעט ולא רואים כלום.

מעניין כמה נראה על כבישי ארצנו.

 

בן.

Got To love It

פורסם

האחורה שלה יותר מדי שפיצי,לפי דעתי היו צריכים לעשות אותו מעוגל.

 

 

זה מכוון, משיקולי אווירודינמיות למען חיסכון מיטבי בדלק (ודי דומה למה שעשו בירכתי הפריוס).

 

תיהיה גם גירסה כוחנית (Type R ).

honda_cr-z_f34_ns_21810_815.jpg

 

נראה כמו Type R8 :wink:

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

הטייפ אר הזאת נראית כמו עיצוב חובבני של מישהו.

 

ספק אם זה הופיע באיזה אתר רשמי כלשהו.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

בואו נעשה קצת סדר:

מנוע 1500 בנזין בשילוב יחידת כוח חשמלית, 124 כ"ס משולב. 0-100 בפחות מ10 שניות.

העיצוב הוא רטרו CRX של תחילת ה-90 רק בשילוב טכנולוגיה היברידית - מה שמוביל את מרבית דגמי הונדה של היום. (החלוצה בתחום הזה מ1999)

הוא לא יכול להיות יותר עגלגל משיקולי אוירודינמיות.

GOLF - הוא ממש לא אינסייט, אולי מזכיר טיפה בעיצוב ובטכנולוגיה, אך ממש לא מתקרב לאינסייט.

צריכת דלק של בערך 1-18 משולב.

האוטו עצמו בעל 6 הילוכים, הנעה קדמית. מאוד זריז ומתקשר עם הכביש.

3 אופציות נהיגה:

1 - אקונומי חסכני, משמע צריכת דלק נמוכה האוטו מתנהג כהיברידי רגיל.

2 - מצב נסיעה רגיל

3 - מצב נסיעה ספורטיבי

 

הרכב אמור כמובן להתחרות בשירוקו, 500, ודומיהם.

 

Alexk - האם קיבלת כבר נסיעת מבחן? התקשרו ככל הנראה כדי שתבוא לראות את הרכב בתצוגה, עדיין לא משחררים נסיעות מבחן

Confidence In Motion

פורסם
הן ממש לא דומות בשם נקודה שתסתכל על האוטו.

 

כרגיל להונדה יש עיצוב עתידני,מעניין אותי שמסתכלים במראה המרכזית מה רואים,כי בשירוקו כמעט ולא רואים כלום.

מעניין כמה נראה על כבישי ארצנו.

 

בן.

לפי דעתי הם דומות מאוד

Volkswagen-Scirocco_2009_photo_09.jpg

 

 

Honda-CR-Z_2011_photo_04.jpg


×
×
  • תוכן חדש...